Minden kommentár nélkül:
Tisztelt ................. Úr/Hölgy!
A következő ügyben fordulok Önökhöz. Panaszt kívánok tenni az ING 726 rendszámú ezüstszínű Mercedes taxi sofőrje viselkedése miatt.
Panaszomat az alább leírtak indokolják:
2008. szeptember 4. délután 18.35-kor kollégájuk a ................. helyszínen a kijelölt gyalogátkelőhelyen és a mellette párhuzamosan futó kerékpár-átkelőhelyen várakozott. A várakozás tényét erősíti, hogy a sofőr valamilyen elektronikus szerkezettel bíbelődött, játszott. Az alatt az idő alatt, míg a közelébe értünk, több kerékpárost is akadályozott a továbbhaladásban, hiszen azok nem tudván használni a kerékpár-átkelőhelynél lévő süllyesztett járdaszegély-szakaszt, kénytelenek voltak kerülni. Kollégájuk ugyankkor megszegte a KRESZ megállásra és várakozásra szolgáló szabályait, hiszen a gépkocsi – mint az a képen is látható – félig a gyalogátkelőhelyen volt. Így a gyalogosok kénytelenek voltak a taxi takarásából az úttestre lépni. Mikor a vezető figyelmét udvariasan felhívtam, hogy rossz helyen parkol („Uram, ön a zebrán és a bicikliúton áll!”), kétszer is a „mi a probléma?!” szövegű értetlenkedést kaptam válaszul. Így hát harmadszor is türelmesen válaszoltam, hogy a probléma éppen az, amit mondtam neki. A válasza csak annyi volt, foghegyről odavetve: „És??” valamint „Van valahol rendőr?”. Ekkor mobiltelefonommal megörökítettem, amire ő a „jelentsél fel (...)” és „te (...)” kifejezésekre ragadtatta magát (a képen éppen artikulál), majd a motort beindítva, s erősen gyorsítva egy balkanyarral elrobogott a Szilágyi Erzsébet fasoron; ezek szerint nem utasra várt. (A ... a csúnya szavakat helyettesíti). Nos, nekem nem állt szándékomban feljelenteni, de viselkedése – mely alapján az Önök társaságát is megítéli ember – annyira felháborított, hogy most megírtam ezt a bejelentést Önöknek. Megértem, hogy a taxisofőrök néha kénytelenek tilosban megállni, míg az utasok ki- vagy beszállnak, de ez nem jogosítja fel őket erre a tűrhetetlen modorra. A levelemet, s esetleges válaszukat, melyre három munkanapot várok, elküldöm a népszerű Total Car magazin blogjának (autozz.blog.hu), természetesen képpel együtt. Amennyiben szükséges, az itt leírtakat barátnőm, aki tanúként jelen volt, meg tudja erősíteni. Ha úgy ítélem meg, feljelentést is fogok tenni. Válaszukat és beszámolójukat sofőrrel szemben alkalmazott szankciójukról várva maradtam tisztelettel:
VÁLASZ
Tisztelt !
Panaszát cégünk etikai bizottsága kivizsgálta. A taxis kollégát - minősíthetetlen viselkedése miatt - a vezetőség figyelmeztetésben részesítette.
Szíves elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenségek miatt. Remélem, hogy a jövőben megelégedésére állhatunk rendelkezésére.
Türelmét és együttműködését megköszönve, tisztelettel:
XYZ
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| artikulal.jpg | 65.23 kB |












mit vártál?
mit vártál?
Ez nem a kopaszmercis nevű
Ez nem a kopaszmercis nevű fazon a blog.hu-ról ? : )
Nem tudom, de szép :)
Nem tudom, de szép :)
Kulturáltan és ügyesen
Kulturáltan és ügyesen intézted a dolgokat. Gratula érte. Talán majd legközelebb jobban megválogatja, hogy hova parkol.
"Talán majd legközelebb
"Talán majd legközelebb jobban megválogatja, hogy hova parkol."
Nem vagy Te egy kicsit naív? :-)
Tényleg elhiszed, hogy megdorgálták? Ugyanmár!
*********************************************************
Két lábbal vagy két keréken, négy lábbal vagy négy keréken?
Lehet, hogy naív vagyok, de
Lehet, hogy naív vagyok, de most beszéltem az egyik barátommal, aki ennek a taxitársaságnak az alkalmazottja és ő mondta, hogy minden egyes ügyet kivizsgálnak és ha megalapozott a panasz, akkor valóban figyelmeztetésben részesítik. Aki sok feddésben részesül, azt el is küldhetik a cégtől. Nem jó reklám ez nekik, hidd el.
Néha optimistán is hozzá lehet állni a dolgokhoz.
Bár lehet, hogy a szemedben továbbra is naív maradok.:-)
Ha valóban így van, akkor
Ha valóban így van, akkor mea culpa!
*********************************************************
Két lábbal vagy két keréken, négy lábbal vagy négy keréken?
Szoktam taxizni, tényleg
Szoktam taxizni, tényleg vasfegyelem van náluk (kockás). Pl. ha késik a felvett címről, megvan a kvóta, hogy x perc késés x nap eltiltást jelent. Ez azt jelenti, hogy addig otthon malmozik vagy paprikás krumplit főz. Na most a taxisok nagy része nem az seggén ülős fajta.
