Az úgy volt, hogy gondoltam egy nagyot, és a meglévő Kryptonite lakat mellé az első kereket a vázhoz ezzel a kiváló lakattal zártam. A lakat kulcsa azonban kevéssé kiváló, konkrétan eltörött (hogy a zár szorult nagyon, vagy a kulcs volt rossz anyagból, nem tudom, még nem volt egy hetes a lakat). Még este megpróbáltam vasfűrésszel kiszabadítani, de a műanyag borításon túl semmit nem kezdett vele. Most bedobtam a kocsiba és Zuglóban várja a Flexes Embert, hogy kiszabaduljon. Mire érdemes figyelni, illetve mivel lehet próbálkozni ha az erősebb acélhoz való (inox spec) korong nem vinné a leírás szerint titán-acél ötvözetből gyártott anyagot?












Nyugi, ennyiért ennek max.
Nyugi, ennyiért ennek max. a leírása tartalmaz nyomokban titánt :-) Sima edzett-hőkezelt acél lesz az.
Flex simán viszi ha lassan haladsz. Az alap fűrészlap az edzett acélt sem viszi, de van olyan drága lap amivel ezek is vághatóak (persze a flex olcsóbb).
Akinek kell titánhulladék
Akinek kell titánhulladék lakatba olvasztás céljából nálam jelentkezzen! Ingyé' adom azt a drága anyagot! :)
Sajnos, vagy nem sajnos, de
Sajnos, vagy nem sajnos, de a flex mindent visz ... max nem a 150ft-os korong, hanem az 500ft-os. Kérdésedre válaszolva leginkább a szikraesőre kell figyelni.
Jeff-fa-fa !!!
A szemedre érdemes
A szemedre érdemes figyelni, hogy szemüveg legyen rajta, mikor vágsz.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
+1 Jobb ma egy szemüveg,
+1
Jobb ma egy szemüveg, mint holnap egy üvegszem! :D
És persze olyan szemüveget
És persze olyan szemüveget kell használni, amiért már nem kár. Az izzó vasszilánkok ugyanis az üveglencsébe is beágyazódnak. (Tapasztalatból beszélek, sajnos.)
jaja :-(( :-((-------))-:
jaja :-((
:-((-------))-:
EN166F szabványnak
EN166F szabványnak megfelelő védőszemüveg legyen!
Most mit féltek, van
Most mit féltek, van másik:)
Arra is figyelj legyen rajta védő borítás, sajnos miénken nincsen, így ha elválik menetközben pár újjal kevesebb... A szikráktól nem kell parázni még nincs olyan meleg. Így még kellemes is lehet.
Köszi a tanácsokat, fél
Köszi a tanácsokat, fél percnél is rövidebb művelet volt az egész bringaszabadítás. Kicsit túlaggódtam, két korongot is elhoztam, de az elsőből is alig fogyott :/
Elkérhetem a levágott
Elkérhetem a levágott lakathullát?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Igen, még pont nem dobtam
Igen, még pont nem dobtam ki :) Egyeztessünk, kapcsolat fülön át jelentkezem.
A flex mindent visz, csak a
A flex mindent visz, csak a vizet nem.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
lehet, hogy flex-korongból
lehet, hogy flex-korongból kéne csinálni az elvághatatlan lakatot...
8)
----------
sárga vót az...!
vagy az u-lakatba egy
vagy az u-lakatba egy vékony réteg gyúlékony gázt építeni, hogy flexeléskor tűzgolyóvá robbantsa a flexelőt :)
--
--
"az úton parkolni luxus!"
nyélen rakom, nem járdán!
most láttam -40 fokra
most láttam -40 fokra fagyasztó sprét. mi igaz abból, hogy a merev (lánc, u-lakat) zárakat hűtéssel üveg-törékennyé lehet tenni?
----------
sárga vót az...!
Elég sok igaz ebből. Nem a
Elég sok igaz ebből. Nem a láncot vagy a patkót fagyasztják, hanem a zárba fújnak ahova a kulcs megy és széttörik a zár belseje. Azok a kis finom alkatrészek könnyen áthűlnek. Elvileg némely zárakat már úgy árulnak hogy fagyasztásállóak.
:-((-------))-:
Ilyen fagyasztó spray-vel
Ilyen fagyasztó spray-vel próbáltunk szétütni egy krypto keeper 12-t de nem engedett. Cserébe szereztünk pár vidám fagyási / égési sérülést :-)
Ezt örömmel hallom. Mindig
Ezt örömmel hallom. Mindig fenntartással kezeltem a fagyasztás ellen védett szövegeket a lakatokon.
:-((-------))-:
Mi csak "leütni"
Mi csak "leütni" próbáltuk, lehet hogy a zárszerkezetnél már nem bírta volt (laposcsavarhúzó belekalapálva fagyasztás után egy méteres erőkarral majd teker).
Én még nem
Én még nem próbálkoztam.....Mit egy ember bezár egy másik kinyitja.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Ez még nem is nitrogénes,
Ez még nem is nitrogénes, csak sima oxigén:
http://www.youtube.com/watch?v=9j4DqevlIRY
:-((-------))-: