Egy kis segítségre lenne szükségem. Vissza kellene emlékeznetek, hogy a tavaszi útvonalon pontosan mettől meddig kellett rollereznetek, vagy tolnotok a bringát. Bár én az elején mentem, azt hiszem hogy tudom hol voltak dugók, de inkább tutira megyünk. Köszi.












A Belgrád-rakpart előtt
A Belgrád-rakpart előtt volt torlódás, de az útfelújítás miatt.
Petőfi-híd előtt volt
Petőfi-híd előtt volt torlódás az otthagyott félpályás lezárás miatt, de azt elbontottuk.
Torlódás volt a Platánosnál az útszűkület miatt és a lánchídi felhajtónál.
Némi kavar volt abból is, hogy a rendőrség még utánengedett vagy 1500-2000 későt a főtömegnek.
Így fordulhatott elő, hogy a pesti alsó egyes részein már megindult az ótós forgalom mikor még 20-50-s csoportokban jöttek szembe a bringások.
Gond volt szerintem az is,
Gond volt szerintem az is, bár az inkább az autósoknak, hogy közvetlen ott zárták le a rakpartot, ahol mi rákanyarodtunk, így egy csomó autós ottragadt. Ha mondjuk ezt öt percel előbb a lágymányosi lekanyarodásnál teszik meg, nincs konflikt. Ugyanez igaz a platánosra. Ott is sok autós anyázott már a legelején a szervezési bakik miatt (inkább talán a rendőrség sara volt ez, de utólad könnyen okos az ember).
Döbrentei tér előtt
Döbrentei tér előtt közvetlenül, a rakparton dugacs vót, talán mert összeszűkül az út a kanyarnál (?)
bodr
Azt a részt nevezik
Azt a részt nevezik "Platánosnak".
Ott megállt az eleje, hogy
Ott megállt az eleje, hogy felzárkózzon a menet vége. dugónak dugó, de az direkt volt..
Autómentes Nap = Autómentes belváros.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nyélen rakjad, Ne a járdán!
________________________
Ettől még a felvonulók
Ettől még a felvonulók nem tudtak erről, s csendben elégedetlenkedtek. Na meg a 'vagány arcok' a járdán mentek előre, hiába küldtük le őket onnan. Mint amikor az autópályán van dugó és a leállósávban húznak el egyesek nyolcvannal.
üdv adamekp
kb a két rakparton végig
kb a két rakparton végig rollerezés volt, alig pár gurulós résszel...
----
LEZÁRT BELVÁROST AZ AUTÓMENTES NAPON! and more... :)
A Clark Ádám tér is
A Clark Ádám tér is erőteljesen be volt állva, főleg, hogy mindenki meg akart állni a zenészeket hallgatni.
És igen! A belváros szerintem is legyen lezárva az autómentes napon.
----------
...akrat icob, icoB
3:-O
Szerintem végig lassan
Szerintem végig lassan mentünk, de ahol igazán sokat álltunk, az Budán volt a lehajtó után (Petőfi hídnál), az Erzsébet híd alatt, ahol a bicikli út a Vár felé kanyarodik a rakpartról, az Alagút után, mert sokan megálltak nézni a műsort (a dobos-táncos produkciót), meg sokszor meg kellett állni az Andrássy úton, de mikor zöld lett, akkor lehetett haladni!
Hát ennyi részemről!
Nem kötözködésből
Nem kötözködésből mondom, de ez ugye nem a Tour de Hongrie. Hanem felvonulás, aminek velejárója, hogy néhol lassabban megyünk, mint egy meztelencsiga.
Zárjuk le a belvárost, és rendezzünk 200 méteres repülőrajtos időfutamot a Bajcsin azoknak, akik száguldozni akarnak. Akik meg csak bóklászni, azok tekereghetnek az Andrássy belső szakaszán.
Trackstand és skid versenyt/bemutatót is lehetne rendezni...
Így viszont elveszik az egésznek az éle, a demonstráció jellege, és csak egy hatalmas örömködés lenne...
Autómentes Nap = Autómentes belváros.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nyélen rakjad, Ne a járdán!
