Utóbb mint előbb rájöttem az előző posztom kiváltó okára: azért kapok mindig defektet mert szar a felni az előző tulaj szigszalaggal jócskán körbe tekerte a felnit ami megakadályozta azt, hogy kiszúrja a belsőt a benne található kis éles kitüremkedésekkel. A hideg és használat hatására szépen lassan elfáradt a szigszalag és elkezdte módszeresen kiszurkálni a belsőket. Ja típusát tekintve Csepel gyártmány
Tehát a poszt lényege az új kerék. A bringa outi, Csepel torpedó ***, tehát 700x23-as kerék kell bele, fékfelülettel mer' nem fixi. Namost én tanácstalan vagyok a típussal kapcsolatban látom, hogy vannak egész kerekek egész olcsón, gondolom hasonlóan undorító minőségben, aztán azt is tudom, hogy az igazán mokány arcok megfűzetik maguknak valami nagyon állat agyra.
Nekem szerintem a kettő között kéne valami félúton. Ha lehet nem szimpla falas, nem vas és ne legyen annyira nehéz. Meg legyem piros vagy fekete XD.
Szóval egyáltalán melyik éri meg fűzetni, vagy egybe venni?
**************
Frissítve/ápdéét 2013.02.08.
Megint defektet kaptam, a legutolsó félpumalástól számított másfeledik napon. e még mindig nem értem a dolgot. Órákon keresztül taperoltam a felnit és a külsőt, hogy találjak egy érdes kis kitüremkedés amire ráhúzható az elkövetői magatartás. De semmi, beletekertem négy tekercs szigszalagot megreszeltem a felnit az illesztésnél. Eltekertem vele Ázsiáig a Városmajortól visszafelé már éreztem, hogy valami nem jó, de még kibírta hazáig. :-\
Képeket mostmár tudnék csinálni, de nem tudom miről kéne. Rohadtul nem.
Frissítve/ápdéét 2013.02.08. per Kettő (és remélem utolsó)
Monster tanácsának köszönhetően megvan az elkövető. 8 barra felfújva lenyomkodtam egy lavórba és kerestem hol bugyburékol. Így is meglehetősen akadtam a gyilkosra ami nem volt más, mint egy 0,4 cm-es drótdarabka kb 0.1 cm-es vastagsággal.
Hasonlóval találkoztam már csak akkor a külső belülről való áttapogatásával megtaláltam elsőre. Most viszont olyan királyul belefúródott, hogy belülről nem volt érezhető feltehetőleg csak egy bizonyos mértékű ütés hatására bökte ki a belsőt. Így sikerült eltávolítanom.
Ezúton is köszönöm mindenkinek aki segített tanácsaival és ötleteivel:
Kösziiiiiiii!
(-:












Lehet hogy valami felett
Lehet hogy valami felett elsiklottam, de az miért nem elég ha kiszeded a szigetelőszalagot és veszel bele valami normális felnivédő szalagot :)?
Van benne, de azzal fel se
Van benne, de azzal fel se lehet fújni, mert átlyukasztja a felni védőt és a belsőt is. Kb 3 tekercs szigszalaggal használható csak.
Már értem - köszönöm :)
Már értem - köszönöm :)
Mi az olcsóbb, 3 tekercs
Mi az olcsóbb, 3 tekercs szigszalag vagy egy új kerék?
Egyébként az alant írt reszelős csiszolós dolgot próbáld meg, hátha le lehet redukálni 1 tekercs szigszalagra, vagy egy normál felnivédő szalagra.
Milyen kitüremkedések azok,
Milyen kitüremkedések azok, gyáriak, vagy defektből származók? Lekalapálni, köszörülni, csiszolni, polírozni, lakkozni nem lehetne?
-Úton az idő is csak út.-
Nem irtad,de számomra
Nem irtad,de számomra egyértelmű hogy a jelenlegi felnid duplafalú.És azt nem szabad hagyományos védőszalaggal szerelni,kimondottam duplafalúhoz gyártanak védőszalagot.Pár száz forint.A gumi le,és felszerelése során képződött sorját el lehet tüntetni,nem nagy dolog.A gyártástechnológiai sorja ellen ott a védőszalag.Hidd el,ez a legolcsóbb megoldás,többen is irják.Ha nincs más gond a kerékkel,kár cserélni.Ha szimplafalú a felnid,akkor a küllők hosszát kell sikba reszelni a küllőanyával,ez sem nagy meló,Minek ezért pénzt kiadni új kerékre....
