Felkerültek, ott vannak, láttuk, a saját szemünkkel, csinálás volt, megvan!! :)))

VIDEO:

http://www.youtube.com/watch?v=bzUQabT5L2E

Pár kép meg post a Chic-en is.

Megabrutál köszönet és respekt mindenkinek aki küzdött azért, hogy ez megvalósulhasson!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
err képe

De, teljesen levettek,

De, teljesen levettek, nemcsak a hangot :P Jutab power. Es most 3 napig off, nem is fogom latni. Zsir :F

----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

2
gaze képe

hogy a jó édes... na

hogy a jó édes... na sebaj, velem nem szúrnak ki, megóggyuk okosba'

3
gaze képe

ha az nem menne, akkor itt a

ha az nem menne, akkor itt a masik: http://vimeo.com/26461287

vagy: http://www.youtube.com/watch?v=bzUQabT5L2E

4
keka képe

És a Szabadság hídra is

És a Szabadság hídra is újra felfestették :)

5
Flicka képe

Most úgy igazából?

Most úgy igazából? :O

Flicka

6
keka képe

Nem tudom. Sima festékkel

Nem tudom. Sima festékkel van, nem domborúval

7
pata képe

Kösz a videót. Tényleg

Kösz a videót. Tényleg nagy lépés.

Ugye ez akkor most sima festék, nem pedig az útfelületből kidomborodó izé ami döccen?

8
Shadowspirit képe

Igen, ez sima festék, nem a

Igen, ez sima festék, nem a kidomborodó.

9
tatabike képe

Lájkoltam a

Lájkoltam a Youtube-on...:)

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

10
toreki képe

Kint volt az RTL-klub

Kint volt az RTL-klub sajtósa is. Képek itt: http://picasaweb.google.com/atoreki/MargitHid#5629472213287031170

11
SpeckoHU képe

Én már mentem is rajta

Én már mentem is rajta hehe.

Úgy haladok át az autódugón, mint homok a szitán.

12
keka képe

Azért az vicces, h a fickó

Azért az vicces, h a fickó szedi le a takarófóliát a 40-es tábláról, a kocsi hátán meg ott a 30-as :)

13
Franci képe

igen,mert amig ott dolgoztak

igen,mert amig ott dolgoztak a munka idejére 30-as a sebességkorlátozás.
ebben mi a vicces?
vagy ugy gondoltad hogy az a kocsi a 30-as táblával a hátulján ott fog örökre parkolni?

14
városjáró képe

Jóvan srácok,

Jóvan srácok, ünnepeljünk. De én valahogy nem tudok felhőtlenül örülni egy majd' 30 milliárdos hidépítés után ilyen összvér megoldásnak. Ahelyett hogy a megnövelt járda helyett az útpályák lettek volna egy nyomtávnyival szélesebbek, most lehet majd kerülgetni egymást auótóval-bringával - nos és persze a járdán gyalogosan és bringával. Hullajó összvér buhera sz@r megoldás. Igazi magyar virtus. Pláne jó a 40-es korlátozás. Végülis egy nagykörúti nyomvonal 2x2 sávján tök logikus így megakasztani a forgalmi folyamot.

Juteszembe ez a fújóbrigád pl. a Szilágyi E. fasorra, vagy épp a Gödör mellé mikor ér oda? Pláne ha soha el nem idítja őket senki...

Szánalom ez a város. Az új vezetésével és annak sikerpropagandászaival egyetemben.

Városjáró Blog

15
SzCiklon képe

"Végülis egy nagykörúti

"Végülis egy nagykörúti nyomvonal 2x2 sávján tök logikus így megakasztani a forgalmi folyamot."
Ember, te miről beszélsz? Forgalmi folyamat?
Engedd meg, hogy meghaljak a röhögéstől.
És ez csak az egyik aranyköpésed volt ebben a kommentben.

****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!

16
SpeckoHU képe

+1 A híd közepén levő

+1

A híd közepén levő zebralámpa miatt így is lassaban haladnak az autók, mint én, aki 20-szal tekerek fel az emelkedőn.

Úgy haladok át az autódugón, mint homok a szitán.

