Ma délelőtt a Hungária-Ajtósi keresztnél a Vakok Intézete előtt egy Közbiztonsági Járőr feliratú autóban ülő egyén azzal töltötte gondolom értékes idejét, hogy az autóból kiszólogatott a kerékpárosoknak, hogy az adott szakaszon vagy tolják a biciklit, vagy közlekedjenek az úttesten.
Nos, ezzel kapcsolatban több dolgot szeretnék megjegyezni.
Érthető és jogos, hogy a kerékpárosok jelenlétét, különösen azon a szakaszon nem kívánatosnak tartják a járdán. Tulajdonképpen még jó fejek is, hogy figyelmeztetnek, mert akár büntethetnének is. Persze nem kizárt, hogy az lesz a következő lépés.
Ugyanakkor meg kívánom jegyezni, hogy abban a kereszteződésben semmilyen más módon nem lehet a belváros felé átmenni az útpályán (a túloldalról járművel csak jobbra lehet kanyarodni, a Hungáriára), a másik irányba pedig a rövid lámpaciklus miatt már-már életveszélyes, én egyszer próbálkoztam meg vele, többet soha.
Vajon mikor jutnak már el oda az illetékesek, hogy egy ilyen helyzetben a megoldásra törekednének, és nem arra, hogy valakiket feltétlenül cseszegessenek. Inkább arra fordítanák a humán és egyéb erőforrást, hogy megoldják a bicajosok szabályos és biztonságos áthaladását a hatsávos úton és tovább, a liget fele (ami köztudottan népszerű biciklis úticél, sok tapasztalatlan kerós is jár arra), nem pedig arra, hogy kriminalizálják őket és leszállítsák a járművükről, valamint egymásnak ugrasszák a közlekedés legvédtelenebb szereplőit.
Ki itt az illetékes?












Abban az aluljáróban
Abban az aluljáróban életveszélyesek a kerékpárosok, mindenki lendületből akar felmenni a túloldalon, ezért már az innenső oldalon teljes erőből teker. Közben még a villamosmegállóból is jöhetnek le az aluljáró közepén.
Kifele viszonylag könnyen lehet felül átmenni, figyelni kell jóelőre a lámpaváltást, én még sohasem szorultam be még tanyabájkkal sem.
Befele kicsit macerásabb, szintén szabálytalan, de garantált nem áll oda a járőr. Amikor a Hungárián hosszában pirosra vált, balra nagyívben zöldre vált hogy be lehessen kanyarodni az Ajtósira. Ezt a pillanatot kell elkapni. Én motorral szoktam úgy menni. Bringával győz a lustaság, és be ezerrel az aluljáróba, de mindig megfogadom magamban, hogy ez volt az utolsó.
Kerékpárral olyan nincsen, hogy semmi mód. Leszáll az ember, és tolja (mármint a törvényalkotók és közlekedésszervezők szerint. Egyedül a lépcsős aluljáró az akadály.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
szerkesztve: Amikor elkezdtem ezt a hozzászólást, már volt 2 hozzászólás, az első príma seggbekxrt kollágánktól valami trollkodás, meg arra egy feddés. Mire megírtam, eltűnt a trolltakony, én lettem az első hozzászóló. Na, ezt a gyakorlatot kellene kicsit megerősíteni.
Na, ezt a gyakorlatot
Na, ezt a gyakorlatot kellene kicsit megerősíteni.
Azt, hogy kiszedjük előled az összes hozzászólást, hogy első légy? ;-)
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Nem értem a dolgot. Én ott
Nem értem a dolgot. Én ott az úttesten mindig át tudtam menni bőven beleférve a zöldbe kifelé.
Befelé meg nincs keresztforgalom a járműveknek, na bumm, máshol is van ilyen a városban. És azért nincs, mert nem indokolja a járműforgalom, abból az irányból alig pár autó jönne.
A Francia úton szinte nulla forgalom mellet le lehet csorogni a Thököly útig, ott van kerékpáros nyom átvezetés, vagy ha a Városliget a cél, akkor meg az Erzsébet királyné útján is át lehet menni gond nélkül.
Kipécézni a környék kereszteződései közül azt az egyet, ahol az egyik irányból nem lehet áthajtani keresztben, nos, ez szerintem szőrszálhasogatás, és semmi értelme.
