Sziasztok.

Segítséget kérnék azoktól -és másoktól is- akik jártak már hasonló cipőben.
Lassan hetedik éve tekerek kicsiny fővárosunkban.
Bár papírom nem volt róla, az alapvető KRESZ szabályoknak természetesen tudatában vagyok, megtanultam őket autodidakta módon magam és mások védelme érdekében. Ezek szerint közlekedtem eddig is. Eleddig működni látszott ezirányú "tudásom", eseménytelen 6,8 év volt.

Most viszont jogosítványt próbálok szerezni. Gépjárművet azt nem, csak jó, ha van egy jogsi. Ha netán kellene.

A kérdésem az, hogy mik lehetnek azok a bringázás közben szerzett beidegződések, melyekkel egy gyakorlati vizsgát könnyűszerrel elbukhatok? Gondolok itt csatornafedők automatikus kikerülésére, meg hasonlók.

Hálásan fogadnék minden javaslatot. Egy vizsga nem olcsó, így már most is anorexiás pénztárcám még hálásabb lenne...

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
norbijúzer képe

autóval ne vágódj be a

autóval ne vágódj be a motorossávba, ha bedugul a forgalom :P

--
--
"az úton parkolni luxus!"
nyélen rakom, nem járdán!

2
Bicska2 képe

Na ja, asszem ezt lesz a

Na ja, asszem ezt lesz a legnehezebb tudomásul vennem: a dugó a gyakorlás/vizsga alatt rám is vonatkozni fog :-)

3
norbijúzer képe

utána is, ha autóval

utána is, ha autóval mész.

--
--
"az úton parkolni luxus!"
nyélen rakom, nem járdán!

4
chicoye képe

Annak idején vörös lett

Annak idején vörös lett az oktatóm feje a méregtől, ha belementem egy-egy kátyúba, de ezért nem húzhatnak meg szerintem forgalmi vizsgán. :)

Meg valószínűleg nehezebb lesz megszokni, hogy jóval kevesebbet érzékelsz a világból, mint bringán.

5
pixel képe

Amikor elkezdtem vezetni, az

Amikor elkezdtem vezetni, az első hetekben ösztönösen ugratni próbáltam az autóval, ha elém jött 1-1 váratlan luk...

6
norbijúzer képe

akkor ehhez még fejlődnöd

akkor ehhez még fejlődnöd kell:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-E6q-m1tLn8#t=41s
bunnyhop traktorral :D

--
--
"az úton parkolni luxus!"
nyélen rakom, nem járdán!

7
dendru képe

Ha kátyúba mész vizsgán

Ha kátyúba mész vizsgán nincs gond, ha elrántod a kormányt akkor állsz is félre és kapod a pv csekket. Persze az oktatónak nem tetszik a kátyúzás mert a kocsit félti, a vizsgáztatónak meg a kormány rángatás, mert ő meg az életét. Szóval két tűz között! :-D

Egykori "slynus" :-))

-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-

8
dhpage képe

Ha rángatja, az ok lehet a

Ha rángatja, az ok lehet a buktatásra, de egy korrekt kikerülés (esetleg indexxel) az teljesen szabályos.

Viszont ami bringás beidegződés és autóval bazi nagy bukta, az a buszsávozás. :)

-----------------------------
http://dhpage.hu/

9
chicoye képe

Az oktatóm volt az, aki

Az oktatóm volt az, aki átnyúlt, és rángatta a kormányt idegbeteg módon. Pedig többször is volt, hogy nem is ment volna a kerék bele.

10
chicoye képe

Pontosan, így van. Meg

Pontosan, így van. Meg kellett tanulnom mind a kettőt. Sőt, sohasem engedett 40 km/h fölé menni, és ezért húztak meg az első forgalmin. Aztán illegálban gyakoroltam tesómmal, a következő órán ez fel is tűnt neki, akkor meg azért volt vörös a feje. Aztán meg én lettem már mérges, megzsaroltam, hogy otthagyom őt a francba, és oktatót váltok legfeljebb, és érdekes módon átmentem a második forgalmin kenőpénz nélkül. :)

11
Ricsardka képe

És ne kezdj el félni a

És ne kezdj el félni a bringásoktól:) autóban ülve bringás aggyal nagyon nagy körben kerülgettem őket persze ahogy kell:)

12
atomboy képe

Ne vidd magaddal az

Ne vidd magaddal az ulakatot. :)

Sztem a behajtani tilos kiveve bicajos utcaknal is nehez lesz.
atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

13
peet képe

lesz a vizsga előtt egy

lesz a vizsga előtt egy oktatód, aki a sok óra alatt, amit együtt vezettek, leszoktat minden rossz beidegződésről. mire vizsgára kerül a sor, már nem lesz kérdés, hogy autóban, vagy bringán ülsz-e.

nálam a jobbra lehúzódás, a tükör helyett teljes hátrafordulással hátranézés, a szabadon futás (kinyomott kuplunggal piros lámpa felé gurulás) kinyomott kuplunggal, sebességben várakozás a lámpánál voltak asszem a fő gondok, ja igen a sebességhatár alulmúlása is sokszor befigyelt, meg volt eleinte 1-2 Fittipaldis kanyarvételem is, de az autót nem lehet bedönteni. :-)

viszont trackstandelni meglepően könnyü vele.

14
zoldszem képe

Szabadonfutás, igen. Engem

Szabadonfutás, igen. Engem húztak meg kettesbe fel nem váltásért :) tükörhasználatot is figyelik vizsgán, figyelj rá (bringán ritkásos).
'98asKonaLavaDöMenti gepidAmsterdam ajándékfiXB3

15
Frenki képe

+1 Annyit tennék

+1
Annyit tennék hozzá:
-Ahová bringával behajthatsz oda gépjárművel nem biztos, figyeld a kieg táblákat.
-Ahol bringával parkolhatsz, nem biztos hogy ottóval is, dettó kieg táblák.
-Ottót nem éri át semmilyen lakat elég a központi zár+ riasztó.
-Előzés, kikerüléskor nem akkora oldaltávot hagyunk mint bringával
-ottóban nem tiltja a Kresz a bukósisak használatot ha az nem zavar a vezetésben de furcsállni fogják.Ugyanez az űrharcos maszkra.
-Spd cipőben nem lehet jól kezelni a pedálokat.
-Ha szemüveges vagy állandóra akkor azt viselned kell ottóban függetlenül attól hogy napfényvédős vagy se.
-Ottóval bringával szemben, lakott területen belül csak akkor adhatsz hangjelzést ha balesetet előzöl meg vele, területen kívül előzési szándékból is.
-Ottóval gyorsan felejtős futárzöld, veszélyeszöld,narancssárga.(sztem most már bringával is)
-Ahol bringával előzhetsz ott nem biztos hogy ottóval is (gépjárművel előzni tilos tábla, és sávon belül ha el is férnél sem előzhetsz egy nyomon haladót)
-Ottóval lehet szabályosan balra kanyarodni így ne próbáld meg lekapcsolt motorral a zebrán áttolni, mert nem kell. :)
-Ne keresd a kulacstartót, van pohártartó!:)
-Csak egy sebességváltó kar van, és nincs külön első fék!
-Megálláskor gondos vezető benyomást kelti az ottó sebességfokoztba helyezése és kézifék behúzása (mert olyan meg van).
-Ottón nem kell ellenőrizni a küllőprizmát és a csengőt indulás előtt, viszont a kürtöt, és a világítást, irányjelzőt nem árt ha rigolyás a vizsgabiztos.
-Ottóval nem indulunk el irányjelzés nélkül, a karjelzés viszont csak balra látszik és az is csak akkor ha letekerted az ablakot.Használd inkább az irányjelzőt.Megállás az útszélén dettó.
-Nem felejtsd el bekötni magad sőt szólhatsz nekik is hogy szintén zenész, hátha rádpróbál a biztos mennyire figyelsz az utasaidra.
-A részegen hazaottózás csak népszokás próbál lenni, szemben a részegenhazabiciklizéssel ami valóban az!
-Ottóval csak hosszában parkolunk a parkolóhelyen és lehetőleg egy db-al egy parkoló helyen.Udvarias gesztus az utasok felé, ha olyan parkolót választasz ahol nem kell Hazárd megye Lordja stílusban kiszállni.
-Személyit és forgalmit(ha saját ottóval vizsgázol) nem árt vinni.
-Fék hiba estén inkább motorfékkel próbálkozz, mert ha le tudod tenni a lábad az aszfaltra valószínüleg vissza kell majd varrni.
-Lámpaváltásnál sárgánál illik vizsgán sebességbe tenni, és zöldre indulni nem sárgában.(régen motort indítani, de ma már senki nem állítja le)
-Ha nem vagy első a lámpánál és teli a két sáv ne próbálj meg sehol előrecsorogni.
-Muszáj lesz nézned a sebességmérőt,mert ottón ténylen vannak sebesség maximumok és könnyebb vele átlépni mint bringán.
-Ottóval nem skiddelünk, udvarias dolog ha nem próbáljuk a kétszemélyes első üléseket Cadillacos stílusú 3 személyesre bővíteni a vizsgabiztossal a hátsó ülésről.
-Régen pontozták a tükörhasználatot,használd őket, csak akkor nézz hátra ha feltétlenül muszáj.Ez utóbbi egyszer-egszer viszont nem kelt rossz benyomást ha tükörhasználat UTÁN csinálod.Azt fogja gondolni, hogy nem csak futólag ellenőrzöd szabad irányt ügyelsz a holtterekre is.
-Ottóval akinek elsőbbsége van, annak van elsőbbsége,aki másképp gondolja az a karosszéria lakatos úgy is lebeszéli.
-Ottóval nem hajtunk bringaútra, sem bringagyászra ha szar az útburkolat akkor se.
-Ottóval felhajthatsz ottóútra, és ottópályára is
-ottóval nem muszáj osztott pályás úttesten a külső sávban kocogni.
-Ottóval is lehet padkázni, de indulás előtt nézd meg mekkorák az idomok a járgányon!
-Ottóval nem hajtunk át a zebrán átmenő gyalogok között.Lassan se!
-Ottóval nem próbálkozunk az egyirányúba bemenni se úttesten se járdán szemből, semmilyen kieg. tábla estén se!
-Ottóval TÉNYLEG nem fordulunk meg hídon,alagútban, vasút átjáróban.
-Ottóval csak ott hajtunk a villamos síneken ahol a forgalmat ráterelik.
-ottóból kiszállva te gyaloggá válsz, de az ottó akkor se.
Elég? :)

"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

16
shutruk képe

Diesel bácsira mi

Diesel bácsira mi vonatkozik? És az elektromos autókra?
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

17
Frenki képe

Ugyanaz "Nem nyúl a

Ugyanaz
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

18
dendru képe

Semmiképp se tekerj

Semmiképp se tekerj vezetés közben és ami a lényeg, ha ittál egy-két sört ne vezess és ne pirosozz. :-D

Amúgy meg szerintem amint beülsz a volán mögé, nem fogsz beidegződésekkel foglalkozni, mert az is nehézséget fok okozni, hogy a lábad a pedálokon és a kezed a váltón összedolgozzon. Folyton a tükröd bámulod majd és a váltót és az oktató meg ordít, hogy az utat nézd ne a kezed. Mire oda jutsz, hogy már vezetsz, nem lesz gond!

