Megvannak a közép-magyarországi bicikliút-pályázatok nyertesei. Főleg Csepel járt jól, összesen kb. 700 milliót kapott 3 bicikliútra (Szabadkikötő út, Ady E. út, Duna-part).
http://www.nfu.hu/content/303
Itt az OP-nál a KMOP-t, majd a kerékpáros pályázatot kell választani. A projektek leírása sajnos még nincs fenn.
A bp-i hivatásforgalmi/turisztikai projektnél úgy tűnik, hogy csak egy része nyert egyelőre. A 355 MFt-os valószínűleg a Szabadkikötő úti kerékpárút. A 292 MFt talán az eredeti csomag (Hosszúréti út, Nagykőrösi út, Régi Fóti út), kicsit megnyesett költségvetéssel (?).
Itt van az eredeti pályázat (18-19. o.):
http://www.budapest.hu/resource.aspx?ResourceID=TirPortalBinary&document...
(bár ez lehet hogy még később változott)
A XIII. kerületi 152 milliós mi lehet??
Azt meg merem remélni, hogy az MK-val ezek le lettek egyeztetve, mert elég nagy csendben adták be a pályázatokat.












a 13. talán ez
a 13. talán ez lehet
http://www.budapest13.hu/wps/portal/kepviselotestulet?menuid=LAJS-6X4ARK...
erről úgy tudom, hogy a Kerékpárosklubbal együtt csinálták, de majd ők megmondják
igen, még tavaly siekrült
igen, még tavaly siekrült kipassízrozni belőlük amit lehetett. akkor még nem volt alapszervünk, majd figyeljük mi lesz...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ezt elolvastam, és tök jó
Ezt elolvastam, és tök jó útvonalon menne. De...
"két oldalon vezetett egyirányú kerékpársávok, a parkolósávtól gömbsüvegsorral elválasztva "
Miért van az az érzésem, hogy ilyet legutóbb az Andrássyn láttam? Mert hogy parkolók BAL oldalára nem szöktak gömbsüvegsort rakni.
Tehát 2000 méter Andrássy-sáv, 1700 m szeparált bringaút? (Utóbbi amúgy egy emlékeim szerint kerekezhető forgalmú út mellett)
ezt már én is
ezt már én is megkérdeztem anno, de a MKK röviden és velősen annyit válaszolt, hogy _nem_lesz Andrássy út.
úgyhogy kíváncsian várom a részleteket és a fejleményeket
máshogy lesz megcsinálva,
máshogy lesz megcsinálva, de még nem tudom pontosan a részleteket, de a lényeg, hogy nem lesz rossz.
viszont rajta tartjuk a szemünket. Tavasszal köszönünk be az önkormányzathoz úgyis egy szép pakkal...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Akkor jó (remélem). Köszi
Akkor jó (remélem). Köszi a válasz(oka)t.
(Bár még mindig töprengek, vajon hogy lesz, de bízom az MK-ban, hogy figyel rá.)
Én meg arra lettem
Én meg arra lettem figyelmes, hogy a leginkább olcsósága miatt szétreklámozott kerékpársáv kilométerenként közel 50 milkába kerül, a maradék meg GYKP (legkevesebb 8 merőleges útkereszteződéssel)... 4 méter széles burkolt töltéskorona a feléből ki szokott jönni, sima bringaút 2,6 méteres külterületen kb 22-30 Milka, belterületen 3,8 as gykp 30-35 milka (leginkább a közműkiváltások miatt) Akkor ez most miért 50?
Stiggs
Semmi válasz? Nyomozzak
Semmi válasz? Nyomozzak inkább? Ám legyen...
Stiggs
Szinte már szoksosnak
Szinte már szoksosnak mondható ez a fajta kommunikáció az MK részéről (ld Margit híd).
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Nem tudom, milyen fajtára
Nem tudom, milyen fajtára gondolsz!