Én szerintem ez egy korekt
Én szerintem ez egy korekt válasz.
Előtted meg, megemelem a kalapom, hogy van ideged, türelmed foglalkozni zebrán parkoló emberekkel.
Bár tudom, a világot magunk körül kell jobbá tenni és aztán lesz jobb az egész.- csak, hogy valami magvas gondolattal zárjam hozzászólásomat.
www.hasznaltbicaj.blog.hu
Akkora kamu, mint a franc.
Akkora kamu, mint a franc. Nekem a sógorom taxis, le se xarják az ilyet. Tudjátok mi a megdorgálás? Szólnak az illető tapló-taxisnak, hogy legközelebb próbálja úgy intézni, hogy ne legyen belőle ügy. Tőlük ott áll meg, ahol akar, csak pörögjön a biznisz. Nagyon naívak vagytok, ha azt hiszitek, hogy majd a taxiscég fogja az alkalmazottaira rákényszeríteni a KRESZ-t. Egy frászt. Szerintetek viccből rakják neki 100-110-zel a Zónások kifelé a reptérre? Meg viccből kanyarodnak balra/jobbra az egyenesen haladó sávból? Soroljam még? Egy taxis a következő dolgokat teheti meg, amit egy átlagautós nem: Nem kötelező használnia a biztonsági övet, bemehet olyan övezetekbe, ahol a behajtani tilos tábla alatt szerepel a taxi, mint kivétel, plusz haladhat a buszsávban folyamatosan, DE!, és ezt kevesen tudják, csak akkor, ha uast szállít! Ezeken kívül kutya kötelessége minden egyéb szabályt betartani ugyanúgy, mint bárki másnak. Látott már valaki full szabályosan közlekedő taxit? Köszönöm.
.
.
NN
.
.
Csere-bere
Nyilván minden cégnél
Nyilván minden cégnél más a morál, ahogy a a maszek autószervizben úgy a Mária Pékségben is. Miért lennének kivételek ez alól azon társaságok, akik utasszállítással foglalkoznak ? Fentebb írtam egy ellenpéldát.
Ha jól sejtem, a buszsávot
Ha jól sejtem, a buszsávot taxi üzemmódban veheti igénybe, ahhoz viszont nem feltétlen kell utas.
Máskor az U-lakattal
Máskor az U-lakattal próbáld ki, hogy ütésálló-e a szélvédő. Abból talán tanul.
Gyalog voltam, nem volt
Gyalog voltam, nem volt nálam U-lakat. És szegény merdzsó nem tehet róla, hogy ekkora szép kopasz ember vezeti. Egyébként is: erőszak erőszakot szül, ami nekem különben nincs ellenemre, de a barátnőmmel voltam, és ilyenkor fokozottan úriember vagyok (mint tudod, az különbözteti meg a kispolgárt az úriembertől, hogy az előbbi annál figyelmetlenebb a barátnőjével, minél régebb óta ismeri, az utóbbi viszont annál figyelmesebb)
Nagy vagy
Nagy vagy Kisember!
Gratulálok a higgadt hangvételű levélhez és az eredményhez is.
Biztosan naív vagyok, de hiszem, hogy ténylegesen elindult valami leveled hatására és nem kamu, amit válaszként kaptál.
Olyan ponton állnak szerintem manapság az ilyen és korban ehhez hasonlatos hazai cégek/szervezetek, hogy már vannak ügyfélelégedettségi procedúráik, de még nem mindannyian hisznek benne. Még nem tudatosult ezek rövid- és hosszútávú eredményessége, de teszik a dolguk.
Fontosak az ilyen és ehhez hasonlatos visszajelzések számukra is. (Pl. ezzel is fontossá lehet tenni -távvezérelni- egy etikai bizottságot)
Manapság a rendőrséggel futok feedback-es köröket és észbontóan jó érzés, amikor azt látom, hogy EMBERSÉGgel mi mindent el lehet érni.
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
"oszlopos tag",
"oszlopos tag", mi?
Höhöhö! :-D
- - - - -
október 10. - 6É Retúr
(Oda-vissza, mint Zsákos Bilbó, csak gyorsabban.)
www.6efutas.hu
Sohasem értettem, hogy a
Sohasem értettem, hogy a taxiscégek, akiknek a gyalogok, biciklisek lehetnének a fő piacuk azok miért sz@rnak ilyen látványosan a potenciális ügyfelekre.
Lásd:
- odahajtanak a gyalogok közé
- leszorítják a többi közlekedőt (legyen az autó/bicikli)
Ez olyan mint ha egy pék száraz kenyérrel verne agyon, amikor bemész a boltjába. :)
Nyilvánvalóan nem általánosítva.
Itt Debrecenben van olyan taxis cég akik látványosan bunkók, de bizonyára a többség az nem.
Nyilván nem lehet tudni,
Nyilván nem lehet tudni, hogy mi történt konkrétan a taksziscégen belül, de úgy gondolom, hogy valami előrelépést okozott az ügy.
Emlékezzünk a BKV-val történt hasonló levélváltásokra, majd hasonlítsuk össze a BKV sofőrök és a Nógrád Volános kollégáik viselkedését. Szerintem ez alapján egyértelmű, hogy használ az ilyen.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor