700x26c méretben keresnék defektálló belsőt vagy/és külsőt.
A defekthabos habos megoldás nektek bejött, én még nem-próbáltam és nem-tudom hogy jó-e.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
700x26c méretben keresnék defektálló belsőt vagy/és külsőt.
A defekthabos habos megoldás nektek bejött, én még nem-próbáltam és nem-tudom hogy jó-e.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
*2x irtam h habos
*2x irtam h habos
Egyszer sem kellett volna.
Egyszer sem kellett volna.
http://www.youtube.com/watch?
http://www.youtube.com/watch?v=-29bEDFT9Xo
-kiraly mondjuk azt
-kiraly mondjuk azt nemértem hogy miert nem szökök ki rögtön a levegő amikor beleszúrja a szögeket...
nemrossz, de 11,000.-Ft-ért... nembiztos h ezt fogom választani
köszi!
(18dollár/db, és úgy
(18dollár/db, és úgy látom 26"-ban van csak.)
ha szeretsz pumpálni és sokat foglalkozni a gumival akkor latex, ha nem akkor valami defektvédő conti vagy schwalbe külsőt érdemes nézni.
volt latexem még az mtb-be
volt latexem még az mtb-be és nagyon szar volt 3-4 naponta pumalni , radasul ki is lukadt pedig jo kis michelin latex belsők volt.
szoval inkabb külsöt kerseek?!
melyik defektvédelem a legjobb? ilyeneket találtam:
HD Ceramic
Safety System
http://www.testbike.hu/velemeny/kulso-gumi/continental-sport-contact ezt szeretik az emberek
biztos van még ... de melyik védelem a jobb?
Ha a belsődnek semmi baja,
Ha a belsődnek semmi baja, használd továbbra is. Több mint két éve járok defektvédős külsőkkel, nem volt defektem, se montin, se outin.
Most épp continental safety system-es van, ez még jobban bejön, mint a korábbi schwalbe. ugyanis egy éjjel hazafelé tartva egy kis rövides üveg durrant szét az első kerekem alatt, és még ez se okozott defektet. +olcsóbb is egy fokkal a schwalbe-knál.
A belső gumid határozza meg, mekkora külsőt tudsz rá venni. Persze a kerék/felni méret határozza meg a többit.
De ha eddig 700x26 volt, abból lehet minden bizonnyal 700x25 v. 28 is. Szóval ne tántorítson el semmi. Válaszd a neked tetsző szélességet.
~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~
Solo la AS Roma per sempre!
700X28 Rubena V 66
700X28 Rubena V 66 Falash.Reflexcsík,kiszúrásgátlós,esőmintás.
Ha érdekel jövő héten a tiéd lehet.
Egyébként 700X26-os külsőt még nem láttam.700X25 vs 28
http://www.gumaker.hu/kerad.html
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
a mostani külsőmre az van
a mostani külsőmre az van írva h:
(26-622) 700x26c ez van ráírva
ilyen: http://www.kendausa.com/en/home/bicycle/commuter/kwick-roller-sport.aspx
4-5 sor 26
Megint tanultam valamit
Megint tanultam valamit pedig a Gumakeres lista eddig jó volt.
Melyik a legjobb defektvédelem?
Az antipunkture.Safety system elvileg defetvédett jelent, sajna a marketing áldozata lett, már egyre gyakrabban kapnak rá defektet mióta kitalálták az Antipunkture-t, mert az meg kiszúrás gátlós.
Úgy hogy megint sikerült feltalálni a fából vaskarikát....
Vagy csinálhatod azt amit én akarok,teszel bele defekt védő szalagot.Akkor nem kell kompromisszumot kötnöm a jó tapadás ,tartósság,és a defektvédelem között.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nekünk egy bringában volt
Nekünk egy bringában volt ilyen szalag. Az a gyanúm, hogy pont ő dörzsölte ki a belsőt egy idő után. Szerintem nem lehet azt pontosan levágni/illeszteni. A fene se tudja, hogy milyen hosszú kell pontosan, a külső nyúlik felfújáskor, egy kis rés alakul ki a szalag két vége között, ott becsípi a belsőt. Vagy ráadással hosszabbra hagyom, akkor meg a felfekvő sarok dörzsöl...
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Több szempontból sem
Több szempontból sem értelek.Többen írták már, hogy kidörzsölte a belsőt de azt lehet vizsgálni.Ugyanoda esett a lyuk ahol a külsőben vége volt a szalagnak?
A Zefal dobozán pedig két fontos infó is van:
MTB Vs Trekking-be megy.Illetve a szélessége hogy 28 vagy már nem is tudom 38 mm-széles?A 622-es mérteben van outi és trekking is.
Amiket eddig beraktam azok kb olyan szélesen feküdtek a külsőben mint a defektvédő a gumiban a felni felett két oldalt talán 1-1 cm maradt ki.
A szerelése is ott van a dobozon:behajtogatáskor megmérni hol ér véget a szalag.Az átfedési ponttól 2 cm-t visszavágni mindkét végét lekerekíteni.Vagyis 2 cm hézag marad a két vég legközelebbi pontja között.
