"Élhetőbb Bartók Béla utat" néven van kirakva az arckönyvre, bemásolom ide a tartalmát:

Részletek
Hallottál róla, hogy a főváros kerékpársávokat és szélesebb járdákat tervezett a Bartók Béla útra? És arról is, hogy most az építkezés közben derült ki, hogy lesöpörték az asztalról a kész terveket?

A Bartók Béla út Budapest egyik legjobban fejlődő utcája. A megváltozó igényekhez igazodva a főváros kerékpársávokat és szélesebb járdákat tervezett a Bartók Béla útra. A kész terveket azonban utolsó pillanatban lesöpörték az asztalról, az utat a mostani felújítás után a régi állapotára akarják visszaépíteni. Hírek szerint még a mostani járdából is elvesznek.
Kerékpársávokkal és szélesebb járdákkal egészségesebb környezet, könnyebb és biztonságosabb közlekedés, gazdasági és kulturális fejlődés várható. A fejlesztés elmaradása elvenné Újbuda városközpontjának és Budapest egyik kerékpáros főútvonalának jövőjét, a környék a Rákóczi úthoz és a Nagykörúthoz hasonlóan megakadna a fejlődésben.

Mentsd meg a Bartók Béla jövőjét!

*Biciklis felvonulás gyülekező:
2016. július 11. hétfő 17:45 Gárdonyi tér (Térkép: https://goo.gl/maps/f9EGgwzZCmN2)
*Útvonal: Bartók Béla út - Szent Gellért tér - Műegyetem rakpart - Goldmann György tér - Irinyi József utca - Karinthy Frigyes út - Móricz Zsigmond körtér - Bartók Béla út - Gárdonyi tér

Miért óriási hiba nem megépíteni a tervezett kerékpársávot és járdaszélesítést? Olvasd el, oszd meg:
http://kerekparosklub.hu/ibikebudapest/bartokbelaut-kerekparsav-allasfog...

Terjeszd az esemény hírét! Hívd meg ismerőseidet a facebook-on, segíts terjeszteni szórólapjainkat!

Legyél szervező! Az eseményt bejelentettük a rendőrségen, de a biztosításához 20 tapasztalt, narancssárga I Bike Budapest szervezői pólóval rendelkező embert várunk. Jelentkezz az ibikebudapest [kukac] kerekparosklub.hu címen!

Rendezők:
Magyar Kerékpárosklub / I bike Budapest
Bartók Béla Boulevard / Kulturális Tizenegy Egyesület

Szakmai partner: KÉK- Contemporary Architecture Centre

Kicsit későn lett bejelentve, nem tudom miért nem lehetett egy hónappal ezelőtt megtenni, vagy későbbre tenni, hogy legyen idő többeket összetrombitálni, de mindenesetre most ez van. Terjesszétek a hírt minél gyorsabban!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Törzsmókus képe

ha meg egy hónapra előre

ha meg egy hónapra előre hirdetik, akkor az a baj, h mér nem mostazonnal.
mindig csak a fikázás :/

2
mkm képe

Engem az jobban zavart, hogy

Engem az jobban zavart, hogy az emailes hírlevélben annyi előzetes szöveg van, hogy a mire az üzenethez érek, azt hiszem, csak valami rendszerszemét volt. :O
Kéne csinálni egy CM appot telefonra, ahol push üzenetet lehet kiküldeni a népnek, hogy "takarodó ki a térre, most!" :) Valamint az hozzá adna előre eseményt a naptárhoz, aztán mindenki boldog. Na most ehhez kellene egy embör, aki tud programozni, vagy legalább egy ilyen appösszegányoló generátort kezelni :D

3
Vid képe

Szinte soha semmilyen

Szinte soha semmilyen rendezvényre nem fog elmenni sok ember amit 5 nappal előre jelentenek be. Nézd meg a CM meghirdetése, szórólaposztás, stb, mennyivel a rendezvény előtt szokott elkezdődni.
Egy kivétel talán a netadós dolog volt, amit mindenféle hírportál teljes gőzzel felkarolt, és ahol a szervezők hirtelen össze tudtak kaparni pár milliót a színpadra. De ez kivétel.
Ha 1-2 hónappal ezelőtt, amikor ez a téma felmerült bejelentik ezt a tüntetést, akkor jóval többekhez eljutott volna a hír.
De örülök hogy megszervezték, ez nem kétséges, csak nem tudom megkérdezték e Küküt, hogy hogy érdemes egy ilyet csinálni.
Valahogy különadókat, dugást,terrort és halált is bele kéne keverni a dologba :)

4
Vid képe

Na, azért nem volt rossz.