Egykori "slynus" :-))

-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-

19
Bal3 képe

Szerintem minden úton

Szerintem minden úton töltött perc előny a gk vezetés tanuláshoz.
Jómagam éveket bicikliztem, majd 4 évet motoroztam segédmotorral és így ültem autóba. Nagy könnyebbség volt, hisz ebből a szemszögből már láttam a világot.
Az hogy egy kereszteződésbe érve, biciklis vagy, vagy autós az részlet kérdés.
Szerintem hasznosítani tudod majd a rutinod, amit bringázva szereztél.

Üdv! Bal3

20
chtka képe

Most csinálom a

Most csinálom a jogosítványom és a következők voltak problémásak:
- Az elején egyszer-kétszer a tükör helyett hátrafordulva próbáltam ellenőrízni a forgalmat kanyarodás előtt
- Nagyon keveset lehet látni a környezetből autóban ülve, összehasonlítva a biciklis látótérrel. Meg kell szokni.

Viszont mostanában, ha biciklivel megyek, duplán kell figyelnem magamra, hogy a jobbkezes utcáknál balra _is_ kinézzek, mert a biciklisnek vagy megadják az elsőbbséget, vagy nem.

21
lrdr képe

Ne cikázz a sávok

Ne cikázz a sávok között, még ha gyorsabb is tudsz lenni a megengedett sebességhatáron belül mind2 (3) sornál, és épppont be is férsz mindenhova... ;)
Ill. ne menj a jobb oldali keréknyomban, mert az autóból még esik tőled jobbra olyan bő 1 méter, és könnyen összekarcolódhat a bringásokon. ;)

Komolyabbra fordítva: az tényleg érdekes, hogy hol menj a sávban - én sokszor (pl. körút külső) ráhúzódok a terelővonalra - érthető okokból, de az oktatók ezt nem szokják szeretni (arról nem beszélve, hogy ezzel a motorossávot blokkolod, és a legtöbb helyen minkét oldalon nem tudsz elég helyet hagyni.)

Tarts jobbra! Erre úgyis fognak emlékeztetni, de mostanában terjed az a népszokás, hogy sokan merő jószándékból(/lustaságból?) a kisebb forgalmú párhuzamos közlekedésű utakon (pl. Bartók) eleve nem mennek ki a külsőbe, mert ugye kinek van kedve 200 méterenként (ójeeee!! :)) kerülgetni egy bringást. Ezzel amúgy nem is lenne baj, ha nem lenne az a 100-ból 1 utolsó büdös türhő paraszt, aki csakazértis el akar férni a külsőben a bringás meg a kocsisor között.
Természetesen akkor is, ha a bringás a jobb oldali keréknyomban megy/cigánykereket hány/keresztbe áll az úton/stb.

Másik: vannak, akik még mindig nem nőtték ki a "gyalogoscsalogatás" fogalmát - de amint ezt a szót először meghallod,nyugodtan kezdj te is oktatóváltással fenyegetőzni.

22
Pec képe

Az mi az a

Az mi az a gyalogoscsalogatás?

--~-P-~-E-~-C-~--
"Never trust a smiling scout!"

23
atomboy képe

Szerintem: Zebranal "gyere

Szerintem:
Zebranal "gyere csak, gyere nyugodtan... ezaz, most elutlek!" - bar a masodik feleben nem vagyok biztos benne.

Mivelhogy alapbol kell elsobbseget adni a gyalogosnak zebranal, azzal, hogy megallsz, (es ha bizonytalan, intesz), nem neveznem csalogatasnak.

Kozben rakerestem Google-n: http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__kozlekedesbiztonsag__333354-ho...

Egy komment onnan: Egy értelmű, hogy az autósnak van elsőbbsége, már csak azért is, mert erősebb.
...
A gyalogosnak akkor van elsőbbsége, ha a zebrán van, amíg a járdán áll, addig nincs!
- Az ilyennek is bevonnam orokre a jogositvanyat...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?