________________________
Első bekezdés: így van,
Első bekezdés: így van, csak a résztvevők nem tudnak erről. Most ki kéne rikkantani, hogy elképzelhetőek ilyen torlódások, legalább addig is teljesen magukénak érezhetik az utakat. Na meg hogy nincs értelme vagánykodni és járdán előzgetni. Tehát a kommunikációra kéne még hangsúlyt fektetni.
üdv adamekp
Legyen egész napos a
Legyen egész napos a felvonulás, délelőtt felvonulás, utána meg bicós programok a belvárosban. És igenis legyen lezárva az autók (motorok) elől a belváros minimum, akkor amikor criticalmass van.
Elsőre az a terv, hogy a
Elsőre az a terv, hogy a tavaszi útvonal lesz újra, ha nem lesz valami útfelbontás. A Roosewelt téren és alatta keresztezésnek eddig nem merült fel értelmes alternatívája.
A legcikisebb szerintem is a Belgrád rkpt egy sávra szűkülése volt. Tegnap végigmentem rajta, és most gyönyörűen átfolynánk rajta. Így a Platánosnál sem kellene megállni, mert nem nyúlnánk annyira el.
A Platános szűkületét esetleg kirámpázhatnánk, és akkor majdnem 2 sávos lehetne.
A Batucadának pedig (ha jönnek megint) okosabban találunk helyet. Olyat, hogy 2-300 ember le tudjon állni dugó nélkül.
Egyébként úgy néz ki, hogy a tavalyinál is komolyabb lezárások lesznek az autómentes napon.
Emlékezetem szerint a
Emlékezetem szerint a Batucada a Platánosnál akart elsőbbnek is helyet foglalni és műsorozni.
A Clark Ádám tér szerintem jó, mert nem velük volt a gond, hanem az össze-vissza leállókkal.
Akádály képzése nélkül vagy a indulási ponton vagy az érkezési ponton lehet Őket elhelyezni, vagy az indulási pontról egyből a Felvonulásira zenélik magukat. :)
Szerintem kinőttük a
Szerintem kinőttük a felvonulásos figurát.
Zárjuk le a belvárost a Nagykörúttól meg a Krisztinától befelé, és rendezzünk mindenféle érdekes programokat.
Azzal meg nem értek egyet, hogy ez elvenné a demonstráció jellegét. Pont ezzel demonstrálnánk az embereknek, hogy _ennyire_ azért nem kellene mocskosnak lenni a városnak.
Ma reggel 7-kor(!) a nitrogén-oxidok koncentrációja hat mérőhelyből négynél haladta meg az órás egészségügyi határértéket (a por pedig mindenhol az éves határérték fölött volt, négyből egy az órás fölött is).
Komolyan mondom, egészségesebb lenne bányában dolgozni, mint Budapesten.
Ha betartanák a vonatkozó direktívát, gyakorlatilag folyamatosan korlátozni kellene az autóforgalmat.
(A hét órásat (az most az utolsó elérhető adat) feltöltöttem a keróutinformra.
A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor
Nem a jellegét venné el,
Nem a jellegét venné el, hanem az _élét_. A tavaszi felvonulás nagyon különbözött az őszitől.
Tavasszal szétesett a tömeg, relatíve szűk helyekre voltunk kényszerítve, elszigetelve a várostól. Nem is éreztem magamat olyan jól, mint ősszel, amikor a város közepén tekertünk.
Akkor is meg-megálltunk, és voltak spontán emelések, óriási üvöltések, amit a városlakók többsége viszonozott.
Most meg jóformán csak az Alagútnak üvöltöztünk, és a Dunának tekertünk. Ha lezárjuk a belvárost, akkor sokkal több embernek mutathatjuk meg magunkat, és sokkal több ember is jönne, mert nem kell az egész távot végigrakni piciny gyerekekkel. Esetleg látja, hogy jé le van zárva a belváros, és gyorsan hazarohan a bringájáért, hogy tekerjen egyet.
Egy több órás, jól beharangozott lezárásra nem bénulna meg a város, ezt a Bushman is bebizonyította nekünk.
Bár én csak a körúttól a Dunáig zárnék. A várat nincs értelme lezárni, ott úgyis csekély a forgalom.
Autómentes Nap = Autómentes belváros.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nyélen rakjad, Ne a járdán!