Na, azért nem volt rossz. Remélhetőleg nem kell több, de ha tényleg, akkor remélem még sokkal többen leszünk.
Megkérdeztem egy BKK-autóban ülőt, hogy miért nem terelik el a buszokat a Budafokira? Válasz: Majd kivárják amíg elmegyünk....

Hírekben hol jelent meg?
Egyelőre ennyit találtam:
http://index.hu/kerekagy/2016/07/11/tuntetnek_a_bartok_bela_uti_kerekpar...
http://greenfo.hu/hirek/2016/07/08/kerekparsavert-es-korzoert-lesz-demon...
http://mno.hu/belfold/a-bkk-meg-nem-dontott-a-bartok-bela-uti-kerekparut...

5
Vid képe

Folytatódik a

Folytatódik a történet:
http://kerekparosklub.hu/ibikebudapest/bartokbelaut_peticio

Egyébként azt nem értem, hogy most lehet tudni hogy tényleg kihagyták a tervekből a bringautat, és ezek az új tervek már alá vannak írva, vagy teljesen titkos az egész és semmit nem lehet tudni?
Mert ha az első lenne a helyzet akkor még az előtt kéne egy nagyobb tekerést tartani, hogy befejezik az építkezést.

6
Vid képe

Ami eszembe jutott, hogy

Ami eszembe jutott, hogy aláírásgyűjtést kellene kezdeményezni a polgármesterek között a Bartókért, és a hasonló, sokszor már elfogadott bringás fejlesztések megvalósításáért. Ha mindenki aláírja, akkor nyilvánvalóvá válik, hogy T. magánőrületéről van szó, ha meg nem írják alá, akkor az szépen bekerül a "választási programjukba". Nekem az a véleményem , hogy a sok birkalelkű meg sem mer mukkanni, mert félnek Pistikétől, az erősebb kisfiútól.

7
Vid képe

Egyébként most mi van?

Egyébként most mi van? Tüntetés nélkül belenyugodtunk, hoyg nem lesz bringasáv, vagy megint húzza T. az időt télig, amikor már csak a kemény mag vonulna fel?

8
Vid képe

AZ MK honlapján Londonról van

AZ MK honlapján Londonról van szó, meg a Bubiról, de sem a Bartókról, sem az Üllőiről semmi hír. Ennyi volt? CM sem lesz, mert T. időnként úgy csinál, mintha hajlandó volna együttműködni?
Mégis mi a rohadt franc van?????

9
Hotyhogy képe

A Bartókról van hírem: még

A Bartókról van hírem: még mindig ugyanolyan szar. Macskaköves itt-ott, és a Gárdonyinál most valami útszűkület is van, terelő palánkokkal.

Kelenföld felé haladva én különösen a remiznél rezgek, mert figyelni kell a nem könnyen látható jelzőt is, meg az alattomosan ki és behajtó villamosokat is. Ráadásul a ferde szögben átszelt villamos sín is kegyetlen tudhat lenni a vékonyabb gumikkal.

Én nem akarom csepülni az MK-t mert bizonyosan sokat tesz. Bár a közelmúltban mérnököt keresett, feltételezhetően biciklis érdekű tervező-tárgyaló posztra, és én a mérnöki feltételt arra különösnek és feleslegesnek jeleztem.

Gyanítom, hogy az MK-nak is köszönhetjük a gomba mód megszaporodott, szilárd és jó bicajtámaszokat utcasarkokon, bicajparkoló jelzőtáblával is megjelölve. Csak a Karinthyn én két ilyen újdonsült sarkot is megfigyeltem: a Bercsényi és a Budafoki sarkát. Három-három ezüstös színű, középen is futó egyenes és sallang mentes U-cső lett telepítve.

