Megszűnhet jövőre a 9-es, a 38A és a 130-as busz, megfeleznék a 86-os és a 14-es busz vonalát, eltűnhet a 12-es villamos, derül ki egy, az Index birtokába jutott BKV-s munkaanyagból. Kényelmetlenebb lesz a tömegközlekedés, de állítólag kevesebbe fog kerülni. Mi jöhet még, ha a busz nem?












a 9-es????? hülyék ezek?
a 9-es????? hülyék ezek? nagy tömeg van rajta napközben, meg az egyetlen értelmes lehetőség van a deák felől kőbánya városközpontba, ha békára kényszerül az ember...
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok
na ez nagyszerű...
na ez nagyszerű...
A 86-os busz megcsonkítása
A 86-os busz megcsonkítása az nagyon durva.
Nem mondanám, hogy nem épeszű lépés... ha sikerült volna megépíteni azt az évek óta halogatott 800 méter sínt, hogy legyen 17-19-es összbudai villamos. De nem képesek rá.
Jelen helyzetben tehát ez nagyon durva.
Azt már szerintem soha nem
Azt már szerintem soha nem fogják megcsinálni. :-( Ugyanis a Bem rakparton oda épült a bicikliút, ahol a villamos mehetne. (Egyébként bicikliút kategóriában ez az egyik legjobb a Batthyány és az MBH között.)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Ha ezen múlik, simán
Ha ezen múlik, simán lemondok arról a bringaútszakaszról cserébe néhány piktogrammért a Bem rakparton meg a Fő utcán. Aztán majd a redbull bajba lesz...
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Micsoda szakemberek ülnek
Micsoda szakemberek ülnek ott a bkv irodákban, hát beszarok tényleg!
Kicsit ki is dühöngtem magam a petiBlogon...
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Helyi járattá
Helyi járattá degradálódik a 14-es és 114-es busz. Az eddig Budatétényről a Fehérvári úton a Kosztolányi Dezső térig közlekedő járatok csak a tétényi Camponáig járnának. Eggyel kevesebb buszjárat, amely utasait a 4-es metróra szállítaná (Tétényi út). A város felé utazóknak a Camponától maradna a Budafoki úton közlekedő 3-as busz.
Most a Bkv ilyen hülye vagy a zindex? A 4-es metrót hogy a faszomba keverik ide? Tudtommal nem a XXII. kerületbe fog járni a metró, vagy meghosszabbítják erre csak nem közölték még??
Párhuzamos járatok? Látták ezek térképen is, hogy milyen járatokat radíroznak le? A 14-es és a 3-as rohadtul nem ugyanarra közlekednek! Ha a 14-est megrövidítik, az nekem pontosan megduplázná a költségeimet (és mellesleg heti 30-60 percet rabolna el az életemből). Heti 2 buszjegy helyett már 4 fog kelleni, avagy bliccelek. Attól tartok az utóbbi esélyesebb.
Meg mi az, hogy a piros hetest megszüntetik? Há nooormális? Az a legforgalmasabb járat :D
Ha komolyan gondolják ezt a koncepciót, akkor annak súlyos következményei lesznek:
Balkáni szintű tömegközlekedést! Megcsináltuk. BKV Zrt. :(
Zsoltee
De hát te is idézed, hogy:
De hát te is idézed, hogy: "Eggyel kevesebb buszjárat, amely utasait a 4-es metróra szállítaná (Tétényi út)."
Vagyis ez a busz a 4-es metró ráhordó járata lehetett volna.
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Ja hogy úgy... nem úgy
Ja hogy úgy... nem úgy volt eddig, hogy a 4-es metró bukta, mert nem lesz eléggé kihasználva? Akkor meg minek ráhordani a parasztot...
Zsoltee
Talán lesz 1-2 fanatista,
Talán lesz 1-2 fanatista, aki átszállna Kelenföld városközpontban, mert a pesti oldalra jár melózni.
Én egy pár dolgot nem
Én egy pár dolgot nem értek.
