Mostanra talán szokásos őszi bejegyzés.

Aki szokott autózni is, lassan felhívhatja a gumist gumicserére (vagy aki házilag oldja meg, készítheti a szerszámokat). Napközben 10-12 fok, éjjel, hajnalban már -2, +2 közti értékek vannak. Jobb idő úgyse lesz, viszont nem kell majd az első minusz, vagy első hó esetén döbbenten állni, hogy két hétre előre be vannak táblázva a gumisok, most mi legyen.

Én most telefonáltam, megyek pénteken és nyugodtan várom a hóesést :) Illetve csak félnyugodtan, mert úgyis lesz valaki, aki nyári gumival próbálkozik majd és nem lehet tőle haladni.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Zsabor képe

Most így elsőre nem látom

Most így elsőre nem látom át, hogy ennek mégis mi köze bármiféle CM-es témához.

Viszont aki végig tervezi bringázni a telet, és még nincs neki, annak érdemes utánanézni a szöges guminak, nehogy úgy járjon, mint mi tavaly, amikor az első fagyok-jegek megérkeztével döbbenten tapasztaltuk, hogy nem csak Magyarországon, hanem egész Európában eltűntek a boltokból a szöges gumik, ahol meg mégis lehetett kapni, ott a 2 hónappal korábbi ár kétszeresét kérték érte.

Amúgy amíg volt kocsim, addig egy 30 perces hétvégi program volt lecserélnem a négy kereket - télen úgyis kár tönkretenni a könnyűfém felnit, a téli gumik ott vártak a lemezfelnire felszerelve :)

2
Shag_Beckur képe

Semmi köze a CM-hez,

Semmi köze a CM-hez, viszont sokan autóznak is, és gyakori az, hogy az ember későn kap észbe és már tényleg teli vannak a gumisok. Talán elfér itt a blogok közt, egy kis figyelemfelkeltő, ami a biztonságos téli közlekedésre hívja fel a figyelmet.

Sőt, még akár bringás téma is lehet, mert a nyárinak hidegben rosszabbak a tapadási mutatói, így akár az is megeshet, hogy emiatt csapnak el egy biciklist, mert nem tud megállni az autós.

Szóval a blogbejegyzés nem flame, csak segítő szándék :)

Hogy a lemez, vagy az alufelni a jobb-e, az kérdés, én aluzok télen is, eddig nem lett semmi baja. Ha meg már annyira nekicsúszok a padkának, akkor a felni lesz a legkevesebb, a futómű többet kap az áldásból.

3
Zsabor képe

A móka akkor kezdődik,

A móka akkor kezdődik, amikor elkezdik sózni az utakat - mert az olcsóbb.
Aztán a sós lé megeszi a bringák hajtását és vázát, meg az autók felnijét, kipufogóját, alvázát.

4
Shag_Beckur képe

Na igen :(

Na igen :(

5
peet képe

tavaly telet

tavaly telet végigbringáztam 28-as continental contact gumikkal, szögek nélkül.

az ideit megpróbálom 23-as slickel :)

sárvédők fent, most már jöhet a tél.

6
Frenki képe

Simán.Tavalyelőtt én

Simán.Tavalyelőtt én voltam a városban az egyetlen hülye, aki 7 baros Continental Ultra race 23-assal járt 7-8 baron.
Beállt fékekkel és váltókkal, gyakorlatilag hajtás volt csak és semmi más.A só mindent befagyasztott, nekem áprilisig nem jutott időm szétszedni.
A fixisek csak néztek, mondtam is nekik, ez az igazi, csak előre hátra szabadon fut, nuku ám skid, meg trackstand!Mégis meg tudtam állni vele egy helyben a pirosnál.
Minden reggel át a petőfin budára, este meg vissza.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

7
err képe

http://criticalmass.hu/blogbe

http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20101026/teli-gumi

Inkabb nyitottal volna egy forumot, es minden evben elohozod. Tobb ertelme lenne, mint kreativkodni a topicok cimevel :D

----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

8
Shag_Beckur képe

De a blog szemelőttebb van.

