Felkerültek, ott vannak, láttuk, a saját szemünkkel, csinálás volt, megvan!! :)))
VIDEO:
http://www.youtube.com/watch?v=bzUQabT5L2E
Pár kép meg post a Chic-en is.
Megabrutál köszönet és respekt mindenkinek aki küzdött azért, hogy ez megvalósulhasson!













De, teljesen levettek,
De, teljesen levettek, nemcsak a hangot :P Jutab power. Es most 3 napig off, nem is fogom latni. Zsir :F
----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
hogy a jó édes... na
hogy a jó édes... na sebaj, velem nem szúrnak ki, megóggyuk okosba'
ha az nem menne, akkor itt a
ha az nem menne, akkor itt a masik: http://vimeo.com/26461287
vagy: http://www.youtube.com/watch?v=bzUQabT5L2E
És a Szabadság hídra is
És a Szabadság hídra is újra felfestették :)
Most úgy igazából?
Most úgy igazából? :O
Flicka
Nem tudom. Sima festékkel
Nem tudom. Sima festékkel van, nem domborúval
Kösz a videót. Tényleg
Kösz a videót. Tényleg nagy lépés.
Ugye ez akkor most sima festék, nem pedig az útfelületből kidomborodó izé ami döccen?
Igen, ez sima festék, nem a
Igen, ez sima festék, nem a kidomborodó.
Lájkoltam a
Lájkoltam a Youtube-on...:)
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Kint volt az RTL-klub
Kint volt az RTL-klub sajtósa is. Képek itt: http://picasaweb.google.com/atoreki/MargitHid#5629472213287031170
Én már mentem is rajta
Én már mentem is rajta hehe.
Úgy haladok át az autódugón, mint homok a szitán.
Azért az vicces, h a fickó
Azért az vicces, h a fickó szedi le a takarófóliát a 40-es tábláról, a kocsi hátán meg ott a 30-as :)
igen,mert amig ott dolgoztak
igen,mert amig ott dolgoztak a munka idejére 30-as a sebességkorlátozás.
ebben mi a vicces?
vagy ugy gondoltad hogy az a kocsi a 30-as táblával a hátulján ott fog örökre parkolni?
Jóvan srácok,
Jóvan srácok, ünnepeljünk. De én valahogy nem tudok felhőtlenül örülni egy majd' 30 milliárdos hidépítés után ilyen összvér megoldásnak. Ahelyett hogy a megnövelt járda helyett az útpályák lettek volna egy nyomtávnyival szélesebbek, most lehet majd kerülgetni egymást auótóval-bringával - nos és persze a járdán gyalogosan és bringával. Hullajó összvér buhera sz@r megoldás. Igazi magyar virtus. Pláne jó a 40-es korlátozás. Végülis egy nagykörúti nyomvonal 2x2 sávján tök logikus így megakasztani a forgalmi folyamot.
Juteszembe ez a fújóbrigád pl. a Szilágyi E. fasorra, vagy épp a Gödör mellé mikor ér oda? Pláne ha soha el nem idítja őket senki...
Szánalom ez a város. Az új vezetésével és annak sikerpropagandászaival egyetemben.
Városjáró Blog
"Végülis egy nagykörúti
"Végülis egy nagykörúti nyomvonal 2x2 sávján tök logikus így megakasztani a forgalmi folyamot."
Ember, te miről beszélsz? Forgalmi folyamat?
Engedd meg, hogy meghaljak a röhögéstől.
És ez csak az egyik aranyköpésed volt ebben a kommentben.
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!
+1 A híd közepén levő
+1
A híd közepén levő zebralámpa miatt így is lassaban haladnak az autók, mint én, aki 20-szal tekerek fel az emelkedőn.
Úgy haladok át az autódugón, mint homok a szitán.
Ez az, azt is meg kell
Ez az, azt is meg kell szüntetni :-)
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!
Volt egyszer, hol nem volt,
Volt egyszer, hol nem volt, egy érdekes Budapest-blog, egy érdeklődő, vizsgálódó felhasználóval. Járta a várost, tudta, mikor kell felemelni a szavát, és küzdött is a jó ügyekért. Kedveltem.
