Na jó, most egyszerű leszek nem írok pátoszokat és nem fogalmazok homályosan.
Pilisvörösvár és Piliscsaba közé a Terra nova megállónál kibasztak egy 3-mas tiltás táblát.
http://www.tabla.hu/files/images/termekek/KZC020001/KZC020001_1_240x240.jpg
Egyenlőre Piliscsaba irányában még kint van két feloldó tábla is. Holott igazából csak egy lenne indokolt. :-D
Ja igen azért mondom, hogy egyenlőre, mert ugye nem elég, hogy a vasutat felrobbantották és még szerintem legalább 2 évig nem fog járni, október november környékén szétkapták a 10-est is, elvégre jövőre lesznek a választások.
Egy kicsit kiszélesítették azt a szakaszát ami nem volt vészesen keskeny és csináltak valami utat, ami nem tudom hová vezet, lehet ők se.
Vagyis 3T tábla maradni fog, a feloldót beszedik ha végeznek valaha a felújítással. Kivéve ha addig ellopják vagy kint felejtik, mert akkor nem.
Amúgy is csak az egyik oldalán van kint az útnak a Piliscsaba felől Pilisvörösvár felé tartó oldalon csak a 3T van kint. Vagyis ha ott szabályos akarna lenni valaki cangával akkor leszáll és tolja a....hol is? Még leálló sáv sincsen.
Jó tudom fő utazni bringával úri passzió, de nem csak én szoktam arra rakni, hanem azok is akik mondjuk Vörösváron laknak és átugranak Piliscsabára. (A sárga busz tömött, a sofőrök korruptak ilyen rövid távra nem szeretnek jegyet adni stb. stb.) Elkerülő út nincs. Illetve nyakig sáros. múltkor szétvágta a külsőmet valami és át kellett tolni Vörösvárra a bringámat el akartam kerülni a fő szélén való bringa tolást, mert ott alig van valami a szélén és azt is feltúrták most markolókkal. Nem sikerült utat találnom, de a túra ösvények alapból járhatatlanok ilyenkor hacsak nem akarsz nyakig sáros lenni 2 perc alatt.
Meg ugye miért kötelező olajat égetni ahhoz, hogy eljussunk A-ból B-be? Az egymástól 1-2 kilométernyire fekvő településeket miért nem köti össze mindig járható bringa vagy legalább gyalog út?
Részemről még le is szarnám, de csak városban lehet lerázni jól a kékeket. Ha oda állítanak posztolni egyet a tábla mellé, akkor esélyem sincs. :-D
u.i: Képek később. Még lehet újrafogalmazom. De a lényeg Marad. ßäszódjon meg aki odarakatta.












ßäszódjon meg aki
ßäszódjon meg aki odarakatta.
erre plusszegy
Aki úgy véletlenül Dorog vagy
Aki úgy véletlenül Dorog vagy Tinnye felől haza szeretne jutni Pestre, repüljön?
Pedig egészen szépen lehetett Piliscsaba-Pilisszentiván-Solymár-Hüvösvölgy útvonalon Pest felé menni.
Normális országban kijelölnek egy alternativát, ha valahol bringatilost rendelnek el.
No ez nem jó. Párkányba ia
No ez nem jó. Párkányba ia arra mentem. Irány Visegrád?
Bendegúz
Valamelyik autó nélkül
Valamelyik autó nélkül mozgásképtelen génkorcs nem volt produktív az ágyban és úgy döntött, rajtunk kompenzál. Az öreg kaszás miért nem kapkod a humán genom hulladékának hordozói után? Nem érdekel, hogy képtelen egy százast végig pedálozni az emberek 90-95%-a. 130 kilóval is meg tudtam csinálni, nem egy hatalmas ördöngösség. Mértékletesség, kitartás a kulcsszavak.
A bádogdobozban van fék és kormány. Méltóztassa használni, megfelelő oldaltávolságot tartani és nem lesz gond. Az adómból fizetett kékek azért vannak, hogy kivonják a részegeket a forgalomból járműtípustól függetlenül. Engem is, ha kottarészegen szédelgek 1 sáv szélesen. Nem ültem még olyan kocsiban, aminek működésképtelenné válnak a kezelőszervei, ha kerékpárost közelít meg. Érdekes módon ha kamion szorongatja az aszfaltpattanást, nem gond az irányváltoztatás....
Mentél már azóta az úton hogy
Mentél már azóta az úton hogy kirakták a táblát, vagy tiszteletben tartod? Vagy hallottál már büntetésről?
Most jártam arra: Hiába
Most jártam arra:
Hiába kerestem egy erdei utat, ami P-szentivánról visz P-csabára. Van ugyan egy a térképen, ezt meg is találtam, de a kerítésen/sorompón van egy tábla: belépés csak külön engedéllyel, szigorúan védett terület. Tehát vissza, a piros jelzésű turistaút felvisz meredeken egy kisebb hegyre, tehát onnan is vissza. Vissza az aszfaltra.
