Galéria a Hírszerzőn (link), az Astoria és a Deák közötti szakaszról.
Tudom hogy volt már szó róla, de én egyszerűen nem tudom megunni ezt a témát :-P
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Galéria a Hírszerzőn (link), az Astoria és a Deák közötti szakaszról.
Tudom hogy volt már szó róla, de én egyszerűen nem tudom megunni ezt a témát :-P
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
egyrészt jó a Combino a
egyrészt jó a Combino a Kiskörúton :-)
másrészt milyen fasza lenne már itt egy füvesített villamospálya... :-)
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
nem gyengén vagyok éhes...
nem gyengén vagyok éhes... simán látványpéknek olvastam.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
én is:))) pedig most
én is:)))
pedig most kajáltam :D
~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~
Solo la AS Roma per sempre!
Tetszenek kockaalakú
Tetszenek kockaalakú fakoronák.
18 éve Rómában vmelyik
18 éve Rómában vmelyik egyetem matek tanszéke előtt kockára nyírt fák álltak. :)
Ez találós kérdés?
Ez találós kérdés? :-)
http://web.tiscali.it/ilmiofantacalcio/mini-entrata02.jpg
A 6-os képen azt látom,
A 6-os képen azt látom, hogy megint ugyanaz a szar lesz mint most, nevezeteseen: 1m kerékpársáv közvetlenül az álló kocsisor mellett, majd mindez megfűszerezve a közvetlenül a sáv mellett jobbról parkoló autókkal. Én az ilyen helyeken minden gyakorlatom ellenére alig merek tekerni, előzni meg szinte képtelenség. Inkább a járdán fogok menni , mert ott legalább nem ajtóznak meg...
Itt egy hasonló topik:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100906/karoly-korut-most-akkor-mi...
Szerintem nem normális hogy az egyik legszebb bringás gerincútvonalon egy ilyennel szúrják ki a szemünket.
Még elfogadhatónak tartanám, ha megemelnél a sávot, és közvetlen a fák tövéig érne, (persze parkoló autók nélkül) így legalább lenne némi plusz hely.
Fak toveig? Az nem lenne jo
Fak toveig? Az nem lenne jo nekik...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Nem közvetlenül abból a 2
Nem közvetlenül abból a 2 négyzetméterből kapják a vizet ha arra gondolsz. A fizikai védelmüket (bár nem hiszem hogy minden második bringás eltrafálná őket) meg meg lehet oldani egy az oldalukhoz símuló kis védőpalánk szerűséggel.
Akadalyozza a novekedest.
Akadalyozza a novekedest. Vagy felnyomja/feltori az aszfaltot, vagy eldolve no tovabb.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Max felnyomja kissé, de
Max felnyomja kissé, de 5-10 évente ki lehet javítani, nem nagy költség. (A rácsot is felnyomja egy idő után ebből kiindulva) Meg nem kell pont a gyökérre aszfaltozni, ki lehet hagyni 10 cm-t :)
A lényeg hogy kb fél métert nyernénk a rácsos résznél. Kertészetileg meg lehet oldani hogy a fának ne legyen baja, és így még ki is lenne emelve szntben a sáv, ami szintén sokat számít.
Én se szeretem, de el tudom
Én se szeretem, de el tudom fogadni, jobb mint az Andrássy. Bécsben pl sok ilyen van. Tényleg vigyázni kell rajta, de szerintem jobb mint a járda - én pl be szoktam húzódni a bal szélére, hogy megtartsam az ajtótávot.
Nem teljesen értem amúgy miért kell oda parkoló, olyan kevesen tudnak ott parkolni hogy alig számít, csak az utcaképet rontja és a bringásoknak is rossz.
Álló kocsisornál akkor is
Álló kocsisornál akkor is ajtóveszély van ha balra húzódsz. Szerintem sincs értelme annak a kb 5 db parkolóhelynek. Akkor már lehetne kis kerteket rakni oda sok szép virággal, meg fűvel.
elkerülte a figyelmedet:
elkerülte a figyelmedet: megtartsam az ajtótávot. Ha megtartom az ajtótávot, akkor nincs veszélye az ajtónak. Igaz, hogy ez azt eredményezheti hogy a fehér csíkon megyek, ez van, majd kikerülnek :-P
Igen, mozgó autóknál még
Igen, mozgó autóknál még lehet ezt csinálni, de amikor épp áll az egész dugó (mint a Körúton mindig) akkor még ez is kiesett.
Parkoló nélkül bezárnak
Parkoló nélkül bezárnak a boltok és elgettósodik az út
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
a vicc az, hogy a
a vicc az, hogy a kiskörúton jelenleg (és remélem a jövőben) sem lehet parkolni. szóval egyáltalán nem indokolt. legyen a helyén sövény, vagy gyep.
