Ez történt ma velem!Hozzá kell tennem, hogy nem először van ilyesmi:

Címzett: bkvzrt@bkv.hu

"Tisztelt Ügyintéző!

Sajnos nem először kell, hogy írjak Önöknek!

Mivel eddigi leveleimnek semmi foganatja nem volt, így kénytelen vagyok személyes elégtételt követelni önöktől!

Ma történt ugyanis:

Munkahelyemre és onnan haza kerékpárral járok, a Nagytétényi út vonalán.

16h 20-25 perc magasságában, a Minta u. előtti vasúti kereszteződés
előtt az egyik busz-vezetőjük által olyan atrocitás ért, hogy az esetet
testi épségem iránt elkövetett agresszív támadásnak kell tekintsem!

Röviden az eset:

Körülbelül 50 méterre haladhattam a kereszteződéstől, amikor a sofőr
nagy sebességgel mellém ért, és egy olyan előzési manőverbe kezdett,
amit biztonságosan, nyilvánvalóan nem tudott befejezni. Ezzel a 3-as
jelzésű buszuk olyan közelségbe került hozzám, hogy kitérő manőverbe,
és intenzív fékezésre kellet kényszerüljek.

Az említett útszakasz mellett van kijelölt kerékpár útvonal, de mivel
ez nem kitáblázott kerékpárút, a KRESZ lehetőséget ad arra, hogy az
autóutat használjam. Így még csak arra sem hivatkozhat a kollégájuk,
hogy "miért nem azon megyek?"!

Annyira felháborítottak a történtek, hogy elvesztettem higgadtságom,
így sajnos a busz rendszámát nem jegyeztem meg, de Önök a
nyilvántartásukból bizonyára kikereshetik, hogy ki volt az illető sofőr.

Követelem ennek a "közveszélyes alaknak" a személyes felelősségre vonását!

Ui.:

Ha még egyszer hasonló súlyú esemény ér, a következő megállónál
feltartóztatom a buszukat, és rendőrjárőrt hívok! Az utasok közül
jelen esetben is bőven találhattam volna tanút, ha így cselekszem!

Még egy észrevétel:

Pár hete egy másik buszvezetőjük vont kérdőre, hogy miért nem a
bicikliutat használom, egy olyan szakaszon, ahol kijelölt kerékpárút a
nagytétényi út mellett egyáltalán nincs!

Az az érzésem, hogy nem ártana elmélyíteni a kerékpárosokra vonatkozó KRESZ tételekben az alkalmazottaik tudását!"

Szét vet a tehetetlen düh! Kezd ebből az egész bringázós mizériából elegem lenni!
Nem arról van szó, hogy kiszerettem a kerékpározásból, arról van szó, hogy nem fogom közlekedési eszköznek tekinteni.
Felszerelem a bütykös gumikat, és autóval viszem a gépet a hegyekig!

Adjatok nekem tanácsot! Mit lehet tenni, hogy végre seggbe rúgják a sofőrjeiket? Hogy végre ne pöffeszkedő kiskirályként terrorizálják a náluk gyengébb közlekedőket!

Eddig is értettem, hogy miért lett pofán b'szva a buszvezető, csak eddig nem adtam igazat a bringásnak. Lassan ott tartok, hogy én is kiszedek egy ilyen állatot
a vezető ülés mögül!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
dogfish képe

Nem jó a helyesírásom, de

Nem jó a helyesírásom, de ellenőriztem a szöveget Word-ben.

Ha mégis maradt volna, hiba, könyörgöm,ne szekáljatok miatta, mert felrobbanok!

2
aron képe

megértelek... figyelj,

megértelek... figyelj, tegyél feljelentést! de tényleg! ha MK tag vagy, van egyből ügyvéded is! főleg, ha már sokadik alkalom volt...

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

3
dogfish képe

Nincs tanúm!

Nincs tanúm!

4
aron képe

ja ujra ilyen van, akkor

ja ujra ilyen van, akkor gondolom konnyen tudsz szerezni egyet

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

5
Lathor képe

Időpont alapján biztos van

Időpont alapján biztos van aki suliból / melóból rendszeresen azzal jár, megállóban kérdezgetheted az embereket hátha találsz valakit.