Szóval Kükü biztosan munkálkodik, olyan tisztességgel és szenvedéllyel amilyennel aktivitása idején itt őt megismertük. T.-ről meg a többi politikusról is meg van énnekem a véleményem, de általános szapulásuk mellett nem figyelem úgy a mulasztásaikat mint te.

10
Hotyhogy képe

"Mégis mi a rohadt franc

"Mégis mi a rohadt franc van?????"

Nem értem a kérdést. :DDD

11
pere képe

Az MK honlapján van több a

Az MK honlapján van több a Bartókkal foglalkozó cikk is:
http://kerekparosklub.hu/ibikebudapest/vekop_euforras_budapest_kerekpar_...

http://kerekparosklub.hu/ibikebudapest/varoshaza15pont

http://kerekparosklub.hu/ibikebudapest/bartokbelaut_peticio

Ha nincs semmi döntés, arról nehéz bármit is írni. Az Üllőiről mit szeretnél tudni?

12
Vid képe

Ha nincs semmi döntés,

Ha nincs semmi döntés, (vagyis csak titokban, ahogy ez újabban lenni szokott) viszont senki nem ígér semmit, és a jó, régi tervek láthatóan el lettek meszelve, akkor miért nem rendezünk CM-et? Úgy tűnik a városvezetésre semmilyen
ész érv nem hat.
Ugyanez az Üllőivel. Bringasávtervek kihúzva, pedig megvolt rá a forrás, és a terv. Miért nem rendezünk CM-et?
A Demszky alatt sokkal kisebb baromságok miatt rendszeresen volt felvonulás évente kétszer. Az őszi vonulást miért nem tartottuk meg? Amikor már befejezik sáv nélkül az egészet, akkor már tüntetgethetünk, nem fogják ismét átalakítani. Tök hidegben meg senki nem fog vonulni, annak tényleg nincs értelme. Szerintem csak erre játszik a városvezetés.
Vagy lassan az MK is úgy lesz vele mint a Fidesz, hogy nem mer meg sem mukkanni a T. ellen, akármit is tesz?
Ha nincs semmiféle tömeges ellenállás, látható, hogy magas ívből letojják az egészet.

13
pere képe

Nincs még döntés, pontosabban

Nincs még döntés, pontosabban várnak a BME szakvéleményére. Miért nincs tüntetés? Mert talán kontra produktív. Nem lehet mindent erőből megtolni. Ma Bartók, holnap Üllői, holnapután Rákosrendező? Egyrészt nem biztos, hogy ezzel bármit elérsz Tarlósnál, másrészt elfogy a demonstráció ereje, harmadrészt a kerékpározás ellen fordíthatja mind a döntéshozókat, mind a közvéleményt.
Az Üllőinél megmondták, hogy a metrópótlás miatt nem csinálják meg egyelőre, ami azért lássuk be, érthető.
3 éve nincs már CM, miért lenne őszi?

14
Vid képe

BME szakvélemény: Ha a

BME szakvélemény:
Ha a szakvélemény számítana, akkor már rég épülne a bringasáv a szakemberek által írt Balázs Mór terv, és a XI. kerületi
szakemberek által javasolt és aláírt tervek alapján. Nem szakmai döntés alapján lett az egész megvétózva, senki semmiféle
megalapozott ellenvéleményt nem mutatott fel. Abból amit tudni lehet, T. egyéni döntéséről volt szó, ami mindenféle elfogadott szakmai tervvel szembe megy.
T. vajon meg fogja változtatnia véleményét, ha most a BME valamit kimond, ami a B.M. tervet alátámassza?
Nehezen tudom elképzelni, mert az egész elképzelést, és az ok okozati összefüggéseket már valószínűleg ő is ismeri,és nem tudott érvekkel ellene menni.

Vagy van néhány szmogmániás ismerőse a BME-n, mint a titkos "bizottságában" is, akik az ő véleményét támasszák alá?
Mert akkor lehet hogy megfontolja a véleményüket.
Mi mást tudna most a BME mondani ami nincs benne a Balázs Mór tervben, és ez miért győzné meg T.-t?
Szerintem itt rég nem szakmaiságról van szó, hanem személyes autófüggőségről, és esetleg arról a meggyőződésről, hogy a többség ezt a fajta várost szeretné (már ami a szmogot és az autósközlekedést érinti) megtartani.