18
vaandor képe

Volt egyszer, hol nem volt,

Volt egyszer, hol nem volt, egy érdekes Budapest-blog, egy érdeklődő, vizsgálódó felhasználóval. Járta a várost, tudta, mikor kell felemelni a szavát, és küzdött is a jó ügyekért. Kedveltem.

Aztán egy-két éve felbukkant egy megkeseredett morgolódó alak, aki a nevén kívül már szinte semmiben sem hasonlított arra a másikra, inkább egy zsörtölődő öregemberre. Először azt hittem, csak egy nyári szünet hiányzik neki, de többről volt szó. Egy egész új karakterről. Egy darabig tán népszerű volt, még az Index is videózott vele, elvégre egy kis fikázásra mindig van igény.

De szép lassan az a RÉGI szinte teljesen eltűnt, és itt maradt az örök zsémbes. És eggyel kevesebb Budapest-blog a könyvtáramban.

Mese vége.
HepiEnd nincs.

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

19
toreki képe

Már ezerszer leírták,

Már ezerszer leírták, hogy a z útpályát nem lehet a híd főtartóin kívülre rakni, mert nem bírja el a terhelést. Ezért is lett magasított járda, hogy még véletlenül se lehessen felhajtani rá. Ott ugyanis csak egy konzol van, ami jóval kisebb teherbírású.

A forgalom most eddig sem akadt meg, pedig minden reggel ott megyek bringával. Ez egy híd közúttal, nem autópályával. A bringa meg jármű, az úton van a helye. Aki meg nem mer az úton menni, annak lesz bingaút (É) és bringagyalog (D).

20
PTeker képe

" A forgalom mi vagyunk"

" A forgalom mi vagyunk" idézet egy klasszikustól.

Azaz ha mi vagyunk akkor mi vagyunk :)

MEGA LOL

Riszpekt nektek.

Sör nélkül rakom, oszt?

21
Shag_Beckur képe

Ha a forgalom a biciklisek,

Ha a forgalom a biciklisek, akkor a forgalmi dugók is miattatok vannak?:)

22
nrc képe

A hídon annak

A hídon annak szerkezetéből adódóan az úttestet nem lehetett szélesíteni, a járdák ugyanis egy sokkal kisebb terhelésre tervezett külön tartó konzolon vannak a hídra "ragasztva", amire gépjárművel nem lehet ráhajtani.
Emiatt mindenképpen jelentős kompromisszumra volt szükség a bringás infra megtervezéséhez, hiába akart a kerékpárosok érdekeit képviselő Kerékpárosklub is bringasávokat a híd úttestjére.

Az útpálya szélesítése nélkül, a kerékpársáv kiépítése a gyakorlatban egy forgalmi sáv megszűnését jelentené, így a mostani 2x2 sávból lehetne egy-egy széles sáv a gépjárművek részére a szélén kerékpársávval, ami nem biztos, hogy működőképes megoldás lenne a nagykörút forgalomcsökkentése nélkül.

A mostani megoldás a bringapiktókkal úgy oldja meg a kerékpárosok közúti forgalomba integrálását, hogy megmarad a két forgalmi sáv irányonként, miközben ezek az ábrák - a sebességkorlátozással együtt - igenis sokat javítanak a kerékpározás biztonságán, mert felhívják a közlekedők figyelmét arra, hogy a hídon szabályosan az úttesten lehet tekerni és erre számítani is kell.

Na, ezért őrülünk ezeknek az aszfaltra kent sárga bicigliknek.

23
aron képe

ezt a szerkezetes szöveget

ezt a szerkezetes szöveget én sem tudom igazán elhinni...

viszont milyen szép lesz majd az egysávos nagykörút, széles és tömött biciklisávval és akkor a hídon a bringaút is jó széles korzó lesz a szigetre gyalogolóknak:)

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

24
nrc képe

Az ám, legyen csak meg

Az ám, legyen csak meg mimnél előbb az a jó széles korzó a gyalogosoknak, ahol zavartalanul andaloghatnak. :)