6
dogfish képe

Felszólíthatom a buszon

Felszólíthatom a buszon ülőket! Törvény szerint kötelező!

Láttam egy két rémült arcot a buszon, hátha akad jószándékú is...

7
tatabike képe

Most biztos páran

Most biztos páran rámhúzzák, hogy általánosítok, de dogfish "megnyugtatására" közlöm, hogy ezek ilyenek, és nem csak a kerékpárosokkal. A munkámból kifolyólag nagyon sokat vezetek autót és teherutót. Ma pl. az ide-oda terelgetett Múzeum körúton araszolgattam az Astoria felől a Kálvin tér irányába. Ott ugye két sáv megy, én a belsőben tötymörgök, a külső jobban haladt, mellém ért egy BKV busz, és látom, hogy egyre csak húzódik felém, én is húzodok beljebb, de már nincs hova, és a villamossínek helyén kimart kb. 1,5 méter mély gödör szélén egyensúlyozgatok a kocsival, a busz csak jön, index, körülnézés, minden nélkül. Mikor már nem volt hova húzodnom, rátenyereltem a dudára, a buszsofőr akkor méltóztatott belenézni a tükörbe, és fékezett. Mutatom Neki, hogy miért jó a 2,5 méteres sávból 1,5 méterest csinálni, meg miért nem lehet indexet használni? Kiderült, hogy egy parkoló, a sávjába félig belógó autót akart kikerülni. De így? Ezek után úgy ment végig a Kálvin térig, hogy amikor el akartam slisszolni mellette a belső sávban, egyszerűen ráhúzta a kocsimra a buszt, én meg választhattam, hogy nekem jön, vagy csokorba szedem a terelőbójákat meg a madzagokat, vagy fékezek. Persze az utóbbi mellett döntöttem vagy háromszor, de tényleg, miért ilyen tuskó tajparaszt valaki mert buszt vezet? Komolyan mondom, már csak a kék villogó hiányzik róluk, mert már így is többet engednek meg maguknak, mint a mentősök, akiknek muszáj úgy közlekedniük. De ezeknek miért kell? És lépten-nyomon azt látni, hogy a busz, troli, de még a villamosok is úgy rohangálnak keresztül a tilos jelzésen, mintha ez tök természetes volna. Rohadjanak meg. És Ők a "közfeladatot ellátó" személyek. Hát, gratulálok. Csúnyán nézel rájuk, aztán több sittet kapsz érte, mintha agyonütnél egy normális embert...

Régebben Szfváron éltem, ott is ért ilyesmi a buszok részéről, főleg mikor bringáztam. Csak ott egyszerűen elintéztem a dolgot, mert régebben apám is buszsofőr volt, (szerencsére a normálisabbak közül), begurultam a busz után a végállomásra, bementem a forgalmi irodába, elmondtam, hogy ki vagyok és mi történt, jól leüvöltöttem mindenkinek a haját, aztán a gyógyegér sofőr apám hathatós közbenjárására két hétig garázst takarított buszvezetés helyett. Itt nem ismerek senkit, meg szerintem nem is állna velem szóba senki, ezért megpróbálom túltenni magam rajta...

tatabike - http://gipszdesign.extra.hu

A hiányzó tudást nyers erővel pótolom.

8
adamekp képe

Az összevissza terelés

Az összevissza terelés miatt most nem csak egy sáv van a Múzeumon?

üdv adamekp

9
tatabike képe

Hát, nem egyértelmű, mert

Hát, nem egyértelmű, mert az Astoriától a Kálvin fele kettő van általában, Kálvintól Astoria felé meg egy, de van hely, ahol 4 autó is elférne. Ja, meg ilyeneket vettem észre az Astoria felé menet, hogy egysávos az út, és kint van egy tábla mellette, hogy a kettőből mindjárt egy lesz... Szóval elég kaotikus állapotok vannak.

tatabike - http://gipszdesign.extra.hu

A hiányzó tudást nyers erővel pótolom.