Aztán egy-két éve felbukkant egy megkeseredett morgolódó alak, aki a nevén kívül már szinte semmiben sem hasonlított arra a másikra, inkább egy zsörtölődő öregemberre. Először azt hittem, csak egy nyári szünet hiányzik neki, de többről volt szó. Egy egész új karakterről. Egy darabig tán népszerű volt, még az Index is videózott vele, elvégre egy kis fikázásra mindig van igény.
De szép lassan az a RÉGI szinte teljesen eltűnt, és itt maradt az örök zsémbes. És eggyel kevesebb Budapest-blog a könyvtáramban.
Mese vége.
HepiEnd nincs.
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Már ezerszer leírták,
Már ezerszer leírták, hogy a z útpályát nem lehet a híd főtartóin kívülre rakni, mert nem bírja el a terhelést. Ezért is lett magasított járda, hogy még véletlenül se lehessen felhajtani rá. Ott ugyanis csak egy konzol van, ami jóval kisebb teherbírású.
A forgalom most eddig sem akadt meg, pedig minden reggel ott megyek bringával. Ez egy híd közúttal, nem autópályával. A bringa meg jármű, az úton van a helye. Aki meg nem mer az úton menni, annak lesz bingaút (É) és bringagyalog (D).
" A forgalom mi vagyunk"
" A forgalom mi vagyunk" idézet egy klasszikustól.
Azaz ha mi vagyunk akkor mi vagyunk :)
MEGA LOL
Riszpekt nektek.
Sör nélkül rakom, oszt?
Ha a forgalom a biciklisek,
Ha a forgalom a biciklisek, akkor a forgalmi dugók is miattatok vannak?:)
A hídon annak
A hídon annak szerkezetéből adódóan az úttestet nem lehetett szélesíteni, a járdák ugyanis egy sokkal kisebb terhelésre tervezett külön tartó konzolon vannak a hídra "ragasztva", amire gépjárművel nem lehet ráhajtani.
Emiatt mindenképpen jelentős kompromisszumra volt szükség a bringás infra megtervezéséhez, hiába akart a kerékpárosok érdekeit képviselő Kerékpárosklub is bringasávokat a híd úttestjére.
Az útpálya szélesítése nélkül, a kerékpársáv kiépítése a gyakorlatban egy forgalmi sáv megszűnését jelentené, így a mostani 2x2 sávból lehetne egy-egy széles sáv a gépjárművek részére a szélén kerékpársávval, ami nem biztos, hogy működőképes megoldás lenne a nagykörút forgalomcsökkentése nélkül.
A mostani megoldás a bringapiktókkal úgy oldja meg a kerékpárosok közúti forgalomba integrálását, hogy megmarad a két forgalmi sáv irányonként, miközben ezek az ábrák - a sebességkorlátozással együtt - igenis sokat javítanak a kerékpározás biztonságán, mert felhívják a közlekedők figyelmét arra, hogy a hídon szabályosan az úttesten lehet tekerni és erre számítani is kell.
Na, ezért őrülünk ezeknek az aszfaltra kent sárga bicigliknek.
ezt a szerkezetes szöveget
ezt a szerkezetes szöveget én sem tudom igazán elhinni...
viszont milyen szép lesz majd az egysávos nagykörút, széles és tömött biciklisávval és akkor a hídon a bringaút is jó széles korzó lesz a szigetre gyalogolóknak:)
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Az ám, legyen csak meg
Az ám, legyen csak meg mimnél előbb az a jó széles korzó a gyalogosoknak, ahol zavartalanul andaloghatnak. :)
Igen , mert ahhoz kellett
Igen , mert ahhoz kellett volna némi hídmérnöki fantázia, hogy az új bringás forgalmat ne csak két dimnezóban tudják elképzelni.Ezért kár volt 4 évig a szakközépben az axonometrikus és a nézeti műszaki rajzot tanulni...nem fejlődött ki a térlátás.
Ha már mindkét hídfőt megbolygatták különböző alagút projektek miatt, és a főtartók kereszttartóit is kicserélték (láttam),akkor már nyugodtan lehetett volna a villamos útpálya alatt az egyik hídfő alagútjából a másik hídfő alagútjáig egy teljesen zárt, vagy részben zárt bringás hidat építeni.Teljesen zárt kivitelben a klasszikus Stewenson-i szekrénytzartós hídra gondolok olyan 1830 körülről ahol a vonat egy négyszögletes csőben robog át.Szerekezetileg a híddal összeépítve iszonyúan növelte volna annak teherbírását pont ott ahol a legfontosabb a tömeg, és a rezonancia miatt, a villamos alatt.Ráadásul nem kell róla a havat takarítani, és nem lóg ki tulzottan a főtartók szélességi méretéből.Adva ezzel örörmöt azoknak is akiket jobban zavar a látkép mint az hogy nem lehet közlekedni a városban.
