MTB-m van es ma egy bazi nagy nyolcas keletkezett a hatso kerekemben. Egyszer csak elkezdte a bringa razni a hatso reszet, de nem volt tul nagy a kiteres. Mentem meg vagy 10km-et es egyre nagyobb lett a 8-as: volt vagy 1.5-2 cm imbolygas.
Sajnos gozom sincs miert, varosban hasznaltam. Talan tul nagy volt a gumiban a nyomas? ( utcai 1.2-es gumit hasznalok 4.5 bar-al, szerintem nem olyan sok) Vagy kilazult az egyik kullo? Talalkoztatok mar ezzel a jelenseggel? Mennyit bir egy normal MTB felni?












Én a montimba 3 bárt
Én a montimba 3 bárt fújtam mindig, a crossban most 3.5 van. Azt viszont nem tudom, hogy a túl nagy nyomás csinál-e nyolcast.
_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /
Szerintem kitört egy
Szerintem kitört egy küllőd, csak nem vetted észre. Nézd át a kereket. Vagy vidd el egy szervízbe. Ha küllő törött, és nem vagy profi kerékfűzésben, akkor úgyis ott kötsz majd ki. :)
Ja, a dolog sokszor nincs
Ja, a dolog sokszor nincs közvetlen összefüggésben se a keréknyomással, se a használattal. Anyaghiba, figyelmetlenebb fűzés, lejárt élettartam és még ezer oka lehet annak, hogy egy küllő megadja magát...
Kosz a tanacsokat. Atnezem
Kosz a tanacsokat. Atnezem este.
Fura, pedig ez egy markasnak mondhato (Lapierre) uj bicaj. 4 honapja vettem.
Nem az számit,hogy mikor
Nem az számit,hogy mikor vetted,hanem,hogy mikor jött le a szalagról.
Át van címkézve :)
Bár gondolom,hogy évekig nem áll a kamrában egy felni,vagy bringa.
Bőven elég,ha egy-két küllő lazább a többinél,akkor ott már nagyobb nyomás hat a felnire!
-
"...fekete fehérben menetelt szépen a KRITIKUS TÖMEG,
hitét a kínzókamrák sötét hire sem törte meg..."
"Ákos:1956"
-
-CM minden hétköznap!!!
-
én 4 és felet nyomtam a
én 4 és felet nyomtam a montiba, de eddig semmi bajom nincs. küllők se márkásak, nem hiszem, hogy túlfújtságtól keletkezhetne nyolcas.
Nem is. Most csekkoltam le.
Nem is. Most csekkoltam le. A kullok kiba lazak. Kezzel el tudtam tekerni a csavarokat. Aszem az elado toket is megtekergetem majd egy kicsit.
Biztos egy-ketto ki volt lazulva, ettol elkezdett deformalodni, aztan megtobb kilazult es igy tovabb...
Az új bringát be kell
Az új bringát be kell állíttatni, azután három hét múlva újra ellenőrizni. Jobb helyeken ez benne van az árában. Egyébként biztos, hogy duplafalú a felni? A szimplafalúról tudom elképzelni, hogy meghajlik, a duplafalúról nem igazán.
http://photohost.extra.hu/up/
http://photohost.extra.hu/up/gallery.php?entry=images/1179845840.jpg
Sajnos hajlik.
valoszinuleg gep fuzte a
valoszinuleg gep fuzte a kereket, balszerencsedre...:(
nem gondoltam volna hogy ebben az arkategoriaban is bele lehet meg futni ilyenbe.
ha van valasztasod, akkor a tokcsavargatas utan valts boltot ;)
én 3,5öt használok vastag
én 3,5öt használok vastag kerekümben és semmi hiba de mikor új volt nekem is néhány küllő laza volt ,azt hittem egyedi eset és nem szóltam de lehet hanyagság volt ,kár érte mert pénzt időt és mérget sporolhatna az ember.
Gyárilag nincsenek
Gyárilag nincsenek meghúzva a küllők!
És nem csak a küllők,kormány,pedál,fék laza,kerekek laposabbak...
Ezért van a legtöbb boltban a szervíz is,hogyha bringát veszel akkor azt ott helyben belővik,így lesz érvényes a gari is!
Persze ez néhány ezrest rádob a bicó számlára,de annak aki otthon nem tudja/akarja megcsinálni annak megéri kifizetni ezt az összeget.
Ha mégis gond van,lehet hivatkozni a garilevélre!
-
"...fekete fehérben menetelt szépen a KRITIKUS TÖMEG,
hitét a kínzókamrák sötét hire sem törte meg..."
"Ákos:1956"
-
-CM minden hétköznap!!!
-
Normális helyeken (értsd:
Normális helyeken (értsd: kerékpár szaküzlet) ezt ingyen csinálják, úgy, hogy te lehet, hogy nem is tudsz róla.