A XIII. kerületben a Dunától a Bulcsu-Gogolon végig sáv, csak ÉPpEN fordítva, mint az Andrássyn: kívül az autó, belül a bicaj. A sáv megy tovább a Kassákon a Róbert K. krt-ig, onnét már egyoldali kerékpárút épül egészen a patakhídig (ez a terv már korábban elkészült, egyes részeit pl benzínkút megépítette (bár azt is átépítik)
Megkérem Andrejt, válaszoljon részletesen a kérdéseitekre!
János
Ugye, én is kapok választ
Ugye, én is kapok választ a levélben küldött kérdésemre (külső körút tervezet). Valószínűleg hó végén helyi szavazás lesz, fontos lenne.
Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330
Elveszett közúti jelzőtáblák bejeletése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)
Kanuni Sultan Suleyman
Sajnos a XIII. kerületi
Sajnos a XIII. kerületi tervvel kapcsolatban nem tudok túl sok információval szolgálni, mert a terveket nem láttam, az egyeztetéseken nem vettem részt... (a civil munka és a pénzkeresés egymással ütköző, napközbeni időpontjai miatt, eh)
a 236mft-os csepeli cuccra
a 236mft-os csepeli cuccra azt irják: "turisztikai kerékpárút kiépítése a Ráckevei-Dunaág csepel-szigeti partszakaszán". ez nem mintha nem a szabadkikötő utat jelentené (messze onnan a duna), de talán jobb is.
ha jól tévedek, ettől
ha jól tévedek, ettől még nem lesz jobb annak, aki közlekedni akar pest és csepel között...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
A Szabadkikötő út az egy
A Szabadkikötő út az egy másik: Budapesti kerékpárút-hálózat fejlesztése I. - hivatásforgalmi célú kerékpárutak (egyezik a 355 M, de azért nem 100%).
A másik kettőt most megnéztem a csepel.hu-n
http://www.csepel.hu/static/e-dok/File/TESTULETI_ANYAGOK/2007/1127/250-0...
Elég vicces dolgok vannak itt. Pl. az Ady E. úti bringaútról:
"Köztudomású, hogy a jövőben az Ady Endre út mentén villamospályát kívánnak kiépíteni, ... A Főváros elképzelése szerint az Ady Endre út teljes szélességben való átépítésével ... fogják megvalósítani, azaz ekkor értelemszerűen a jelen terv tárgyát képező kerékpárút is elbontásra illetve áthelyezésre kerül majd."
Hát, ilyen gazdagok vagyunk mi...
A Kis-Duna melletti bringaút pedig a Határ utcától menne a Hollandi úttal párhuzamosan kifelé a buszvégállomásig (Bp. határa), ha jól értelmeztem, tehát tényleg nem sok köze van a Szabadkikötő úthoz.
Az Ady-t illetően a
Az Ady-t illetően a következő mondatot miért nem idézed?
"Ezen átépítés megvalósulására 20 éven belül bizonyosan nincs esély."
Szerinted ha idén/jövőre épülhet(-ne) egy kerékpárút, ami elég fontos harántkapcsolatot ad, az inkább várjon (legalább!) 20 évet, amíg döntenek a villamosról is? Én épp ezt tartanám abszurdnak.
Mint Káp.megyer, ami hosszú (tizen-)éveket várt arra, hogy legalább villamost kapjon, mert hát "már készül a metró, csak még nem ért oda, ideiglenesen meg minek villamos?" Azóta is várhatnának...
Ez jogos, meg én is
Ez jogos, meg én is örülök, hogy lesz ott bringaút, csak akkor is kicsit abszurd. Amúgy meg megtörténhet, hogy 10 év múlva mégiscsak megépül a villamos.
Ahogy én látom, még 20
Ahogy én látom, még 20 év múlva se lesz több villamos. Bár lenne!
János
az nfü-s anyagban miért
az nfü-s anyagban miért van kevesebb dolog, mint a budapest. hu-sban?