24
Tanár úr képe

"A kijelölt

"A kijelölt gyalogos-átkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének megsértése nélkül megteheti."
Tehát: A zebra előtt álló villamos mellett sem haladhatsz el, akkor sem, ha közvetlenül a zebra előtt van a megállója.
Na-már-most-akkor:
Elsőként érkezel a gyalogátkelőhelyhez. Ha megállsz, mert úgy kell, illetve úgy kellene, az rendben van.
DE! Sem integetéssel, sem más módon nem csalogatjuk le a biztonságos járdáról, vagy járdaszigetről a gyalogost, hanem megvárjuk, hogy mit kezd a számára részünkről biztosított elsőbbséggel.
Nem integetünk, mert magunkra vonjuk a figyelmét, ezzel elterelve a többi járműről.
Különösen akkor nem hívogatjuk, ha úgy tűnik, hogy a mellettünk lévő sávban nagy sebességgel közeledő jármű vezetőjének esze ágában sincs megállni. Sőt! Ilyenkor szemkontaktust felvéve a szerencsétlen gyalogossal, felemelt mutatóujjunkkal, vagy más módon figyelmeztetjük, s ezzel hívjuk fel figyelmét a veszélyre. Főképpen akkor, ha a "mi sávunk" a gyalogos és a szabálytalankodni "készülő", illetve annak látszó autó sávja között helyezkedik el.
A baleset elhárításnak érdekében mindent meg kell tenni. Így, például, nem hajthat be a kereszteződésbe az elsőbbséggel rendelkező akkor, ha minden jel arra utal, hogy számára az elsőbbséget nem fogják megadni.
Tessék mondani, kit vigasztal az, ha a sírfelirat így szól: Meghalt, pedig elsőbbsége volt.

Érdekességként:
A gyalogosnak nincs az általánostól eltérő elsőbbsége. Le is mondhat róla. Ha lassítasz, ő pedig int, hogy hajts tovább, akkor tovább mehetsz, feltéve, hogy egyedül van, mert a máséról ő sem mondhat le, csak a sajátjáról.
Még egy feltétele van: a szerv ne legyen ott, vagy tudd bizonyítani, hogy a gyalogos "engedett el".

Szóval, csak akkor integess, ha veszélytelen az átkelés, például azért, mert csak Te vagy a közelben, Te meg állsz, mint azt feltételeztük.

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

25
Bicska2 képe

Köszönöm a

Köszönöm a hozzászólásokat, a bennük lévő infókat "asszimiláltam".
Reszkessetek, nemsokára jövök.... :-)

(Amúgy az például teccett, hogy az elméletet oktató oktató kb minden diánál (ott is, ahol nem volt található a képen kerékpár) kitért arra is, hogy ha ott lenne, akkor van -e elsőbbsége vagy nem-e.)

26
Frenki képe

Már kondícíonálnak a

Már kondícíonálnak a bringásokra......Ottós:neked van igazad, neked van igazad! :)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

27
lazac képe

Nekem ugyan még van hátra

Nekem ugyan még van hátra 6 óra vizsgáig, de egy fentebbi véleménnyel értek egyet, nem fogsz beidegződéssel foglalkozni, mert a gépészkedésen jár majd az agyad, meg az oktató utasításain. Az a jó a 30 óra vezetés rövidségében, hogy olyan intenzíven növekszik az elvárt szint, hogy mikor már azt hiszed, hogy jó vagy, jön MINDIG egyel feljebb.

Az első, amit le fognak küzdetni veled, az az örökös jobbra húzódás sávon belül, félni fogsz a szemben jövőktől, hiszen nem ezt szoktad meg. Aztán, ahogy korábban már írták, az üresben/kuplunggal gurulást sem értékelik, fék+motorfék, ha pedig végre belédnevelik, hogy ne nyomd a kuplungot végig, akkor a végéről felejted le, és lefulladsz. Oktatója válogatja, az enyém emelkedő hangerővel "kuplung-KUPLUNG-KUUUPLUUNG!!" módon jelzi ezt.

