Kellemes napom volt.
Eltekertem Érdre a felvonulásra, ittam utána 2 "málnát", elkisértem a lányt haza, majd egy állatként üvöltöttem.

Na ez már nem volt kellemes, de kihozták belőlem.

A Hungária-Üllői sarkán egy autó csak immel-ámmal, leginkább csak kényszerből, adta meg nekem az elsőbbséget, ami már szokásos, de tekertem volna tovább.

Ekkor jött a nyitott ablakon a beszólás, rettenetesen megalázó. Nem nagyon szokott az ilyen zavarni, de ez most annyira váratlan volt egy olyan "embertől", akinek messze nincs igaza, hogy amikor satu fék után megáltam, olyat bődültem rá, és olyan ordenárét, hogy utána magam is meglepődtem.

Nem értem, hogy, ha valaki f'sz, akkor miért nem kussol, behúzott farokkal?

Egyszerűen teljesen kiakadtam....

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
kerekkoto képe

Mit mondott? Én már

Mit mondott?
Én már régóta azon az állásponton vagyok - de általában nem tartom be -, hogy kár velük leállni. Annyira sötétek, egoisták stb.

2
dogfish képe

Testes vagyok. Erre tett

Testes vagyok. Erre tett megjegyzést, és űgy vélte, hogy az evulóciós szinten nem jutottam túl édasapám szaporítóanyagánál....
És azon is csodálkozott, hogy sietek valahová, sőt erősen érdeklődött, hogy hová....

Találd ki!

3
Pipők képe

Egyszerűen meg vannak

Egyszerűen meg vannak hülyülve az autósok..
Ma még a 'szokásosnál' is több atrocitás ért.

4
Vírus képe

Ma kb 3 alkalommal nem

Ma kb 3 alkalommal nem akarták megadni nekem az elsöbséget.Átlag napnak tekinthető

5
atomboy képe

Detto. Sot, tobbszor is

Detto.
Sot, tobbszor is megeloztek ugy, hogy a kozvetlenul elottem levo kisutcaba jobbra bekanyarodjanak, esetleg leparkoljanak az ut szelere. Nem kepesek varni 3 masodpercet, grrr...

atomboy

6
atomboy képe

- doublepost - atomboy

- doublepost -

atomboy

7
Névtelenropy képe

Az autósok nagyobbik

Az autósok nagyobbik hányada úgy véli, hogy gépjárművének méretével növekszik saját testi erejük is. Pedig nem.

8
dogfish képe

190 cm és bőven mázsa

190 cm és bőven mázsa felett vagyok!

A pacákot elnézve, kb 75-80 kg körül lehetett!

Szerinted, hacsak nem valami harcművész, lett volna esélye, ha kirángatom a konzervdobozából?

9
Dr. Opout képe

Hálával tartozhat, hiszen

Hálával tartozhat, hiszen gyakorlatilag "megmentetted" hitvány életét...
Egyéként mintha ezen a héten kezdenének teljesen bereccsenni a motorizált parasztok, eddig semmi konfliktusom nem volt március óta, most meg kapásból kettő is.

10
Hemü képe

Féltékenység. Mint amikor

Féltékenység. Mint amikor egy gyereknek kistesója születik. Nagyon sokan lettünk hirtelen, és még csak ezután jön a többnapos sztrájk.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

11
Szab képe

Az élet nagy kérdései...

Az élet nagy kérdései... ha annyira marhára siet valaki, hogy dudál, mellémérve a járdára parancsol, akkor utána miért ér rá megállni, kiszállni és elémrohanni az úttestre?
Most akkor sietett és feltartottam, vagy ennyire ráért? Ez annyira logikátlan.
Egyébként Margit hídon(budáról pestre, külső sáv, patkától megfelelő oldaltávolságot tartva) nem tetszettem valakinek("menj a járdán" és hasonlók), aztán Pesti oldalon jobbra lekanyaró sávon bevárt, kiszállt és rohant volna elém. Valahogy ügyesen beugrottam a belső sávba és elhúztam mellette. Mondjuk az pillanat kicsit meredek volt, de szerencsésen kikerültem és engem se ütöttek el hátulról. Utána a nyugatiig végig pirosban mentem sajna... de hát picit megijedtem, hogy utánam jön és a dugó mértéke sajna nem volt túl nagy.

