Jajj, hát ki hitte volna, hogy az autósokkal nem mer konfrontálódni a vezetés...?
Egyre inkább úgy tűnik, hogy elmarad a 4-es metró uniós támogatási feltételeként megszabott budapesti dugódíj bevezetése. A dugódíj bevezetésének útjában jelenleg jogszabály áll, és nem is tervezik ennek megváltoztatását. Budapest viszont nem hajlandó emiatt bírságot fizetni.
Bővebben: origo.hu












Laza fogalmak alkalmazasa
Laza fogalmak alkalmazasa rontja vilagunkat. Penz es uzlet szorosan osszefonodik es a penzt nyujto fel sosem erdektelen abban a cselekedeteben.
Egy santito vagy szedulo, tantorgo beteget tamogathatunk, igencsak ugy is illoen, es minden szemelyes erdek nelkul. De ez az unios "tamogatas", ami igeretre alapozott feltetellel var valami ellenerteket, ez teljesen boszme.
Lett volna inkabb azon onzetlen jotekonysagnak erezheto "tamogatas"-t, az angyom terdekalacsat, hanem inkabb azon erdekbol adott anyagi hozzajarulast kisero szerzodes, es azzal az allamtol vagy egy jotallo allamtol biztositeknak atvett jelzalog.
Moszkva johetett volna segitsegre ebben, atadni a Voros Teren azt a hires toronyorat. Akkor most itt lenne az EU-nak az az ora, az oroszok meg megbasznak azert a magyart. De most mi van? Igeret volt, dugodij nincs, es Budapest, jol rohogve a markaba, nem fizet. Nekunk meg se penzunk nem maradt, se uj toronyorank nem lett.
Azt hittem már írtam ide
Azt hittem már írtam ide korábban is, vagy csak összekevertem Peta blogjával a témában. Szóval ha Tarolós tényleg kidob így ennyi pénzt az ablakon, miközben a városhatáron túli közlekedéssel meg köti az ebet a karóhoz, azért az egészen érdekes. De mondom, szerintem annyira egyedül van ezzel az ámokfutásával, hogy egy kis médahátszéllel könnyen el lehetne téríteni.
Csak hát se médiahátszél, se Criticalmass, se semmi.
Egyébként szerintem teljesen jogos hogy ezt kérte az EU, a metró egyik fő célja az autóforgalom csökkentése.
Jó, nem lesz dugódíj. A
Jó, nem lesz dugódíj. A Margit-hídon meg nincs kerékpárút. Tarlós meg csodálkozik, hogy a 3as metró felújítására nem at pénzt a Zunijó...
Aztán ha megindítják a kötelességszegési eljárást netán vissza kell fizetni a támogatástn akkor természetesen a Brüsszel qrannyát.
Ebben az esetben már tényleg
Ebben az esetben már tényleg csak a hívői anyáznák Brüsszelt. Aki megérti hogy mi a dugódíj, az még akkor sem lesz sokszor ellene, ha autója van, és a teljes autós budapesti lakosság is csak egy kisebbség.
Egyébként meg ha T. az autósok kegyeit keresi, akkor meg hogy a fenébe mehet bele, hogy az M0-ás budapesti szakaszai, meg a Budaörs környéki részek fizetősek legyenek, és így a forgalom egy jó része Budaörsre, és városi lakott területekre terelődjön, mindenkinek a kárára? Vagy az egyetlen cél a levegőminőségrontás?