Az Index cikkét találtam meg a neten. Egy részletet emelnék ki.

A Critical Mass kerékpáros mozgalom blogján felvetették azt az ötletet, hogy nyissák meg a kőröshegyi völgyhidat a kerékpárosok számára még mielőtt átadják az autóforgalomnak, hiszen biciklivel azután többet nem lehet a viaduktra hajtani. A kerékpárosok a panorámát szeretnék megcsodálni a hivatalos átadás előtti utolsó napokban.

Kívánságuk nem válik valóra teljes mértékben, azonban néhány órára bizonyosan birtokba vehetik a völgyhidat és az M7-es Zamárdi és Balatonszárszó közti szakaszát, mondta el kérdésünkre Hoffmann György, a Hídépítő Zrt. létesítményvezetője. Hozzátette, hogy a Critical Mass ötlete még nem jutott el hozzá, maguk jutottak arra az elhatározásra, hogy a 14,7 kilométeres sztrádaszakasz átadása előtt néhány órát biztosítanának a bicikliseknek az autópálya kipróbálására.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
attty képe

Én (mi) egy hetet

Én (mi) egy hetet javasoltam(-tunk), kérnék. Alig hiszem, hogy megoldhatatlan!
Itt van a teljes bejegyzés.
Nem azt kérjük, hogy statisztát csináljanak néhány éppen abban a 2 órában rárérő vagy arra járó bringásból az esti híradókhoz!
Igenis legyen az a panoráma gyalog és kerékpárral élvezhető legalább 1 hétig.
Vegyük komolyan, hogy oda soha többé gyalog, bringával ember nem mehet fel. Az autós bámészkodás még veszélyesebb, mint gondoltam, hiszen még leálló sáv sem lesz.

2
zsoltee képe

A néhány órából jó

A néhány órából jó lenne legalább néhány napot varázsolni. Nem azért, mert telhetetlen vagyok, hanem azért, mert nem biztos, hogy ráérek pont abban a pár órában, és ezzel nagyon sokan vannak így.
És tényleg nem lesz panoráma a zajvédő falak miatt? Épülhetne inkább kerékpárút a völgy felett, az csendesebb, élvezhetőbb :)

Zsoltee

3
attty képe

Vitatnám, hogy kell-e

Vitatnám, hogy kell-e zajvédő fal? De ez ténykérdés; nyilván már le van vajazva...
Nagy taplóság lenne viszont, ha ezek nem átlátszóak lennének! (Talán átadás előtt még azok is maradnak.)
zsoltee: boccs, update-eltem, hogy lássuk: mi 1 hetet kértünk!

4
hf képe

Azt nem értem, miért nem

Azt nem értem, miért nem lehet minden autópálya mellé (biztonságos távolságban) bringautat építeni??? A 2milliárd/km-be beleférne. A gépek is ott vannak...
szükség lenne rá. ki is lenne használva..

5
phorvath képe

Autópálya mellé inkább

Autópálya mellé inkább ne! Iszonyú büdös és zajos egy autópálya. Egy kilométerről simán lehet hallani. Próbáld ki az M0 hídját, akkor megérted, hogy miről beszélek. Persze a hidakon még elfogadható a dolog gazdasági okokból, de másutt ez nagy butaság lenne.

Amiben viszont igazad van: ha normális szélességű (legalább 3 m-es) bicikliutakat építenének a lakott területeken kívül, akkor lehetne profi útépítő gépekkel csinálni, és nem lenne teljesen hepehupás. Ráadásul még menni is lehetne rajtuk, nem úgy, mint a mostaniakon.

6
Perillustris képe

Én pedig azt nem értem,

Én pedig azt nem értem, miért nem volt jó az Index-cikk által is emlegetett topik?

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

7
attty képe

Nekem jó! :-) Nincs még

Nekem jó! :-) Nincs még lefutva! Még én is lobbyzok, mert kb. hetente látom, és egyre inkább ingerenciám támad rajta 1et bringázni.

8
Bazsi képe

riadóhíradóval szét

riadóhíradóval szét lehetne küldeni ha megvan a dátum!
OFF: pólókkal mi van mostanában, mert nem sokat hallani felőlük?

9
Perillustris képe

Há' akkó rosszú'

10
Bazsi képe

meglehet.köszi!

meglehet.köszi!