Részeben nyitott megoldásnál ha elegendő szélességű útpályát alakítanak ki, még ideiglenesen használaható szervíz-karbanntartó útként is alkalmazható, mert kisebb gépek is fel tudnának jutni a szerkezet közé az útpálya alá.Ne adj isten a majdani újrafestés egy jó része megoldható a híd lezárása nélkül is lentről.
Ehelyett mindeki a nyomrorult járdaszélességekkel, meg sávokkal vacakolt, meg a szobrokkal.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Mekkora a zajszint az
Mekkora a zajszint az útpálya alatt?
Amekkorára elszigetelik.De
Amekkorára elszigetelik.De ha jó merev a szerkezet nem tud nagyon rezgésbe jönni ergo kevesebb a zajképződés.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nem tudom, hogy egyáltalán
Nem tudom, hogy egyáltalán vizsgálták-e ezt a lehetőséget, de eddig nagyon úgy tűnt, hogy a bringainfrák tervezése esetén a tervezők fantáziája gyakran csak odáig terjedt, hogy megpróbálják kitalálni, hogyan tudják a kerékpáros infrastruktúra fejlesztésére igényelt támogatást járdaépítésre/felújításra fordítani.
Amennyire én tudom ez sehol
Amennyire én tudom ez sehol fel sem merült, és miután én is csak 6 -od erővel követtem a Margit-Híd felújítását, tkp az itteni viták közben világosodott meg előttem az elgondolás.Az idő nagyrészében azt sem tudtam, hogy elszenek alagutak mindkét hídfőn.Onnan jött az ötlet.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Frenki. Te ismered az itteni
Frenki. Te ismered az itteni általános gondolkodásmódot. Ha az alagutakba rakták volna be a bringásokat, akkor most azon jajjveszékelne mindenki, hogy a "föld (aszfalt) alá kényszerítenek minket a szemetek!!44".
Sajnos vannak olyanok, akiknek semmi se jó, kivéve, azt amit egy trip alatt elképzeltek maguknak még Woodstockban.
a pesti hídfőnél minek
a pesti hídfőnél minek lenne alagút...?
oké, tudom, hogy klassz dolog alagutat fúrni, sok tízmilliót ki lehet érte számlázni. de eddig is a híd alatt ment a kerékpáros közlekedés...
igen, a híd alatt ment
igen, a híd alatt ment de:
-át a gyalogosok között a HÉV-villamos aluljáróján keresztül, ahol elvben le kellett volna szállni, és tolni (tábla szerint) a bringát: soha senkit nem láttam tolni. Itt sokszor az volt a megoldás, hogy az ember (szabálytalanul) lement az útra és ott ment
-200m-es szakaszon belül két lámpa van, és úgy kell oda-vissza menni az út két oldala között + a jó kis emlegetett HÉV-villamos aluljáró
-jelenleg nem tudom, mi a szabályos megoldás, de én az úton vágtam le a napokban és át a híd alatt
nem akkora marhaság az alagút oda, szerintem
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
A pesti hídfőt írta, nem
A pesti hídfőt írta, nem a budait.
értem, csak annak idején
értem, csak annak idején ment a rinya azon is, hogy: "jájdeszar az alagút a budai oldalon" és erre írtam. A pesti oldalra nyilvánvalóan nem lehet, és nem is kell alagút.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Olyanok rinyáltak, akik
Olyanok rinyáltak, akik csak fényképen látták. Még át sincs adva, így nem lehetett kipróbálni.
Na akkor most tisztázzuk,
Na akkor most tisztázzuk, mindkét hídfő alagútjairól írtam.A híd előtt lehajtottunk volna oldalra, majd be az alagútba, majd 90 fokos kanyarral be a hídfők előtt most is meglévő alagutakból a híd alá épített szekérnytartós, vagy nyitott bringás hídra, majd a híd után ismét alagutba futva és ismét 90 fokos kanyarral lehetne ezzel a megoldással a híd alól kihajtani.Tehát az útpályára rá se hajtanánk, mert a hídfő előtt az útpálya alatt futó bringáshídhoz mindkét hídfőn az alagutakba kellene lehajtani először.