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Az egyik most nyertes
Az egyik most nyertes projekt ügyében (Két keréken kőbányán) megkerestek minket, sőt még egy kinyomtatható A4-es papírra meg is írták az ajánlást helyettünk, hogy csak írjam alá. CSak hát elkövettek egy hibát, se tervet, se helyszínrajzot, se fotókat, se projektleírást nem küldtek, saját bevallásuk szerint mert ezek még nem voltak készen!!! Ezek nélkül a Bringaút pedig nem áll szóba senkivel ajánlás ügyben most mégis úgy tűnik valamely szervezet adott ki rá egyet :-(
Ezek után veszettül kiváncsi vagyok a beadott tervekre. Meg arra hogy mit lehet építeni Csepelen 700 millióból!!! Egy III. kerületi projekt ügyében is hasonlóan jártunk el, (mindannyiunk szerencséjére)az nem is nyert.
Stiggs
biztos bicikli
biztos bicikli parkolóházat építenek a kommandót szponzoráló csepeli vendéglátóipari egység elé:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ajánlást ki adhat ki? Jól
Ajánlást ki adhat ki? Jól értem, hogy szinte bárki?
Kik bírálták el a pályázatokat?
---
Bringasávot a Nagykörútra!
Ajánlást bárki adhat,
Ajánlást bárki adhat, nyilván csak azokat fogadják be, amelyek valamilyen szakmai szervezettől jöttek.
A pályázatokat a bírálóbizottság bírálja el, az előzetes, kiíráskori pontrendszer alapján.
A konkrét KMOP pályázatoknál egyébként, mint azt korábban megírtam, a pontrendszer sajátosságai miatt a civil kontrol kisebb súlyú, mint egyéb szempontok. Pl. a fejlesztendő út menti kerékpártárolókat 4 ponttal honorálták, míg a civilek támogatása 2-t ért (lásd pontrendszer). (URL-eket most nem találom/nem keresem.)
Bele olvastam a csepeli
Bele olvastam a csepeli tervekbe de elfogott a hányinger tőle!
Ki adott kerékpáros kőrökből ezekre jóváhagyást?!? (nem a turisztikaira gondolok!)
Elöször is karban kellen a csepeli (t)önk(k)mányzatnak tartani a meglévő utakat nem újakat építeni! Siralmas állapotban vannak!
Szerintem kényelmesen lehtet kozlekedni ott az úton ahová szeparált kerékpárútat akarnak építeni.
Uff... én beszéltem.
A XIII. kerület az MK-val
A XIII. kerület az MK-val végig egyeztetve a Gogol utca - Bulcsú utca - Kassák Lajos utca - Pap Károly utca - Röppentyű utca útvonalra adott be pályázatot. Ez az út a Duna-menti bringautat köti össze a kerület belső részeivel, eljut a Lehel Csarnokig és az új Állami Egészségügyi Központig, feltárja Újlipótváros északi részét, a Lőportárdűlőt, a Hun és Gidófalvy utcai, valamint a Szegedi úti lakótelepet. A Rákos-pataknál végződik, innen egy rossz minőségű, de létező út vezet a Göncöl utcán át Újpestre és az Északi Vasúti hídra.
Az utóbbi évek legfontosabb fejlesztéseinek egyike lesz, ha minden igaz, az MK az építésre is rálát, ez is garancia, hogy végre normális bringaút épülhet. Ideje már:)
Ez mind jó, fontos útvonal
Ez mind jó, fontos útvonal (az enéym is volt jó sokáig), csak azt nem látom, hogy a szeparált bicikliút hol jön a képbe. Merthogy eddig minden ezzel kapcsolatos eszmecserében arról volt szó (mármint egy bizonyos szakaszon), miközben az útvonal maga nem indokolja, sőt.
Az út három lényeges
Az út három lényeges szakaszra bontható. Az első a Rákos-patak és a Róbert Károly körút közti rész. Itt egymás mellett lesz két kerékpársáv, a gyalogosoktól és az autóktól jól elválasztva. A körúton túl a Kassák Lajos utcában kétoldali kerékpársáv lesz, a parkoló autóktól elválasztva. A Bulcsú utca és a Rakpart közti részen szintén kétoldali kerépársáv lesz, azonban itt jóval több beavatkozással az eddigi forgalmi rendbe. A Bulcsú utca egyirányú lesz, csak bringával lehet mindkét irányban közlekedni. A Gogol utcában nem kell többet macskakövön tekerni, jó minőségű bringaút lesz végig.