Vannak ennél sokkal fontosabb hiányosságok is...
Szerk.: Arról nem is beszélve, hogy erősen elmebeteg az, aki a régi M7-es stílusában készült Ajtósin teker ki a Hungária felé...:/ Max. a Herminától, végszükségben...
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Azért ez a kereszteződés
Azért ez a kereszteződés a legkellemesebb útirány Zuglóból, Pestújhelyről a belváros északi fele felé a ligeten át. Én csak azóta nem járok erre, amióta van a Thököly bringaút. És azóta is szívesebben járnék erre, de ott demonstrálni kell a sűrűbb bringásforgalommal.
Ezt az aluljárót a mozgássérült gyerekek miatt építették ilyenre, hogy ki tudjanak vergődni a ligetbe a Mexikói útról. Ha az ő iskolájuk nem itt lenne, ez az aluljáró szép lépcsős lenne. A bringások meg megoldanák felül.
Nem akarok ördögöt a falra festeni, de ebben az aluljáróban lesz még súlyos bringás általi gyalogosgázolás. Akkor meg majd magyarázkodhatunk.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
szerk.: Nem mindenki megy csak az úttesten, mint te. A liget sarkához rengetegen érkeznek átlósan gurulva a ligeti sétányon.
Laktam Zuglóban, sosem
Laktam Zuglóban, sosem jártam az Ajtósi felé, mert tudtam, hogy gyász. Mivel pár száz méteren belül két alternatív és főleg szabályos átkelést biztosító kereszt is van, szerintem okafogyottá vált ez a dolog. Nem kell használni, 2 perces kitérővel megoldható. Ennyi.
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Ez olyan autós duma,
Ez olyan autós duma, háztömböket kerülgetni behajtani tilosok miatt ;-). Az átlagbringás a legrövidebb utat szereti, mindenen át.
Szerintem főleg a liget miatt járnak erre az emberek, azon nagyon kellemes átvágni, és ez a legközelebbi elérési pont. Nekem a párom meg a fiam is erre jár minden nap. Nem győzöm figyelmeztetni őket, hogy az aluljáróban gyök kettővel.
És a Thököly jó sokáig bringával behajtani tilos is volt, ugyebár, csak most oldották fel.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Igen, épp ez volt a
Igen, épp ez volt a bejegyzésem lényege. Hogy a bringások megoldhassák felül. Méghozzá biztonságosan, felesleges vargabetűk nélkül. Valójában ez lenne a megoldás.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Meg lehet oldani felül, de
Meg lehet oldani felül, de az kényelmetlenebb és lassabb, egyeseknek még veszélyesebb is. Én sokáig elvi okokból csak fent jártam, de már engedtem az elveimből.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Bocs, de én minden nap arra
Bocs, de én minden nap arra járok, és nekem ez a legoptimálisabb útvonal. Az Erzsébet királyné egy horror, a vesémet kirázza és különben is állati büdös és utálom. (Ezért választottam végül a Korong utcát illetve egyéb környékbeli kis utcákat. Már így is úgy közlekedem ott, mint az ökörhugyozás, mert sehol nem lehet normálisan menni.) Arról nem is szólva, hogy arra is csak gyalogos aluljárón lehet átmenni, azaz lehetne, ha nem kellene az illegál zsibvásáron és minden ezzel együtt járó dolgon átverekedni magad.
Kérlek, ne tegyetek már úgy, mintha ebben a városban mindennki tök profi bicós lenne, akinek meg se kottyan átrongyolni a hatsávos úton "elkapva a megfelelő pillanatot". Ennek az időnek már vége, hál istennek.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Az Erzsébet Királyné
Az Erzsébet Királyné átjáró az még rosszabb. Nem beszélve az emberfejnyi macskakövekről a trolifordulóban, vagy szintén a járda.
Kifele tényleg nem probléma felül átmenni, elég hosszú a zöld a sok balra kanyarodó miatt. Lehet hogy pont a zöld végére értél oda. Nekem inkább az a problémám ott, hogy sokat kell várni amíg a Hungárián keresztbe piros lesz.
De sajnos a járőrnek ott igaza van, nem szabad száguldozni abban az aluljáróban. Előbb utóbb büntetni is fognak. Mikor szoktak ott állni?
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
"Mikor szoktak ott
"Mikor szoktak ott állni?"
