Sziasztok,

26-os kerekekkel ellatott montira szeretnek uj kulso es belso gumit.
A kerekpar csak varosban lenne hasznalva, en pedig sulyos egyeniseg vagyok.
Milyen gumit vegyet? (A kulso a kerdes elsosorban.)

Jelenleg egy 26x2.0-as van rajta, ennel keskenyebbet szeretnek.
Ezt az oldalt neztem: http://sheldonbrown.com/tire-sizing.html#width
A felnim belselyenek szelessege 16mm.
Az oldal alapjan 26x2.0-as kopenyt nem is lett volna szabad (javasolt) hasznaljak, hanem kb. 35-559 korul lehetne a vege. (Jol szamolok?) Masreszrol persze "Many cyclists exceed the recommended widths with no problem."

A kerdes tehat roviden, mekkora kulso gumit valasszak?

Koszi!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
rabbit képe

Felni szélesség

Felni szélesség (mm) Milyen gumi használható biztonságosan a felnin (mm-ben)
18 20 23 25 28 32 35 37 40 44 47 50 54 57
13 J J J J
15 J J J J
17 J J J J J
19 J J J J J J
21 J J J J J J
23 J J J J
25 J J J J J

2
stp1 képe

ezt linkelte ő is, csak ott

ezt linkelte ő is, csak ott még látható is a táblázat :D

nekem a Schalbe CityJet 26x1,5" bejött aszfaltra. 2-3e/db

3
rabbit képe

Próbálom átírni, de nem

Próbálom átírni, de nem engedi. Már beírtam kézzel de amikor beküldtem volna kiírta, hogy nincs jogosultságom.

4
sagan képe

Miután valaki válaszolt

Miután valaki válaszolt rá már nem tudod a hozzászólást módosítani.
Úgy rémlik a sok szóközt (itt-> 10 db szóköz van) is kiveszi a rendszer.

----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc

5
Nuvanda képe

Én pár éve CityJet-et

Én pár éve CityJet-et használok. Aszfaltos városi 4 évszakos használatnál az első úgy 12-17ezer a hátsó 7-9ezer kilométert bír. És én se vagyok nádszál karcsú.

6
rabbit képe

Valaki törölje légyszi, a

Valaki törölje légyszi, a szóközöket nem rakta ki. Nekem a válaszkűldés nem működik. Sosem oda rakja ki ahova szánom.

7
NyilasMisi képe

Kerékből kenzel dupla

Kerékből kenzel dupla falú (olcsó és jó), köpenyből pedig kenda k90 ami szinten nem drága és jó aszfaltra.
"Igaz magyarnak lenni akkora teher, hogy aki sokat viseli, megerősödik."
(Wass Albert)

8
Nincsmáritttöbbé képe

Ha csak aszfalton mész

Ha csak aszfalton mész akkor a legjobb (ár/értékben is) a CST Traveller 26x1,4 - 4,5 baron-on hasít, defektem még nem volt, stbstb.

Ha esetleg később felnit cserélnél akkor a Rigida kezdő abroncsai nagyon jók.

9
czappa képe

Koszonom Neked is es

Koszonom Neked is es masoknak is!
Azt hiszem ebbol a CST-bol rendelek.

10
monster képe

CST külsővel nincsen

CST külsővel nincsen tapasztalatom, de belső nyári túrán csúnyán cserbenhagyott 2x. Soha többet CST belsőt nem veszek. Magától kidurrant melegben 2x egymás után. És nem is alattam, csak az asszony alatt, aki nincs 60 kiló.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

11
stp1 képe

valami gyári hibás darab

valami gyári hibás darab lehetett. én több évet DH-ztam egy 2,1"os cst belsővel 2,35"os külsőben használva.

12
monster képe

Ez is több évig bírta az

Ez is több évig bírta az asszony agresszív járdázásait Budapesten. Valószínűleg a közvetlen hosszas napsugárzás hatására szart be július végén. Teljesen magától többcentis rés keletkezett rajta.
Nade nem azért kéne Norvégiába menni bringatúrára, mert a CST nem bírja a meleget, bár jó ürügy.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

13
NyilasMisi képe

Nem fordulhat elő, hogy

Nem fordulhat elő, hogy megsértetted amikor felraktad és azért lett ilyen?
"Igaz magyarnak lenni akkora teher, hogy aki sokat viseli, megerősödik."
(Wass Albert)

14
monster képe

Valahol talán még megvan.

Valahol talán még megvan. Látszólag teljesen magától (nem volt a gumiban semmi tüske, ilyesmi) hosszasan felhasadt. Ragasztás után 2 órával megint ugyanolyan rés, máshol, tehát még felniszalaghiba, küllőanyanyomás se jött szóba. Utána már nem tettem vissza. Előtte hónapokig nem volt hozzányúlva. Viszont ez bringatúrán volt, átlagsúlyhoz képest valamivel többel, és nagyon melegben. Viszont az útminőség kiváló, egész nap sehol egy kátyú vagy járdaszegély (Duna menti bicikliút német/osztrák szakasz).
Sok defektet láttam/szereltem/okoztam már, egyikre se hasonlított. Szerintem anyaghiba volt. Illetve lehet még elöregedés. Majd valamelyik okos itten a fórumon megmondja a biciklibelsők lejárati idejét (polcon/felszerelve).
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

15
kadath képe

Én anno Schwalbe Silento

Én anno Schwalbe Silento II-re álltam át a 2.35"-ös (?) montikülsőről, Schwalbe belsővel. 6 baron remekül elment, a legnagyobb baj kb. 12000 km-es korában az volt, hogy az üvegszilánkok lassan cafatosra szaggatták és a külsőből már kilógott a belső.

Ezen egészségtelen viselkedés ellen Schwalbe Kojak külső került fel szintén Schwalbe belsőkkel, köszöni, jól van, beletoltam 6000 kilométert, szerintem még egyszer ennyi belefér. Bármennyire is meglepő, de jobban tapad, mint a Silento II, és 7 baros üzemi (feletti) nyomáson használom. Csak pozitívumot tudok mondani róla.

A nyomáshoz: ezek a köpenyek utolsó emlékeim szerint 4.5 bar-t bírnak papíron. Felette csak saját felelősségre...