Az "A" oszlopok baromira útban lesznek, bekanyarodásnál, vasúti átjárónál nem baj, ha látványosan előrébbdőlsz, hogy belásd a holtteret, ilyen sem nagyon van bringán. Pirosnál figyelj, hol állsz meg ha te vagy az első, ha csak felül van lámpa kanyarodósávnál, nem biztos, hogy kényelmesen látni fogod a tetőtől...

Ami személy szerint engem nagyon zavart, az a fék, bringa után nagyon modulálhatatlannak tűnt az elején, az útjának ugye csak 1/3-áig nyomható be. Elsőre lábbal szokatlan, hogy ugyanannál a mozdulatnál egyszer lefejeli az oktató a kesztyűtartót, egyszer meg csak finoman susognak a tárcsákon a betétek... Aztán persze megszoktam, igaz ez erősen autófüggő is.

Egyirányú utcából balra a bal szélről KELL kanyarodni, bringával ez ugye nem mindig lehetséges.

Kétirányú utcánál pedig ha végig parkolnak a jobb oldalon, kivéve az utolsó 4-5 métert, ott vissza KELL térned a jobb oldalra, az irányjelző használatával természetesen, bal oldalra történő kanyarodás előtt is, ami azért elég intenzív művelet, hiszen előtte hátra is kell tekintened, hogy a holttérben nem jön-e melletted egy bringás éppen jobbról, közben fékezz, válts vissza, terelgesd a járművet, jelezz balra, nézz jobbra, esetleg balra a zebra környékére is, ahová érkezni fogsz...

28
dhpage képe

"Egyirányú utcából balra

"Egyirányú utcából balra a bal szélről KELL kanyarodni..."

Kár hogy ezt már a papír birtokában szinte mindenki elfelejti, így rendszeresen sikerül az antitalenteknek blokkolni egy-egy kereszteződés forgalmát.

A másik amit valaki még említett: a sávelválasztó csíkon autózás, amitől falnak tudok menni (autósként/bringásként/motorosként egyaránt).

A sávtartásról már nem is teszek említést, amire nagyon kell figyelni. Simán levágják kanyarban úgy, hogy észre sem veszik, ilyenkor kellemesen le lehet törni a kocsi oldalát.

-----------------------------
http://dhpage.hu/

29
Nuvanda képe

Nekem az úthibák

Nekem az úthibák kikerülése volt gond, nehezen szoktam meg, hogy a kereke(i)m nem előttem van(nak). Az elején többször azért mentem bele valamibe, mert kerülni akartam.
Meg a sávon belül nem teljesen középen mentem, hanem inkább jobbra, amit az oktatóm nem értékelt annyira a szűk utcákban. :)
És én is vettem be túl nagy tempóban ismert kanyart, mert bicajjal más az ideális ív és a sebesség. :)

Viszont biztos ami biztos minden bicajost elengedtem, ha volt elsőbbsége, ha nem. Oktatóm már csak legyintett a végén, tudta, azt fogom mondani, lemondtam a sajátomról. :)