Csak a nagyáruházakban számolnak ezért plusz pénzt vagy küldenek el valahová vele...
Hat ez biza szak bolt volt,
Hat ez biza szak bolt volt, szervizestul. 700 eurot perkaltam, ezert igazan belohetik.
Mondom, makk csavaras lesz!
prof.grupetto.hu +1 IGEN!
prof.grupetto.hu +1
IGEN! Bizony ez így van.Kötelező,de logikus is mivel a szervizelés is az ő feladatuk.
Tradicio és Minőség! 1954-ota :D
lécci nevesítsd, hogy
lécci nevesítsd, hogy okuljak hol ne vegyek bringát. nem mintha ez a veszély fenyegetne, de kíváncsi vagyok.
Lehetőleg
Lehetőleg szaküzletben.Olyanban ahol szerelő is van.Ami még emeli a színvonalat,ha szakértelemmel,tapasztalattal rendelkeznek.Ja és bringáznak! szerintem :D
Tradicio és Minőség! 1954-ota :D
Dobermannbácsi te meg
Dobermannbácsi te meg kicsit ismerős vagy; lehet hogy már vagy 2x összefutottunk valahól útközben????
>---------------<
Piros CONOR paripán, időnként mellényben melynek hátán:
CMBP_0010000000001000
Semico
Szoktam próbálkozni
Szoktam próbálkozni centírozással, fűzögetéssel több-kevesebb sikerrel. (csak a sajátomon)
Az eddigi tapasztalat ha nem húzom meg rendesen a küllőket, vagy igyekszem rendes, igényes lenni és bezsírozom v. olajozom a küllőanyát mindíg fellazulnak.
Mikor legutóbb hozzányúltam teljesen szárazon raktam össze és most se lazult fel kb 1100km után.
jah; amúgy szerintem is lazák voltak a küllők (nem tartom valószínűnek hogy zsíttíl rakták volna fel az anyákat ilyen sorozatdaraboknál)
>---------------<
Piros CONOR paripán, időnként mellényben melynek hátán:
CMBP_0010000000001000
Semico
igyekszem rendes, igényes
igyekszem rendes, igényes lenni és bezsírozom v. olajozom a küllőanyát mindíg fellazulnak. Mikor legutóbb hozzányúltam teljesen szárazon raktam össze
NEM SZABAD szárazon összerakni. Meg sem tudod húzni rendesen szárazon. Amit így rakták össze, abban el fognak fáradni a küllők és eltörnek. Akár már most ki is hajíthatod azokat a küllőket.
A másik pedig attól lazult szét, hogy nem volt rendesen megfeszítve, nem az olajtól. Legközelebb olajozd be rendesen műszerolajjal, és utána feszítsd meg kellőképpen.
hát.... akkor legközelebb
hát....
akkor legközelebb úgy próbálkozok
>---------------<
Piros CONOR paripán, időnként mellényben melynek hátán:
CMBP_0010000000001000
Semico
Vegyél egy rendes könyvet,
Vegyél egy rendes könyvet, pl Roger Musson könyét, http://www.wheelpro.co.uk/wheelbuilding/book.php, abban minden ilyen dolog le van írva részletesen.
Esténként olvasól majd
Esténként olvasól majd belőle egy-egy fejezetet azonnal magyarra fordítva?
Amúgy jól hangzik hogy van valami valamire való szakirodalom a témában.
>---------------<
Piros CONOR paripán, időnként mellényben melynek hátán:
CMBP_0010000000001000
Semico
Pata, máshol kérted, hogy
Pata, máshol kérted, hogy szóljunk rád, ha úgy érezzük, hogy túlságosan magas lóról beszélsz. Megtettem. :-)
===
bácsi a biciklin
Kösz, de szerintem most
Kösz, de szerintem most indokolt volt. Lazán fűzött kerék szó szerint életveszélyes. Ha a drupal tud majd olyat, hogy mondjuk villogó vörös keretet tudok csinálni a bejegyzésemnek, akkor majd udvariasabb lesz :-)
Esetleg lehetne halálfejes
Esetleg lehetne halálfejes szmájlit kitalálni. Hotyhogy és Adamekp értenek az ilyesmihez... :-)
===
bácsi a biciklin
Pedig ez most nem volt
Pedig ez most nem volt vészes.
Kar hogy rosszkor, speciel
Kar hogy rosszkor, speciel igaza van.
nekem is lett tegnap egy
nekem is lett tegnap egy furcsa nyolcas a hatsomban. a bringam meg a fejcso korul racsavarodott a bringaparkolora. Valaki ejszaka belerugott. Szerencse, hogy nincs hatsofekem, amit zavarna, ezert vissza hajlitgatta terddel, meghuztam a kulloket, es azota is ugy hasznalom. szakadjon le a laba az ilyennek.