Nemtom figyelitek-e, de az
Nemtom figyelitek-e, de az utolsó előtti képen a villamos már megy tovább a Bajcsi felé. :) Tudom, h nem egy látványtervtől fog eldőlni ennek a megvalósulása, de azért nem rossz. Rendszerszemléletű tervezés :)
Szerk: az utolsó képen látszik a megoldás.
Szép látványképek.
Szép látványképek. Remélem, hogy hamarosan megvalósul majd valami szép, ha nem is pontosan ez.
Az árnyékok elgondolkoztattak. Életszerűnek tudom elfogadni őket, egy kis gyanakvásom után. Nem túlságosan Északról süt, és nem túlságosan magasan, a lemenő Nap, a hitelességhez.
Lehet, hogy fényképekre alapozták, de lehet, hogy valamilyen Nap-helyzet meghatározó számítást végeztek. Egy ilyen programmal érdekes eljátszadozni, és a szögekből behatárolni a lehetséges időpontokat, amikor a Nap úgy süt ott.
http://www.sunearthtools.com/dp/tools/pos_sun.php
ilyet már vagy 10 éve tud
ilyet már vagy 10 éve tud pl a 3d studio max program. sulnight a neve, mily meglepő. van egy adatbázis gondolom, mi kb hol van. beíroda a várost, meg az órát, és úgy süt a nap. hurrá. tökéletesen felesleges opció. :)
ó ugyan, ilyet a google
ó ugyan, ilyet a google sketchup is tud, innyen :)
Anno a kézi
Anno a kézi térképrajzolós időkben terjedt el az északnyugati Nap hagyománya, mivel az árnyékolt domborzatábrázolást könnyebb volt DK felé satírozni...
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
szép a látványterv. és
szép a látványterv. és remélem, hogy újra lesz villamos a Bajcsyn 10 éven belül. így nem kell átszállni a metróra, hogyha a Gellért tértől a Nyugatihoz kell mennem.
(és akkor életbe léphet akár ez a menetrend is (link) :D )
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
http://kerekagy.blog.hu/2010/
http://kerekagy.blog.hu/2010/11/11/ilyen_lesz_a_kerekparut_a_kiskorut_ve...
Hát ez így egy lószar. Még sáv sincs, az is 1 méteres...
Ehhem, fasza munkat vegeztek
Ehhem, fasza munkat vegeztek a latvanytervezok. Es meg mi megyunk forgalommal szemben..
Erre gondolok, aki nem erti: http://www.hidfoterek.hu/hirimages/68/galeria/kkrt05.jav03.jpg
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
De itt sáv van. Amott meg
De itt sáv van. Amott meg azt írják nem lesz sáv csak piktók.. Nem mintha az 1 méteres sáv érne valamit, mert az ajtózás miatt marhára balesetveszélyes.
piktó csak Astoria és
piktó csak Astoria és Dohány utca között ha jól értem
nem értem, mire
nem értem, mire gondolsz
én azt látom, h asztória felé nincs sáv
igazából a deák téri "megoldás" az, amitől leesett az állam
Az még rendben lenne, hogy
Az még rendben lenne, hogy az elvileg kötelező Bajcsy gyász oldalára itt már átmehetsz, de aki az Andrássyn menne tovább, azt 100 méterért miért küldik át a túloldalra?
Mondjuk ez még egy olyan biciklis infra lesz, amit juszt se használok. :)
Tényleg az Andrássy úgy
Tényleg az Andrássy úgy marad? Vagy manőverezhetek tovább a gyalogos-mezőben...
nekem a révay utca jutott
nekem a révay utca jutott eszembe példának, de az andrássy sem rossz...
Szerintem a deákig okés.
Szerintem a deákig okés. Hogy megtörik a buszmegállók, hát istenem, szaggatott a vonal, a busznak meg meg kell állni
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Legyen csak szép lombos,
Legyen csak szép lombos, gyepes, világos és levegős az az út, már alig várom.
De mégis legszebb lenne az, ha ilyenné válna megint és így támadna ott fel újra az élet:
http://m.blog.hu/ma/mandiner/image/1008/budapest_anno/bp10.jpg
én azt nem értem, hogy
én azt nem értem, hogy ahol most a kis dombok vannak a városháza mögött, azt miért akarják ennyire lebetonozni? Az egyetem téren is annyira, de annyira béna, hogy őrület az a sok gránitmárvány vagy mi. Ahány csoportot viszek oda tértervezős tréning terepmunkára, mindenki megütközik rajta. Ok. hogy kell valamire "elkölteni" a pénzt, de akkor inkább odaadnám szimplán az összeget annak, akinek kell, aztán inkább ne kövezzék le az egészet. Annyira jobb megoldások vannak ennél, hogy hihetetlen.
gida
Tegnap csináltam néhány
Tegnap csináltam néhány képet és egy rövid, meg mégegy hosszabb videót.
Budapest, jövünk!
Kezd már tetszeni ez a
Kezd már tetszeni ez a szakasz is :-] azt hiszem ez is egy kis lépés előre az élhető város felé... remélem nem amortizálják le hamar
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu