A Google Térképen az USA területén 2010-től, Nyugat-Európában 2012-től működik a kerékpáros funkció, ami megjeleníti az összes kerékpárosbarát infrastruktúrát (kerékpárutak, kerékpársávok, kis forgalmú utak). Hasznos cucc, és felmérhető rajta a kerékpáros infrák sűrűsége is.

Vajon mikor lesz nálunk is ilyen..?

A témáról bővebben a Kerékpárosklub honlapján.

CsatolmányMéret
bremen.jpg172.93 kB

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Frenki képe

Ezek a szolgáltatások is

Ezek a szolgáltatások is mindig ott vannak ahol nem én élek.Tisztára mint a playboy csajok,hol vannak ezek a nők amikor én az utcán vagyok? :)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

2
Miló01 képe

Megijedtek es elbujtak

Megijedtek es elbujtak toled. :)

3
kovácske képe

mikor nem viselik a fotosop

mikor nem viselik a fotosop sminkjüket, nehezebb rájuk ismerni. hát még ha nagykabátba is vannak.
----------
sárga vót az...!

4
norbijúzer képe

"Vajon mikor lesz nálunk is

"Vajon mikor lesz nálunk is ilyen..?"

Amikor Street View, Google Music, Play Store-ban elérhető dolgok között nem csak appok, hanem filmek, könyvek, zenék, stb... Na meg a közvetlenül a Google-től megvásárolható Nexus készülékek... és még sorolhatnánk.
Túl kicsi piac vagyunk mi a guglinak, de azért pár év késéssel talán ideérnek az újabb cool szolgáltatások is :)

--
--
"az úton parkolni luxus!"
nyélen rakom, nem járdán!

5
Puding képe

Nekem a gyalogos

Nekem a gyalogos útvonaltervező többnyire megfelel ha nem sietek, városon belül tökéletes, csak az időt nem szabad az alapján becsülni.
Ha sietek, akkor a sima autósat szoktam használni, mert a gyalogost beengedi szembe az egyirányúba, de bringával ilyen esetben nem lehet gyorsan menni (khm. Lehet, csak nem szabad. És igazából olyankor kell igazán gyorsan, hogy minél kevesebb ideig legyél szabálytalan.)

Van jópár olyan infra, amit nem is bánok, hogy nem tervez bele az útvonalamba a gúgli.
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)

6
doGmAI képe

Mintha a "hazai"

Mintha a "hazai" útvonalterv készítésére szakosodott oldalon megjelent volna a kerékpáros opció. Azt még nem néztem, hogy mennyire "kényszerít" az infrára.

7
Törzsmókus képe

az utvonalterv.hu már az

az utvonalterv.hu már az özönvíz előtt „tudott” bringás útvonalat tervezni. de mikor a II. ker.ből Óbudára a hegyeken át vitt, mer nehogymá a forgalmas Bécsin/Lajoson/... ijedezzek (azóta már ismerem – lapos, gyors, jól járható), akkor hagytam ott, mint eb a Szaharát.

sztem a domborzat figyelembe vétele kéne legyen az egyik legfontosabb szempont egy ilyen rendszerben.

8
kovácske képe

na ja, de az alap, hogy a

na ja, de az alap, hogy a természetes bizalmatlanság jegyében ismeretlen útvonalhoz megkérem a gyalogos és autós ajánlatot is, amiből majd saját magam gyúrok össze egy légvonal-szerűen vezető igazi útvonalat...
----------
sárga vót az...!

9
aghla képe

Komoly adatbázis, de

Komoly adatbázis, de egyáltalán nem felhasználóbarát. Kiindulásnak nem rossz. Az útvonal tervezőben autó van, gyalogos van, bicikli nincs.
Bécs területén tudom összevetni az adatokat a valósággal. Az EV-6 pl. "kerékpárosbarát" út. Ahhoz hogy pontosan értsem mit jelent ez, először el kell mennem megnézni. Nekem kifogástalan kerékpárútnak tűnik, valószínűleg kicsit eltér a szabványtól, mondjuk 20 centivel keskenyebb.

Felhasználóbarátnak azt gondolom, ami A-ból B-be úgy tesz ajánlatot, hogy világossá teszi: menj erre 20km-t kerékpárúton, aztán be kell vállalnod 1 km főutat majd 7 km alacsony forgalmú közutat. Közben itt a kút, ott az ABC.

http://alpregio.outdooractive.com/ar-drauradweg/de/alpregio.jsp#activ=To...