Én erre gondoltam.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Frenki: "Az idő
Frenki: "Az idő nagyrészében azt sem tudtam, hogy elszenek alagutak mindkét hídfőn."
Mi erre írtuk, hogy csak a budain lesz.
Ahogy én látom a pestin is
Ahogy én látom a pestin is lesz, igaz hogy ott volt is, de átépítették ha jól láttam, talán még nem adták át a forgalomnak de lesz.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Ő a pesti oldalra írta,
Ő a pesti oldalra írta, ahova tényleg nem szükséges, és nem is lett. Másrészt a gyalogosokat vihették volna át egy alagúton, hogy ne legyen itt ilyen szűk a bringagyalog.
Erre gondoltam én azt ki,
Erre gondoltam én azt ki, hogy aki átmegy a híd alatt az menjen a pesti oldalon ott ahol most is.Aki viszont a hídpálya alatti bringás hídra akar menni az használja a régi gyalogos alagutat.
Hiszen most van gyalogátkelő a híd felhajtóján a Pozsonyi utca felől, illetve a át a körút végén a villamos megállónál.Minek nekik 50 méterre a gyalogátkelőtől, egy gyalogos alagút is?
Viszont ezzel a megoldással konfliktusmentesen haladhatott volna a gépjármű, gyalogos és bringás forgalom ugyanazon a hídon , de megfelelően elszeparálva mindeki a saját igényeinek megfelelően, és a jelenlegi forgalmi rendnek is megfelelően, hiszen a pozsonyi úti gyalogátkelő szintben viszi át a gyalogokat a hídra, míg a bringaút pesten a híd alatt kanyarog, akkor minek felhozni a hídra, ha lehet a hídpálya alá vezteve átvinni budára, ahol dettó a helyzet a bringaúttal és a gyalogátkelőkkel.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Nem elég, hogy tiltsuk ki a
Nem elég, hogy tiltsuk ki a kerékpárost az úttestről, hanem még a látványa se zavarja a gépjárművezetőket?
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Nincs mindig bállt dugó a
Nincs mindig bállt dugó a hídon, kár ezt kommunikálni. Így a 40-es sebességhatár bizony korlátozás és nem a létező lehetőségek lepapírozása (a demamgóg autópályás résztől most jótékonyan eltekintek). Mint ahogy a főtartós okfejtés is kétséges, mivel az egész hidat az alapjaitól építették újjá, ezért ha a főtartó nem ott van ahol lennie lenne jó, az az újjáépítők bűne! 1876-ban sem ott volt, aztán '37-re ott lett...
Városjáró Blog
A hídpilléreket nem
A hídpilléreket nem cserélték, és nem szélesítették. Így a főtartók kicserélés után is csak ugyanoda kerülhetnek vissza.
jó, szólunk nekik, hogy
jó, szólunk nekik, hogy kaparják le az egészet a ge*ibe, az lesz a legjobb megoldás, és akkor majd mindenki felhőtlenül lehet búvalbaszott.
ROTFL - Kerékpáros vagyok,
ROTFL
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
550m. 50km/h -val 40
550m. 50km/h -val 40 másodperc, 40km/h-val 49 másodperc.
9 másodperc a különbség.
Persze ha a híd előtt, a hídon vagy a híd után piros a lámpa akkor tök nyolc mert kb. 16km/h lesz az átlagsebesség de ne vesszünk el a részletekben.
9 másodperc.
Szerintem forduljunk ombuccmanhoz.
A pesti felhajtótól a
A pesti felhajtótól a Moszkva térig 25km/h körüli az átlagsebesség.