A dörzsölést azért sem értem mert, ha már raktál be rosszul belsőt, hogy félre állt a szelep a felnin,akkor te is tapasztalhattad, hogy nagyon nem egyszerű szerelés nélkül a függőleges helyzetbe visszahúzni még az éppen felfújt belsőt is.Iszonyúan össze feszül az egész rendszer még egy kis nyomástól is.A dörzsölés feltétele a mozgás volna.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Mi azt a 2 centi védetlen
Mi azt a 2 centi védetlen részt nem akartuk. használati olvasására nem emlékszem :-(.
Szerintem az a kis mozgás, amit a külső lapulása okoz minden körbeforduláskor kidörzsölheti a belsőt, ha a szalag nem elég gondosan van betéve. Mi még hozzá is ragasztottuk egy kicsit a köpeny belsejéhez.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Minden bántó él
Minden bántó él nélkül:kissé túlkombináltátok a dolgot.Gondolj bele ha a tömlő 4-5 bar nyomáson van ami MTB nyomás, akkor ott, hidd el ha ,bármi megmozdul az az abronccsal együtt teszi.
Azt gondolom a 2 centi pont azért kell hogy fújáskor véletlenül se tudjon a két műanyag vég közé kerülni a tömlő.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Ebikeon most egy rakás B
Ebikeon most egy rakás B kategóriás continetal van. Olcsó és még is defektmentes.
A defektgátló folyadék hülyeség, hamar beleszárad a belsőbe és nem nyújt normális védelmet.
Van 25-622-es Schwalbe
Van 25-622-es Schwalbe Durano Plus, ez elvileg tartós és defektálló. Vagy van Schwalbe Marathon Plus 25 és 28 mm széles változatban, ez még tartósabb és még defektállóbb. 47-559 méretben szerzett tapasztalatom alapján hihetetlenül tartós (30000+ km) és defektálló (0 defekt átszúrásból). Egyik gumi sem versenyzésre való, nem könnyűek és a gördülési ellenállásuk is valószínűleg nagyobb, mint a versenygumiké.
a continentalt nagyon
a continentalt nagyon ajánlgatják. Én most vettem egyet, kellemesen haladok vele, majd meglátjuk, meddig húzza. Mindenesetre a futófelülete vagy fél centi vastag
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Nekem Contim van 2 éve, de
Nekem Contim van 2 éve, de már nem olyan mint volt, nagyon kopós, és a safetysystem re kaptam már több defektet.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nekem semmi bajom nem volt
Nekem semmi bajom nem volt vele eddig.
+1 pedig az enyémet sok nap
+1
pedig az enyémet sok nap sütötte meg, repedezett már a széle, de még bírja :)))
~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~
Solo la AS Roma per sempre!
Most már nekem sem délben
Most már nekem sem délben ellopták az acélvázas gépemmel együtt.Ha látod....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
:-((( Megint a
:-((( Megint a házból?
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Ugyanonnan amint a másikat,
Ugyanonnan amint a másikat, délben csak percekre szaladtam fel a lakásba, egyébként pincében voltam.Kódos kapu, vasárnap, dél és még azt is tudta hogy érdemes mocorogni mert van ott egy gép...persze ez is egy szerencsés besurranó...csak én vagyok paranoid
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Volt egy üzletfelem, 3
Volt egy üzletfelem, 3 Opelt loptak el a cégüktől fél év alatt. És a rendőrök még őket gyanusítgatták önlopással, nem a márkaszervizben keresték ám a téglát.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
sajnos én sem láttam a
sajnos én sem láttam a gépedet, és nagy kár érte :(
ha látom valamerre, letépem róla az illetőt, ha nem te vagy az, fix.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Ja és le van szakadva
Ja és le van szakadva részben a lépcső amin a gép állt, de nem félt hogy lezuhan....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
bár hihetnénk, hogy ez
bár hihetnénk, hogy ez így már akceptálható kihívást jelent egy rendőri szervnek
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Na, hülyeséget írtam,
Na, hülyeséget írtam, elnézést: Nem continental, hanem CSV. Sajnos neten nem tudtam rátalálni a márkára, mert elveszett a csv kiterjesztésről szóló oldalak jupiteri óceánjában
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
nem CST?
nem CST?
http://4.bp.blogspot.com/_pS7
http://4.bp.blogspot.com/_pS7sKjlzwFg/S6vFmM1SxbI/AAAAAAAAFRo/9mfLsV2dhI...
de
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Én Slime-ot használok igaz
Én Slime-ot használok igaz csak 1 hónapja de a defekttűrő Contimat nem egyszer átlyuggatta a királydinnye és betömítette hamar, persze ,hogy viselkedik majd mínuszban és ,hogy mennyi ideig bírja nem tudom, elvileg 2 év az élettartama.-15C-ig nincs megállás, s utána sem:)
Mondom ezt a marketing
Mondom ezt a marketing dumát nem szabad beszopni.
Safety System a legtöbb conti.Csak hogy a szúrás ellen csak az antipunkture jó....