________________________
Egyetértek. A rakparton
Egyetértek.
A rakparton tekeregni az valóban nem ugyanaz, mint a belvárosban.
/vidéki haverok jöttek felvonulni, és óriási élményként írták be az emlékkönyvük kis csücskébe, hogy látták Budapest belvárosát. Mert máskor nem nagyon tudják..
(egy vidéki embernek kicsit ijesztő az eldübörgő villamos+2x3 sáv autú+ minimum egy szirénázó akármi)
Visszatérve, a rakpartokon demonstrálni olyan mintha lemondanánk a belváros kerékpár uralta vízióiról. Ott kell jelen lenni ahol változást akarunk elérni.
Érthető a kompromisszum keresés, de áldozatot kell hozni, fájdalom kell, hogy átlépjük a ingerküszöböt.
Valamint.. mi lesz/legyen az ÜZENET?
GaZe
Én Magwassal értek egyet.
Én Magwassal értek egyet. És az előttem szólókkal.
Jó volt a Duna mentén is a biciklizés, de más szempontból, mint a belvárosban való biciklizés. Annak más hangulata volt, közelebb állt a "célhoz, üzenethez", ami a (Magwas által írt, vérbőszítő és dühítő adatokkal alátámasztott) borzalmas városi levegőviszonyok ellen irányul.
Legyen lezárva a város.
Én, a belvárosban lakom. Érezhetően büdösebb, szmogosabb, torokkaparóbb, irritálóbb a levegő most: a melegben és a körútra beállított villamospótló buszok miatt. Elviselhetetlen! Nem a jólevegőjű Dunának és a szállodai nézelődőknek akarom magmutatni, hogy ebben a városban lehetne mással is közlekedni, mint autóval és autóval és autóval, hanem a belvárosi embereknek, a városvezetésnek stb. Egy autómentes belvárosban, ahol lakom és élek!
batacuda esetleg a roosewelt
batacuda esetleg a roosewelt téren a füvön?
---
!gyere szembe!
mindenki leállna és
mindenki leállna és táncolna, mert az jó.
csak a fűnek nem.
HA felvonulás, akkor szerintem annak van értelme, ha ők is felvonulnak és a végéig mennek, nem állnak ki sehol.
így nem törik meg a menetet, mindenki láthatja őket: a bámészkodók előtt elmennek, a bicósok a célban köréjük gyűlhetnek. Már ha ilyen hosszan bírják szuflával.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Platánosnál azért is lesz
Platánosnál azért is lesz dugó, mert ott az első hely, ahol folyadékhoz lehet jutni. Az ismerőseim 80%-a eddigre már igencsak kitikkadt, így hát érthetően álltak meg ők is, kovályogva keresve a parkolást/sor végét.
esetleg oszthatna a
esetleg oszthatna a fővárosi önkormányzat vizet végig.
---
!gyere szembe!
Kellemes délutáni
Kellemes délutáni rollerezés volt az indulástól kb a Lánchídig, ott kicsit suhantunk, aztán még mindig pesten a rakpart félpályás lezárása miatt, illetve a Petőfi hídról lejőve inkább bicikli tolás, mint biciklizés volt a Platánosig.
Onnen csak néha 1-1 döccenés, de nagyrészt jól haladtunk.
A korábbi útvonalakat nem ismerem, mert ez volt az első CM-em, de az útlezásárok nélkül ez jónak tűnik. (Ami meg nem romlott el, azt nem is kell megjavítani :))
A délelőtt felvonulás ötletét viszont nem preferálnám. Még a végén nélkül kellene felvonulnotok. (Vélhetőleg nektek nem hiányoznék, de nekem hiányoznátok :))
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
En spec a sor vegen voltam
En spec a sor vegen voltam haverokkal, es ha jol emlekszem, igazabol csak a Petofi hidon tudtunk rendesen haladni, azon kivul szinte vegig csigaztunk. :)
Legkozelebb az elejen leszek. Mondjuk ahhoz nem kene elkesnem :D
Rakpartok, és a Clark
Rakpartok, és a Clark Ádám tér, ahol fordulni kellett, mert nem nagyon mozgatták a tömeget "animátorok" (ill sok helyen próbálták, de a "GYORSABBAN GYORSABBAN" vezényszavak még nem elegendőek..)