Szimplafalú szerintem, most
Szimplafalú szerintem, most azon gondolkodom, hogy lehet nem is szúrt hanem dörzsölt defekt, mert miután kicseréltem 1-2 napig bírta aztán ha elmentem utána engedett le amikor jó messze voltam otthonról, hogy szívja rendesen a haza tolással.
:-D
Mivel saját blog, tehetnél
Mivel saját blog, tehetnél fel fényképet azokról a defektokozó sorjákról vagy mikről. Nehéz elképzelni hogy nem lehet azokat valahogyan elsimítani. Valóban, egy duplafalú felnihez való nyomást is bíró szalag ezres nagyságrendbe is kerülhet.
http://ridebike.hu/termekek/kerek/felniszalag/622-700c/6067_schwalbe-fel...
Jogos, hogy kéne kép akartam
Jogos, hogy kéne kép akartam is, csak nem tudom miről kéne befotózni. Bejelöltem hol van a lyuk felfújtam megpróbálta a felnin besaccolni, de annyira semmi hegyeset nem találok ami lehetne a hunyó. A külsőt és többször végig tapogattam, de semmi. Viszont így felfújva úgy tűnik, hogy a belső külső felén van a lyuk tehát onnan kellett lyukadni a belsőnek. Viszont se királydinnye se üveg, se kis drót darab.
Az is lehet, hogy a belső kicsit elforgott szóval akkor meg mégis a felni a hibás. Ha rájövök, hogy működik ez a bluetooth izé töltök fel képeket. :-\
köszi!
Ha nem a felni oldalán lukad
Ha nem a felni oldalán lukad ki a belső, akkor hiába tekersz rá 3 tekercs szigszalagot, úgysem lesz jobb.
Na ja próbáltam
Na ja próbáltam összehasonlítani a két lyukas belsőt, de még csak nem és egyformák a lyukak egyik kicsit diszkrét mint a szűzlány. A másik egy kicsit nagyobb látszik rajta, hogy már dörzsölt nem szúrt, ráadásul a felnihez képes tök máshol vannak. Egyik olyan mint ha felni oldala bökte volna ki a másik, meg olyan, mintha a külső felén kibökte volna valami. És mondom a szelephez viszonyítva tök máshol vannak.
A felni belsején ahol illesztve vagy nem tudom micsinálva lett csúnya sorja tanyázott az kapott a dörzspapírral.
Áhh nem tudom Mcgyver segíts!!
u.i.: hogy halálba lehet a telefont felismertetni a vindouzzal, hogy mutathassak képeket?
Könnyen lehet, hogy
Könnyen lehet, hogy eltekeredett a külső a felnihez képest, azért van más helyen a két luk.
A gumi le,és felszereléséhez
A gumi le,és felszereléséhez használsz valami szerszámot?Gumiszerelőt,vagy csavarhúzót.Mert azzal is megsértheted a gumit,de nem feltétlenül kilukasztod.Vagy a felnit is megsértheted ha alu.De így olvasva vagy kiszúrnak veled (szó szerint),vagy a küsőgumi a hibás.Drótperem sértetlen?A drótperem felett közvetlenül nincs szövetszakadás?Valamelyik terepminta-bütyök nincs leszakadva..(ha terepmintás).Vagy pedig még benne van az idegen anyag,de csak terhelés alatt ér ki a külső anyagából.Üvegszilánk a legesélyesebb,és ez a tippem a legnagyobb %-os.
Műanyag gumileszedőim vannak,
Műanyag gumileszedőim vannak, hogyha bénáznék inkább az törjön, minthogy a gumit sértsem fel ha bénáznék. A külső totál sima mert 700x23-as outis.
