Egy magyar mentős sorsa:
http://www.youtube.com/watch?v=26bP8vHaWmw&feature=player_embedded
És a német kolléga sorsa:
http://www.youtube.com/watch?v=2c-qW_81p7A
Azért írtam, hogy lásd így egy szó alatt közlekedés és kultúra és persze utak...
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Egy magyar mentős sorsa:
http://www.youtube.com/watch?v=26bP8vHaWmw&feature=player_embedded
És a német kolléga sorsa:
http://www.youtube.com/watch?v=2c-qW_81p7A
Azért írtam, hogy lásd így egy szó alatt közlekedés és kultúra és persze utak...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Hát, a legszembetűnőbb
Hát, a legszembetűnőbb különbség a 2 sáv vs 3+leállósáv. "Hozzáállásban" nem látok különbséget, a németnek is lassítani kellett a sűrűbb részeken, a magyarnál pedig még a táblát is odébbtették a kamionosok, hogy tudjon haladni.
Igaz, de pl az olajtanker
Igaz, de pl az olajtanker meg sem mozdult.ű
Amúgy 2 hete itt a Ferenc krt és Üllői sarkán a szemem láttára ment egy autó bele a mentőbe. Gondoltam is hogy 'remélem a te anyádért siettek'. Mindenki meg tudott állni rendesen, ő nem...
Nem latsz kulonbseget? :)
Nem latsz kulonbseget? :) Szerintem nezd meg meg parszor a videot.
300 meterre elore szabad az ut versus 3 metert nem tudsz maxigazon menni.
De ez koszonheto az autopalya kialakitasanak is, mert pl. balra nem betonfal van egybol a sav mellett, hanem van egy kis menekulo resz.
Meg valoszinuleg ott ha latjak hogy baleset van, elkezdenek elore lehuzodni, mert varhato a mento erkezese. Aztan ha nem hatulrol jon, akkor max. visszaallnak.
Itthon ha vinnyog a seggeben a mento, akkor elkezdi tekerni a kormanyt, meg elkezd nezelodni, hogy mit is kene csinalni.
Jogositvanyt a gepjarmuvezetoknek!
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Mert a nullás régi
Mert a nullás régi szakasza keskeny és nincs hova menni. Rosszul csinálták meg de már építik. A mentőszolgálat a barom,hogy a baleset oldaláról küld gépet szerintem egy ilyen útra amikor ott az érdi mentőállomás ugyanis a mentő az 51-esnél megy a 0-áson az M7 felé.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
a video végén látszik,
a video végén látszik, hogy a német tűzoltók kb utoljára érkeztek oda, a baleset környékéről jól eltakarították az autókat a kollégák. szerintem ez játszott közre abban is, hogy mindenki számított az érkező tűzoltóautóra.
az meg, hogy a tartálykocsi nem húzódik... hova? látszik a videón, h kb 30 centire áll az előtte levő kamion seggében. kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a helyzet, ha egyszer kiszélesítik végre az M0-t.
http://www.youtube.com/watch?
http://www.youtube.com/watch?v=iy6T4kRPQag
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
na ez egy jó példa a
na ez egy jó példa a helyes hozzáállásról. :-) és ráadásul ez az idei CM-en történt.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet, aki immáron 1 éve CM-tag! :-) YEAH!!! :D
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal.
Jellegzetességem: egy Kappa táska, amin egy kitűzőkből kirakott CM felirat van. :D
Most komolyan, ne örjíts
Most komolyan, ne örjíts már meg. Nálunk az új M0 szakaszon vagy bármelyik autópályán elmegy a mentő ha kell mert széles leállósávval ellátott út.Összeveted egy autóút és egy autópálya állapotát amikor két nem egyenrangú útról van szó. Ráadásul már szélesítik a nullás régi szakaszát és ugyanolyan jó lesz mint bármelyik autópályánk. Nem tudom ezzel mi volt a célod de felesleges és némileg érthetetlen is. Ki lehet menni németbe ha jobban tetszik. Engem ez most baromira felhúzott.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
kicsit tényleg érdekes
kicsit tényleg érdekes hogy pont ezeket vetette össze a posztoló. mert most érted akkor ideirom, hogy a belga mentős sorsa:
http://www.youtube.com/watch?v=W9_TtVipteo
pedig ők aztán nem a balkán.
ha extrém dolgokra vágysz akkor keress rá a kinai és hasonló közelkeleti vonulásokra. na azokat végignézni fájdalmas még.