De a blog szemelőttebb van.

9
vaandor képe

Mondjuk ez pont nem igaz: A

Mondjuk ez pont nem igaz: A fórumot minden hozzászólás újra a frissek közé teszi.

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

10
Shag_Beckur képe

1280x800-on letiltott felső

1280x800-on letiltott felső bannerrel annyit látok a fórumból, hogy "Aktív fórum témák". Felső bannerrel annyit se.

Itt igazából csak a figyelemfelkeltés a lényeg.

De igaz lehet, lehet, hogy érdemes lenne áttenni fórumba. Na majd jövőre:)

11
makimajom képe

mennyivel lenne több

mennyivel lenne több értelme?

12
err képe

Peldaul ha valaki kerekparra

Peldaul ha valaki kerekparra keres teli gumit, nem Shag 286 egyforma cimu blogbejegyzese jon elo...

Raadasul mindig felugrik az aktiv forum temak koze, es igy, bar Shag kimagyarazza, szem elott van. Az o elmelete alapjan 2 naponta ki kene irni, mert lekerulhet a friss bejegyzesek kozul siman, ha nem jo az utemezes...

----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

13
Hilfy képe

Autón fönt vannak, a

Autón fönt vannak, a bicón még gondolkodom, hogy van-e értelme venni egy kevésbé slicket télire, vagy csak majd óvatosabban megyek :)
Trágya idő esetén meg előveszem az előző bringát, amit már rég el kellett volna adjak, de valahogy nem jutottam odáig.
Csak a pilácsokat kell átszerelni, meg kéne új fékpofa. Ha beválik, lehet hogy megtartom mégis, és ő lesz a nem-sajnálom gép.

14
Oversize Load képe

Lassan jönnek a fagyos

Lassan jönnek a fagyos reggelek, ideje lesz bejáratni a Marathon Winter-t, mielőtt megérkezik az első hó.

Szénhidráttal rakom oszt?

Powered by OLMA dobré mléko

15
Frajti képe

Bejáratni? Elárulod, hogy

Bejáratni? Elárulod, hogy miért?

~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~

Solo la AS Roma per sempre!

16
pata képe

Új szöges gumikkal

Új szöges gumikkal érdemes menni egy kicsit kíméletesen (satuféket kerülve), alacsonyabb nyomáson, hogy a szögek biztosan "beágyazódjanak". Van amelyik a gyártás/szállítás/felrakás után nem ül bent olyan mélyen, ahogy kellene. A Nokian 50km-t ír, az valszeg túl konzervatív, de valamennyit érdemes.

Én is Schwalbét fogok tesztelni. Tavaly októberben megrendeltem Németországból, májusban jött meg, úgyhogy előző tél Nokiannal ment, de most nagyon kíváncsi vagyok az újra.

17
Frajti képe

Értem, ksözi a

Értem, ksözi a választ!

Azért az az október-május szép idősáv. Nem voltál frusztrált? Tehát, ha vennék is valami téli gumit, akkor már meg kellett volna rendeljem fél éve? :D

~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~

Solo la AS Roma per sempre!

18
pata képe

Nem, van otthon 2 bringára

Nem, van otthon 2 bringára elég téli gumi, egy szett ilyen és egy ilyen :-)

Akkor ez éppen Európa-szerte elfogyott, írták hogy nem tudják beszerezni, elnézést kértek, adtak kedvezményt is a késedelem miatt, stb, szóval nem idegesítettem magam rajta.

Nem tudom hogy ebben az évben okosabban készletez-e a gyártó, majd meglátjuk, de ha biztosra mész akkor érdemes minél hamarabb megrendelni.