Lenne itt két gondolat:
1, A demonstráció valóban kinőtte magát (trendi lett).
Kérdés mennyire tud arról a résztvevő, hogy ő most valamiért is éppen demonstrálna.
Inkább érzek egyfajta reprezentációt, hogy igen kérem, ebben a városban minimum van 30ezer ember aki kerékpárra tud ülni.
Szóval a gyerek felnőtt, mihez is kéne kezdenie..
2, Számon lesz kérve valamilyen szervezett formában a Tour de voks "eredménye"? Hogy több-e ez az egész, mint egy csomó ember biciklin, vagy van valamilyen civil-akaratérvényesítő ereje is (sajnos nem voltam az Óvással közös megmozduláson).
Vagy olyan jellegű témák, mint az autóforgalom növekedése a BKV siralmas helyzete és tevékenysége miatt (bár félek addig a BKV-nál nem lesz változás amíg ember halál nem következik be..)
A Belvárost pedig talán az autómentes nap UTÁNI hétvégén kellene lezáratni. Hátha akkor van esély valami hatásos történésre ha 30 ezer torok kéri egyszerre, nem csak néhány fórumozó (kishitű vagyok?)
Lenne esély olyanra, hogy nem csak egy helyszín hanem esetleg több is üzemeljen azon a napon?
Mert el tudom képzelni, hogy azt sem lenne rossz látni ahogy az autóforgalomtól lezárt belvárosban az emberek kerékpárral mennek egyik helyszínről a másikra, szülők biciklire mernék ültetni a gyermeküket.
Elnézést, most képtelen voltam tömören fogalmazni.
GaZe
Nem is várhatjuk el, hogy
Nem is várhatjuk el, hogy 30.000 "hithű" tiltakozó vonuljon fel. Ez egy egynapos program akár kerékpáros családoknak is, akik ugyanúgy szeretnék ha javulna a helyzetük. Emellett ott vannak a szervezők illetve az érdekünket képviselők, akik esetleg egy háromgyerekes anyuka nevében is beszélnek. Nincs azzal semmi baj, ha "trendi" lett a felvonulás. Mondjuk "sok a köcsög" ez tény :DD
Hétvégére hülyeség
Hétvégére hülyeség lezárni. Az autómentes napon kell lezárni, természetesen azért, hogy az emberek sírva könyörögjenek, hogy ne csak alkalomszerűen történjék a továbbiakban ilyen, hanem örökre.
A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor
És reálisan nézve mennyi
És reálisan nézve mennyi az esély arra, hogy az AUTÓMENTES napon ebben a városban lezárják Európa egyik legszennyezettebb levegőjű belvárosát?
Ugyan számtalan esemény bizonyította, hogy meg lehet csinálni, de hát mi se nem vagyunk árvíz, se nem Putyin, se nem Bush.
Mi csak itt élünk.
De bahh, félre cinizmus, halljuk mi legyen lezárva?
GaZe
Az összes benzinkút.
Az összes benzinkút. Mától addig. ;)
--
sha
loser.
user.
computer abuser.
http://digitaldynamite.demoscene.hu
A nagykörúton (és annak
A nagykörúton (és annak budai megfelelőjén, amin lehet vitatkozni, hogy Krisztina-Bartók-Karinthy vagy Alkotás-Karolina-Bocskai-Irinyi) belül minden, kivéve a Hegyalja-Kossuth-Rákóczy útvonalat.
És persze a lezárás azt jelenti, hogy behajtani tilos kivéve kerékpár és BKV, meg esetleg takszi, és hogy a gyalogosnak van elsőbbsége az úton is, beleértve hogy a Kiskörút-Andrássy keresztben tengózunk egy jót.
A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor
Mondjuk ha a taxisok
Mondjuk ha a taxisok bemehetnek a 'blokádba' akkor tulajdonképpen az ő szimpátiájukat elnyerjük, elvégre jó kis forgalmat fogunk nekik generálni aznapra.
Az hogy lepaktálni kell az autósokkal, hogy az AUTÓMENTES napon ne legyen fullasztó dugó a városban.. hát ez már a hazai társadalmat demonstrálja.