Nem a 40 miatt vannak
Nem a 40 miatt vannak kiakadva, hanem a biciklisek beengedése miatt. Azok pedig tényleg mehetnek 20-szal is, ami azt jelenti, hogy 100 másodpercig tart átérniük, vagyis a mögöttük haladó autós életéből egy teljes plusz percet vesz el! Az naponta két perc!, évente már 7 óra!, 40 év alatt pedig 12 teljes nap! Ha naponta átlag 20 ezer autó halad át a hídon egy irányban, akkor az összes autóvezető összesen 660 évet veszít az életéből 40 munkával töltött év alatt! A várható életkorral számolva ez azt jelenti, hogy a biciklisek 10 autóst ölnek meg a Margit-hídon! 40 év alatt. Ezért simán életfogytiglan járna jobb helyeken a bicikliseknek, úgyhogy ehhez még hozzáadhatjuk a napi kb 500 biciklist is akiknek életfogytiglan járna, ami évente 180 ezer, 40 év alatt pedig 7,2 millió élet! Az már népirtás! A Margit-hídra felfestett piktogrammok miatt fog kihalni a magyarság!
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Bezzeg a pirosnál
Bezzeg a pirosnál álldogálni a biciglistának derogál.
Még jó, hogy én
Még jó, hogy én kerékpáros vagyok, és nem biciGlis. Én minden pirosnál megállok, ott is, ahol egy évben egyszer jön autó. Sőt, még a zöldet is kivárom. És ezt a fórumozók nagy részéről is elmondhatom, akikkel eddig együtt tekertem (nem kevés), azokról biztosan...:)
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Azok az lámpák azért
Azok az lámpák azért vannak, hogy tudjunk öltözködni (csomagtartóból is), lámpában akkut cserélni, inni (vizet), megpihenni, sarat letörölni, sisakszíjat igazítani. Kifejezetten jó, hogy időnként vannak, mert menet közben nehéz ezeket tenni.
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
A fentiek alapján a piroson
A fentiek alapján a piroson áthajtás életet ment. :-D
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4444444
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444444444444444444!!!!!!!!!!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
BEENGEDÉSE? Mert a
BEENGEDÉSE? Mert a felújítás előtt mi volt?
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
:-DDD Csak nehogy ezt egy
:-DDD
Csak nehogy ezt egy empamós olvassa mert másnap már MTI hír lesz belőle. :-D
3 kérdés van még:
1. A egy lámpás balra kanyarodó sáv mennyi embert öl meg.
2. Mennyi ilyen van Magyarországon.
3. Okolhatók-e a balra kanyarodó sávok a népesség és a punkok fogyásáért?
:-D
A népesség fogyásáért
A népesség fogyásáért egyértelmű a felelősség:
http://kerekagy.blog.hu/2011/02/16/ritkitja_a_spermat_a_tul_sok_biciklizes
http://kerekagy.blog.hu/2009/01/12/tompa_orru_nyereggel_vedik_a_rendorok...
Ezt betoltam bestofba. ****
Ezt betoltam bestofba.
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!
előtte meg majd' két évig
előtte meg majd' két évig 0 km/h-val lehetett áthajtani rajta... össze is omlott a város meg a gazdaság, meg úgy általában minden.
A gazdaság
A gazdaság törvényszerűen összeomlik mindenhol, ahol megjelennek a bringások és/vagy csillapítják a forgalmat.
Hollandia pl már régen elsüllyedt, csak a lakosok annyira be vannak füvezve hogy ezt még nem vették észre. Portlandban a helyiek három éve szárított mókushúson élnek, csak még nem jutott ki túlélő hogy ezt elmesélje, ezért mi még mindig a bringás propagandát látjuk. Dániában is rossz valamiért, csak most hirtelen nem jut eszembe.
a Dánok most állítják
a Dánok most állítják vissza a határellenőrzést(vivá Schengen), nehogy meglássuk mennyire rossz nekik ;)
ROTLF. - Zsurmi
ROTLF.
-
Zsurmi
Ezt eddig én úgy ismertem,
Ezt eddig én úgy ismertem, hogy "roll on the floor laughing" ez az új változata?
A 't'-t egyszer sem láttam kiírva, csak simán használtuk; ROFL
http://lmgtfy.com/?q=rotlf -
http://lmgtfy.com/?q=rotlf
-
Zsurmi
Meg mindig hibásan írod :)
Meg mindig hibásan írod :) Persze ha a röhögő padlón akarsz fetrengeni, az már egészen más ;-)
http://www.googlefight.com/in
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=rotfl&word2=rotlf
Fölösleges volt, hiszen
Fölösleges volt, hiszen ugyanezt írtam.