19
Street racer képe

Bocs,de elég "kicsik" ezek

Bocs,de elég "kicsik" ezek a szegek,persze lehet,ez is elég a stabil irányitáshoz....Láttam már akár 5-10 mm-es kiálló végekkel is,persze lehet az már extrém kategória...
Én drasztikus téli megoldást eszközöltem.Ime.
https://picasaweb.google.com/112353803925020638368/VegyesKepek#554161536...
Tesztelve,és teljesen hibátlan.Aszfalton is megyeget,és a hangja...az brutális :-))
Elöl kissebbek a szegek,csak 4-5 mm-t áll ki.2 szer 80 db biztositja a tapadást :-)

20
pata képe

Városba teljesen elég az

Városba teljesen elég az amit fent leírtam. Hosszú szeggel azt éred el hogy szépen kitépi magát egy nagyobb fékezéskor, picit egyenetlen útfelületen; plusz tapadást nem biztosít (a tiéd is csak ugyanaddig fog benyomódni a jégbe, mint a gyárin a szögek).

A tiédhez hasonlókat sokan gyártottak már, a neten találsz tapasztalatokat, általában szétmegy, vagy defekt lesz belőle. Emellett a gördülési ellenállása se lehet semmi. A szögek anyaga valami keményacél (pl wolfram-karbid?) A sima ui. hamar elkopik aszfalton. Barkácsolni jó, de nem véletlenül gyártanak szöges gumit.

21
Street racer képe

Teljesen igazad van

Teljesen igazad van sokmindenben.1.Nehéz tekerni,mert a lazább talajban teljesen belenyomódik.Ezért csak 22-es az első fogaskerék.2.Fékezéskor rendesen szétkapja az utat :-).3.A csavarok kemények,de mivel nem aszfalton használom,a kopást nem tudom megbecsülni,meddig birná.Viszont jó hegyesek a csavarok,a jégen is jól karcol.De nem is igazán olyan helyen járok vele,ahol sok más bringás,télen,erdei utakon,ahol max az erdész terepjárója taposta keményre a havat.Viszont defektet nem hinném hogy kapok vele,mert az alapgumi egy 21"-os motorkülső,és a belülről kifelé csavarozott laposfejű opelcsavarokat még egy második külsőgumi is védi belülről,ami már mtb méret.Kell hozzá szufla,de nincs nagyon olyan ut,ahol ne menne el.....Csak brahiból csináltam,nem a szükség vitt rá :-))Visszatérve az eredeti témára,a letaposott havon "szüzhó",ott akármivel elmész,szegek nélkül is.De másnap,amikor a nyomvájúk kikeményednek,és éjszaka fagyott,akkor is elég az a kis kiálló fém a gumiba??És elég ritka is...Nem kötözködni akarok,ne érts félre,de érdekelne a tapasztalat,mert akkor én is csinálnék egy gyengébb verziót,csak mtb külsőt használva,és ritkább szegbeültetésekkel....

22
pata képe

Sűrűség: Budapest

Sűrűség: Budapest jellegű városokban bőven elég az A10 vagy ekvivalens sűrűségű szögmennyiség. Ha nagyon gázan lefagyott az út, akkor alacsony nyomáson mész vele, szépen szétlapul és tapad. Terepen és jobban behavazott vidékeken használnak sűrűbb szögezést, pl Nokian 300, amiben 304 szeg van, de Magyarországon városban ez teljesen felesleges.

Szeghossz: teljesen felesleges a hosszabb, ugyanannyira nyomódik be. Nem is kell nagyon benyomódnia, elég ha megkapaszkodik, ha a sima pici tüskénél mélyebben bemegy akkor borzasztó nehéz lesz tekerni, illetve előbb-utóbb kitépődik.

Szerintem az Opel-csavar valami sima rozsdamentes fémötvözet, nem hinném hogy különösebben kopásálló, szóval elég hamar le lesz darálva aszfalton. Szöges gumit barkácsolni mókás dolog, de ami otthon előállítható az nem igazán versenyképes a gyárival, ha a megbízható közlekedéshez kell akkor szerintem szívni fogsz vele.