Ma láttam őket először, délelőtt fél 11 körül.
Biztos szóltak nekik a Vakok Intézetéből.
Még egyszer mondom, ez gáz helyzet, a bicósok nem oda valók. De jelenleg nemigen van vállalható alternatíva, ez viszont nem az ő hibájuk.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Thököly út, amióta van
Thököly út, amióta van bringás nyom. Utána meg akár már a Herminán jobbra.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Mondom, vállalható. Már a
Mondom, vállalható.
Már a Korong utca (Ajtósi kereszt) is kompromisszum a legoptimálisabb útvonalamhoz képest (Erzsébet k.)
Ha valaki nem a belvárban lakik, eléggé számít neki, hogy ne kelljen még kilométereket kerülnie olyan dolgok miatt, amik kis odafigyeléssel megoldhatók lennének.
De még mindig várom a javaslatot az illetékes személyére, aki valóban tenni is tud az állapotok tényleges megoldása érdekében. Főváros? Kerület? Tudja valaki?
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Szerintem arra nincsen
Szerintem arra nincsen esély, hogy a Vakok intézeténél bármit változtassanak.
Ha az Erzsébet az optimális, akkor tényleg nagy kerülő akár még az Ajtósi is. Gázolj csak át a csövipiacon a trolivégállomáson. Meg a felügyelőknek is azt kéne javasolni, hogy azt az aluljárót tisztítsák meg.
Ha észak felé van dolgom (Lehel tér környéke vagy efféle) van hogy a Rákosrendező felé megyek, majd be a Vágány utcán.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Miért nincs rá
Miért nincs rá esély?
Látod, fontos nekik, oda állították az emberüket is.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Esély az út
Esély az út változtatására nincsen. Arra van, hogy tolásra kényszerítsék a bringásokat - félig meddig jogosan.
Egyébként abban a keresztben jópár éve még befele is lehetett egyenesen menni járművel az Ajtósira. Csakhogy egyre több ótós kezdte az Ajtósit menekülőútnak használni az M3-ra, és akkor megcsinálták a kettős kifele balra kanyart. És hogy azok minél hosszasabban kanyarodhassanak, elvették a befele egyenes zöldet. Esetleg annak a visszaállításáért lehetne lobbizni. De az ótós lobbi erősebb.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
"Meg a felügyelőknek is
"Meg a felügyelőknek is azt kéne javasolni, hogy azt az aluljárót tisztítsák meg."
rendszeresen kimennek, elzavarnak mindenkit, majd 1-2 óra múlva kezdődik elölről.
(személyes demonstrációm hogy a leborított cuccokon keresztül gázolok gyalog és bringával, ha már akkora faszarcok, hogy nem hagyják közlekedni az embert)
Egyébéként ez megint
Egyébéként ez megint ugyanaz a hozzáállás, mint amivel bajom van: vajon nem lenne egyszerűbb valahol egy legál helyet biztosítani nekik, ahol lerakhatják a szánalmas kis áruikat és pl. nem az út közepére meg a töltésre vizelnének, hanem lenne nekik WC? Aki meg nem oda megy, hanem továbbra is az út mellett tanyázik, attól elkobozni a cuccait. De ez úgy látszik, túl bonyolult lenne, vagy mi.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Ma ott rázattam két új
Ma ott rázattam két új kereket egy fél órán át, a felvonulásit ellepték a lovas kultúrások.Ráz, ráz, de azért nem olyan gáz, meg sem közelíti a homokóra előtti parkolót.Azt használom szimulálni a kátyúkat.
Mindig ott megyek, aluljáróban forduló előtt visszakapcsol csenget, és már befelé nagyon figyel.Gond nélkül teljesíthető, cuccal is.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Ha a Francia úton csorogsz
Ha a Francia úton csorogsz el az Erzsébet királynéig, ott nem kell a zsibvásáron keresztül aluljárózni. Az a 30 méter macskakő a trolivégállomáson meg tényleg nem tétel.
Utána meg már pont belemehetsz át a Hungárián a Városliget közepébe...
Amúgy meg még mindig nem értem, miért probléma tolni a bringát, ha nincs más lehetőség. A városban vannak ilyen vagy ehhez hasonló helyek dögivel, ahol szabályosan csak tolva lehet átkelni bringával. És ott az autósok meg pl. sehogy sem tudnak átmenni. Hozzájuk képest még mindig óriási előnyben vagyunk szerintem.