Ezzel a beruházással a kerület szinte összes fontos intézménye elérhető lesz bicikliúton, hiszen ehhez az úthoz csatlakozik a Szegedi úton már régebben kiépült bringaút is. Így az Önkormányzat, a Lehel Piac, a Szegedi úti és a Visegrádi utcai Szakrendelő, a Honvéd Kórház, a Láng Sportcsarnok, több iskola és gimnázium is biztonságosan megközelíthető lesz két keréken.
Úgyhogy lassan gondolkodhatunk a biztonságos tárolás kérdésén :)
Ezt az egymás mellett lesz
Ezt az egymás mellett lesz két kerékpársáv dolgot nem értem. Mi az? :) Miért nem jó ott is a kétoldali? El is férne simán.
Azért nem kétoldali, mert
Azért nem kétoldali, mert Budapest legnagyobb kórháza, az egykori Honvéd, a mai Állami Egészségügyi Központ mentőkijárata található az egyik oldalon. Képzeljétek el, ha ez keresztezné a biciklisek útvonalát, mennyire balesetveszélyes lenne. Ezért szerencsésebb a túloldalon vezetni a forgalmat mindkét irányban.
Ezzel a magam részéről
Ezzel a magam részéről nem értek egyet (a mentős is körülnéz, a biciklista meg tud állni stb.), viszont a biciklista a rossz oldalra kerül miatta. Ráadásul a körút-Gömb utcát érinti csak, ami sem nem a Gidófalvy sem nem a Rákos-patak, és főképp nem 1750 méter. Az összes többi részen balesetveszélyt okoz.
Én sem értek egyet, de nem
Én sem értek egyet, de nem ezért. Naponta járok arra bringával, és katasztrófális állapotok vannak, amióta felújították a kórházat. Az autósok megállnak a buszmegállóban, beállnak másodiknak parkolni. Még szerencse, hogy elég széles a sáv a Róbert fele, így elférek az autók mellett, a végén meg beállok a két sáv közé. De ide bringás infrastruktúrát tenni forgalomcsökkentés (+parkoló építése az ÁEK-nak) és rendszeres rendőri jelenlét nélkül nagyon kockázatos.
Kár. Aránylag sűrűn
Kár. Aránylag sűrűn vannak a keresztek, a jobb, és nem jelent nagyobb veszélyt a kijövő mentő, mint az ugyanúgy az úttesten haladó autókra. Egy mentő nagy, fehér, villog és szirénázik. Elég nehéz huszonöttel fékezés nélkül elérohanni. Nemúgy a sarkokon a keresztező autók elé...
Na, nem csak én érzem
Na, nem csak én érzem így, ennek örülök. Mentő-ügyben még hozzátehetnénk, hogy ahhoz, hogy engem elcsapjon, előbb még el kell ütnie néhány arra igyekvő gyalogost is.
Lesz megint egy olyan szakasz, amit nem fogok használni, és az autósok majd mutogatnak meg dudálnak?
Természetesen egy
Természetesen egy mentőkijárat semmivel sem veszélyesebb, mint egy forgalmasabb kocsikihajtó (gazdasági bejárat, akármi) vagy egy útkereszteződés. Ha egy kerékpáros létesítmény egy ilyen helyen nem biztonságos, az valószínűleg magának a létesítménynek a hibája és elgondolkodtató, hogy megfelelő-e az a létesítmény...
A túloldalon is keresztezi az útvonalat egy s más. Én úgy hallottam, hogy a Róbert Károlyon való átvezetés, a meglévő kerékpárút-tervek stb. befolyásolták abba az irányba a tervezést, hogy végül kerékpárút valósul meg.
Nagy kár, hogy nem tudtam jelen lenni az egyeztetéseken (egyiken sem!), lett volna egypár szavam. Most már eső után köpönyeg, úgyhogy csöndben maradok :( Azért a terveket még mindig szívesen megnéznénk.
Végülis még nem épült
Végülis még nem épült meg...
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Ellenben a pályázat
Ellenben a pályázat elnyerése után nem nagyon van lehetőség módosításra, vagy bukik a pénz...