10
dogfish képe

Nem nyugodtam meg,nem hagyom

Nem nyugodtam meg,nem hagyom rájuk, hogy ezek ilyenek!
A nagy számok törvénye alapján, előbb-utóbb ki fogja az egyik taposni a bélésem!
És ez minden, csak nem megnyugtató!

Tényleg elgondolkodtató a feljelentés, még aha nem is tudom bizonyítani...
Rohangáljon csak a rendőrségre, és a bíróságra, mert ilyen marha.

Csak az a baj, hogy a perköltségeket, nem szeretném állni, mert csinálok egy eleve bukott ügyet!

11
tatabike képe

Megértelek, és tudom,

Megértelek, és tudom, milyen szar dolog ez. Amúgy az utolsó mondatod nagyon talál, ez tényleg egy bukott ügy lenne. Nem nagyon lehet velük mit tenni, maximum kellemetlenséget okozni tudsz nekik, de sanszos, hogy Te fogsz mínuszosan kijönni a dologból. Mikor futár voltam, egyikünk bringáját szabályosan összetaposta egy Malévos reptéri kisbusz, rendszám alapján be lett jelentve cégszinten a Malévhoz, meg mindenhova, azt hiszed lett belőle valami? Egy nagy semmi. Mert nem volt sérült. Csak anyagi kár, az meg csak egy bringa. Persze, utána gerilla módszerrel vadásztuk a reptéri kisbuszokat, de hát ez csepp a tengerben. Az én eseteimből elég szép fényképalbum lelhető fel a szfvári rendőrkapitányságon, kilapított, összetört biciklik vannak rajtuk, amik az enyémek voltak egykor. A mai napig egyik ügyben sem kerestek meg a rendőrségtől. Hiba tudtak rendszámot az elkövetőről. Ez a szomorú valóság sajnos.

tatabike - http://gipszdesign.extra.hu

A hiányzó tudást nyers erővel pótolom.

12
Prof.gruppetto.hu képe

Bűnügyi feljelentésnél

Bűnügyi feljelentésnél nincs perköltség.

www.gruppetto.hu

13
SpeckoHU képe

Kevesebb hely, több

Kevesebb hely, több konfliktus.
Sajnos e törvényszerűség ellenére egyre zsúfoltabb lesz fővárosunk.

Szabadság, szerelem, sebesség

14
lord képe

Ne nyugodj meg, és ne is

Ne nyugodj meg, és ne is nyugodj bele. Majd mindjárt jön valaki, aki megmondja, hogy ez közúti veszélyeztetés és mit csinálj jobban (megállít, tanúk, feljelentés, MK-ügyvéd stb.) legközelebb.
Ne hagyd kihunyni, legfeljebb kicsit hűlni a dühödet. Szerintem.

Tegnap egyébként én is ilyesféle distroy hangulatba kerültem, amikor majdnem elütöttek szemem láttára egy járdán (!) fagyizó gyereket, aztán kétszer is majdnem engem (ebből egy BKV) de nem akarom szétoffolni.

15
Cseya képe

Anélkül hogy böllérre

Anélkül hogy böllérre ereszteném a dolgot, szerintem ne hagyj fel a kerékpározással, nem ez a megoldás! (Ja, megoldás az nincs.)

16
proof88 képe

Nem szeretnék

Nem szeretnék általánosítani, de általában a BKV-sofőrök simán áthágnak bizonyos szabályokat. Van olyan ismerősöm, aki ott dolgozik a BKV-nál, talán az egyik műhelyben, nem tudom, és mondta, hogy ezek azért csinálnak azt, amit akarnak, mert nem nagyon rúgják ki őket... ha ők okoznak balesetet, akkor sem, maximum akkor, ha komolyabb sérülés történik.
Anno, mikor trolit is igénybe vettem suliba járáshoz, többször tapasztaltam, hogy a trolivezető a gázpedált megnyomva közelítette meg az úttesten áthaladó gyalogosokat... még akkor is, ha nem jó helyen megy át a gyalogos, miért kell rágyorsítani????? És ezt a középsulis időm alatt nagyon sokszor láttam.
De nem általánosítok, mert vannak jófej BKV-sofőrök is, mint mindenhol, itt is vannak normálisak is. Úgy, mint autóvezetők, kerékpározók, stb.