25
Frenki képe

Igen , mert ahhoz kellett

Igen , mert ahhoz kellett volna némi hídmérnöki fantázia, hogy az új bringás forgalmat ne csak két dimnezóban tudják elképzelni.Ezért kár volt 4 évig a szakközépben az axonometrikus és a nézeti műszaki rajzot tanulni...nem fejlődött ki a térlátás.
Ha már mindkét hídfőt megbolygatták különböző alagút projektek miatt, és a főtartók kereszttartóit is kicserélték (láttam),akkor már nyugodtan lehetett volna a villamos útpálya alatt az egyik hídfő alagútjából a másik hídfő alagútjáig egy teljesen zárt, vagy részben zárt bringás hidat építeni.Teljesen zárt kivitelben a klasszikus Stewenson-i szekrénytzartós hídra gondolok olyan 1830 körülről ahol a vonat egy négyszögletes csőben robog át.Szerekezetileg a híddal összeépítve iszonyúan növelte volna annak teherbírását pont ott ahol a legfontosabb a tömeg, és a rezonancia miatt, a villamos alatt.Ráadásul nem kell róla a havat takarítani, és nem lóg ki tulzottan a főtartók szélességi méretéből.Adva ezzel örörmöt azoknak is akiket jobban zavar a látkép mint az hogy nem lehet közlekedni a városban.
Részeben nyitott megoldásnál ha elegendő szélességű útpályát alakítanak ki, még ideiglenesen használaható szervíz-karbanntartó útként is alkalmazható, mert kisebb gépek is fel tudnának jutni a szerkezet közé az útpálya alá.Ne adj isten a majdani újrafestés egy jó része megoldható a híd lezárása nélkül is lentről.
Ehelyett mindeki a nyomrorult járdaszélességekkel, meg sávokkal vacakolt, meg a szobrokkal.

"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

26
toreki képe

Mekkora a zajszint az

Mekkora a zajszint az útpálya alatt?

27
Frenki képe

Amekkorára elszigetelik.De

Amekkorára elszigetelik.De ha jó merev a szerkezet nem tud nagyon rezgésbe jönni ergo kevesebb a zajképződés.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

28
nrc képe

Nem tudom, hogy egyáltalán

Nem tudom, hogy egyáltalán vizsgálták-e ezt a lehetőséget, de eddig nagyon úgy tűnt, hogy a bringainfrák tervezése esetén a tervezők fantáziája gyakran csak odáig terjedt, hogy megpróbálják kitalálni, hogyan tudják a kerékpáros infrastruktúra fejlesztésére igényelt támogatást járdaépítésre/felújításra fordítani.

29
Frenki képe

Amennyire én tudom ez sehol

Amennyire én tudom ez sehol fel sem merült, és miután én is csak 6 -od erővel követtem a Margit-Híd felújítását, tkp az itteni viták közben világosodott meg előttem az elgondolás.Az idő nagyrészében azt sem tudtam, hogy elszenek alagutak mindkét hídfőn.Onnan jött az ötlet.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

30
Shag_Beckur képe

Frenki. Te ismered az itteni

Frenki. Te ismered az itteni általános gondolkodásmódot. Ha az alagutakba rakták volna be a bringásokat, akkor most azon jajjveszékelne mindenki, hogy a "föld (aszfalt) alá kényszerítenek minket a szemetek!!44".

Sajnos vannak olyanok, akiknek semmi se jó, kivéve, azt amit egy trip alatt elképzeltek maguknak még Woodstockban.

31
gaze képe

a pesti hídfőnél minek

a pesti hídfőnél minek lenne alagút...?

oké, tudom, hogy klassz dolog alagutat fúrni, sok tízmilliót ki lehet érte számlázni. de eddig is a híd alatt ment a kerékpáros közlekedés...

32
Pontagy képe

igen, a híd alatt ment

igen, a híd alatt ment de:
-át a gyalogosok között a HÉV-villamos aluljáróján keresztül, ahol elvben le kellett volna szállni, és tolni (tábla szerint) a bringát: soha senkit nem láttam tolni. Itt sokszor az volt a megoldás, hogy az ember (szabálytalanul) lement az útra és ott ment
-200m-es szakaszon belül két lámpa van, és úgy kell oda-vissza menni az út két oldala között + a jó kis emlegetett HÉV-villamos aluljáró
-jelenleg nem tudom, mi a szabályos megoldás, de én az úton vágtam le a napokban és át a híd alatt

nem akkora marhaság az alagút oda, szerintem
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

33
Nuvanda képe

A pesti hídfőt írta, nem

A pesti hídfőt írta, nem a budait.