Szia Dávid! Ami egy oldalon
Szia Dávid!
Ami egy oldalon van kétirányú kerékpárforgalom megy rajta, azt nem nevezzük kerékpársávnak, hanem kerékpárútnak. A kerékpársáv ugyanolyan, mint az autósáv, az út jobb szélén megy, emiatt végig látható a kerékpáros az autóvezetők számára, és könnyen el lehet hagyni, ha éppen más irányba mész, ellentétben a forgalomtól elválasztott kerékpárúttal.
Üdv
Kriszta
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Igazad van, nem voltam elég
Igazad van, nem voltam elég pontos, bocsánat. Az előterjesztés is erről szól;"1. Rákos-patak – Gidófalvy Lajos utca: egy oldalon vezetett, a gyalogosoktól elválasztott kétirányú kerékpárút; hossza kb. 1.750 m."
a kassákot -ha
a kassákot -ha odairányitott kerékpárközlekedést terveztek rá- érdemes volna elsőbbségadás kötelező táblákkal védett úttá alakitani (jelenleg egyenrangú (jobbkezes) ill. alárendelt (dózsa))
és a közvilágitása sem megfelelő
Igazad van, ezt amúgy is
Igazad van, ezt amúgy is fontos lenne régóta megoldani, de ez a főváros-kerület bürokratikus útvesztőben bolyong valahol, tudtommal tervbe van véve.
Szerintem semmi baj a
Szerintem semmi baj a jobbkezekkel. A közvilágítás a fásabb részeken tényleg elég gyér.
engem zavarnak a
engem zavarnak a jobbkezesek. egyszer kocsival vezettem ott, apámmal mentünk. tök széles út, mégis jobbkezes, és ha ő nem mondja, nekem eszembe sem jut. egyrészt nem logikus, emiatt veszélyes, harmadrészt utálok minden sarkon lelassítani, ezért sem megyek mostanaság a bajcsy bringaúton.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Én ott tanultam vezetni. Az
Én ott tanultam vezetni. Az arrafelé közlekedők nagyrésze betartja a jobbkezest (értsd: látja a tábla hiányát), de ha nem, a széles utakból kifolyólag ritkán okoz balesetet.
Sztem tök jó hangulata van annak a szakasznak. Bringával meg úgysem tolod neki annyira, h. gázos helyzet alakulhasson ki.
hát ha megyek rendesen, és
hát ha megyek rendesen, és nem figyelek, könnyen baj lehet... és érted, minden sarkon lelassítani felettébb idegesítő...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
de ha nem, a széles
de ha nem, a széles utakból kifolyólag ritkán okoz balesetet
Na majd most, ha be lesz korlátozva az eddigi széles, felfestés nélküli út sávokba, a bringás meg a bringasávba... :)
Bringával meg úgysem tolod neki annyira, h. gázos helyzet alakulhasson ki.
Már bocs, de ha 25-tel megyek, és csesznek megadni az elsőbbségem (adott esetben mondjuk jobbról jövök), az szerintem elég gázos. Ha kpsáv miatt a keresztező autós látóteréből kikerülök, akkor romlottak a biciklizésem feltételei (mert eddig behúzódtam a nagy középső semmibe, és láttak).
Természetesen a kpsáv a legjobb elválasztott infrastruktúra, ami ott szóba jöhet, ezt nem is vitatom. Az elválasztás maga zavar azon a helyszínen... :) [A pályázatban az áll, hogy ez EuroVelo, és azt már megtanultam, hogy EuroVelo (szinte) nincs elválasztás nélkül!]
Csepelre nagyon ráfért
Csepelre nagyon ráfért már, nem fehér embernek való az ottani állapot.
Budafoki torlódásmentesítő beavatkozás is tetszik, talán ha megvalósul, akkor még a zebrán is át lehet menni.
-------------------------------
Énblog
andrej, merkerdavid vagy
andrej, merkerdavid vagy valaki, aki ismeri a terveket
az átkelés hogyan lesz megoldva pl. a Róbert Károlyon?
1. Az átkelés külön
1. Az átkelés külön saját átkelőn saját zöld ütemmel, tehát nem a gyalogosokkal és nem a balra kanyarodó autókkal együtt. Kétfázisú lámpa, középen van néhány másodperc várakozás, ha jól emlékszem.
2. A Kórháztól minden kereszteződést úgy alakított ki a tervező a mi szakemberünk közreműködésével, hogy a lehető legkisebb kockázat legyen az abba behajtás. Pl hosszan vannak a kereszteződések előtt parkolást gátló járdasziget-kiszélesedések, mindenütt közel van húzva a kerékpárút a kocsiúthoz már a kereszteződés előtt.
3. Én úgy emlékszem, hogy a kórháznál sem megy át a kerékpárút a túloldalra, hiszen már eleve kiépítették a bringaút helyét a kórház oldalon. Ha közben változtattak ezen, azt nem láttuk.
János
A foldmeroket lattam a
A foldmeroket lattam a Szabadkikoto uton, de a munkat meg nem kezdtek meg, es a fenti csatolmanyok nem tul reszletesek a palyazat hataridejet illetoen.
Tud valaki valamit? Vegul is nekem azt mondtak csepelen, hogy az ut az FKF Rt-hez tartozik, de itt ugy olvasom, hogy a kerulet nyerte a penzt. Szal az se vilagos, kit kellene megkerdezni.
A jarda rendbehozasaval kapcsolatos levelemre nem valaszoltak meg.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
whoa, remélem elkezdődik
whoa, remélem elkezdődik végre valami Csepelen is, mert az eddigi bringautak jó nagy melléfogásnak bizonyultak.
Idezet a csepel.hu-ra
Idezet a csepel.hu-ra kuldott levelemre kapott valaszbol:
"Tisztelt D.B.!
A Szabadkikötő út melletti kerékpárutat a Demszky Gábor főpolgármester vezette Fővárosi Önkormányzat fogja megépíteni az elnyert pályázati pénzből. Sajnos a munka kezdésének és befejezésének pontos időpontjáról nem tudom tájékoztatni önt, mert egyelőre az építő közbeszerzési pályázat útján történő kiválasztásánál tartanak. (Talán tudja, hogy aki nem nyer, az fellebbezést nyújt be általában, és ez elhúzza az időt és a munka kezdésének időpontját. - Utána már gyorsan megy a beruházás.)
Csepelen a Gubacsi hídtól indulva, az Ady Endre úton át a Kis-Duna parjáig húzódó kerékpárút építése kezdődik meg hamarosan. (A közbeszerzési ügymenetet itt sem lehet megspórolni törvényi szabályozás miatt.) Addig is ajánlom figyelmébe a Csepeli Önkormányzat május 15.-ei Képviselő-testületi ülését, amelyen szó lesz a kerékpárutak építéséről. Az előterjesztést - amely megtekinthető az általam szerkesztett www.csepel.hu honlapon a testületi anyagok elnevezésű menüpontnál és az ülésről szóló előzetes hírnél, most melléklem, vagyis kattintás után itt el tudja olvasni:
http://www.csepel.hu/static/e-dok/File/TESTULETI_ANYAGOK/2008/0515/140-0...
Tisztelettel:
XY
a honlap szerkesztoje"
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
CSEVAK zrt, Podolák, Tóth
CSEVAK zrt, Podolák, Tóth Misi.. ez a töketlen banda irányítja Csepelt a gengszterváltás óta..
Nem pont, szerintem mar
Nem pont, szerintem mar korabban is.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Jo hir: megkezdtek a
Jo hir: megkezdtek a munkalatokat, felszedtek a jardat, valamint ugy nez ki, elkerulo ut lesz a benzinkut mogott.
Most, hogy mar egesz ugyesen jarok a dugoban acsorgo autok kozott, annyira mar nem is izgat.
Talan azoknak, akik gyerekkel akarnak turazni, jo lesz.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
az NFÜ-s link nekem nem
az NFÜ-s link nekem nem műkszik
A pályázatban a
A pályázatban a szabadkikötőre (meg még néhány másikra) "gyalog és kerékpárút"-at írnak. Ez azt jelenti, hogy nem lesz a gyalogosforgalomtól elkülönítve? Jó, nincs hatalmas gyalogos forgalom arrafelé, de akkor is..