Szóval szerintem ez vagy időhúzás, vagy egyszerűen vár valami olyan szakvéleményre ami őt igazolja.

15
Hotyhogy képe

A biciklizo tomegek jozan

A biciklizo tomegek jozan velemenye eleg kellene, hogy legyen. BME szakvelemeny, az angyom kinja!

Szukseges egy, ezt megerosito BME szakvelemeny?

"Kell bringasav, mert biztonsagos, es azzal batoritja a tomegeket a gepjarmuvek veszelyetol vedett biciklizesre. A biciklizes, mint testmozgas, pedig egeszsegesse teszi a lakossagot mert csokkenti a koverseget es azzal megelozi a sziv es errendszeri megbetegedeseket. A biciklizes elterjedese kiszoritja a gepjarmuves kozlekedes egy reszet es ugy csokkenti a legszennyezest, ami szinten a nep egeszseget javitja. Biciklisavok letesitese tehat nemzetgazdasagi erdek."

Mernok... Indiaban, ha latnak a faluban egy felmeztelen fazont lofralni egy rozsdas vasfuresszel, a nepek ahitatos tisztelettel mutogatva ra, igy beszelnek ossze: "Mernok!"

16
Hotyhogy képe

Mivel mernok, allitolag ugy

Mivel mernok, allitolag ugy van a feje bedrotozva, hogy keres es talal megoldasokat.

Mintha masoknak nem lenne ugy bedrotozva a fejuk es azert nem tudnanak megoldasokat talalni...

De nezzunk meg nehany, mar az oskorbol eredo megoldast:

Fesu - nyeles, fogazott eszkoz csontbol, szarubol, az osszegubancolodott hajszalak kibogozasara, kisimitasara.

Tukor - fenyesre csiszolt femlap, a tuljdonosa arcanak, kullemenek sajat szemevel valo vizsgalatara.

Kancso - formazott, oblos, fules agyagedeny, kionto kikepzessel a peremen, viz vagy mas folyadekok szallitasara, tarolasara.

Balta - kobol csiszolt vagy pattintott, fanyellel ellatott szerszam, hasitasra, toresre, zuzasra.

Ki otlotte ki es alkotta meg mindezt? Mernok?

Hat akkor a biciklisav megvalositasanak elhatarozasahoz se kell mernok. Meg kell csinalni, le kell masolni a mar meglevokrol, ahogy a mai fazekas is kesziti a kancsot ugyanarra a formara amit egyszeru, arra bedrotozott feju megoldas keresok sok ezer eve megtalaltak.

Az egyszeru biciklisek, pekek, hentesek, programozok, tokeletes megoldasa a biciklisav. Meg van talalva a szuksegre a megoldas: biciklisav.

Minden mas hutlenseg, arulas, idegen eredekek kiszolgalasa, hazudozas, elodazas, tolvajlas. Megcsak mindemez se mernokseg.

17
Vid képe

Egyébként azt sem gondolom

Egyébként azt sem gondolom hogy a CM újraélesztését nagy támadásnak kellene vennie T.- nek merthogy nyilván ettől fél az MK. T. nyíltan kimondta mit gondol, és ezt tettek is követték ebben a szellemben. Ha ilyen körülmények között az MK fél, merthogy "nekik nincs aszfaltozójuk" akkor gyakorlatilag már nincs is olyan helyzet ami esetén CM-et kellene tartani, hiszen az, ezt a logikát követve mindig felbosszantja majd Taplót, és akkor bizony soha semmi sem fog épülni. Mondom mégegyszer, még a Demszky sem fordult nyíltan a bringás és tömegközlekedés ellen, és mégis volt CM.

Ha az egész kormány, meg minden polgármester T. mögött állna, akkor ez az érvelés még megállná a helyét, de nem ez a
helyzet, azért csinálhatja a baromságait, mert úgy tűnik hogy nincs komoly ellenállás.
Szerintem ugyanúgy ahogy a netadó esetén, itt is nagyon komoly eredményeket lehetne elérni pillanatok alatt.