23
Street racer képe

Köszi a kimerítő,és

Köszi a kimerítő,és szakirányú választ,azthiszem megpróbálkozom egy kissebb gumival,kissebb szegekkel,és a ritkitással is.De vidéken néha szükség van a durva verzióra is,gondolom pesten lényegesen jobb a hóeltakaritási ráta,mint vidéken,viszont nálunk nincs kerékpárút.Remélem a pesti önkormányzatok nem feltételezik,hogy minden bringásnak lesz szöges gumi a járművén,mert akkor sokan megszivják :-).Én egyébként imádok csúszkálni,és élvezem is,akkor is,ha perec lesz a vége :-)De kinlódni utálok,amikor haladás helyett csak kipörög,elmászik,és folyamatosan keresztbeáll,ha kicsit kijárt,és nyomvályús az út.Ezért született meg a "szörny"...
Ja,az opelcsavar az olyan,aminek a hegye egy kis fúró,ami a vasban is előfúrja magának a csavarnak a furatot.Szerintem kemény lehet :-)

24
pata képe

Havon a gumi bütykei is

Havon a gumi bütykei is benyomódnak (szögek nélkül), jégen pedig pont nem akarod hogy benyomódjanak nagyon a tüskék (azért amit fent leírtam), meg nem is segítene sokat. Nokian gyártott egy hosszútüskés gumit régebben, de leálltak vele, nem volt sok értelme és balesetveszélyes is volt.

A fémtüskék anyaga amúgy a normális márkáknál (Schwalbe, Nokian) wolfram-karbid, nem tudom az önmetsző csavar miből van, de kétlem hogy ilyen kemény lenne.

Tök jó hogy lelkes vagy és barkácsolsz, de fogadd el hogy erre a célra az eredmény nem lesz se jó, se biztonságos. Ha ennek tudatában használod, akkor hajrá, te dolgod, de ha praktikus szempontból nézed akkor inkább a forgalomban lévő szöges gumit érdemes megvenni, akár Budapesten vagy, akár vidéken, akár aszfalton mész, akár terepen; mindenre van jó téli gumi, max Magyarországon néha az EUból kell rendelni mert nem tartanak.

25
Street racer képe

Ámen :-)))A lelkesedés,és

Ámen :-)))A lelkesedés,és a használati élmény nagyon megvan,pénz kevésbé,marad a sufnitunung,több-kevesebb sikerrel.....

26
Zsabor képe

Sírni fogtok :p Szerintem

Sírni fogtok :p
Szerintem amíg nincs jég az úton, ne tegyétek fel.

27
pata képe

Kösz a tanácsot, rá nem

Kösz a tanácsot, rá nem jöttem volna magamtól :-)

28
Hooborg képe

Hamár itt ez:D akkor

Hamár itt ez:D akkor megkérdem, h így őszre/télre érdemes-e lecserélnem a conti sportcontactot? v annyira nem lényeg még h slicken vok, v esőmintáson(már ha van ilyen)? ha van esőmintás akkor ti mit használtok? (igen tom van erre megfelelő topik de lusta vok megkeresni:D ha már ez úgyis "szem előtt van":D)
____________________
Gáz az Álarc?

(Gázálarclámpásfeketeössztelós"tecsó"monti / lila Cresta SS)

29
peet képe

ahogy fentebb is írtam,

ahogy fentebb is írtam, tavaly telet fixin conti contacttal nyomtam végig, simán tapadt a hóban, elment a jégen, ónos esőben sem volt zakó.
persze olyankor óvatosan mentem, fékezni csak ellentartással, nehogy megcsússzon az eleje, és azt is finoman.
kanyart venni pedig gyök2-vel, döntés nélkül.
annyi volt, hogy trackstand közben néha elpörgött hátra, meg amikor indultam, akkor volt fél pedálfordulat kaparás, mire elkezdett menni. onnantól viszont sima ügy.

30
elfroland képe

A slick sokkal jobban

A slick sokkal jobban csúszik mint a mintás, de ha ennek tudatában van az ember akkor kezelhető. Nekem a munkahely 7km-re van, hóban ez 15km lett mert kerestem a havas utakat ahol lehet csúszkálni. :-)
A aggódsz akkor inkább a mintást válaszd.

31
foxbat88fx képe

Tavaly készített

Tavaly készített szögesgumi pihen fent, a folyosón a szekrény tetején... várja hogy a hó lemossa a port róla! :))))

32
makimajom képe

szögesgumi autón be van

szögesgumi autón be van tiltva. Bringán megengedett?