34
Pontagy képe

értem, csak annak idején

értem, csak annak idején ment a rinya azon is, hogy: "jájdeszar az alagút a budai oldalon" és erre írtam. A pesti oldalra nyilvánvalóan nem lehet, és nem is kell alagút.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

35
toreki képe

Olyanok rinyáltak, akik

Olyanok rinyáltak, akik csak fényképen látták. Még át sincs adva, így nem lehetett kipróbálni.

36
Frenki képe

Na akkor most tisztázzuk,

Na akkor most tisztázzuk, mindkét hídfő alagútjairól írtam.A híd előtt lehajtottunk volna oldalra, majd be az alagútba, majd 90 fokos kanyarral be a hídfők előtt most is meglévő alagutakból a híd alá épített szekérnytartós, vagy nyitott bringás hídra, majd a híd után ismét alagutba futva és ismét 90 fokos kanyarral lehetne ezzel a megoldással a híd alól kihajtani.Tehát az útpályára rá se hajtanánk, mert a hídfő előtt az útpálya alatt futó bringáshídhoz mindkét hídfőn az alagutakba kellene lehajtani először.
Én erre gondoltam.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

37
toreki képe

Frenki: "Az idő

Frenki: "Az idő nagyrészében azt sem tudtam, hogy elszenek alagutak mindkét hídfőn."

Mi erre írtuk, hogy csak a budain lesz.

38
Frenki képe

Ahogy én látom a pestin is

Ahogy én látom a pestin is lesz, igaz hogy ott volt is, de átépítették ha jól láttam, talán még nem adták át a forgalomnak de lesz.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

39
toreki képe

Ő a pesti oldalra írta,

Ő a pesti oldalra írta, ahova tényleg nem szükséges, és nem is lett. Másrészt a gyalogosokat vihették volna át egy alagúton, hogy ne legyen itt ilyen szűk a bringagyalog.

40
Frenki képe

Erre gondoltam én azt ki,

Erre gondoltam én azt ki, hogy aki átmegy a híd alatt az menjen a pesti oldalon ott ahol most is.Aki viszont a hídpálya alatti bringás hídra akar menni az használja a régi gyalogos alagutat.
Hiszen most van gyalogátkelő a híd felhajtóján a Pozsonyi utca felől, illetve a át a körút végén a villamos megállónál.Minek nekik 50 méterre a gyalogátkelőtől, egy gyalogos alagút is?
Viszont ezzel a megoldással konfliktusmentesen haladhatott volna a gépjármű, gyalogos és bringás forgalom ugyanazon a hídon , de megfelelően elszeparálva mindeki a saját igényeinek megfelelően, és a jelenlegi forgalmi rendnek is megfelelően, hiszen a pozsonyi úti gyalogátkelő szintben viszi át a gyalogokat a hídra, míg a bringaút pesten a híd alatt kanyarog, akkor minek felhozni a hídra, ha lehet a hídpálya alá vezteve átvinni budára, ahol dettó a helyzet a bringaúttal és a gyalogátkelőkkel.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

41
jurta képe

Nem elég, hogy tiltsuk ki a

Nem elég, hogy tiltsuk ki a kerékpárost az úttestről, hanem még a látványa se zavarja a gépjárművezetőket?

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

42
városjáró képe

Nincs mindig bállt dugó a

Nincs mindig bállt dugó a hídon, kár ezt kommunikálni. Így a 40-es sebességhatár bizony korlátozás és nem a létező lehetőségek lepapírozása (a demamgóg autópályás résztől most jótékonyan eltekintek). Mint ahogy a főtartós okfejtés is kétséges, mivel az egész hidat az alapjaitól építették újjá, ezért ha a főtartó nem ott van ahol lennie lenne jó, az az újjáépítők bűne! 1876-ban sem ott volt, aztán '37-re ott lett...

Városjáró Blog

43
toreki képe

A hídpilléreket nem

A hídpilléreket nem cserélték, és nem szélesítették. Így a főtartók kicserélés után is csak ugyanoda kerülhetnek vissza.