1. Miért várják el, hogy a BKV nullszaldós legyen? A tömegközlekedés a világon mindenhol veszteséges, a város finanszírozza azért, mert érdeke, hogy legyen tömegközlekedés és ne mindenki autóval járjon. Az elég nyilvánvaló, hogy a tömegközlekedést nem lehet csak jegybevételből finanszírozni, mert akkor olyan drágák lennének a jegyek, hogy senki nem használná. Ennek ellenére a városoknak megéri támogatni a tömegközlekedést, hogy ne autózzanak az emberek, ha nem muszáj.
2. Miért nem arra törekednek, hogy világos finanszírozási rendszere legyen a tömegközlekedésnek. Pl. a bérletes utasok után adna a város egy fix összeget. Rögtön az lenne az érdeke a BKV-nak, hogy növelje az utasszámot.
3. Ha a kiadáscsökkentést a járatok ritkításával akarják elérni, javaslom, hogy zárják be az egész BKV-t. Legalábbis buszvezetőtől fölfelé mindenkit. Azzal csökkennének csak a kiadások!
4. Hogy lehet annyira hülye valaki, hogy a tömött 9-es éa 86-os buszokat akarja megszüntetni, illetve rövidíteni??? Utazott ez a marha valaha is bármelyik buszon? Utazott egyáltalán tömegközlekedéssel az elmúlt 10 évben???
5. Az utasszámcsökkenésre az egyetlen értelmes válasz a szolgáltatási színvonal javítása. A javaslat ennek pont az ellenkezőjét csinálja, mintha direkt tönkre akarná tenni a tömegközlekedést. (Lehet, hogy a Detroiti autógyárak itt is felvásárolták a tömegközlekedést, mint Amerikában tették???)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Ha már nem lesz
Ha már nem lesz veszteséges (izé...) akkor szépen lehet privatizálni és már az új tulajdonosnak nem kell a piszkos munkával elvégezni.
Aki meg ismeri az itteni helyzetet az joggal háborodhat fel azon, hogy "Rákoskeresztúron a vonat miatt ritkítanának buszjáratot".
Ezek után, ha még egy
Ezek után, ha még egy közgazdász, vagy közlekedési szakember azt mondja, hogy az "embereket nem lehet leszoktatni az autózásról, mert ilyen a természetük", azt nyilvánosan felpofozom!
Jelenleg pont fordítva áll a dolog: nincs olyan intézkedés, ami ne arról szólna, hogyan kényszerítsünk mindenkit kocsiba!
Az index.hu is pont arra
Az index.hu is pont arra célozgat, hogy üljél csak be a konzervdobozba, mert az jó neked...
Zsoltee
A BKV dolgozóinak se
A BKV dolgozóinak se tetszik, ahogy az agyatlan főnökeik leépítik a bp-i tömegközlekedést. Kedden sztrájkolnak emiatt (is).
Zsoltee
A VEKE írta: 2008 lesz a
A VEKE írta:
2008 lesz a budapesti tömegközlekedés szétverésének éve?
A főpolgármester az InfóRádió szerdai műsorában járatritkítást és járatmegszüntetéseket helyezett kilátásba, ezzel egyidejűleg pedig több tucatnyi járat megszüntetéséről és csonkításáról szóló listák láttak napvilágot a sajtóban. A korábbi hírek tehát mégiscsak igaznak bizonyultak: a budapesti tömegközlekedés fölött minden eddiginél sötétebb felhők gyülekeznek. tovább...
Zsoltee
Végül is így is
Végül is így is öztönözhetik az embereket a bringával járásra, hogy szétkúrják a tömegközlekedést, ami eddig is elég szar volt.
Az az értelmetlen ratyi videjó meg nagyon kellett a végére... ehh...
-----------------------
Hátszél legyen veletek!