De nincs gond, alakulnak itt a dolgok, lessz ebből valami, még 10-20 év és talán itthon sem csak egy bizonyos réteg ismeri fel civil értékeit.
Szóval, és ki fogja fizetni a belváros lezárásával járó költségeket, rendőrök, tömegtájékoztatás, stb? (amennyiben nem valami önkormányzati választási herefogó felhanggal szervezzük ezt a kis össznépi-hepajt..)
GaZe
Szóval és ki fizeti azokat
Szóval és ki fizeti azokat a költségeket, amik abból származnak, hogy még mindíg nem zárták le a belvárost? Kórház, temetkezés, pszichiáter az autóval közlekedőknek?
A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor
Tehetetlenségi erő... Ez
Tehetetlenségi erő...
Ez az ami kimarad ezekből az érvelésekből.
2 millió embert kell megváltoztatnod. Mennek kb. egy irányba, és nem elég hogy le kellene fékezned őket, még visszafelé kellene gyorsítani. Ebbe így vagy belerokkanunk, vagy a kötél szakad, vagy mindkettő.
Hiába vagy jó csillagász, ha pechedre a középkorban élsz. Közülük is csak a jó taktikusoknak foroghatott a föld.
Igazából 10 millió embert
Igazából 10 millió embert kellene megváltoztatni (még magunkat is).
Az emberek Mo-n olyan durván passzívak, hogy én személy szerint nem számolok ezen tömeg tudatos mozgásával. Sodródnak amerre terelik őket. Választott vezetőink terelik őket. Rajtuk (rajtunk) múlik, hogy jó vagy rossz irányba, gyorsan vagy lassan. A forgalom, a zaj, a légszennyezés mind-mind nyomós érv, és ezekbe is belerokkanhatunk.
Mo-n a társadalom - tudom közhelyes - nem érett egy kultúrált, szépen levezetett demonstráció befogadására, annak üzenetét közbeszédé tegye. (T. kivételes esetek)
Csak a balhé, a hangosabb kiabálás jut át. (Erős kutya közösül).
Szerintem nem kell a társadalmat felnőttként kezelni ha egyszer nem az. /lássuk be, hiába építenek kutyakakiltatókat, az emberek ugyanúgy otthagyják a kutyájuk ürülékét. Hiába a köztéri kortárs művészet(?), felgyújtják a teheneket/
Ez a társadalom amelyik olyan mint egy rossz gyerek, nevelés helyett elnyomást kapott, de most még ez az elnyomó-elv sincs meg. Legyek Ura.
Taktika.
Az egyik be nem tartott ígéret miatt nem lehet nem számonkérni a másikat.
A fővárosi közlekedés nemhogy megkerülhetetlen, de majdhogynem kardinális kérdéssé vált a politikában.
Ha senki sem kéri számon attól aki eddig tehett volna valamit, azzal ennek a szereplőnek kedvezünk.
Ha számon kérjük, akkor az ő ellenfeleinek.
Ennél számomra fontosabb kérdés, hogy A mindenkori Polgármester azt akarja-e amit a Critical Mass?
Elnézést a hosszú bejegyzésért.
GaZe
Soha, egyetlen polgármester
Soha, egyetlen polgármester sem akarja majd azt amit a CM.
A belvárosi forgalomcsillapításban azért már bízhatunk, mivel minden induló nyilatkozta már hogy szükség van rá.
Ez meg fog történni. A kérdés az, hogy milyen ütemben, ez pedig a tömeg véleményétől függ, mert a politikusok ezt fogják lesni, miután megtették az első tétova lépéseket.
Az emberek pedig szerintem alakíthatók. A médián keresztül. Igyekeznünk kell a lehető legpozitívabb módon, a lehető legnagyobb propagandát kelteni.
Nekem egyébként az a véleményem, hogy akár a belváros lezárása is lehet ilyen módszer, de ezt nem kezdeményezheti egy olyan "szűk" csoport mint a miénk, hanem a gyalogosoknak kell megtenniük, mert azzal mindenki, de legalábbis jóval több ember azonosulni tud. Támogatni támogathatjuk, bekapcsolódhatunk, de nem állhatunk az élére.
