Nos ez a majdnem végleges verzió, a kormánycsere jó ötlet volt, mert így eltűnt a hosszan kinyúló bovden, a régebbit lásd singlesepeed projekt part IV. Hátulra felkerült egy Longus fék, ami igazából előre is kéne, mert ott még a régi favorit van, de a bringaszerelőm sehol nem kap 80mm-eset, úgyhogy most ilyet vadászok!












Rock"n"Roll A városi
Rock"n"Roll
A városi ficsúr
www.Bekebike.hu
ÉS A VÁZAD,FAVORIT VÁZ??
AMÚGY SZÉP BRINGA!!!!!!!!!!!!!
Nem Favorit, Csepel Sprint
Nem Favorit, Csepel Sprint
nem tudod, hogy a Csepel
nem tudod, hogy a Csepel Apolló és a Csepel Sprint váz között van valami eltérés?
milyen felnit raktál bele?
leírnád röviden milyen cuccok kerültek beépítésre?
köszi
sprintből két méret is
sprintből két méret is létezik. 53-54körüli 590-es kerékkel, meg 57-es 630assal (ha jól emlékszem, de lehet, hogy az is 590). az apolló 56-57-es, 630as kerékkel. a sprint gyárilag egysebi 110-115-ös papucstávval, az apolló meg 2×5-ös, 120-125-ös távval. eltérések a szérián belül is vannak, azért a tól-ig értékek. :)
a választ a kérdésedre
a választ a kérdésedre itt találod: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100529/single-speed-projekt-part-iv
Nem tudom ezeknek milyen
Nem tudom ezeknek milyen lehet a fékhatása, és párban van, de elvileg van raktáron:)
http://hercehurca.hu/node/547
Lajos szerint (városmajor)
Lajos szerint (városmajor) ezek szutykok. minket lebeszélt erről. inkább a longus...
Oszt esőben nem fogod
Oszt esőben nem fogod használni? -e
Én is fékre vadászok
Én is fékre vadászok hetek óta, ma jelent meg az ebike.hu-n újra a longus, nézd meg.