Ekkora balfékeket! Miért
Ekkora balfékeket! Miért olyan f...kalapok döntenek a tömegközlekedésről, akik a budira se képesek eljutni a zótójuk nélkül?! 14-es csúcsban full nyomor befelé már a Jókai Mór utcától. Piros hármas dettó. Anno a Tétény-buszra is kihívás volt felszállni a Jókai után. Mi veszi át a 14-es szerepét? A fekete 3-as, ami 1 örökkévalóság alatt vánszorog be az Októker 23. utcáig? És aki szeretne átszállni 18-as vilire?
Spórolni akarunk? Nem lehetne a soxor üresen körözgető csuklós trolikat a 89-es vonalon szólóra cserélni legalább a metró építés ideje alatt? Miért pont a 9-es buszt kellene megszüntetni, ami a Nagykörútig befelé, illetve onnan kifelé leginkább a szardínia konzervre hasonlít?
86-os mégis miért? Bűn, hogy a Flórián térről 1 átszálással el lehet jutni Nagytéténybe?
12-es vilit azért szüntetik meg, hogy járjon helyette 12V busz, mint a 67-es helyett?
130-as busz 15-20 percenként jár!
Eszem faszom megáll!
Remélem a VEKE elmeszeli az idióta javaslataikat. A budai villamosvonalakat is frankón átszervezték :))) Nagytétény-Hűvösvölgy 1 átszállás. Régen 3 volt (3-as busz->47-es vili->61-es vili->56-os vili).
Ideje lenne a túlprivilégizált, túljavadalmazott csak a pofájukat tépő döntéshozókon elkezdeni ilyen, vagy ennél nagyobb vehemenciával spórolni minden szektorban!
bkv vezérnek csak és
bkv vezérnek csak és kizárólag bkv tömegközlekédési ezközein lenne szabad helyet változtatnia bp. belül.
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!
A polgármestereknek pedig a
A polgármestereknek pedig a városukban kellene lakni :-)
Vákicsit, a
Vákicsit, a főpolgármester úr azt mondja, hogy itt nem is mexűntetés van, hanem villamosvonalakat fognak építeni uniós pénzből, ez van a ződ könyvben;) Én meg hiszek neki, mert a politikusok olyan rendesek és szavahihetőek;)
Az az érv győzött meg legjobban, hogy Budapesten kevesebben laknak, tehát kevesebben is közlekednek. A polgármester úr sem szokott a közigazgatási határon belül közlekedni meg én sem. A VEKE meg hülyeségeket beszél, ez abból is látszik, hogy olyan értelmetlen külföldi szavakat használnak, hogy "agglomeráció".
Nem is értem, hogy miért gondolják emberek azt, hogy a BKV 12 milliárdos finanszírozási lyukát be lehetne tömni a bliccelés visszaszorításával meg a dugódíjjal. Most is mindenki jeggyel meg bérlettel utazik, és így is csak 43 milliárd a jegybevétel, autóval meg senki nem megy a belvárosba, mert akkora a dugó hogy nem lehet közlekedni. Közben meg szegény BKV vezetést szidják, hogy nem racionalizál eléggé. Hát a buszvezetők fizetésén már nem lehet többet spórolni, így is mindíg sztrájkolnak, máshonnan meg honnan vegyenek el? Azt sem értem, hogy miért jönnek mindíg a zónás tarifarendszerrel meg a többi hülyeséggel, attól nem fognak értelmesebb járatokat kialakítani, miért is tennék. Meg egyébként is önellentmondás, hogy egyszer azért sírnak, hogy járatok megszűnnek, máskor meg azt akarják, hogy összevonjanak vonalakat. Hát akkor is megszűnik egy járat, nem? Kettő volt, utána meg csak egy lesz.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Na erre mondtam év elején,
Na erre mondtam év elején, hogy ennek a cégnek már más se hiányzott, mint egy szóvivő. Persze akkor is én voltam a rosszindulatú.
no meg az egy jeggyel 60
no meg az egy jeggyel 60 perc utazás is hülyeség lenne, hiszen akkor nem növekedne a jegybevétel a növekvő átszállások esetén se...
Zsoltee
És még meg is
És még meg is magyarázzák... A BKV ideológiát gyártott a járatritkításhoz
Hát ez sem piskóta.
Hát ez sem piskóta.