Bedobtak még gyorsan karácsony előtt - gondolom, nemcsak hozzánk - egy "elmúltháromévezős" színes kampányanyagot. (Bár egyetlen párt neve sincs megemlítve benne.)
A Budapest jelenét taglaló 20 oldalas füzetben a kerékpározásról is szó esik - egy illusztratív fénykép és három mondat.
A háromból a harmadik így szól:
"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."
Úgy látom, a fővárosban a 2014-es önkormányzati kampány célcsoportja még mindig nem mi leszünk.












Régi kertész szabály: "Ha
Régi kertész szabály: "Ha valamit senki se használ, annak nyomós oka van".
Mennyire örültetek volna, ha
Mennyire örültetek volna, ha ezt pont a kerékpárra mondják pár évvel ezelőtt?:)
Mennyi az a pár év? Mert az
Mennyi az a pár év? Mert az első CM nem tegnap volt. Küküék előtt a VBB Egyesület népszerűsítette a városi kerékpározást.
Mielőtt megfőznéd a CPU-dat túlterheléssel, állj be a hideg zuhany alá :)))
Nem tudom, kire gondolsz, de
Nem tudom, kire gondolsz, de a kerékpárt azóta használják igen sokan, amióta van.
Nyilván ezért
Nyilván ezért kellettek/kellenek a népszerűsítő akciók, mert annyira sokan használták/használják :)
Wazze... Öregfater és
Wazze... Öregfater és öregmuter mindenféle akció nélkül kerékpározott évtizedeken keresztül. Talán még ma is tekernének, ha meg nem halnak...
Izgalmas volna
Izgalmas volna összehasonlítani, hogy mennyit költenek a világon bármely évben a gépjárművek és a kerékpár népszerűsítésére.
Már annyira nem akarnak a
Már annyira nem akarnak a lustaság élő szobrai tankolni, hogy a TC elkezdte ócsárolni a villanyhajtású kocsikat:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/01/10/mibol_csinaljunk_benzint/
De tudom, az autózást nem propagálják és Te se reggeliztél sosem trollpelyhet :))
"sajnálatos tapasztalat",
"sajnálatos tapasztalat", hogy a cm még mindig rendezendő rendezvény, beleverni egykét felbukott hülyébe hogy lássa, hogy hányan vannak akiket épp leszar.
Szerintem nem leszar: vagy
Szerintem nem leszar: vagy alaposan, vagy hasraütéssel megbecsülték, hogy ez az állítás több szavazatot hoz, mint amennyit visz, más szempont pedig nem érdekes, mehetett a szövegbe. (Ezért is írtam célcsoportot.)
végülis valószínű
végülis valószínű igazadvan.
demost komolyan, úgytudom be kell vezessék a dugódíjat, különben eu ejnyebejnye lesz. de ez pont szembemegy ezzel...
majd a hülye ittadózók jól kifizetik a büntit,
ezek meg röhögnek a markukban :(
Ha ez volt a szempont, akkor
Ha ez volt a szempont, akkor elég rosszul becsülték. Ez az állítás valószínűleg nem hoz egy szavazatot sem, mert az autósoknak ez nem mond semmit, nem olvassák, nem lesz nekik jobb. Viszont ha a kerékpárosok közt elterjed, hogy ilyen marhaságokat írnak, azért elég sokan megharagszanak.
(Ha vannak egyáltalán
(Ha vannak egyáltalán olyanok, hogy autósok, )hogyhogy nem mond nekik semmit?? Kedvenc gondolatuk! Szoktam velük beszélgetni (nem az úton persze), általában ez a második mondat.
Nem kell, hogy jobb legyen nekik, a kampány lényege a szimpátia felkeltése.
Hogy elolvassa-e bárki, az nekem is nagyon kétséges. Én sem olvastam el a többi részt. :-) (Na jó, a hajléktalanosba belenéztem kicsit, de abba is csak ugyanezért: hogyan magyarázzák ki magukat, miután mindenkivel összerúgták a port. :-))
Sajnalatos tapasztalat, hogy
Sajnalatos tapasztalat, hogy sokan a halado szemuletek altal logikusan osszeallitott ajanlasok helyett tovabbra is az elavult, balesetveszelyes megoldasokat reszesitik elonybe az adott problemakban.
Sajnálatos tapasztalat, hogy
Sajnálatos tapasztalat, hogy a kerékpárútakat nem olyan helyekre építik és nem olyan formában, ahol és ahogy lenne létjogosultságuk.
Plusz végtelen. Sajnos az
Plusz végtelen. Sajnos az infrák tervezői és engedélyezői között nincs homo sapiens, csak a rá megtévesztően hasonlító moho motoricus :(
"Sajnálatos tapasztalat, hogy
"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."
Hát igen. Még mindig nem elég autós tulok használja ki a tágas kerékpárutakat, hanem a zsúfolt forgalmi sávokban tolonganak. :-)
Egyre inkább az az érzésem,
Egyre inkább az az érzésem, hogy lesz még CM Budapesten. A fiam örülni fog.
Addig is ment egy poszt a Facebook-ra:
----------------------------------------
"Sajnálatos tapasztalat, hogy sokan a kiépített
kerékpárút helyett továbbra is a forgalmi sávokat használják az adott szakaszokon."
/ (a linket a reklámszűrő nem engedi - Google -> Az elmúlt három év az eredmények tükrében /
Szerintem meg kiindulhatunk abból a feltételezésből, hogy a kerékpáros sem ostoba, hanem nyomós oka van rá, hogy ott megy, ahol neki jobb és biztonságosabb. Akkor a sajnálkozás helyett máris bölcsebbek leszünk.
----------------------------------------