17
flyerz képe

engem tegnap is meg ma is a

engem tegnap is meg ma is a legnagyobb meglepetésre, sok-sok várakozás után egy bmw engedett el, lemondva saját elsőbbségéről. nem a nagypapás bmw, hanem a zenebömbölős, fiatal bmw-s és meg kell hagyni jól esett: ) én látom/érzem a fejlődést az utakon, holott csak fél éve használom közlekedés szinten a biciklimet.

bkv-val még sose volt atrocitásom, remélhetőleg nem is lesz

18
solaitid képe

kiskörúton deáknál

kiskörúton deáknál astoria fele múltkor nagy dugó volt, merlin előtti megállóban álló buszt utolértem, autósor végig áll, busz mögé beállok. busz elindul, én semmit nem látok tőle, de gondolom zöld van. pedig nem. kereszteződésen túli autósor zebra után egyből áll még, és mivel semmi nem változott, mozdulni sem tud. 9-es (csuklós) busz teljes nyugalommal keresztbe áll a kereszteződésen. gyalogok ekkor kapták meg a zöldet a körúton keresztbe, nade ott van előttük végig egy busz. honnan kerüljék? én, és a lámpánál elől álló autóvezetők csak néztünk

ez az eset miatt került szóba épp a buszsofőr élete, mint olyan. hogy 1 év, és egészen nyilvánvalóan elmegy a józan eszed. képzeld el, hajnalban kelsz, és télen-nyáron _ebben_ a városban kell vezetned a hét x napján x órát. ráadásul egy buszt, budapesti utasokkal. olyan fizetésért, amilyenért.

ez persze nem menti fel őket, de illúzióink se legyenek.

------------------------------
http://huszonnyolc.freeblog.hu

19
Drody képe

Maga választotta.

Maga választotta.

........................
Formaharc és sci-fi.

20
Cseya képe

Ja, lehetett volna pl.

Ja, lehetett volna pl. politikus is, hogy milliárdokat síboljon, meg tönkrevágjon egy-egy állami szektort, hadnemán az országot, de a bamba retarda ezt választotta. A prosztója.

21
SzCiklon képe

Attól még nem kell

Attól még nem kell életveszélyesen fenyegetnie másokat. Tegnap engem is leszorított egy 74-es troli. Szar volt.

22
Cseya képe

Vágom, engem pl. kedden

Vágom, engem pl. kedden szorított le a munkába igyekvő 31-es csuklós, pedig lett volna helye egész sávos normális előzéshez. Minden nap találkozom vele, és 98%-ban emberhez méltóan megoldja a dolgot.

De itt most nem erről volt szó.

23
steerio képe

Kisezer dolgot lehet még

Kisezer dolgot lehet még csinálni ám. Elmehet akár távolsági sofőrnek is, kisebb stressz, buszt vezetni állítólag tud. Vagy gyógyszergyárba, vízimalomba, tetőfedőnek, szobapincérnek, kötéltáncosnak, kádárnak, tímárnak, takácsnak... :)

De ő ez akart lenni.

24
Cseya képe

Hogyne, ez ilyen, manapság

Hogyne, ez ilyen, manapság mindenki olyan munkát végez, amit mindig is szeretett volna.

25
Drody képe

Nehogymár elkezdjem

Nehogymár elkezdjem sajnálni, hogy buszsofőr. Maga választotta, végezze rendesen a munkáját.
Lehetett volna bányász is, vagy pénztáros.

........................
Formaharc és sci-fi.

26
Cseya képe

Vagy lehetett volna

Vagy lehetett volna mészáros.