Azért az egy darwin díjas halál lehetett volna, ha elémrohanás közben elbassza egy autó... :))
(mert asszem pont úgy úsztam meg, hogy időben váltottam a belsőbe, így a külsőben mögöttem jövők egyfajta védelmi vonalként mellém érhettek addigra, ő meg "sajnos":) nem mert kockáztatni)

12
gyorkos képe

Én némelyik ilyennel

Én némelyik ilyennel szívesen elbeszélgetnék. Már csak azért is, hogy addig az adrenalin szintem lecsökkenjen, amolyan feszültséglevezetésként. Valahogy egy sunyi és suttyó magatartás, hogy leszorít a bádogdobozával, aztán gázt ad és elhúz a veresbe. Oszt', hiába kiabálok és integetek már nem is látja/hallja, csak megy, mint aki jól végezte dolgát. Rendre utasított egy kerékpárost.

Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)

Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)

Kanuni Sultan Suleyman

13
Cseya képe

Igen, ezen én is el szoktam

Igen, ezen én is el szoktam gondolkodni. Meg azon is, hogy mitől érzi magát feljogosítva a népneveléshez?

14
ice-man képe

Minap a járdán jött velem

Minap a járdán jött velem szembe egy okos. Igaz én se voltam szabályos hogy a járdán raktam, de vagy ez vagy a macskakő... A 2 rossz közül még mindig neki volt kevesebb keresnivalója ott. Fenyegetőzött fejbeveréssel meg ilyenek, de hamar rájött, hogy a bukó nagy előny számomra és nem félek használni:D

------------------

(\__/)
( O.o)
(> < )
This is Bunny. He looks like an owl but he's still a bunny.
Copy him to your signature to help him on his way to world domination!

15
Pedal of Honour képe

aaaaaaaaa

aaaaaaaaa maaaaaaaacskaaaaaaakőőőőőőő tényleg rettenetes, olyankor szoktam én is járdázni max 5-el, egy néni a kiskosztümből meg is lepett, mikor ímígyen szóla: "Mérnem megy az úton a tetves biciklijével?"
Hmmm laptopra fussa, jó modorra már nem.

Nagyon szépen és halkan visszakérdeztem, lassaban megyek mint egy babakocsit toló anyuka, mi a baj? -ráadásul a járda szélén gurultam, rollizva.
mind1 :o(

igaz a Vácin egyszer szintén szépen, csendesen én szóltam rá egy láthatóan faék-egyszerű fickóra, hogy nem zavarja-e, hogy a cangaúton botorkál, mira aszonta, ő ott megy ahol akar, és különben is k..a...nyám. Erre azér csak megálltam, és javasoltam neki menjen talán az úton, a zárovónalon.
Jó sok dömper ment arra aznap. :o)

16
Pedal of Honour képe

dogfish: Az ilyeneknek

dogfish:
Az ilyeneknek nevess a képébe, rosszalló fejcsóválással, -ez jobban dühíti meglátod, mintha felvennéd a kesztyűt, és beszólnál.
1: látja, hogy nem érte el a célját, nem tudott felidegesíteni.
2:mégjobban felmegy benne az üzemi nyomás, és pár ilyen szitu és csak számit valamit az állandó 200/120-as érték, megüti a guta, és ő is a küllőskerekűek osztályába fog tartozni, csak neki a szék két oldalán lesz a kerék..
:o)))

17
Thor81 képe

az ilyenek irigyek, hogy ők

az ilyenek irigyek, hogy ők nem tudnak bicajozni:P ennyi:P

18
dorcssa képe

Én azon nem lepődök meg

Én azon nem lepődök meg ha nem adják meg az elsőbbséget, sőt, akkor vagyok meglepődve, ha megadják, néha le is dermedek emiatt, és nem indulok el rögtön. :)
Egyébként múlt héten megkérdeztem barátomat, h ő pl megadja-e az elsőbbséget a bringásoknak kereszteződésben, és azt mondta azért nem, mert a bicajos túl lassan indul meg, és inkább nem várja ki... Ha még a saját barátom, aki ráadásul maga is szeret biciklizni, és valamelyest tiszteli is a cangásokat, ezt gondolja mikor autóba ül, akkor mit várunk a bunkó emberektől?

'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'

19
Vírus képe

Én vagyok a negativ

Én vagyok a negativ példa.Ahol csak lehet kieröszakolom magamnak az elsöbséget. (Max sikerül egy vevöt találnom a bicajomra:D) Majd egy barátságos mosoly kiséretében fejbolintással,tisztelgéssel megköszönöm,hogy "megadta az elsöbségemet".
Meglepöen pozitiv tapaszatalatokat sikerült szereznem

20
Zsurmi képe

Higgyétek el sokat lehet

Higgyétek el sokat lehet tenni azért, hogy ne legyen annyi negatív tapasztalat! Hülyék vannak, de a nemtörődöm fajta sokkal gyakoribb. És időnként a többi is hibázik/fáradt.

Most azt írom le, hogy én hogy csinálom. Volt olyan hét, hogy nagyon ideg voltam, de általában/mostanában jobb. Csak 1-2 éve bringázok, de sokat fejlődtem. Biztos nem én találtam fel ezeket...

A legjobb, ha nem is megyek az un. kerékpár(gyalog|)úton - belvárosban. Ha fáradt vagyok, vagy még nem ismerem a helyet, akkor próbálok nem sietni. Minden kereszteződésben jól körbe nézek, honnan ki/mi jön. Akár 2x. A sokat emlegetett szemkontaktust megteremteni a keresztező járművek vezetőjével.

Először is figyelni kell. Nem szabad elbambulni.

Úton: Nem szabad kisebbségi érzésben szenvedni. Ha védett útvonalon megyek, és keresztutcából jön be valaki határozottan tovább előre. DE szemkontakt és készülök a fékezésre (a jó fék és jó fékhasználat fontos).

Az elsőbbség megadásáról jobb meggyőződni. Próbálok nem anyázni, inkább csak elégedetlenkedem.

Menet közben se árt rendszeresen oldalra, hátra nézni kicsit.

Ha jobbra kanyarodok, jobb-hátra is nézek, hátha egy "hülyebringás" ~20-al vág át a zebrán (járdázás közben).

Jobbkéz-szabályt is jó megtanulni (és betartani), és az elsőbbségben lévővel szemkontakt. Mellékutcákban kell.

Ha sávot akarok váltani, balra kanyarodni nagyobb követési távval sűrűn hátra-előre-hátra stb. nézegetek (kezem a féken). Szerintem ez elég jó jel, hogy valamire készülök. Közben indexelés - akkor teszem ki a kezem, ha a sebességhez képest elég messze van a megcélzott sávban az aki elé akarok sorolni.

2*1 sávos úton, ha nem tudnak megelőzni amint úgy ítélem meg elférnénk lehúzódok (ha nincs parkoló autó), nem tekerek, hogy 1-2 autó megelőzhessen. Vagy jobban belehúzok.

Útszűkületnél hátranézés után elfoglalom a sávot, hogy ne előzzenek meg 5 centi oldaltávval. Aztán lehúzódom.

Parkoló autóknál nincs mese, 1 méter oldaltáv. Ha van 2-3 autónyi hely, lassítok behúzódom, hagyom hogy elmenjen 1-2, aztán visszasorolás (a fenntiek szerint). Macerás, de legalább azok nem idegelik magukat.

Szoktam középső sávozni - ha dugó van, vagy ha nagyon lassú a sor. Mivel jól látok előre, tudom mikor kell két kocsi közé besorolni. A legtöbbször nem startolnak rám, ha kellemetlen a a helyzet akkor a mögötte lévő beenged.

Lépésben haladva, a sáv belsején vagyok (még nem a vonalon) és a fejemet kicsit kitolva - szinte látványosan - azt nézem mi van előbb. Ha szűk a hely a tükrök között, inkább lassabban "rollerezek" vagy megállok 2 autó között. A fene akarja levinni a tükröket. De a dugóban se szívok gázt.

Nem mindig előzöm be a sort, ha a lámpán túl lehet haladni, akkor nem érdemes (állva simán átlátok a legtöbb autó felett). És nem oda-vissza előzgetjük egymást ugyanazzal az autókkal.

Jobbról kerülni csak személyautót, pirosnál és több autó van előttem a lámpáig. Lehet arra számítani, hogy a magyar autósok nem tudnak együtt indulni! Buszt, kamiont, teherautót, furgont csak jobbról és pirosnál. Ha megmozdul én nem leszek egyik oldalában se! Inkább mögöttük, baloldalukon sáv belsejében várok (láthatnak a a tükörben).

A piroson átcsorgást, nem szeretem de az ismert útvonalakon, főleg zebrát védő lámpáknál megjön az inger. Csábító az előnyszerzés.

-
Zsurmi