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Az autóknak alapból nem
Az autóknak alapból nem kell össze-vissza kerülgetniük, ha át akarnak jutni a fél városon. Egy elméleti, üres város esetén. Erre jön rá a forgalom, mint akadályozó tényező. Az autósokat ez a forgalom akadályozza, a kerékpárosokat az infrastruktúra önmaga és a forgalom.
Nincs kitalálva, hogy a kerékpáros forgalom hol tudjon haladni, hol tudjon egy másik útvonalra kanyarodni. Főútvonal szerűen. És nem minden második kereszteződésben 2-3 lámpaváltással átjutni, pár-száz méterenként teleport a túloldara (jó esetben átvezetés elsőbbségadással), majd megszűnő infrastruktúra (járda jön). Meg hasonlók
Ilyenkor a bringás keres egy problémamentesebb útvonalat. A korong utcai alagút a vasúti töltésben ilyen. Onnan hiányzik egy átvezetés, meg persze jó lenne egy bringás másik alagút is. Itt még közművet sem kell áthelyezni.
-
Zsurmi
Azt hiszem ez a hozzá
Azt hiszem ez a hozzá állásom és a többség hozzáállása között a különbség:Nem nyavajgok hanem megyek.Még életemben sem szálltam le az alagúton át se oda se vissza.
Kezdem azt gondolni valami elit kommandó mindent eltakarít az utamból mire odaérek, és utánnam meg visszasimul az eredeti állapot.....
Jajgatnak itt a forgalom miatt,hogy sok az autó....
Megtudnák faluhelyen csomagtartón a pb palackkal és egész úton 3 jármű jön csak szembe:
3 db Duplaszéles kerekű Rába Steiger, maguk után húzva az évszaknak megfelelő 6-os ekét a mélyszántásból, be a gépállomásra, meg a tárcsákat, boronákat, közben téglányi sárdarabok hullottak róluk....mégis elfért mellette anyám, és soha nem tolta.De mást se láttam leszállni soha.Leesni igen, pl részegen, leszállni max ha megérkezett, vagy találkozott valakivel.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Itt nem a biciklisek
Itt nem a biciklisek védelméről van szó, hanem a mozgássérült és a látássérült iskola tanulóiéról, akiket a bringások veszélyeztetnek az alagútban meg a járdán.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Jó csak itt többen
Jó csak itt többen elkezdtek sikitozni, hogy miért kell leszállni az alagútban, meg milyen szar az út.Erre felé lakom, és én úgy látom a fene nagy aggódás az érintetteket nem nagyon jellemzi, egész ügyesen elboldogulnak maguk is, és köszönik szépen nem kérnek a sajnálatunkból.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
A hatóság kiszállt a
A hatóság kiszállt a helyszínre és leszállítja a bringásokat. Ez volt a kiindulási alap.
Én 3 saroknyira ettől a helytől nőttem fel, laktam kb. 30 évig, 1 saroknyira dolgoztam 3 évig, és manapság is naponta érintem, meg az egész családom.
Valóban jó lenne egy korrekt átvezetés felül. Én minden aluljárótól viszolygok. Ha valakik nem akarnak szintbéli kereszteződést autókkal, építsenek autós alul- vagy felüljárót, ne a gyalogokat lépcsőztessék.
Te hogyhogy 2x vagy aktív felhasználó? 2 gépről fórumozol egyszerre?
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Úristen a sötét
Úristen a sötét énem!.....ennyire nem lehetek gyors, hogy el se mentem már itt vagyok.
Vaszeg az a baj hogy ezt a krómot nem nagyon bírom megszokni, és néha váltok az IE-re és a két böngésző kétszer dob be.A tököm tele már szoftver fejlesztőkkel.Mi a f***-nak kell variálni állandóan a menükkel, meg a helyükkel?
Mintha Guttenberg egyszerre használt volna arab, európai,héber, és kínai írásjeleket oldalanként.
Az a fogalom, hogy elsajátítottam, nem mond nekik semmit.
Nem az az életcélom, hogy állandóan keresgéljek, arra ott a szupermarket.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Hoppá, és is beléptem 2x!
Hoppá, és is beléptem 2x! De én firefox-szal meg operával...
