Először is mindenkinek boldog új évet még így 16.-án is.

Aki azt várja, hogy szeretett a "Puccsról" lesz szó annak sajnos el kell vennem a kedvét, de ígérem ez is lesz olyan érdekes okfejtés és okoskodás (egy hülyétől),hogy legyen ok elolvasni :D

Sokáig, törtem a fejem azon, hogy érdemes-e egy trekkingre jelentősebb összeget költeni azért, hogy legyen egy teljesen országúti cuccokkal felöltöztetett, nem megfelelő geometriájú vázam. Szerintem nem! :D

Mivel a trekkingemről még nem nagyon esett szó és, mert télen nem túl jó az országútik épségét kockáztatni, így ismét elő került "újkori" első kerékpárom. Raleigh Nevada trekking. Nem értem ugyan mai napig, hogy melyik 185+ cm magas férfi lehetett a célközönsége a gyárnak Nottingham-ben amikor rózsaszín-feketére fényezték a 60-as vázat, de tény, hogy nem a legférfiasabb szín, cserébe ellopni se nagyon akarták "kopp-kopp-kopp" (szerintem amúgy a papucs férjek akikre ráparancsolt az asszony, hogy legyen "egyen-biciklijük").
Többszöri nemi identitásomat megkérdőjelező beszólás végett elhatároztam, már réges-rég, hogy változni fog a bringa. Volt itt tervben új fényezés, koskormány és még teljes átépítés is, de a pénz nagy úr. Aztán egyik szombat amikor ép vizsgára kellett volna készülnöm, úgy döntöttem, hogy megoldom, már a beragadt váltóm problémáját, ugyanis az intenzív őszi/téli nem használat közben a váltó meg sem akart mozdulni (így ha váltós bicajod van,ne járj vele egysebisként, mert be fog állni valami). Miután alaposan megtakarítotam minden működött f*szán, aztán arra jutottam, hogy basszus, ott van a "hódfarok" sárvédőm és a csomagtartómat sem használom. Máris találtam két olyan dolgot amit, ha leveszek sokkal jobban fog kinézni a bringa. Így gyorsan le is csupaszítottam a drágát és máris úgy éreztem, hogy plusz 10 virtuális lóerővel sikerült felruházni a bicajt! :D Aztán, ismét felfedeztem magamnak a vaterát és annak legmélyebb bugyrait is :D Sikerült is találnom egy jóóóóóóó hosszú ITM országúti stucni ami ráadásul fekete is (így nem üt el a bicajtól) és 13-14 cm előrenyúlású. Ami eleinte aggodalmat okozott az, az volt, hogy jó lesz-e a mérete! Hál' Istennek, a tolómérő megmondta a tutit mind nálam, mind az eladónál és így hétfőn már a kezemben is volt az alkatrész :) Mondani sem kell örültem, mint az a bizonyos majom a jól ismert testrészének :D Alig győztem kivárni, hogy a bicajra kerülhessen. Hosszas beszélgetés után az eladóval, arra gondoltam, hogy mivel a trekking felső csöve elég rövid így a stucnival és a kormánnyal lehet minél jobb "országúti" ülés pozíciót kialakítani. Ekkor jött a fény az alagút végéről: Fűrészelt koskormány a.k.a bullhorn. Gyorsan el is kezdtem keresgélni használtat, ám ekkor kiderült, hogy az a bizonyos fény az ép szembe száguldó gőzöstől jött :D Ugyanis használt koskormányt nem lehetett találni az én költségvetésemnek megfelelően és, mert nem is volt eladó a boltokban :P Ám ekkor ismét villant a vaku, keskenyre vágott egyenes kormány, de egyből eszembe is jutott, hogy azért venni egy újat, hogy utána elvágjam, felesleges. Abban a tudatban kullogtam haza, hogy majd még megpróbálom ismerősöket körbe kérdezni, hátha van valakinek elfekvőben. Aztán másnap haza érve óriási késztetést éreztem a szerelés felé, hogy lebontom a bringa elejét, ennyivel is előrébb leszek :D Bő félórás szenvedést követően már bent is volt az új stucni, mondhatni peckesen állt, hogy hírdesse ez nem egy ratyitallér :D És ebben a pillanatban olyan ihlet szállt meg, mint ami Da Vinci-t a Monalisa ajkának festésekor, csak én meg is valósítottam. Bajuszt adtam a gépnek :D Igen-igen, bajuszt! :D Az eredeti kormányomat szépen átfordítottam és "felöltöztettem". A végeredmény egy speed kormányos Simson-ra emlékeztetett :D De nekem bejött. Már csak arra várok, hogy újabb szabadidőhöz jutva a szépséges rózsaszín kormányt betekerjem fekete bandázzsal! :D

Most pedig jogosan jöhet a kérdés, hogy rendben, ez mind szép és jó, de miért volt erre szükség igazából?! Ennyi pénzem van feleslegben?! Akkor miért nem a "Puccsra" költöm?!
Nos a válasz egyszerű. Számomra fontos lett, hogy ezt a gépet is szerethessem szívemből, különben csak el akarnám adni és az anyagilag nem lenne kifizetődő. Mert szerettem volna stílusomnak jobban megfelelő bicajt és végül, mert ez az egész muri 3 szép kék mátyásból megvalósíthatóvá vált! Szóval aki a másik bringáért aggódik annak elárulom, hogy már jó úton halad és külön költségvetéssel rendelkezik :D

UI: Elnézést a rossz minőségű képekért, mikor szerelek nincs nálam sosem rendes fényképező :P Mellesleg a bringával egy álom így menni!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
monster képe

A rózsaszín tipikus

A rózsaszín tipikus kerékpáros szín. Kattints ide, és görgess kicsit a képek között, kiveri a szemedet a sok pink:
http://www.google.hu/search?num=10&hl=hu&tbo=d&biw=1146&bih=630&site=img...
Ez persze nem segít Magyarország homofóbiáján.
Biztonságos is a feltűnősége miatt. Szerintem ne fessed át. Egy jó gyári festést ha még tartja magát nem biztos hogy érdemes leszedni, lehet hogy a magyar szaki munkája nem lesz olyan minőség.

2
stp1 képe

mondjuk lehet, hogy nem a

mondjuk lehet, hogy nem a köztudottan ízlésficamos olaszokat kellett volna felhozni példának. :D

3
monster képe

Az olaszok köztudottan a

Az olaszok köztudottan a világ ízlésének diktálói, formálói. Kerékpárvonalon is meg öltözködésben is, de sok minden másban is. Franciák is próbálkoznak, de szerintem kevés sikerrel. Nekem a Tour de France sárga is bejön, szintén egy kis pinkkel keverve, de szerintem az se sokkal népszerűbb nálunk:
http://www.google.hu/search?num=10&hl=hu&site=imghp&tbm=isch&source=hp&b...

4
simsonrs90 képe

Egyet kell értsek Monsterrel,

Egyet kell értsek Monsterrel, mert az olaszok tényleg a stílus diktálók, pl Armani, Dolce & Gabana :) Az is jó, hogy a Giro-n is rózsaszín a fő szín amit nem tudtam. Csak az a szomorú, hogy ennek a bringának annyi köze van a Giro-hoz, mint kis polszkinak a forma-1-hez :D Minden esetre köszönöm a fejtágítást!