Párizsban jártam, keróutat láttam, gondoltam megmutatom nektek is.

  • Az első kép egy kimondhatatlan nevű kis várocskánál van. Kicsitt jobb a helyzet, mint itthon
  • A második kép is itt készült, érdemes megfigyelni a zebrával való találkozásokat
  • A harmadik kép, Párizs, az ejfeltoronynál. A helyzet hasonló, mint nálunk... túristák...
  • A negyediken frankón le van választva a bringaút a gyalogúttól
  • Ötödik: bringatároló a tejfeltoronytól alig 100 méterre
  • Nem sokkal messzebb. A bodé csak a gyalogjárda felé nyílik...
  • A hetes-nyolcas képen egy kicsit a mi nyugati pu.-nál lévő kapunknál modernebb beléptető kapu, külön kerékpáros és babakocsis bejárattal.
CsatolmányMéret
001.JPG92.4 kB
002.JPG107.74 kB
003.JPG120.81 kB
004.JPG136.47 kB
005.JPG162.82 kB
006.JPG134.76 kB
007.JPG73.75 kB
008.JPG87.91 kB

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Hotyhogy képe

A hagyományos járdára

A hagyományos járdára épített, vagy azon kijelölt bicikli útnak veleszületett kórságai vannak:

Azelőtt, az a bicikli út felület az úttest szintjétől megemelt szintü járda része volt. A bicikli úttal rajta már, az az eredetileg járdának megemelt rész igencsak továbbra is járdának látszik ha nincs ott szint különbséges szegély.

A gyalogos a lábával lép át, és eszével regisztrál járdaszegélyeket. Fellép és észben tartja, hogy a járdán van. A helyzet kép az agyában biztonságra kapcsol. Lelép és észben tartja, hogy nincs a járdán. A helyzet kép az agyában óvatosságra kapcsol.

A szemével nem szokott járda burkolati színezési rendszert vagy jeleket fürkészni, s mindezek idegen, szokatlan fogalmak számára, melyekre nem avatták be őt hivatalosan egy kötelező polgár oktatási tanfolyamon. Bár, minden intelligens ember megérti és elfogadja ezt a fejlődési irányt, hiszen a gyalogos nem veszít teret mert marad elég járda felület számára.

Párizsban nem nehéz a járda szintü bicikli utakra tévelyegni véletlenül a gyalogosoknak, s nem is kell, hogy túristák legyenek ahhoz. Kis csöngetés legtöbbször figyelemre inti a gyalogost, aki már aznap nem valószínü, hogy megint oda téved. Talán majd másnap, megint csak egyszer.

De komolyan, a rendszer működik és jó, és az elemzésem a gyalogos emberi természetének elemzése, magamból kiindulva.

________________

Sajnálom a bolondot.

2
lele képe

Azért náluk is

Azért náluk is kolbászolnak kerékpár nélkül a járda-kerékpárúton... Viszont nálunk nem lehet zöldre (pirosra-sárgára-világoskékre mindegy) festeni azt a pár km kerékpársávot? Nincsenek ilyen tervek? (pl. Kiskörút, amiért egyébként nagy köszönet az MK-nak)

3
Antissimo képe

Vagy legalább a

Vagy legalább a kereszteződésekben...

4
magwas képe

Ott is ugyanazokat a

Ott is ugyanazokat a hibákat követik el, mint nálunk: elválasztott kerékpárút, derékszögű, beláthatatlan átvezetések.

bringaSÁV

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

5
zsoltee képe

Eiffel Zsoltee

Eiffel

Zsoltee

6
Hotyhogy képe

Ez már azért túl rövid.

Ez már azért túl rövid. Mi van vele? :)

________________

Sajnálom a bolondot.

7
zsoltee képe

Eiffel nem (t)ejfel,

Eiffel nem (t)ejfel, csöppet helytelenül szerepel a post-ban :)

Zsoltee

8
Hotyhogy képe

"Felmenjünk?" "Ej, fel!"

"Felmenjünk?"

"Ej, fel!" :)

________________

Sajnálom a bolondot.

9
Mr.Pocok képe

Igaz... javítva...

Igaz... javítva... :D

Hátszél legyen veletek!