44
gaze képe

jó, szólunk nekik, hogy

jó, szólunk nekik, hogy kaparják le az egészet a ge*ibe, az lesz a legjobb megoldás, és akkor majd mindenki felhőtlenül lehet búvalbaszott.

45
tatabike képe

ROTFL - Kerékpáros vagyok,

ROTFL

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

46
elfroland képe

550m. 50km/h -val 40

550m. 50km/h -val 40 másodperc, 40km/h-val 49 másodperc.
9 másodperc a különbség.
Persze ha a híd előtt, a hídon vagy a híd után piros a lámpa akkor tök nyolc mert kb. 16km/h lesz az átlagsebesség de ne vesszünk el a részletekben.
9 másodperc.
Szerintem forduljunk ombuccmanhoz.

47
toreki képe

A pesti felhajtótól a

A pesti felhajtótól a Moszkva térig 25km/h körüli az átlagsebesség.

48
phorvath képe

Nem a 40 miatt vannak

Nem a 40 miatt vannak kiakadva, hanem a biciklisek beengedése miatt. Azok pedig tényleg mehetnek 20-szal is, ami azt jelenti, hogy 100 másodpercig tart átérniük, vagyis a mögöttük haladó autós életéből egy teljes plusz percet vesz el! Az naponta két perc!, évente már 7 óra!, 40 év alatt pedig 12 teljes nap! Ha naponta átlag 20 ezer autó halad át a hídon egy irányban, akkor az összes autóvezető összesen 660 évet veszít az életéből 40 munkával töltött év alatt! A várható életkorral számolva ez azt jelenti, hogy a biciklisek 10 autóst ölnek meg a Margit-hídon! 40 év alatt. Ezért simán életfogytiglan járna jobb helyeken a bicikliseknek, úgyhogy ehhez még hozzáadhatjuk a napi kb 500 biciklist is akiknek életfogytiglan járna, ami évente 180 ezer, 40 év alatt pedig 7,2 millió élet! Az már népirtás! A Margit-hídra felfestett piktogrammok miatt fog kihalni a magyarság!

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

49
Shag_Beckur képe

Bezzeg a pirosnál

Bezzeg a pirosnál álldogálni a biciglistának derogál.

50
tatabike képe

Még jó, hogy én

Még jó, hogy én kerékpáros vagyok, és nem biciGlis. Én minden pirosnál megállok, ott is, ahol egy évben egyszer jön autó. Sőt, még a zöldet is kivárom. És ezt a fórumozók nagy részéről is elmondhatom, akikkel eddig együtt tekertem (nem kevés), azokról biztosan...:)

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

51
jurta képe

Azok az lámpák azért

Azok az lámpák azért vannak, hogy tudjunk öltözködni (csomagtartóból is), lámpában akkut cserélni, inni (vizet), megpihenni, sarat letörölni, sisakszíjat igazítani. Kifejezetten jó, hogy időnként vannak, mert menet közben nehéz ezeket tenni.

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

52
elfroland képe

A fentiek alapján a piroson

A fentiek alapján a piroson áthajtás életet ment. :-D

53
aron képe

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4444444

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444444444444444444!!!!!!!!!!

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

54
jurta képe

BEENGEDÉSE? Mert a

BEENGEDÉSE? Mert a felújítás előtt mi volt?

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

55
elfroland képe

:-DDD Csak nehogy ezt egy

:-DDD
Csak nehogy ezt egy empamós olvassa mert másnap már MTI hír lesz belőle. :-D
3 kérdés van még:
1. A egy lámpás balra kanyarodó sáv mennyi embert öl meg.
2. Mennyi ilyen van Magyarországon.
3. Okolhatók-e a balra kanyarodó sávok a népesség és a punkok fogyásáért?
:-D

58
gaze képe

előtte meg majd' két évig

előtte meg majd' két évig 0 km/h-val lehetett áthajtani rajta... össze is omlott a város meg a gazdaság, meg úgy általában minden.

59
pata képe

A gazdaság

A gazdaság törvényszerűen összeomlik mindenhol, ahol megjelennek a bringások és/vagy csillapítják a forgalmat.