33
Zsabor képe

A bringára vonatkozó

A bringára vonatkozó szabályok elakadtak valahol a hetvenes években. Akkor, pláne Magyarországon, még nem volt szöges gumi :)

34
foxbat88fx képe

Hát figy, falun lakom, van

Hát figy, falun lakom, van rendőr de elég ritkán.
Nem tudom mit szólna ha észrevenné, de kétlem, hogy észrevenné, csak akkor feltűnő ha az úton valahol egy kisebb foltban nincsen hó vagy csak nagyon kevés, mert akkor érdekes hangot ad ki a gumi :D:D

35
Frenki képe

De volt,a csak befelé állt

De volt,a csak befelé állt a szög......
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

36
Hemü képe

Létezik szöges gumi 28-as

Létezik szöges gumi 28-as kerékre?

Szerk:
Korán kérdeztem, már megvan.

__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
  \  ember, hanem két archetipus.   /

37
foxbat88fx képe

még a legolcsóbb is 10.000

még a legolcsóbb is 10.000 a kettő lenne 20.000 :D
az durva, én kb 5000 bőlcsináltam meg a kettőt.

38
Vegha képe

én beérném tök egyszerű

én beérném tök egyszerű 622-essel is, aminek a keveréke lágyabb. A Touring Plus k. kemény, néha adrenalinsokkot kapok, hogy kanyarban még épp volt tapadásom. Istenhegyin lefelé 0 °C-ban ez nem vicces. Szöges gumira nincs szükségem, csak egy jó tapadású trekking gumira. max 32-es szélességig. reflex csík default.

39
Frenki képe

622-23 Continetal Ultra

622-23 Continetal Ultra race, nekem még túl lágy is kopik mint állat, de csúszni nem csúszik.Reflexcsík nincs de van defektvédelem.
Rubena V66 alig drágább a Continental sport contactnál 622-28 rendes esőminta (tapadást nedvesen ez is befolyásolja),
reflexcsík és kiszúrásvédelem.
32-ből nem jut eszmbe most semmi, de biztos van, csak nem rakatják sűrűn fel.
37-es ben van egy Semperitem a Téli gépemen de nem tudom milyen,rendes esőminta,reflexcsík, semmi defektvédelem.Ha érdekel megnézem.Csúszni nem csúszik 6baron sem.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

40
Vegha képe

Contit biztosan nem vennék,

Contit biztosan nem vennék, Rubenáról nem hallottam túl jókat, de a Semperit érdekes lehet. megnéznéd ?

41
Frenki képe

Holnapután,lenn van a

Holnapután,lenn van a pincében és ki vagyok.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

42
Vegha képe

ok, köszi.

ok, köszi.

43
Frenki képe

Itt

Itt van:

https://picasaweb.google.com/106837538605117900304/2011December3

Continental Touring Life,37-622, és hiába járok vele, nem emlékeztem rá hogy van rajta reflex csík, viszont nem 7 hanem csak 5 bar-os, és tényleg nincs defekt védelme, az esőmintát magad is láthatod.
Nem járok vele sűrűn (majd télen), de voltam már vele 147km-es túrán is.Defektet nem kaptam még rá.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

44
Vegha képe

hmmmha... az hagyján, hogy

hmmmha... az hagyján, hogy a linkeden nem találok semmit, de még a tipusnévre keresve sem : (

45
Frenki képe

Bocsi, Semperit, nem conti,

Bocsi, Semperit, nem conti, próbáld most ezt a linket:

https://picasaweb.google.com/106837538605117900304/SemperitTrekking

Rosszul volt beállítva.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

46
Hilfy képe

Mi baj a kontival? Nekem

Mi baj a kontival? Nekem sportcontact van fent, 28-622, reflexcsíkkal. Eddig egyszer csúsztam meg vele az idén, ostrom utcán lefelé kontrával, mínusz 2ben. Szerintem az belefér. Kopásról nem annyira tudok nyilatkozni, július óta használom, 2-3 ezer km között van benne.