Az egyetlen ami kicsit gyanús az ötleteid alapján, hogy a külső pereménél egyik helyen kicsit kint van a szövet belőle, de a drót nincs és amúgy marhára nem érdes és éles.
milyen a win és a tel? a
milyen a win és a tel?
a win7en annyi hogy elindítod a
start/minden program/kellékek alól a "Bluetooth alapú fileátvitel"-t
majd kisvarázsló segít fogadni.
droidon: a képen hosszannyomva share/megosztás itt Bluetooth és örül...
symbin: galéria képen opciók/kijelöl, majd opciók küld...
de soxor egyszerűbb egy kártyaolvasó ami kiskinnyaitól 400 vaterán, és 500 ha piaconjársz.. :)
Ha kerék még nem is, de
Ha kerék még nem is, de legalább a bluetooth meg lett javítva. Valahogy letöröltem a bluetooth kezelőporgramját. Mindjárt lesznek képek!
:--)
:--)
Vagy mégse...ugyan sikerült
Vagy mégse...ugyan sikerült csatlakoztatnom a telefont, de azt mondja nem található FTP szolgáltatás az eszközön amikor tallóznám a telefon fájljait.
Ejjj, bicikli, pc, telefon. Ez már a gépek lázadása akárhogy is nézzük. XD
Nincs kontakt címed kapcsolat
Nincs kontakt címed kapcsolat fülön, írtam volna privátba.
Hátőőő elvileg benne van az
Hátőőő elvileg benne van az email címem. Szóval lassan Narancsot kell idéznem a Narancs Tetves és Dugóból: (b..d meg f***om én itt már semmit se értek)
Nos engem meg lehet köpdösni,
Nos engem meg lehet köpdösni, de én a felnijeimen (Altrix spider 622¤13c) mindegyiken szigszalagot használtam és kopp-kopp semmi gondom vele. Szerintem is a felniden keress vagy a külsőn. :) Ha nincs jobb megoldás csak is a kerék fűzés, én javasolom az általam említett felnit, olcsó és elég strapabíró :)
Szixalag? Szerintem semmi nem
Szixalag? Szerintem semmi nem lehet jobb a jó öreg Leukoplasztnál...
Velem már olyan is esett meg,
Velem már olyan is esett meg, hogy defektjavítás után visszagumizáskor valami szar morzsa maradt a külsőben, és szépen lassan kirágta a belsőt.
Én meg kipiszkáltam a
Én meg kipiszkáltam a királydinnyét fiam abroncsából, de maradt még benne "néhány". Szegény nem tudta megmagyarázni, merre járkál, hogy 2 hét alatt 4! defekt. Aztán kapott új külsőt, belsőt, meg defektvédő szalagot. Természetesen kifizette, csak hogy szokja, hogy "az élet nem habos-torta".
Más: Mielőtt az abroncsot visszapattintom, én szoktam a belsőbe fújni "0bar"-t, csak hogy a hengeres formát nagyjából felvegye. Így szerintem nehezebb odacsípni.
-Úton az idő is csak út.-
"félpumalás" nem jó.
"félpumalás" nem jó. felpumpálás jó.
Amikor szétszeded, nagyon figyelj hogy szelephez képest hogy áll a külső, és ha megtalálod a lyukat a belsőn, passzítsad vissza a külsőhöz, és ott nagyon nézzed meg. Lehet akár egy fémszálszakadás, ami csak megfelelő irányból simítva érezhető.
Ha meg ott nincsen semmi, járhatsz úgy mint én, hogy benne maradt kis szilánk a külsőben - de belűlröl, és amikor tapogatod, mindig fent teszed, a szilánk meg alul görög körbe, mindig lent marad, és összeszereléskor véletlenszerű lesz az elhelyezkedése.
Valamint szelep is ereszthet, belseje meglazult pl. Jó "vastagra" fújd a cuccost, és nyomd víz alá, hátha eddig nem így kerestél buborékokat.
Bár ahogy elnézegetem a
Bár ahogy elnézegetem a külsőt olyan, mint az ementáli. Bár még nem kopott el csomó kis repedés van amibe huncut kis kavicsok vannak belegyógyulva. Gondolom hiába pattintgatom ki őket a francba, menet közben úgyis pótlódnak.
Lyukaszthat egy ilyen ha nem szúrja át a kevlár részét a külsőnek és csak megül a gumi köpenybe. (Ugye a legutolsó defektet egy drótszál csinálta, ami akár új szerzemény is lehetett. Mindenesetre a repedésektől, kavicsoktól független tényező volt.)