Hollandia pl már régen elsüllyedt, csak a lakosok annyira be vannak füvezve hogy ezt még nem vették észre. Portlandban a helyiek három éve szárított mókushúson élnek, csak még nem jutott ki túlélő hogy ezt elmesélje, ezért mi még mindig a bringás propagandát látjuk. Dániában is rossz valamiért, csak most hirtelen nem jut eszembe.

60
eszemel képe

a Dánok most állítják

a Dánok most állítják vissza a határellenőrzést(vivá Schengen), nehogy meglássuk mennyire rossz nekik ;)

61
Zsurmi képe

ROTLF. - Zsurmi

ROTLF.

-
Zsurmi

62
Csinszka képe

Ezt eddig én úgy ismertem,

Ezt eddig én úgy ismertem, hogy "roll on the floor laughing" ez az új változata?

A 't'-t egyszer sem láttam kiírva, csak simán használtuk; ROFL

63
Zsurmi képe

http://lmgtfy.com/?q=rotlf -

64
Icarus képe

Meg mindig hibásan írod :)

Meg mindig hibásan írod :) Persze ha a röhögő padlón akarsz fetrengeni, az már egészen más ;-)

66
Csinszka képe

Fölösleges volt, hiszen

Fölösleges volt, hiszen ugyanezt írtam.

Nem ezen volt a hangsúly, hanem azon, hogy felcserélted a két utolsó betűt (LF így írtad) és ezért kérdeztem rá abszolút csak az újdonságok iránti kíváncsiságomtól hajtva.

67
Zsurmi képe

Én tökre megvoltam

Én tökre megvoltam győződve, hogy jól írom.
Na jó, ez legyen a legnagyobb tévedésem.

-
Zsurmi

68
Csinszka képe

:) Ez legyen! :)

:) Ez legyen! :)

69
shutruk képe

Fogyassz helyben/Válassz

Fogyassz helyben/Válassz hazait/Keresd a magyart: NGAP
Nevetve Gurulok A Padlón.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

70
Nuvanda képe

Toljuk arrébb a hidat! Én

Toljuk arrébb a hidat! Én benne vagyok! Csak nehogy rátoljuk a sapkára!

1871-ben sem volt ott a híd, aztán '76-ra ott lett...

71
shutruk képe

Esős időben nem lehet

Esős időben nem lehet átmenni a Lánchídon, ugyanis ilyenkor betolják az Alagútba. Tanult kollegánk ezt biztosan tudja, hacsak a mikrócsipp nem hiteti el vele azt is, hogy kint hagyják ázni az esőben a hidat, miközben ott egy tökéletes garázs mögötte.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

72
Nuvanda képe

Az esőt nem a csipp

Az esőt nem a csipp csinálja?

73
tatabike képe

De. - Kerékpáros vagyok,

De.

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

74
vaandor képe

Szerintem a

Szerintem a csipp-csirip!

(És ugye egy csipp nem csinál nyarat...)

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

75
er13a18 képe

ej, kabát, nem sapka!!!

ej, kabát, nem sapka!!!

76
shutruk képe

És azt észrevetted már,

És azt észrevetted már, hogy a tarkódon van egy apró sebhely? Alatta pedig mintha lenne valami fura, nem? A kormány mindenkit megfigyel, téged is elraboltak amíg aludtál, és beültettek neked egy mikrócsippet.
Egyébként csak duma az egész hídfelújítás, nincs is ott híd. Inkább ezen idegesítsd magad, hogy amikor a Margithíd közelébe érnél, igazából nincs is ott híd, de az a fránya mikrócsipp elhiteti veled.
__
Zöld Mali Cobra, fehér Vuelta felnikkel és neonzöld bowdenházakkal, csontfehér sárvédőkkel, valamint vigyorgó bringás visszapillantós kék bukósisakkal.

77
eszemel képe

vannak problémáid :) Ha

vannak problémáid :) Ha mehetnél 50el a hídon, a Budai hídfő utáni 2 lámpa megfog, és pest felé is épp a zöldre érsz oda, ha áll 1 autó a pirosnál (márpedig mindig áll) akkor az a 9 másodperces veszteség még jól is jön neked. Szóval nem nagy érvágás az a korlátozás, de azért zsörtölődj rajta.
A belvárosban meg egyébként se az autós forgalomnak kell kedvezni a kompromisszumokkal.