Nem ezen volt a hangsúly, hanem azon, hogy felcserélted a két utolsó betűt (LF így írtad) és ezért kérdeztem rá abszolút csak az újdonságok iránti kíváncsiságomtól hajtva.
Én tökre megvoltam
Én tökre megvoltam győződve, hogy jól írom.
Na jó, ez legyen a legnagyobb tévedésem.
-
Zsurmi
:) Ez legyen! :)
:) Ez legyen! :)
Fogyassz helyben/Válassz
Fogyassz helyben/Válassz hazait/Keresd a magyart: NGAP
Nevetve Gurulok A Padlón.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.
Toljuk arrébb a hidat! Én
Toljuk arrébb a hidat! Én benne vagyok! Csak nehogy rátoljuk a sapkára!
1871-ben sem volt ott a híd, aztán '76-ra ott lett...
Esős időben nem lehet
Esős időben nem lehet átmenni a Lánchídon, ugyanis ilyenkor betolják az Alagútba. Tanult kollegánk ezt biztosan tudja, hacsak a mikrócsipp nem hiteti el vele azt is, hogy kint hagyják ázni az esőben a hidat, miközben ott egy tökéletes garázs mögötte.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.
Az esőt nem a csipp
Az esőt nem a csipp csinálja?
De. - Kerékpáros vagyok,
De.
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Szerintem a
Szerintem a csipp-csirip!
(És ugye egy csipp nem csinál nyarat...)
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
ej, kabát, nem sapka!!!
ej, kabát, nem sapka!!!
És azt észrevetted már,
És azt észrevetted már, hogy a tarkódon van egy apró sebhely? Alatta pedig mintha lenne valami fura, nem? A kormány mindenkit megfigyel, téged is elraboltak amíg aludtál, és beültettek neked egy mikrócsippet.
Egyébként csak duma az egész hídfelújítás, nincs is ott híd. Inkább ezen idegesítsd magad, hogy amikor a Margithíd közelébe érnél, igazából nincs is ott híd, de az a fránya mikrócsipp elhiteti veled.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.
vannak problémáid :) Ha
vannak problémáid :) Ha mehetnél 50el a hídon, a Budai hídfő utáni 2 lámpa megfog, és pest felé is épp a zöldre érsz oda, ha áll 1 autó a pirosnál (márpedig mindig áll) akkor az a 9 másodperces veszteség még jól is jön neked. Szóval nem nagy érvágás az a korlátozás, de azért zsörtölődj rajta.
A belvárosban meg egyébként se az autós forgalomnak kell kedvezni a kompromisszumokkal.
' Így a 40-es
' Így a 40-es sebességhatár bizony korlátozás és nem a létező lehetőségek lepapírozása '
Így a szigeti lehajtónál lévő kanyart tették biztonságosabbá, szerintem. Ott úgysem mert mindenki 50 körüli tempóval menni szerencsére, csak néhány eszement.
Az már más kérdés, hogy én nem látom a különbséget a régi és az új ív között, azt ígérték, enyhébb törés lesz, de nekem ugyanolyannak tűnik...
' Nincs mindig bállt dugó a hídon '
Azta. Az Üllői belvárosi részén is jobbára csak befelé van, főleg reggel, akkor most oda meg 70-es tábla kéne? Mert gyér forgalomban láttam már 160-nal suhanó bömöst is a Klinikáknál...
Máshol, ahol sebességkorlát van, előfordul, hogy nincs mindig beállva az út. És a korlátozásokat nem éppen a dugók miatt vezetik be, dugóban minek a sebességkorlátozás, ki lépné túl szerinted?
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Te hídmérnök vagy? Mert
Te hídmérnök vagy? Mert én eddig mindenhol azt hallottam, hogy a pillér szélesítése nélkül ez nem lehetséges. De ha hozol biztos infót elfogadom.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
A pillért is ki lehetett
A pillért is ki lehetett volna szélesíteni. 1937-ben is megtették. Most is meg voltak hozzá a tervek. Aztán a 26 milliárdos árhoz örökre bebetonozott félmegoldás párosult.
Persze akinek ez megfelel, az örvendjen. De ahhoz képest, hogy tavaly október előtt még azt ordította mindenütt a mai városvezetés, hogy kvázi fel fog koncolni mindenkit, akinek minimális köze is volt a "margit híd ügyhöz", ez a mostani himihumi megoldás, és a határidők jótékony tilitolizása meglehetősen lájtos (úgymond gyanús) végkifejlet.