27
Drody képe

"..agyon is kell verni

"..agyon is kell verni őket.." :-D

Nem olyan a világ, hogy mindenki megválasztja amit akar, de én úgy gondolom, hogy ha valaki dolgozik, legalább ne sírjon. Kivagyok a savanyú pénztárosnőktől, akikről lerí, hogy utál, hogy ott vagyok.
Örüljön, hogy dolgozik.
Akár buszvezető, akár nem.

........................
Formaharc és sci-fi.

28
Kuku képe

Amit eggyel megcsinál,

Amit eggyel megcsinál, százzal nem fogja. Addig bírd ki valahogy. Meglepetésként már nem ér, számítasz rá, így bajod nem fog esni.
De le is vadászhatod.
Egy haveroddal várd ki az ő buszát, ő szálljon fel videókamerával, te pedig csak tekerj előtte ahogy szoktál.

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

29
szabomikulas képe

Ez tetszik. Ha a módszert

Ez tetszik. Ha a módszert sikerül köztudottá tenni, akkor már a lehetőség is nagyon jó hatással lehet a közveszélyes buszvezetőkre. Volt aki már alkalmazta?

30
Zsurmi képe

Tudom hogy érzel. Mai

Tudom hogy érzel. Mai termés:

Alkotás út este 6 után. Nincs nagy dugó, de van forgalom. BAH csomópont fele megyek, Nagyenyed utca előtt lámpa megfog.
Mögöttem egy fehér busz, valamivel nagyobb, mint egy mikrobusz. A kereszteződés után van ott egy sávszűkítés.

Na elkövettem a hibát, hogy túlságosan lehúzódtam (aznap másodszor). Először SUV húz el mellettem, majd fehér busz 5-10 centi oldaltávval előz (tükör nélkül). Ez még hagyán, de én már majdnem a szűkületnél voltam. A szűkölet jól látható. Mivel mindig balra+hátanézek, mielőtt 5-10 centinél beljebb húzódom, azért vettem észre hogy egyáltalán előz. Óvatos fékezés, a lehető legegyenesebb nyomvonalon (emelkedő volt, nem kellett satuzni).

Csak rajtam múlott, hogy nem ütött el. Nagyon, de nagyon bepipultam. A MOM-nál utolértem (1 pirosba belementem), a 2. sávban volt.

Hát, ütlegeltem kézzel az ajtaját, üvöltöttem. Kinyitotta, szó szerint üvöltöttem, hogy 0 (igazából szinte 0) oldaltávval előzött, szidtam a felmenőit, nézett, nem szólt, becsukta. Tovább. Még szitkozódtam, és a következő hullám előtt a MOM előtti placcra mentem, bevásárolni (még egy motorost erős fékezésre kényszerítettem a kanyarodósávban). Büsze nem vagyok magamra, de bazmeg.

Túl gyakran történik meg ilyesmi. Mikor fogy el a szerencsém? Lesz egy utolsó figyelmezetés?

Asszem elk kell kezdenem kevébé kooperálni, kevésbé értekelni, hogy a mögöttem lévő mikor tud előzni. Sávközép, sávközép, sávközép.

Hozzá tartozik, hogy után egy BKV járat a Királyágó utca előtti buszmegállóig jött utánam - egyetlen "pisszegés" vagy duda nélkül, 2x akkora távon, mint a fehér busz.

-
Zsurmi

31
dorcssa képe

Hozzá tartozik, hogy után

Hozzá tartozik, hogy után egy BKV járat a Királyágó utca előtti buszmegállóig jött utánam - egyetlen "pisszegés" vagy duda nélkül, 2x akkora távon, mint a fehér busz.

Na igen, vannak jófej sofőrök. Én gyakran közlekedem a Sibriken, ami elég szűk, és csak egy sáv van oda és vissza is elég sokáig(Interspár után szűkül be, én egészen a Harmat vagy Mádi utcáig rajta megyek). Ebből kifolyólag kocsik még igen, de buszok már nem tudnak megelőzni, akkor sem ha teljesen kihúzódok. És ott elég nagy a forgalom mindkét irányba. Múltkor játszottuk a beelőzős játékot a 168-as busszal, és végül én kerültem előre a szűkítő után. Elég nagy követési távolságot tartott, és egyszer sem próbált megelőzni. Nem tudtam mikor fordul le, és megsajnálva végül kijjebb akartam menni egy kereszteződésben, na pont akkor fordult le, kb Harmat utca előtt egy utcával. Aki ismeri a környéket az tudhatja, hogy ez azért nem kis táv, hogy végig mögöttem jött, ráadásul enyhén emelkedik az út és kátyús, tehát olykor még 18-al se tudtam menni.