47
Vegha képe

nekem a trekking gumik

nekem a trekking gumik nagyon kemények. alig bírom felizzadni a felnire. persze cserébe egy defektem sem volt vele, de rohadt gyorsan szétrepedeznek. 1 év alatt.

48
Pontagy képe

hát, ha eső után vagy,

hát, ha eső után vagy, akkor csúszik az, ha arra gondolsz, amit te szereztél nekem, igaz, főleg akkor, ha hirtelen kell fékezni, vagy kis ívű kanyarok vannak. A balatoni bringaúton drifteltem egy szépet, nem lett perec, de kiment a bringa segge. Eső után.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

49
Frenki képe

Komolyan nem értem, nektek

Komolyan nem értem, nektek mindennel gondotok van amit használok?Életemben nem csúsztam meg még vele, miért használnám másképp? Akarok jobb tapadóképességűt de nem azért mert mert rossz, hanem mert kopós.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

50
Pontagy képe

szó sincs ilyesmiről,

szó sincs ilyesmiről, félreérted -egyszer volt vele egy ilyen esetem, ez minden, összességében elégedett vagyok vele, ha ezt elhasználom, nagy eséllyel újra ilyet, vagy hasonlót szeretnék használni.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

51
Vegha képe

szerintem egy valóban lágy

szerintem egy valóban lágy guminak nem illik felróni, hogy gyorsan kopik. a kettő valahol mégis csak együtt jár.

52
Frenki képe

Nem is azért szoktam

Nem is azért szoktam odaírni, hanem a költségek miatt.Elmentem tavalyelőtt vele Kékestetőre oda-vissza és kockás lett a futófelület.Megdöbbentem, de azzal jártam tavalyelőtt óta egészen a két héttel ezelőttig míg el nem lopták a géppel együtt.Elég romos volt már, de még bírta.
Szóval nem szeretném, ha valaki akinek ajánlom és megveszi egy hónap múlva meg vérben forgó szemekkel szidna.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

53
Vegha képe

így már értem, ok. amúgy

így már értem, ok.
amúgy nekem CST-t ajánlgat nagyon a haverom már hónapok óta. Azt mondja meglepően kurva jók.

54
elfroland képe

Bírom ezt a CST

Bírom ezt a CST márkanevet. Olyan komolynak hangzik.
De leírva a teljes nevet, hogy: Cheng Shin Tyres viszont baromira elrettentő.
:-D

55
Frenki képe

A CST nem szoktam felrakni,

A CST nem szoktam felrakni, mert pár éve elég gázok voltak amiket próbáltam vagy 2 fajtát, aztán hagytam is a fenébe, mert látszott hogy nem a csúcs valami.Lehet hogy azóta kinőtték magukat.Régen az Einthell barkácsgép is gagyi volt most meg középkategóriás.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

56
Vegha képe

szervizes a srác, nem

szervizes a srác, nem mellesleg igen rasszista beállítottságú. Így az ő szájából viccesen hangzott mikor mondta: "Tudod az a baj, hogy ezek a gumik tényleg kurva jók, hiába rizszabálók készítik."
Hát engedtem a nyomásnak, vettem kettőt 622-37-es méretben. Persze nem vakon: mutattak egy keresztbe vágott példányt, elég meggyőző pl. a defekt védelme. Egy 1mmx5mm keresztmetszetű cucc van benne, olyan masszív anyagsűrűséggel, amibe ránézésre kevés anyag tud belefúródni.
No, de a Continak sem a defektvédelmével volt problémám. A CST felszerelésből máris jobban vizsgázott, könnyebben mászott fel a felnire. Ha holnap nem fog esni, akkor tesztelni fogom élesben is.

57
Vegha képe

én már nem félek annyira

én már nem félek annyira a kínai fejlesztésű termékektől mióta tanulok TQM-et, minőségirányítást.

58
Hilfy képe

Nekem kínai robogóm volt,

Nekem kínai robogóm volt, és semmi gond nem volt vele. Na jó volt, de negyedannyi, mint kollégámnak feleannyi megtett táv alatt az olasszal.