Városjáró Blog
A kínaiak ennyi pénzből
A kínaiak ennyi pénzből hosszában építettek volna hidat a Dunára! Újat, és műanyagból fröccsöntve, úgyhogy nem is rozsdásodna!
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Sőt egy év alatt és
Sőt egy év alatt és olcsóbban, mert nem annyira smucigok, hogy a Margit szigetre is építsenek:D
Ma reggeli helyszíni
Ma reggeli helyszíni fotók: http://indafoto.hu/gaze762/image/12376749-932b7ce9/407043
videó is van: http://www.youtube.com/watch?v=9nMo0eNGzAY
Azért a végén nagy plusz
Azért a végén nagy plusz a sötét színű Ford vezetőjének.
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
Ugyebár az örvendetes,
Ugyebár az örvendetes, hogy ez létrejött.
Az már nem annyira, hogy ha az útpályát nem is lehetett volna szélesíteni, attól még a konzolos járdát jelentős mértékben igen! Így a dán típusú, széles egyirányú kerékpársáv jöhetett volna létre szintben elválasztva az úttestől és a járdától is. (2 forgalmi sáv-szegély-2m széles kerékpársáv-lámpasor és szegély-járda)
Mert sok autós nem arra fog gondolni, hogy itt bizony szarul tervezték meg a hídfelújítást, és keskeny, életveszélyes a szűk járdán vezetett kerékpárút, hanem az, hogy minek megy a bringás az "autóúton", amikor a zénadómból ottvan az a tökéletes kerékpárút a biztonságos járdán.
Ezért van a nyom. És a
Ezért van a nyom.
És a bringásnak is, hogy lecsalogassa az úttestre.
Nézd meg a Szabihidat: ott a járdára terelik fel önkéntelenül a biciklist, szabálytalanságra kényszerítve kvázi.
Rossz idomítás.
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!
akik félnek, azok úgyis a
akik félnek, azok úgyis a bringagyalogon fognak menni, már ha lesz.
javasolnám a BKK és az MK illetékeseinek, hogy adják tovább az illetékeseknek: nem kell járdán vezetett bringainfra, olcsóbb (hátha ez hatna) és mindenkinek nyugisabb. Maradjon véglegese a nyom, elég az is.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Úgy néz ki, lesz
Úgy néz ki, lesz mindkettő. Az északi oldalon már a két végén lent van a piros aszfalt, itt kétirányú bringaút lesz. A délin meg elvileg a bringásoknak egyirányú bringagyalog. Aki a Margit szigetre megy gyerekkel, annak kell a bringaút, meg annak is, aki nem meg az úton tekerni. A pikto csak bónusz a hivatásforgalmi bringásoknak.
"A pikto csak bónusz a
"A pikto csak bónusz a hivatásforgalmi bringásoknak."
Akik Budapesten már a bringával közlekedők 3/4-e. :)
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
A széles egyirányú
A széles egyirányú kerékpársáv azért nem lett volna a legjobb megoldás, mert a északi oldalon sem csak Pestről akarnak Budára vagy a szigetre menni hanem visszafele is... ilyen szempontból tökéletesen megértem a kétirányú utat.
Azt hiszem hogy így hogy nem lehet sáv a híd struktúrája miatt, a lehetőségekhez mérten a legjobb megoldás jött ki a számunkra a piktogramok felfestésével és a nem túl rutinos közlekedők számára a járdán vezetett kerékpárúttal.
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Talán még nem lenne késő
Talán még nem lenne késő egyirányúsítani az északi járda kerékpárútját. Szerintem az még abból az időből maradt a terveben, amikor nem volt zebra a híd közepén, és akkor bringával a szigetre csak Pestről lehetett bemenni és Budára lehetett kimenni aluljárózás nélkül.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Ilyen verzió biztos nem
Ilyen verzió biztos nem volt, mert az akadálymentesítés miatt a zebra alapból benne volt, a bringaút alakult összevissza.
________________________________________
Ezüst Magyarország
Arany a szegélye
Beteg a királyunk
De boldog a népe
De miért érzem én úgy,
De miért érzem én úgy, hogy az északi kétirányú út a szigetre jutás miatt lett erőltetve? Szerintem én azt olvastam valahol. Ha csak egy kétirányúban gondolkodtak először, jobb helye lett volna a déli oldalon, mert nincsen az útpadka félúton.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Huhúúúúú! Még egy-két
Huhúúúúú!