A Terranovánál P-csaba irányába is ki van téve a tiltó tábla, ezt ignoráltam, ebben az irányban van egy keskeny murvasáv, azon mentem. Vasárnap lévén amúgy sem olyan vészes a forgalom. A Kopár csardánál fel a piros jelzésre,ez keskeny, néhol meredek és tolni kell- van ahol lefelé is, végül a sárga jelzés mentén le Pvvár-ba. Az utóbbi szakasz viszont már egészen kellemes volt.
A Lemmi virsligumis
A Lemmi virsligumis országútival jár, nem olyan túragéppel mint te.
Elsüllyednék, mit a Titanic
Elsüllyednék, mit a Titanic makett a forgatáson.
Nem lehet, hogy az építkezés
Nem lehet, hogy az építkezés idejére tették ki, a megnövekedett teherautó forgalom miatt?
Nem. Korábban
Nem. Korábban kezdődött:
http://www.mav.hu/mav/fejlesztes.php?mid=14ef344ceb7691
2013 májusban tekertem Bp.-Győr távot fényképezőgéppel. Ha kint lett volna a tábla, garantáltan exponáltam volna.
Ősszel októberben haverral voltunk Győrben a szokásos 10-1 útvonalon. Nem emlékszem, hogy lett volna tiltás. Sajnos akkor nem volt nálam a fotóapparátus :(
Merre jarnak a traktorok es a
Merre jarnak a traktorok es a lovaskocsik? A bicikliseknek is ugyanarra kellene menniuk.
Az a sajnálatos ebben a
Az a sajnálatos ebben a helyzetben, hogy az állati erővel vont jármű és a mezőgazdasági vontató főként terményt és mezőgazdáló eszközt szállít kint a talajon mert azok ott teremnek, vagy ott használják őket. Ennek megfelelően van tervezve és kialakítva. Szemben a kerékpár a maga használóját juttatja el egyik urbanizált helyről a másikra -ideálisan- a legrövidebb burkolt úton.
A közös bennük csak az, hogy mind lassabbak a többi járműveknél. Ami szerintem kevés ahhoz, hogy egy kalap alá vegyék őket. Érdekes módon a sárjárókat senki nem idomítja centizéssel, még ha tilosban is járnak. Marad egyedül a kerékpáros az "önhibás" kitaszított. Pedig a gyalogos mellett csak ő közlekedik véges testi erejéből.
Már sokat haragudtam a bringa-tilosokra, mert a kihelyezőknek soha nem kellett bizonyítani az indokoltságot. Sőt! Soha nem biztosítottak azonos, vagy jobb útvonalat a bringásoknak cserébe azért, hogy már nem tartják fel a "valódi" forgalmat. Az a gyanúm, hogy kis kivételtől eltekintve, az összes bringa-tilost a szgk.-k javára, a kerékpárosok ?alkotmányos-? jogainak sérelmére a jogszerű és célszerű sebességkorlátozás helyett rakták ki és mivel Magyarországon nincs a kerékpárosoknak jog és érdekvédelme, alaposan el is szaladt velük a ló.
A célszerű, helyes és jog-egyenlő megoldásnak most egyedül azt látom, hogy:
1. Lakott területen belül nincs bringa-tilos és kötelező kerékpárút. Ott egyértelműen a gépi meghajtás a korlátozandó.
2. Lakott területen kívül autóút és autópálya közelében nincs bingatilos és kötelező kerékpárút mivel aki siet annak van hol.
3. Nagy-forgalmú egy-számjegyű főutakon abban az esetben ha van, vagy egyidejűleg kialakítanak minden viszonylatban azonos, vagy rövidebb kerékpározható utat, kihelyezhető a bringa-tilos.
4. Autópálya, autóút csak úgy jelölhető ki, hogy ha van, vagy egyidejűleg kialakítanak minden viszonylatban azonos, vagy rövidebb kerékpározható utat.
Addig is valaki begyűjthetné, vagy festékkel, matricával, zsákkal hatástalaníthatná ezeket nyilvánvalóan jogsértő és zaklatásra, veszélyeztetésre felbujtó táblákat.
-Úton az idő is csak út.-
Fehér festékkel lefújni a
Fehér festékkel lefújni a bringa piktót a tiltó táblákon XDDD
Mivel akkor semmit nem lehet
Mivel akkor semmit nem lehet majd latni a tablanak azon a reszen csak feherseget, az azt fogja jelenteni, hogy hofuvasban minden tilos. :-)
Elnézést, elhamarkodtam a
Elnézést, elhamarkodtam a kesergést. Már mindenki figyelembe veszi a kerékpárosok érdekeit csak én még nem vettem észre:
http://kerekparosklub.hu/elkeszult-a-nemzeti-kerekparos-koncepcio
-Úton az idő is csak út.-