CM-VEKE-RAGYA in the
CM-VEKE-RAGYA in the house?
Nagyon bóódogan ott vagyok mindenben, csak mi a "brief" a kampányhoz?
Mi a Züzzenet?
Jóó, biciklizz mindennap, de hát az meg a törzsgárda magánügye :)
A tavaszi hepaj előtt nagyott dobott az egészen a forwardolt mókás plakátok által keltett buzz.
Ilyet lehet most is tolni, csak valami határozottabb, komolyabb üzenetet is lehetne bennük tolni.
És ezt az üzenetet szeretném egyeztetni. Pl ne keringjenek CM logoval, küllökre felszúrt demszkyportrék..
GaZe
És ez az autókra
És ez az autókra vonatkozik, vagy minden motorizált járműre?
Mert nagy érzés lenne az autómentes napon ahogy az üres andrássyn végre kihúzathatják a 180-at a kawasakijukból a sebességi motorosok asshole-ok.. (ua. az enduros a belvárosban)
GaZe
De bahh, félre cinizmus,
De bahh, félre cinizmus, halljuk mi legyen lezárva?
A Budapest táblán belül minden :)
A szokásos kivételekkel (bicikli, gyalogos:)).
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
Hááát, volt rollerezés a
Hááát, volt rollerezés a Dózsa György úttól a Margit hídig, a Margit hídtól az Országház északi végéig (ahol is én megkerültem azt, és csak a Lánchíd után mentem álltam be megint a sorba, mert a rakparton nemhogy rollereztek, álltak a népek.
Aztán volt rollerezés még a Lánchídtól a Petőfi hídig, én itt hagytam a francba az egészet, és hazamentem.
Az időzítés szempontjából: én kb. húsz perccel a hivatalos rajt után indultam. A Belgrád rakparton voltam, amikor megláttam a menet elejét a túlparton.
Építő jelleggel szerintem
Építő jelleggel szerintem a két legnagyobb probléma:
1. A rakpartról nincs hova kiállni, nincsenek alternatívák. Szerintem -amennyire lehet- a rendőrséggel egyeztetve, le kellett volna rövidíteni az útvonalat, a Belgrád rakparti egy sáv szélességnyi út szörnyű volt, szemem láttára ütött el majdnem egy bénázó leányt a villamos. Szóval szerintem csak a Lánchídig kellett volna menni, bármi is volt a megyegyezés előtte.
2. Indulás: A pesti rakpart északi vége gyakorlatilag öt sáv széles. A duna mellett van a parkoló rész a macskakővel, aztán a másfél sáv széles felhajtó, ami a vízpartról jön, aztán (emlékeim szerint) egy járda, aztán felül még 2+1 sáv és járda. Ehhez képest már a margit hídnál csak 2x1 sáv van, plusz egy járda. A szervezők az indulásnál viszont mindenhonnan engedték a népet, így törvényszerű volt, hogy bedugulnak a Margit hídnál, és mivel a későbbiekben sem tud helyhiány miatt felgyorsulni a menet, ezért végig csak rollerezés van.
Serintem következő alkalommal inkább több, különböző útvonalú menet kellene, amik mondjuk a Felvonulási téren találkozhatnának, azt három irányból nagyon széles úton lehet megközelíteni. Ezt gondolom nehezebb lenne engedélyeztetni, de kisebb meneteknek talán elég lenne félpályás lezárás is, amitől a közigazgatás (és aza autósok sem annyira) mennének a falnak...
Nem hiszem, hogy célunk az
Nem hiszem, hogy célunk az autósok kényelmének biztosítása. Épp az a cél, hogy észrevegyék: ők a dugóban rohadnak, mi meg haladunk a biciklivel. Így is épp elég bűzt kell szívnünk egész évben... legalább ilyenkor ne.
Ha meg alternatív útvonalat akarnak az autósok? Ki lehet kerülni a belvárost, metróra, villamosra lehet ülni.
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
Egyetértek!
Egyetértek!
Te vagy az első. -- WE
Te vagy az első.
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
Szerintem elég sokan
Szerintem elég sokan gondoljuk így.