'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'

32
Shag_Beckur képe

Így van. A

Így van. A tömegközlekedés előrébb való, mint az egyéni. Ha busz jön, húzódj le, állj meg. Azon a buszon sokan utaznak, figyelembe kell venni őket is.

És tényleg örülök, hogy vannak olyanok akik elengednék a buszt.

33
steerio képe

Mindig, mindig elengedem

Mindig, mindig elengedem őket, akkor is, ha méterekre van a megálló. A tömegközlekedés szent. A trolik barátságos fékcöcögtetéssel szokták megköszönni, azt külön szeretem. :)

34
Chubby képe

Ma mentem be a városba,

Ma mentem be a városba, busszal. 67-es megy a Keresztúrin, ahol egyébként is öröm látni, hogy egyre több bringás használja. Egyszer az ablak mellett jobb oldalon láttam valamit, amit otthagyott a busz. Hátranéztem az ablakon, egy bringás volt, és a busz gyakorlatilag semmi oldaltávolságot nem tartott. A következő megállónál a srác visszaelőzte a buszt, és amit észrevettem, hogy a buszvezető szabályosan vadászott a srácra. Igaz, csak az Örs előtt került volna olyan helyzetbe, hogy leszorítsa még egyszer az útról, de be kellett fordulnia balra a metró elé...

-----------------------------
A bicycle can't stand on its own because it is two-tired.
-----------------------------
"Nineaux, nineaux, bautchaise, tute, humme, ïesse, cœsse"
-----------------------------

35
pixel képe

Titkos BKV-forrásból

Titkos BKV-forrásból tudom, hogy a "Bringázz munkába" kampány mintájára a BKV-s sofőrök között "Vadássz a bringásra" kampányt indítottak a bevételek növelése érdekében. Az a sofőr, aki naponta legalább egy bringás kedvét egy életre elveszi a városi biciklizéstől, hónap végén jutalmat kap. Garanciát kaptak arra is, hogy a buszsávban és bringaút helyett az úton haladó biciklisek megölése esetén mentesülnek minden következmény alól.
(Nem veendő komolyan, bár a helyzet alapján akár igaz is lehetne.)

36
alterego képe

Ez nagyon rossz vicc, es

Ez nagyon rossz vicc, es hamis kepet ultetsz az emberek agyaba.
Nem veletlen, hogy a KRESZ ugy kezdodik, hogy elvarhatod a masiktol hogy betartja a szabalyokat. Kulonben valoban: kotel. Mert aki nem akar ezekkel a problemakkal szembenezni, vagy megbirkozni, az csatlakozhat a tobbi 90%-hoz, aki esti kirandulas helyett a fozosot nezi a tvben.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets

37
Shag_Beckur képe

"Nem veletlen, hogy a KRESZ

"Nem veletlen, hogy a KRESZ ugy kezdodik, hogy elvarhatod a masiktol hogy betartja a szabalyokat."

Őőő... Piros az tilos? Jobbról nem előzünk? Sorok közt nem megyünk előre? Stb stb.

38
SzCiklon képe

Jaj, hagyjuk már ezt! Én

Jaj, hagyjuk már ezt! Én baromi toleráns vagyok, de már én is kezdem unni.
Ma autóval mentem. Arcok kézben telefonnal, sebességkorlátozást minimum hússzal átlépve, index nélkül sávot váltva, piroson átmenve, szintén jobbról előzve, összevissza ledudálva egymást, tilosban parkolva... ja, hogy ezek az autóstársaim voltak??? Legalább annyi szabálytalan autós van, mint kerékpáros, mégsincs kritikus autós tömeg aki megregulázná a másikat, és az autóklub értem mint autósért, illetve a biztonságos közlekedésért még szart se tett, ezt is valljuk be őszintén.

