Az NFÜ ROPTÉR nevű új fejlesztése nyomán ezentúl térképen böngészhető, hogy hol, mennyi pénzből épült (többek között) kerékpáros infra az országban a Regionális Operatív Program keretein belül.

http://www.ropter.nfu.hu/

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Zsurmi képe

A kis térképen nagy

A kis térképen nagy kerékpárikonok azt a hatást kelthetik, mintha ezerfelé burjánzanának a kerékpárutak.

Még ha így is van (nem így van), nem sokat ér:
- Ha minden második faluban nincs. Ahol van, ott azonnal kerek, piros szélű tiltó tábla. Csak megerősítésképp.
- Ha nem lehet eljutni valahova
- Ha 5, 10 éve épült és alig férni el rajta, nincs
- Ha nem egyenértékű az útfelülettel.
- Ha nem lehet róla lekanyarodni a keresztutcákba.
- Ha kilométerenként kell átrepülni az út túloldalára.
- Ha járdának épült és az EU-s pénz miatt kerékpárút. Persze a kerítések előtt közvetlenül.

-
Zsurmi

2
Kerékpárforgalmi létesítmények építése képe

Elsőre valóban túlzónak

Elsőre valóban túlzónak tűnik, de az alábbi linkre kattintva projektenként böngészhető, nagyítható, és itt-ott piros vonallal a nyomvonalak is láthatóak már:

http://www.ropter.nfu.hu/index.php?nocache=0.8794899180219463&spatialfil...

3
CLS képe

A sok pénzt jelző karikák

A sok pénzt jelző karikák sokkal nagyobb területet takarnak ki a térképből, mint amekkora útfelületet be fognak fedni ezen pénzek felhasználásakor.