Nehogy már az AUTÓMENTES napon az autósok kedvében járjunk! Ha ezen a napon azok nem ülnének autóba, akik csak munkába ingáznak vele, akkor azok, akiknek nélkülözhetetlen munkaeszköz az autó, gond nélkül tudnának a lezárt belváros ellenére is dolgozni és haladni rendesen.
És igen! A belváros szerintem is legyen lezárva az autómentes napon.
----------
...akrat icob, icoB
3:-O
Arra gondoltam, hogy még
Arra gondoltam, hogy még nem volt igazán, hogy valaki így egyet értett volna velem :)
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
Ebben tévedsz.
Ebben tévedsz. ;-)
_________///Hemü\\\__________
\...dOhányOzás majOm szOkás.../
Erről beszélek :) -- WE
Erről beszélek :)
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
Üdv! Nem igazán a
Üdv!
Nem igazán a közlekedési jellegű gondot említenék.
Már tavasszal sejthető volt, hogy az áprilisi CM-nél csak a szeptemberit lesz nehezebb távol tartani a politikától. (Minden elismerésem szervezőknek s résztvevőknek: ez tavasszal kiválóan sikerült!)
Nos, a sejtés beigazolódni látszik: szeptember 23.-ára már meg is van hirdetve a Nagy Kormányellenes tüntetés/naggyűlés - épp a Hősök terére!
http://nol.hu/article-proxy/411623/
Nem tudom, jelenthet-e ez gondot, de gondoltam, átbeszélésre érdemes. Két tömeg-esemény 1 nap eltéréssel ugyanazon a helyszínen: ez könnyen összemosható szerintem.
Tudom, egyre nehezebb "minket" eltéveszteni, de azért mégis...
Uff, gondoltam szólok.
Hát elég nehéz
Hát elég nehéz összetéveszteni 40essze bringát mással.
Azonban, ha mégis tévedni látszanának sasszemű zsurnalisztáink, akkor majd felemeljük a bringát jól a fejük fölé. Lássák csak a különbséget.
Legyen 45essze és
Legyen 45essze és megyeztünk :)
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
félkiló? :) --- !gyere
félkiló? :)
---
!gyere szembe!
maradhat, hentes ur! kerem
maradhat, hentes ur! kerem csomagolja! :P
bonnie
Tudom, nem ide tartozik, de
Tudom, nem ide tartozik, de ma láttam elöszor a Duna TV-n egy jó kis bringanépszerüsitő filmecskét két reklám között. Ez mióta van, és ki intézte? Nagy riszpekt neki!
Válaszokat az OFF topikba
Válaszokat az OFF topikba várjuk.
üdv adamekp
Ennyi erövel elég
Ennyi erövel elég sokminden mehetne az offtopicba...
Hát pont ezért csináltam.
Hát pont ezért csináltam. :)
üdv adamekp
Nem OFF. Külön témát
Nem OFF. Külön témát neki!
--
sha
loser.
user.
computer abuser.
http://digitaldynamite.demoscene.hu
szörnyű volt a clark
szörnyű volt a clark ádám téren a helyzet. mi is megálltunk egy sörre elsétáltam a fő utcai boltba és végig a batthányi térig áltak a kocsik, buszok járó motorral kb. másfél órát? rossz volt a szomorú, ideges arcokat látni, akik kimaradnak az egészből és csak járatják a motort tök fölöslegesen. láthatóan semmit nem tudtak az egészről, csak menni akartak minél előbb. jó lenne, ha lennének helyes lányok, akik ilyenkor kis papírokat osztogatnak nekik, tájékoztatják a várható tovább indulásról és invitálják addig is a program részvételében... vagy valami ilyesmi.
Meg kigyúrt, napbarnított,
Meg kigyúrt, napbarnított, félmeztelen fiúkák, hogy a hölgyeknek is jókedve legyen, mi? :D
--
WE DON'T BLOCK THE TRAFFIC. WE ARE THE TRAFFIC.
Ezt nézd meg
gyere te is szervezőnek és
gyere te is szervezőnek és csapj le a clark ádám térre! :o)
sőt, tájékoztató szórólapokat előtte is lehet majd osztogatni, csak győzzük!
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
az őszi útvonal sokkal
az őszi útvonal sokkal jobb volt ;) a tavaszin kevés volt az árnyas rész :D és sok volt a rolleres :(