Amúgy meg Bartók, Üllői, Rákosrendező, Nagykörút: Mi ezekkel a baj? Ha ezt a MINIMUMOT már a bringás közösségek is túl
soknak tartják, ráadásul úgy hogy már mind tervekbe foglaltatott, és a pénz is megvolt rá, akkor lehet hogy az azonnali
önfeloszlatás lenne a legjobb nem? Mert azt néhány elszórt bringasávot itt ott lehet hogy MK nélkül is megépítik,
gerinchálózat nélkül viszont az egész fikarcnyit sem ér.

18
pere képe

Rákosrendező, Nagykörút:

Rákosrendező, Nagykörút: elhiszem, hogy egyszerűnek tűnik, de nem az. A MÁV kerek-perec kijelentette, hogy addig nem nyúl hozzá, amíg nincs az egész Rákosrendezőre pénz és nem fogadják el a terveket (lehet átkerül az állomás az Állatkerti felüljáró alá. Tüntethetsz te bármennyit, nem fogják megcsinálni. Arról nem is beszélve, hogy volt már vagy 3 tüntetés, kb 2-300 fővel...
Nagykörút nehéz, mert sok érdek sérül ráadásul ahhoz elég sok helyen hozzá kellene még nyúlni a városhoz, hogy jó legyen.
Üllőin meg nem tudsz mit csinálni, mert a mertópótló buszoknak kell a hely, gondolj bele, hogy 610ezer utazás történik naponta és a szakemberek előre félnek, hogy nem lesz elég a buszos pótlás, bármilyen sűrűn is fognak járni.
A Bartókon nem tudom mi van, mert a kerület is akarta, a tervek is megvoltak. De most azt mondták, hogy lesz.

Ez az egész nem a Tarlóstól való félelem, hanem egyszerű józan logika. Rengeteg érdekcsoport van, nem lehet mindent erőből megoldani. Tarlós sem fordult szembe a bringásokkal, folyton azt hangoztatja, hogy mennyi új infra lett és most is 8,6 milliárdot költenek bringás fejlesztésre. Az más kérdés, hogy ezek egy része baromság, de kifelé jól hangzik, főleg, hogy a bringások sem egy homogén tömeg, emlékezz csak milyen anyázos kommentek voltak bringás részről, hogy az Andrássyn megfordították a parkoló-kerékpársáv kombót vagy akik simán lehülyéznek, ha azt mondod, hogy a sáv a legjobb megoldás.

19
Vid képe

Pere, te annyi megértést

Pere, te annyi megértést tanúsítasz a másik oldal érve felé, hogy gyakorlatilag már magadévá is tetted az álláspontjukat.
Buddhista szempontból tulajdonképpen ez dicséretes teljesítmény. :)

A gond csak az hogy ha már nem lehet a legjobb megoldást megtalálni, legalább valami köztes kellene, csakhogy itt már ilyenekről sem esik szó. Várjunk, hátha történik majd valami, oszt ennyi.

Rákosrendező: Vajon miért nem lehet legalább lesimítani egy bringasávnyi részt, a kockakövön aszfalt leöntésével?

Miközben a körúton lassan 5 évenként lebontják a peronokat, majd visszaépítik őket erre nincs pénz? Ez semennyiben
nem zavarná a vonatok közlekedését, és MÁV-ot sem. (Egyébként a környezet remélem úgy marad ahogy van, marha jó kis
skanzent, meg parkokat lehetne ott berendezni, nem kellene oda is böszme épületeket rakni.)

Nagykörút:
Mi az hogy sok érdek sérül? Felmérések szerint: A Nagykörút gyalogosforgalma , és ezzel az üzletek forgalma ismét
fel fog élénkülni, és az egész környék szinte a Váci utca szintjére fog emelkedni, mint ahogy az a századfordulón
is lehetett. A lakások élhetővé válnak, és felmegy az áruk.
Nincs ellenérdekelt fél, csak azok akik rendszeresen autóval akarnak ott áthajtani, magasról tojva a városra és az ott
lakókra. Akinek tényleg mindig autóznia kell ott, az egy elenyésző kisebbség, talán nem rájuk kellene szabni a várost.
Nem látom a nagy érdekütközést.
És hogy az érvet tőled hallom az külön elszomorít.