39
Shag_Beckur képe

"és az autóklub értem

"és az autóklub értem mint autósért, illetve a biztonságos közlekedésért még szart se tett, ezt is valljuk be őszintén."

És ez igen sajnálatos. Én lennék a legboldogabb, ha már csak a bringások szabálytalankodnának és mindenki más példamutatóan menne. Sajnos ez nem így van.

Amúgy ugye a fentebbi kommentemet a Bizalmi Elvhez írtam. Amit át kéne keresztelni Bizalmatlansági Elvre, hiszen _nem_ számíthatsz arra, hogy a másik ismeri a KRESZ-t és azt be is tartja.

Ez volt a fentebbi kommentem mondanivalója.

40
gyorkos képe

"Legalább annyi

"Legalább annyi szabálytalan autós van, mint kerékpáros, mégsincs kritikus autós tömeg aki megregulázná a másikat, és az autóklub értem mint autósért, illetve a biztonságos közlekedésért még szart se tett,..."
Kulcsmondat. Itt nagy különbséget tapasztalni.
--
Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett, megrongálódott közúti jelzőtáblák és a járműforgalom irányítására szolgáló fényjelző készülékek meghibásodásának bejelentése: 06 1 210 05 73

41
HFS képe

Ezek után ugy

Ezek után ugy döntöttem,hogy ha ők (Bkv vezetők) veszélyeztetik a testi épségem vagy az életem,nem hagyom magam! Majd vipera igazságot tesz! Tudom nem a legjobb megoldás,de ez már tényleg türhetetlen állapot!MINDENKIT HAZA VÁRNAK!!! VÁRJUK MEG MÉG VALAKI MEGHAL ?

42
Hotyhogy képe

Ki, vagy mi az a vipera?

Ki, vagy mi az a vipera? Magam lévén Zorro, egy kicsit izgat a dolog. :)

Egy ilyen nevü tüskés hatósági eszközről tudok, amivel le lehet ereszteni az elfogandó gépjárművek kerekeit.

_________________

Hotyhogy?!

43
HFS képe

Teleszkópos vas cső,olmos

Teleszkópos vas cső,olmos bot.

44
Cseya képe

Szerintem menj be valamelyik

Szerintem menj be valamelyik végállomáson a forgalomirányítóba! Ott többet is elkaphatsz egyszerre!

45
Oversize Load képe

One more car :((( A

One more car :(((
A korábban Metro néven futó újságban szinte folyamatosan kerestek a kelenföldi buszgarázsba sofőröket. Rossz hírem van, nem fogják kirúgni :(

46
Nuvanda képe

Nekem is volt

Nekem is volt trolisofőrökkel problémám, írtam is levelet (megjegyeztem a rendszámot), és utánna megszünt. Mondjuk csak 2 hónapig használtam utánna az adott útszakaszt, de több incidens nem ért.

Mondjuk egyszer csak az otthon hagyott mobilom akadályozott meg a rendőrhívásban...

47
Belzebúb képe

vegyél egy helyes kis

vegyél egy helyes kis paintball fegyvert, lazán dobd a hátadra, és legközelebb ha jön egy ilyen Szentesről feltelepített tahó buszsofőr, előzd meg és lődd szembe az üvegét. máskor tízszer is meg fogja fontolni, hogy kekeckedjen-e.

vagy egy boxer szerű karperecet hordjál tekerés közben, és cirógasd meg a busz kasztniját, mintha egy hülyegyereknek paskolnád meg a fejét csíntevés után.

a tahó nem tanul szép szóból, mert tahó.

_______________________________________________
a város nem autóúthálózat, hanem közösségi hely

48
er13a18 képe

nem vagyok szentesi, de

nem vagyok szentesi, de kikérem a nevükben is!

49
lujka képe

Az önbíráskodó tahó. -

Az önbíráskodó tahó.