Ahogy nezem tokmindegy. A 9.
Ahogy nezem tokmindegy. A 9. keruleti szakaszon levalasztottak a kerekparutat, de az osszes gyalogos ott setalgat, valamiert vonzodnak a rozsaszin utburkolathoz, illetve egy toloszekes hajlektalan poenkodik az ut kozepen.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Akkor kapjanak a gyalogosok
Akkor kapjanak a gyalogosok rózsaszín kikövezett utat, nekünk meg csináljanak használható aszfaltosat! Így jól megtévesztjük őket, és a mi seggünket se rázza szét az út. :-)
Pontosan!
Pontosan!
+1 __________________________
+1
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Ha valaki tud valamit, hogy
Ha valaki tud valamit, hogy Csepelen miert allt le a munka, szoljon.
Ugy nez ki valamifele asatas zajlik, kabe egy honapja felszedtek a betont a jardarol, amitol szarabb lett mint legrosszabb remalmaimban, es ugy hagytak, most akkor mi van???
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Mit izgat téged, hogy mi
Mit izgat téged, hogy mi van a járdán? :)
Hat amikor a szabadkikotoig
Hat amikor a szabadkikotoig all a sor, akkor nemigen ferek el az autok mellett az uttesten. Egy ilyen miatt fejeltem le tegnap egy belogo faagat.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
A Szabadkikoto-uti
A Szabadkikoto-uti kerekparutrol szolva kicsit nevetsegesnek tartom, hogy a jelenlegi kivitelezessel akarnanak az EU elott villogni, minthogy eus penzbol "ujitottak fel" elvileg... (aki nem ismerne, egy 80 cm szeles csikon felszedtek a burkolatot a jardarol, kicsereltek a kozmuveket, majd leaszfaltoztak, nehol, mert nehol meg turnak, es ott le kell menni az uttestre)).
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Kellemetlen hirt kaptam ma,
Kellemetlen hirt kaptam ma, nem lesz bringaut Csepelen, mert az onkormanyzat elhulyeskedte a dolgot es nem adta be idoben a palyazatot.
En azt uzenem nekik innen a bolondok hazabol, ...
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
Szánalmas. Kéne csinálni
Szánalmas.
Kéne csinálni egy feketelistát az ilyen önkormányzatokról. (Vagyis inkább a vezetőiről)
Boven jo lenne, ha nem
Boven jo lenne, ha nem szavaznak meg oket huszonhatodszorra is csak azert, mert valasztasok elott ingyencirkuszt rendeznek, meg etelt osztanak.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
naivitás lenne azt hinni
naivitás lenne azt hinni hogy a vörös Csepelen nagy változások lennének. Bármikor is. Főleg bringás-ügyekben. Annyira zavarja őket a dolog, mint egy morzsa az asztalon...
Én ilyen neveket adnék
Én ilyen neveket adnék ott:
Lenin bicikliút
Szabadság kerékpársáv
stb. És úttörő egyenruhába öltöztetett ipsékkel népszerűsíteném őket.
Egyből brigádok alakulnának a 80 éves munkásőrökből, és felépítenék ingyen a bringautakat/sávokat.
(Kitérő: Nemrég hallottam hogy az egyetlen embert, akit nálunk elítéltek az 56-os tömegbelövetések miatt(meg úgy egyáltalán 56 kapcsán),5 év börtönre, felmentette a strassburgi bíróság, hiszen nem teljesen fegyvertelen emberekre lövetett, fegyveresek is voltak köztük.A vörös csepelről ugrott be, meg a mindenhol bőszen viselt komcsi jelképekről)
Igen, csak hogy ha
Igen, csak hogy ha legközelebb valaki jönne a "mindegyik egyforma" dumával, akkor az orra alá lehetne dörgölni a valóságot.
Bár szerintem a demszkiszavazókat sem nagyon érdekelhetik a tények, vagy akár a saját tapasztalataik.