Üllői:
Akkor ezek szerint bár még azt sem tudják mikor fog kezdődni a felújítás, azt meg pláne nem hogy mikor fejeződik be,
de öt évnél korábban biztos nem, addig semmiféle bringaforgalmi megoldást nem kell szorgalmazni? Addig maradjon minden így?

Bartók: Tényleg azt mondták? Mert ez jó volna, de nehezen hiszem, amíg ez nem hivatalos.
Az Üllői külső részén, ahol sok sáv van, mért nem lehet pld. sávszűkítéssel egy bringasávnyi helyet odavarázsolni?
Miért csak a bringások szívjanak a továbbiakban is, miért nem lehet kompromisszumra törekedni?

Tarlós: Hangoztatja hogy mennyi sáv lett, amíg nem ő volt a stratégiailag meghatározó tényező, amióta viszont ő,
folyamatosan el vannak kaszálva a legfontosabb fejlesztések bringás ügyben.
http://kerekpar.mandiner.hu/cikk/20160714_bucsky_peter_tamas_bence_gaspa...

http://444.hu/2016/07/14/a-budapesti-kerekparos-kozlekedes-visszafejlesz...

Költhetnek 100 Milliárdot is bringás fejlesztésre, ha pont a városi bringás közlekedés marad ki az egészből, akkor
mindez csak pénzkidobás. Azért nem éri meg rákölteni, hogy néhány turista zavartalanul átkerekezhessen rajtunk, vagy
hogy aki évente egyszer elmegy túrázni valahova annak jó legyen. (Pláne hogy a MÁV sem segíti még ezt sem)
Közben meg belefulladunk a városokba, és nem értjük miért olyan rossz a lakosság egészségi állapota.
Az bizony nem lesz jobb magától még akkor sem ha megnyerjük a foci VB-t.
És egy ilyen szmogtengerbe visszaköltözni sem fog senki északnyugatról, aki megélte, hogy kellemes is lehet egy nagyváros(a gettókat leszámítva).
Nálunk még a dugódíjat is el akarják kaszálni, ugyan, 180 milliárd hiszen ez csak 2-3 új kórház ára, nehogy már ennyi pénzt kapjunk a jó levegőért cserébe, ez teljesen ésszerűtlen...

A CM-eknek pedig, ha végre lesznek, ezeken a helyeken kellene keresztülmennie.

20
Hotyhogy képe

Vajon miért nem lehet

Vajon miért nem lehet legalább lesimítani egy bringasávnyi részt, a kockakövön aszfalt leöntésével?

Mert BME szakvelemeny kell hozza.

21
pere képe

Nem megértés, hanem

Nem megértés, hanem realitások :)

Rákosrendező: mert a MÁV egy fasz, ezt nem tudom szebben mondani. Sőt, szerintük oda nem is kellene semmi, mert balesetveszélyes (valamelyik tüntetésre adott válaszukban írták) Na ezek után próbáld meggyőzni őket :(

Nagykörút: amit írsz abban igazad van, a túl sok érdek sérülnével arra akartam utalni, hogy ha csak a nagykörutat csinálnák meg és nem nyúlnának a város más részeihez forgalomtechnikai szempontokból, máshol szívnának. Amúgy én szíven szerint símán lezárnám a kiskörúttól befelé, a kiskörút és nagykörte között pedig csak az ottani lakó, taxi és tömegközlekedést engedném, a nagykörte és Hunagária között pedig dugódíj.

Üllői: mi a javaslat? Szerinted, hogy lehet megoldani, hogy 2x2 sávos úton, hogy menjen a forgalom 1 sávon, legyen buszsáv, legyen kerékpárnak hely?

Üllői külső: van rá remény. Mind a XIX, mind a XVIII ker. szeretné, sőt a XIX eléggé rá is van pörögve a mostani VEKOP pályázat kapcsán.