Defektállóbb a defektállónál.....nem győznek új hülyeségeket kitalálni.
Legközelebb ebből is lesz Light, meg extra....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
hat ja , sejtettem ezért
hat ja , sejtettem ezért kérdeztem és köszi mindenkinek, azért aggódtam mert igy teleszkop nelkul olyan mintha hatalas uteseket kapna a gumi és azt hittem egyből tönkreteszem nameg sötétbe üvegcserepeken is átmentem (hogy a qrva anyukat hogy bringauton uvegeket törnek) de eddig mindent birt!
A Schwalbe Marathon
A Schwalbe Marathon HS368-asban van azt hiszem egy 7-bar-ra fújható verzió, arról mi a vélemény? Hamar tönkretenné a középkategóriás bringám a kemény gumi illetve van e értelme ilyen kemény gumit használni?(igazából legtöbbet betonon megyek)
-15C-ig nincs megállás, s utána sem:)
Ja igen, én ki vagyok világítva de rendesen:)
A Marathon jó túra/városi
A Marathon jó túra/városi gumi. Én 35-349 méretben használok ilyet, bár nem túl sokat megyek vele. 7 barra fújom. Így jól gurul, 3-4 barhoz képest gyorsabbnak tűnik. Defektem még kb. 1500 km alatt nem volt. A biciklit nem hiszem, hogy tönkretenné egy keményre fújt gumi.
.
.
Jelentem a Slime egy éve
Jelentem a Slime egy éve teszi a dolgát, defekt nuku, a mínusz 20-at is bírta velem együtt:)
A Csepeli ledvilágításos dromedár:)
Útvonal: Csepel-Erzsébet-Soroksár...zömében:)
Szomszédnak nemrég
Szomszédnak nemrég ragasztottam defektet. Királydinnye. Slejm dőlt, minden zöld volt, arra volt jó hogy nem kellett keresni a lyukat.
De jól bele volt ékelődve a tüske, nem látszott kívülről és folyamatosan piszkálta a lyukat. Nem tudtam, hogy slejmes a belső, talán tüske kibányászása elég lett volna ragasztás helyett, de ha már le volt kapva a külső...
:-((-------))-:
Pontosan, csak kihúzni
Pontosan, csak kihúzni kellett volna, nyomásesés esetén meg kell keresni a tüskét, kihúzni s go tovább(persze ujrafújni nem árt). Nekem nem slejmes a belsőm, magam töltöttem föl utólag s van benne anyag, nem spóroltam vele:)
A Csepeli ledvilágításos dromedár:)
Útvonal: Csepel-Erzsébet-Soroksár...zömében:)
Szomszéd TELJESEN hülye
Szomszéd TELJESEN hülye bölcsész. Azt se tudta miről beszélek amikor sleimet említettem. A királydinnye úgy szintbe tud csiszolódni a külsővel, ember legyen a talpán aki megtalálja. Egyszerűbb belülről tapogatva.
:-((-------))-:
Ha van szemed hozzá vagy a
Ha van szemed hozzá vagy a gumi felületi karcait, sérüléseit nézem vagy egy pici barna pöttyöt a gumiban.A gumi fekete a királydinnye barna.Ha olyan részt látok ami hasonlít a két nappal a kutyaszarba hajtás után maradt pici morzsalékra gumin és nem büdös, 70% hogy királydinnye.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Segít egyébként ha
Segít egyébként ha leengeded a kereket és kézzel "meghajlítva" mész végig a futófelületen, így a vágások, apró hibák egyből látszanak, szétnyílva.
+1 igaz. "Nem nyúl a
+1 igaz.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
A kerék már le volt
A kerék már le volt engedve, ugyebár ezzel jelentkezett a tulaj. Illetve azzal, hogy "kipukkant" a kerék, és nem érti, miért nem hallotta... És hogy ez már második alkalom, és hogy nem kéne-e másik biciklit venni. Kicsit tudatszűkült állapotba kerültem, és mellettem szambázott végig. Olyannyira, hogy még az is előfordult velem, amire már nem is emlékszem mikor történt utoljára, visszaszereléskor kicsíptem a belsőt!!
:-((-------))-:
miért nem mondtad neki,
miért nem mondtad neki, hogy gyerekkorában biztos neki is esett ki tejfoga és az anyjáék mégsem cserélték le egy másik gyerekre :)
(vagy mégis? :D )
Volt előző munkahelyen
Volt előző munkahelyen olyan kolléganő aki defektnél komplett kereket cseréltetett szervizben, mert nem tudta, hogy lehet külön is :-)
(najó, neki utólag nem volt annyira vicces)
Ez a szervizt minősíti,
Ez a szervizt minősíti, és eléggé le.
:-((-------))-:
Konkrétan úgy ment be a
Konkrétan úgy ment be a nő, hogy kér egy komplett első kereket (nem vitte a bringát), gyorszárastul, gumizva :-)
Bár a szervizben is kérdezhettek volna többet, de nálam is egyre többször van hogy ha valaki meggyőződéssel tudja rosszul akkor már ráhagyom.