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC

50
mynco képe

Szia, a Szentes-alázást

Szia, a Szentes-alázást én sem értem.
Azon kívül ha kárt teszel a buszban, attól nem vonják felelősségre a sofőrt, sőt, Miattad a komplett bringás társaságot fogják utálni. ...és joggal is, hiszen az adózók pénzéből javítják majd a tetves buszt...
Inkább: http://f.freeblog.hu/m/a/g/magwas/files/nothit/html/nothit_kesz.html
Pl: Foglald el a sávot, ha szükséges.

51
mcysh képe

Ma este érkeztem haza

Ma este érkeztem haza Szentesről. Rendkívül civilizált hely, az embereknek legalább kétharmada kerékpárral jár, öröm nézni, ahogy sorakoznak tizesével-huszasával városszerte a tárolókban. Még a feleségem is, aki Pesten nem hajlandó. Ha még egyszer szádra veszed Szentest, rád küldök egy BKV-buszt!

===
bácsi a biciklin

52
gaze képe

Tépni kell az ügyet mint

Tépni kell az ügyet mint Floki a lábtörlőt, állami szerv, ha szemelyes gondja tamad belole, akkro talan felhagy vele. Bar az ilyen frusztraltsag miatti agressziobol valszin inkabb a kovetkezore is rahuzza a kormanyt, mert "ezek meg be is ugatnak".
De nem baj, huzza ra, elje tul a bicajos, a sofort meg tiltsak el a halalba, hisz lathatoan nem valo neki ez a munka.
csak kerdes, hogy akkor az allami vallalatoknal jellemzoen ide-oda telepitgetik az arcokat, ki senkit sem rugnak (plane ha hozzatartozo, mint a bkv-sok legnagyobb resze csaladon beluli figura..) szal legrosszabb esetben is egy tavolsagi vagy helykozi jaraton talalja magat.

de a remenyt nem szabad feladni, van ugy hogy hasznal a dolog. es ne feledd, a legtobb konfliktus a rossz infrastruktura miatt keletkezik!

53
zsoltee képe

Figyu! Ennyi infóból ha

Figyu! Ennyi infóból ha akarnák se tudnák előkeríteni a parasztot. Ugyanis még időpontot se írtál. Én annak idején időpont, járatszám és rendszám megjelölésével nyomtam fel az egyik helyi tulok urat, és lett is következménye! Gondolom olvastad az akkori topikot...

Amit én javasolnék, hogy legközelebb jegyezd meg ezeket az adatokat (írd fel rögtön telefonba)

valamint ha hallod, hogy jön egy potenciális gyilkos mögötted, akkor foglald el a sáv közepét. Ha ekkor belemegy egy még veszélyesebb manőverbe (nálam ilyen is volt), akkor bőven van helyed menekülni. Utána pedig vagy utoléred és feltartóztatod, vagy a pontos adatokkal újra bejelentést teszel. Én egy hónapot vártam a hivatalos válaszra, de 3 hét elteltével már éreztem a változást. Úgy néz ki megint elkanászodtak a 3-as sofőrjei...

Zsoltee

54
zsoltee képe

bocs, már látom az

bocs, már látom az időpontot, én voltam figyelmetlen

Zsoltee

55
dova képe

Én az ilyen helyzetet

Én az ilyen helyzetet egyféleképp látom megoldhatónak, mert a levelezésben nem hiszek.

Én arról szoktam győzködni a sofőrt, hogy kár ilyen áron sietnie.
Ennek működőképes eszköze nálam az, ha a következő megállóban elé állok egy-két percre és feltartom.(óráknak fog tűnni) Nem tud általában forgalmas megállóban tolatni, így közben elmagyarázhatom neki, hogy miért ott közlekedtem és ő mennyire veszélyeztette a testi épségem. Ez frankón beégeti az utasok előtt is, akik értetlenül néznek rá, - Miért nem indul még?

Bizonyosan nem jó módszer, mert olyan nincs, de talán legközelebb emlékezni fog.

Dova
Az MK "oszlopos" tagja

Aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.