Fordulj seggbekúr-hoz bizalommal böngésző ügyben, nagyon unatkozik.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Annyira nem vagyok vele egy
Annyira nem vagyok vele egy színvonalon, hogy félek nem tud segíteni.Egy analfabétának hiába beszélsz kalligráfiáról...
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Naponta járok arra
Naponta járok arra bicajjal, és gyakran gyalogosan. Sajnos amit a bicajosok többsége művel az aluljáróban az elkeserítő. Tessék leszállni, vagy legalább a 10km/h sebességet betartani! Aki nem tud combból felmenni, az tolja fel!
Kifelé mindig az úttesten megyek, teljesen szabályosan, telizöldnél. Naponta tapasztalom, hogy amig a zöldre várok, 3-4 bicajos lezúg az aluljáróba kifelé irányban. Gondolom sajnálják azt a 15 másodpercet...
legabszurdabb élményem ott
legabszurdabb élményem ott az volt, mikor egy quad elől kellett félreugranom mert nem akart kikerülni. :)
Teljesen jogosnak tartom,
Teljesen jogosnak tartom, fent is át lehet menni kis odafigyeléssel - szerintem. Nekem nem okoz gondot, pedig papírkutya vagyok.
--
Sötétben guruló ninják ellen dobócsillag készletet vásárolnék jó áron.
Amúgy meg már eleve a
Amúgy meg már eleve a téma címe is rossz.
'Ismét csak tolni lehet a Hungárián'
Nem ismét, ott mindig is tolni kellett, ez egyfajta beismerése a szabálytalankodásnak.
Tehát amíg nem teszi szóvá a hatóság, addig nem probléma az átvezetés hiánya, mert fű alatt bringázunk a járdán, az aluljáróban.
Ha meg szólnak érte, nekiállunk hisztizni, mert nincs megoldva az átvezetés.
Nem úgy kellene, hogy előbb meg kéne próbálni mindenkinek szabályosan átkelni, és akkor lenne alap lobbyzni egy szabályos átvezetésért? Amíg csak azt látják, hogy mindenki vadul járdázik, meg aluljáróba 30-cal esik be, szerintem inkább maradjunk csöndben.
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Sajnos ez sem a konstruktív
Sajnos ez sem a konstruktív hozzászólások számát gyarapítja...
Én azért, ha nem haragszol érte, folytatnám a "hisztit", hátha értő fülekre találok az illetékeseknél. Természetesen nem egyedül, talán csatlakoznak hozzám olyan emberek, akik szintén azt szeretnék, ha az áldatlan állapotok megszűnnének, és erre nem a rendészeti megoldást találják célravezetőnek.
E poszt célja főleg ez.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Hát persze, a
Hát persze, a szabálykövetésre való törekvés nem konstruktív, gratulálok.
Amúgy köze nem volt a válaszodnak a kommentemhez, ezért megkérdezem még egyszer: miért csak most megy a 'hiszti', mikor rászólnak a szabálytalankodókra? Eddig, amíg elnézték ezt, nem voltak 'áldatlan állapotok'?
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Meghát nem a Hungárián,
Meghát nem a Hungárián, (azon lehet bringázni extrémsportkedvelőknek meg neked). Vagy az Ajtósin vagy KERESZTBEN a Hungárián, de a problémát leginkább az "Ajtósi-Hungária aluljáróban" írja le.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Tudod, hogy értettem.
Tudod, hogy értettem. Szavak kiforgatása inkább AG és MM asztala, ne vedd el a kenyerüket...:)
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Nem vagyok
Nem vagyok közlekedéstechnikus vagy mifene, de a külön bringás lámpa felülre mindkét irányba nem lenne megoldás?
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Nem kell bringás lámpa.
Nem kell bringás lámpa. Egyszerűen kellene engedni a forgalmat egyenesen befele az Ajtósira. Azt viszont a 2 balra kanyarodó sáv kitalálói nem szeretnék.
A bringások 90 százaléka akkor is az aluljáróban menne át.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Szerintem ezért kell, mert
Szerintem ezért kell, mert a Hungárián nagy sebességgel mennek, valamint a lámpánál ritkán torlódnak fel, ezért ha már épp vált nekik a lámpa, akkor ezerrel tépnek be a lámpazónába. Én ezért szoktam le a felül közlekedésről, mert kétszer majdnem oldalba kaptak, amikor én még nem értem át teljesen. Pedig zöldben indultam el.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Kifele volt már nekem is,
Kifele volt már nekem is, hogy beszorultam középen. De a lámpaoszlop szigete jó menedékhely, hosszabb mint egy bringa.