Na ez az. Nem értem miért
Na ez az. Nem értem miért nem megy át a falon a bunkó parasztja vagy mászik plafonra. :-)
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
Felhúzott de csa a 4.
Felhúzott de csa a 4. hozzászólásra? :) Megkerestek a héten Berlinből a Monster által és lehet megyek is ki!!!! :))))
hát igen, az M0... az
hát igen, az M0...
az milyenmár hogy ha szegediként nekiindulok nyugatra, akkor kecskemétnél lejövök a pályáról, 50km országút, aztán az M6-os segitségével jutok az M1-re/M7-re, mintsem hogy a nulláson lavírozzak/álljak a dugóban.
Számomra iszonyúbb,hogy a
Számomra iszonyúbb,hogy a külföldieket nem lehet megbüntetni gyorshajtásért fotó alapján, és a román vagy egyéb kamionos ha a nulláson autózom véletlen, 100-al beért a negyven tonnájával és még ahhoz is van pofája hogy levillogjon mert én csak 80-85-el megyek,holott neki akkor is 70 a max ha 100-as tábla lenne kirakva mivel autóút. És akkor már tudjuk is ugye miből van sok baleset? Nem néztem statisztikát de elgondolkodtató lenne gondolom megnézni 10-ből hányat okozott kamionos vagy száguldozó. Úgy húznak el még a kamera alatta is az ember mellet az osztrák és német kocsik akik elfelejtenek közlekedni ahogy átérnek ide mintha kötelező lenne. A külföldi is csak azért olyan jófiú odahaza mert a házát elveszik ha galibát csinál. Nálunk meg lehet állatkodniuk.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
igen ez sajnos nekemis
igen ez sajnos nekemis megvan. jövök az m1-en vagy éppen a balatonról és kerülgetem a lakókocsis vagy kisbuszos franciát, angolt, osztrákot. az M0-n beállok egy Tatra mögé (tuti fedezék) és közben az elözöekben leelözött kollegák centikre húznak el mellettem a belsőben. aztán felérek az M5-re és tolok egy kövér gázt, közben pedig teli van a külsö sáv ismerös arcokkal... nem tudom miért éri meg nekik a nulláson rulettezni, csak nehogy veszítsenek az átlagsebességből és 10 perccel később érjenek oda ahova.
a M0 déli szakasza egy
a M0 déli szakasza egy elcseszett autópálya helyett még mindig autóút szakasz. amikor tervezték, még nem is számítottak ekkora forgalomra. de amikor a '90-es években már látták, hogy ebből az egészből baj lesz, akkor se csináltak semmit, mondván, hogy jó lesz ez a magyarnak.
ez az autóút nem a mentős/autós hibája, hanem a tervezőé. az autósok/kamionosok is le tudnának húzódni, hogyha akarnának, de NEM LEHET!
a német autópályák meg messze híresek Európában, a mennyiségükről, a hosszukról, stb. itt ki lehet térni a mentős elől, mert itt van elég hely, hogy elférjen.
amúgy nézz meg Kelet-Európából és a Távol-Keletről készített mentős és egyéb dugós videókat. ott még ennél is rosszabb a helyzet. lásd pl. Moszkvát, ahol a járdát használják az autósok dugók idején.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet, aki immáron 1 éve CM-tag! :-) YEAH!!! :D
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal.
Jellegzetességem: egy Kappa táska, amin egy kitűzőkből kirakott CM felirat van. :D
akkor mondjuk azonos utakat
akkor mondjuk azonos utakat hasonlítsunk össze.
német példa az M0-hoz hasonlóan: http://www.youtube.com/watch?v=KwCI_b_HGRE
jéé, ahol nincs hely ott akkor se tudnak haladni ha nyugaton élnek.