30
Tanár úr képe

… aztán — egyszer-csak

… aztán — egyszer-csak — megkapod a jogsidat.
Valószínű, hogy a fényképed nem fog tetszeni, de ez lesz a legkisebb baj.
A nagyobb baj az, hogy ez csak arra jogosít fel, hogy kísérő nélkül tanulj és/vagy gyakorolj tovább. Eleinte ezt olyan gyér-forgalmú úton „kövesd el”, ahol a madár se jár! Lehetőleg bringás se! Ha úgy alakul, hogy a „papír” átvétele után csak több hónappal később ülsz újra a volán mögé — természetesen a bal egybe, s nem a bal kettőbe, ami szintén a kormány mögött van, csak kissé hátrább —, akkor főleg gyér-forgalmú úton tedd ezt! Ne feledd, hogy típuson belül sincs két egyforma autó!
Próbáld majd felidézni a tanfolyamon tanultakat, valamint a meg nem tanultakat is! Ha jó oktatód volt, nyugodtan keresd fel később, ha kérdésed van, esetleg fordulj bizalommal a fal felé!
Soha ne hallgass majd az „okos-tojásokra”, főként azokra ne, akikről tudod, hogy sámlinak használják a kuplungot!
A vitás eseteknek lehetőleg előtte–, és ne utána nézz utána!
Ha egyszer-egyszer úgy érzed, hogy a szerv a bizonytalanságodat akarja kihasználni (bár lehet, hogy ilyen nincs is), valamint esélyes, hogy neked van igazad, akkor ne írj alá semmit, míg valaki hozzáértőt meg nem kérdezel!
Stb.!

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

31
Kisember képe

Én még Dacian tanultam, a

Én még Dacian tanultam, a kátyú nem volt gond (bár emlékeim szerint kevesebb is volt).
17 éves voltam, akkor már 11 éve bringáztam. Nem volt semmi gondom, ha csak az nem, hogy az oktatóm ideges lett, mikor a 12. óra tájékán először látott szemüvegben. Addigra készült el. :))
--------------------------
www.barzongorista.eu

32
Tanár úr képe

Kedves Kisember! Nem az idő

Kedves Kisember!

Nem az idő szépítette meg az emlékeidet. Nem.
Te igencsak jól emlékszel.
Akkoriban valóban KEVESEBB volt a kátyú!!!

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

33
Kisember képe

Öööö... milyen képeket

Öööö... milyen képeket küldjek?
--------------------------
www.barzongorista.eu

34
Tanár úr képe

:) Hahaha. Tisztelettel: Tan

:)
Hahaha.

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

35
Kisember képe

Ez a kép jó

Ez a kép jó lesz?
http://www.sealion-world.com/images/3_sealion_300.jpg

--------------------------
www.barzongorista.eu

36
Tanár úr képe

Természetesen. :) Tisztelett

Természetesen.
:)

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

37
Tanár úr képe

Bocs! Fontos! Egyébként

Bocs! Fontos!
Egyébként néhány dologban hasonlít a bringázáshoz. Például, ha már úgy érzi az ember, hogy nagyon megy, illetve azt hiszi, már nemigen érheti meglepetés, akkor perecel egy nagyot ...
Majd' elfelejtettem.
A h...e bringást akkor sem ütjük el, ha szembe megy az egyirányú utcában, s nemcsak azért, mert mi is bringázunk (bár mi mindig jó irányban), hanem azért is, mert a biciklis olyan felépítésű, mint a Terminátor.
Értsd: élő szövet a fém vázon.
(Bár gondolom, már ez is eléggé szakállas poén.)

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

38
monster képe

Ne aggódj bringa után

Ne aggódj bringa után autót felállástól, van annál rosszabb is: annál semmi sem rosszabb mint motor után oldalkocsis motort vezetni.
:-((-------))-:

39
Tanár úr képe

KORREKT!!! Nálad a pont,

KORREKT!!!
Nálad a pont, monster!

Azért Endúrózás után a Quad is hasonlóan izgalmas, míg hozzá nem szoksz, úgy, mint az oldalkocsihoz.
Onnan tudom, hogy kipróbáltam, s úgy döntöttem, maradok a kétkerekűnél.

Tisztelettel:
Tanár úr

U.i.: Bátran küldj képeket, valamint szívesen látunk fotószakköri foglalkozásainkon is!

40
Frenki képe

Bringa után

Bringa után bringóhintót.....a cargobike ahhoz képest gyerekjáték
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

41
shutruk képe

Ebben van tapasztalatom,

Ebben van tapasztalatom, valóban pikkpakk visszaül az ember a bringára egy bringóhintóval való munkába menetelt követően. :D
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.