Erre a Thökölyn is van esély. Ezért nem akarták engedni ott a bringásokat eredetileg.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Ez vicces. Nem, nem az a
Ez vicces. Nem, nem az a megoldás, hogy hosszabbítunk a lámpacikluson, hanem inkább nem engedjük a bingásokat. Jellemző.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Plusz a gyalogosokat
Plusz a gyalogosokat leküldjük a föld alá, hogy azok végképp ne zavarjanak senkit olyat, aki 70+ km/h-val szeretne a belváros határán menni.
Ezen csak egy gyökeres szemléletváltás segítene,de ha ezt itt sem értik meg,akkor mi várható azoktól akik döntenek az ilyen ügyekben. :((
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Hát, elég hosszú zöld
Hát, elég hosszú zöld kéne azoknak a szegény mozgássérült gyerkőcöknek, hogy kényelmesen átérjenek. Jó ez a hosszú rámpa nekik.
És én a Blahán a zebrát nagy áttörésnek érzem. Még a Felszab térre meg az Astoriához kéne zebra, és az sokat javítana az én közérzetemen.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
De miért kellene engedni?
De miért kellene engedni? Azért a napi 15-20 autóért, ami onnan kihajt? Onnan jóformán csak az jön ki, aki abban az irodaházban melózik. Megborulna a Hungárián a zöldhullám, több ácsorgó verda, több szmog, több rák, stb...
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Akkor kéne engedni onnan,
Akkor kéne engedni onnan, amikor szemből is engedik egyenesen+balra nagy ívben. Jelenleg akkor kintről befele csak jobbra kisív engedett.
Olyanra kéne megcsinálni, mint a legtöbb kereszteződést: amikor az Ajtósinak zöld, lehessen mindenfele menni. Pont azért, mert kevés autó menne befele, nem zavarna senkit. Egyébként ha ott megint lehetne befele menni, akkor a Thökölyről egy csomóan lekanyarodnának, mert ez alternatíva lenne a városba befele, felszaporodna lassacskán a forgalom.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
ezt nem igazán értem. a
ezt nem igazán értem. a thökölyről most is le lehet kanyarodni a hungáriára, onnan meg az ajtósira.
a francia útra meg jó nagy hülyeség lenne ráeresztni akkora forgalmat.
Ja, ez +1, de viszont
Ja, ez +1, de viszont megspórolna egy lámpát, ha a Francia úton menne.
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Amíg lehetett, mindenki a
Amíg lehetett, mindenki a Francia úton járt, kellemesebb volt a Rendőrségnél menni be egyenesen a központ felé, mint a Thököly-Hungária keresztben jobbra a gyalogok között, aztán várni a nagyon rövid balkanyar-zöldre az Ajtósinál.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Ja, csak akkor kicseszel a
Ja, csak akkor kicseszel a sokkal több autóval, ami meg az Ajtósiról kanyarodik ki balra. Főleg, ha a Thököli forgalmának egy része is arra jönne. Lehet beállna az Ajtósi, mert telezöldnél ugye a kanyarodó van szopóágon...
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Pontosan. Régen ez így is
Pontosan. Régen ez így is volt, aztán kialakították a mai rendszert. Én egyébként jobban kedvelem, ha egy kereszteződében minden irányba lehet menni az autóval. Néha teljesen feleslegesen kell háztömböket kerülgetni.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Aki tudja kezelni a
Aki tudja kezelni a helyzetet, azzal nincs baj a telezöldnél.
De amikor kötelező haladási iránnyal megáldott lámpás keresztekben is össze-vissza törik magukat meg a verdájukat a sofőrök, az már gáz. És most ez a tendencia sajnos...
Gépsárkányaim - Cserebere cuccok
Nekem inkább az jutott
Nekem inkább az jutott eszembe, hogy csak a kerósokat engednék egyenesen, az autókat nem.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Zenmacska! Szerintem ide
Zenmacska!
Szerintem ide írd meg a problémát, és a javítsára a javaslatodat: http://www.zuglo.hu/ZGTCS.nsf/pgeWEB?OpenPage&id=KO