hnorby képe

TGs teleszkóp szétszedés.

Sziasztok!

Van egy tgs teleszkópos első villám egy 28 cyco-n nem tudom széthúzni. A tetején a műanyag dugót kivéve egy hosszú inbusszal kilazítom a csavart de se a csavar (szár)nem jön ki se a villa nem csúszik le. A henger (talán amiben az inbusz van) és a villa közötti porvédő gumit kihúztam alatta van valami kemény gumi amin 2 bevágás van, de az se fordul, se nem jön ki, a villa pereme ahonnan a porvédő kipattant benn tartja. Hogyan tovább?? A válaszokat előre is köszönöm. Üdv.: Norby

Megálmodtam a jövendő kerékpáromat, ami egy ősi retró-elemet hivatott ötvözni a csúcstechnológia vívmányaival.

Paraméterek (autóskártyás stílusban):

tengelyek száma: 3
csúcssebesség: 30 km/h
nyugalmi tömeg: 20 kg
elméleti tömeg fénysebességre számítva: ∞ (végtelen)
váz: acél/CrMo/egyéb acélötvözet
elülső lánctányérok száma: 1
hátulsó fogaskerekek száma: 1
fékrendszer: kivitelezés-függő
fékek száma: 2
áramfejlesztő berendezés: külső dörzshajtás
hasznos teher: 100 kg

A csúcstechnológiát ebben a szerkezetben a lengéscsillapítás minden ismert vívmányának felhasználása hivatott képviselni.
A klasszikus korszak retró eleme legyen a tömör gumi.  tovább »

Egy elegáns megoldás a városba, fixire, sss bicóra, vagy akár országútira.

http://bicycledesign.net/2010/10/sr-suntour-swing-shock/

Találtam egy klasszikust megoldást is az 1994-es tourról:

http://www.pezcyclingnews.com/?pg=fullstory&id=5800

Egy haverom kérni tanácsotokat, ha tudtok segítsetek:
A teleszkópjára kéne sárvédő, talált is de sokalja és alternatív módokat keres

"Manitou axel. A telón az a híd vagy micsoda, ami összekacsolja a villa alsó részét, na szal arra nem lehet rárakni. És a villenyak és az alsó kormánycsapágy alá kel felfüggeszteni, de egy ilyen 4500 és akkor még nincs hátsó... Ezt próbálom másképpen megoldani. ha lehet, olccsóbban:) Köszi amúgy"