Még egy-két hónapja, mikor Jánosék kirakták az MK gyártású rámpát, sem hittem, hogy a végének örülni fogunk. Olyan volt a történet, mint egy túl izgire sikerült amerikai film. :-) Na és kivitelezve a nagykörúti kerékpáros útvonal első eleme!!
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Nagyonnagy respect az MKnak,
Nagyonnagy respect az MKnak, hogy éveken át nyomta ezt az ügyet kitartóan. Minden kommunikációs és tárgyalási lehetőséget kihasználtak, és olyankor is higgadtak voltak amikor szívem szerint bementem volna a városházára egy machetével. Szerintem ideális megoldás született, voltak olyan pillanatok amikor álmodni sem mertem volna ilyenről, de nagyon sok munkájuk van benne.
Az eredmény túlmutat a hídon: most már van egy jó példánk piktóra, amit fel lehet használni érvként máshol is.
gratulálok, szép munka
gratulálok, szép munka volt! :-)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Meg még lesz is, hogy
Meg még lesz is, hogy felfessék véglegesre, mert azt nem tervezik.
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
Mit kell véglegesre
Mit kell véglegesre felfesteni? Attól lesz végleges, hogy nem szedik le. Termoplasztikot köszöjük, nem kérünk. a Kiskörtén is leszedettük.
Egyébként jó kommunikációval megoldható, hogy maradjon.
Mostani rinyálás:
-A piktók miatt veszéles a híd.
-Eddig is ott mentek a bringások, nme tűnt fel? A járdán ugyanis tilos. A pikto semmin sem változtat.
Átadás után:
- Kész a híd miért nem szedik le a piktót?
- Nem tiltjuk a hivatásforgalmat a hídon. Eddig sem volt baleset, nme indokolt. Ha meg mehetnek ott a bringások, akkor a pikto éppen hogy hasznos.
Amin kiakadtam, az RTL híradó. Ki nyilatkozik? Egy beszari bringás bukóban, aki fél az autók között, de lusta tolni a járdán, meg Murányi az Empamótól.
"Amin kiakadtam, az RTL
"Amin kiakadtam, az RTL híradó. Ki nyilatkozik? Egy beszari bringás bukóban, aki fél az autók között, de lusta tolni a járdán, meg Murányi az Empamótól."
Hatalmas +1 erre
Kezd ez a forum egyre jobban
Kezd ez a forum egyre jobban hasonlitani az autozz.hu olvasoi közönségére.....itt is egyre több a troll....
Hatalmas előrelépés,
Hatalmas előrelépés, sajnos még nem láttam a pikto-kat.
Valaki mesélje már el, milyen kék tábla van az útszélén?
Bringa?
Bringa/gyalog?
A KRESZ szerint nincs ellentmondás a jelek között?
Ha igen, akkor mielőbb tisztázni kell, mert egy szerencsétlen baleset az ÜGYNEK is rengeteget ártana.
nincs tábla, mert nem kell.
nincs tábla, mert nem kell. Képek itt: https://picasaweb.google.com/atoreki/MargitHid#5628122384924459250
Most festik (valami műanyag
Most festik (valami műanyag alapú festék, plusz piros apró kavics szerű valami) az északi bringautat. Én meg otthon hagytam a fényképezőm egy ilyen történelmi pillanatban.
az lenne a történelmi
az lenne a történelmi pillanat, hogyha a piros színt kékre cserélik ki, így egy jó nagy gyalogos felület lenne a hídon. :-) (de tudom, nem így lesz, mivel kell az az út.)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
A hídfőknél lévő
A hídfőknél lévő bringalejáratok így jók, ahogy vannak? Vagy alakítják még majd őket? Gondolok itt a pesti bringaútba lefúrt Eu-s óriásplakátra (életveszély!), vagy a budai oldali lehajtóra, ahol a zebránál konkrétan elfogy a járda a gyalogosok alól, ráadásul a 17-es villamossvágállomásának takarásból a 206-oshoz igyekvőket úgy ütik el már most is, ahogy kell. Ezt valaki engedélyezte ugyebár. KI VOLT AZ!
Városjáró Blog