22
Vid képe

Nagykörút: Én nem látok semmi

Nagykörút:
Én nem látok semmi különösebb intézkedést, ami oda kellene. Csökkenne az autóforgalom, ha nem mehetnének át annyian.
Az út áteresztőképessége bringásokkal együtt növekedne. Az autóforgalomnak csak egy elenyésző része elkerülhetetlen ott, a többiek csak megszokásból vezetnek arra.
Én azt várom, hogy rengeteg ember a tömegközlekedésre kényszerülne, ami jó. Végre lenne alternatívája a plázáknak,
méghozzá az eredeti formában. A helyi polgármesterek mit mondanak?
A helyben lakók biztos támogatnák, sőt, az üzletek nagy része is érzésem szerint.
Persze a város szélein örülnék több P+R parkolónak, csakhogy látjuk, hogy még a 4-es metró végén, ahova rengeteg
parkoló kellene sem parkolók épülnek a szabad hely nagy részére, hanem irodaházak, így ha erre várunk, várhatunk életünk
végéig, a városvezetés úgy látszik ezt nem tartja fontosnak. Mi viszont legalább a bringasávokat tartsuk annak.

Üllői:
A külső Üllői akkor meg lesz? Mikor? Amíg nincs 3-s metró felújítás, lehetne egyet festeni, vagy matricázni, aztán ha tényleg
elkezdik fel lehet szedni. Félek, ahogy a vitákat nézem, hogy ez hosszú évekig fog tartani, addig mindenképpen kell valami.
LEgvégső esetben egy párhuzamos útvonal kell. Annyi előnye azért annak is lenne, hogy ott kisebb a forgalom, és kellemesebb
tekerni.

Mindazonáltal az összes körülményt figyelembe véve a legfontosabb szerintem hogy a városlakók figyelmét kellene felhívni ezekre az ügyekre,
ami úgy tűnik CM nélkül nem megy. És ha ez nincs meg, nem várhatjuk sem azt hogy ne T. legyen a következő jelölt, sem azt, hogy ha ő nyeri a következőt is bármi megváltozzon. És ha ilyen körülmények között erről az eszközről is lemondunk akkor elkapáltuk magunkat is meg az élhető várost is. Ha a nyilvánosság nem kap szerepet, akkor a városvezetés
továbbra is megmarad abban a hitben, hogy a budapestiek így szeretik ezt a várost ahogy van, és nem úgy amilyen lehetne.

23
Hotyhogy képe

Mivel a BME manapsag

Mivel a BME manapsag gazdasagtudomanyt is oktat, kene toluk egy szakvelemeny a biciklis infrstrukturara adott am eltunt penzekrol, hogy hova tuntek el azok a penzek, mennyi penz tunt el, es hogy kik tuntettek el.

Aszfaltozasrol, kovezesrol szuksegtelen a szakvelemenyuk.

24
mkm képe

A nagy ötletedet olvasva

A nagy ötletedet olvasva eszükbe is jutott az illetékeseknek, hogy gyorsan megszüntessék a tarthatatlan állapotot. Tizenhárom nappal a hsz-ed után. Gyanús. :D

25
Vid képe

Nos, akkor mi a helyzet a a

Nos, akkor mi a helyzet a a NAGY BME SZAKVÉLEMÉNNYEL? Merthogy a Bartókon a Kosztolányinál már festődnek sávok, jelek, és nyoma sincs bringasávnak. Vagy még hivatalosan ez sincs benne a tervekben?

26
Vid képe

Továbbra sem tudunk semmit a

Továbbra sem tudunk semmit a nagy BME szakvéleményről, de bringasáv Kükü várakozásai ellenére sem lett.
Mikor lesz CM a Bartók Bélán? Majd ha az MK tfelújító gépeket vásárol?

27
Hotyhogy képe

Sulyos elmaradas van. De

Sulyos elmaradas van. De legalabb van bicikli. Csak vigyaznunk kell a tulkokkal. Keleten a helyzet valtozatlan.

28
Vid képe

Szégyen hogy Küküék nem

Szégyen hogy Küküék nem tették fel ide, de azért jó volt olvasni:
https://magyarorszagkul.nlcafe.hu/2017-10-19/bartok-bela-ut-kerekparsav-...

Legalább így a Móriczig megoldódni látszódik az ügy, gratulálok hozzá!

Hogy lehetett végül elérni? Felkínáltatok T.-nek egy friss sült bringást jól megfűszerezve?