78
tatabike képe

' Így a 40-es

' Így a 40-es sebességhatár bizony korlátozás és nem a létező lehetőségek lepapírozása '

Így a szigeti lehajtónál lévő kanyart tették biztonságosabbá, szerintem. Ott úgysem mert mindenki 50 körüli tempóval menni szerencsére, csak néhány eszement.
Az már más kérdés, hogy én nem látom a különbséget a régi és az új ív között, azt ígérték, enyhébb törés lesz, de nekem ugyanolyannak tűnik...

' Nincs mindig bállt dugó a hídon '

Azta. Az Üllői belvárosi részén is jobbára csak befelé van, főleg reggel, akkor most oda meg 70-es tábla kéne? Mert gyér forgalomban láttam már 160-nal suhanó bömöst is a Klinikáknál...
Máshol, ahol sebességkorlát van, előfordul, hogy nincs mindig beállva az út. És a korlátozásokat nem éppen a dugók miatt vezetik be, dugóban minek a sebességkorlátozás, ki lépné túl szerinted?

- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -

Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...

79
Kuku képe

Te hídmérnök vagy? Mert

Te hídmérnök vagy? Mert én eddig mindenhol azt hallottam, hogy a pillér szélesítése nélkül ez nem lehetséges. De ha hozol biztos infót elfogadom.

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

80
városjáró képe

A pillért is ki lehetett

A pillért is ki lehetett volna szélesíteni. 1937-ben is megtették. Most is meg voltak hozzá a tervek. Aztán a 26 milliárdos árhoz örökre bebetonozott félmegoldás párosult.

Persze akinek ez megfelel, az örvendjen. De ahhoz képest, hogy tavaly október előtt még azt ordította mindenütt a mai városvezetés, hogy kvázi fel fog koncolni mindenkit, akinek minimális köze is volt a "margit híd ügyhöz", ez a mostani himihumi megoldás, és a határidők jótékony tilitolizása meglehetősen lájtos (úgymond gyanús) végkifejlet.

Városjáró Blog

81
phorvath képe

A kínaiak ennyi pénzből

A kínaiak ennyi pénzből hosszában építettek volna hidat a Dunára! Újat, és műanyagból fröccsöntve, úgyhogy nem is rozsdásodna!

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

82
Miló01 képe

Sőt egy év alatt és

Sőt egy év alatt és olcsóbban, mert nem annyira smucigok, hogy a Margit szigetre is építsenek:D

84
Hemü képe

Azért a végén nagy plusz

Azért a végén nagy plusz a sötét színű Ford vezetőjének.

__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
  \  ember, hanem két archetipus.   /

85
asztalosgabor képe

Ugyebár az örvendetes,

Ugyebár az örvendetes, hogy ez létrejött.
Az már nem annyira, hogy ha az útpályát nem is lehetett volna szélesíteni, attól még a konzolos járdát jelentős mértékben igen! Így a dán típusú, széles egyirányú kerékpársáv jöhetett volna létre szintben elválasztva az úttestől és a járdától is. (2 forgalmi sáv-szegély-2m széles kerékpársáv-lámpasor és szegély-járda)
Mert sok autós nem arra fog gondolni, hogy itt bizony szarul tervezték meg a hídfelújítást, és keskeny, életveszélyes a szűk járdán vezetett kerékpárút, hanem az, hogy minek megy a bringás az "autóúton", amikor a zénadómból ottvan az a tökéletes kerékpárút a biztonságos járdán.

86
SzCiklon képe

Ezért van a nyom. És a

Ezért van a nyom.
És a bringásnak is, hogy lecsalogassa az úttestre.
Nézd meg a Szabihidat: ott a járdára terelik fel önkéntelenül a biciklist, szabálytalanságra kényszerítve kvázi.
Rossz idomítás.
****
Bringakonyha - ahol a kerékpár van terítéken...
Gyere Nyári Egyetemre, én szervezem, jó lesz!

87
Pontagy képe

akik félnek, azok úgyis a

akik félnek, azok úgyis a bringagyalogon fognak menni, már ha lesz.

javasolnám a BKK és az MK illetékeseinek, hogy adják tovább az illetékeseknek: nem kell járdán vezetett bringainfra, olcsóbb (hátha ez hatna) és mindenkinek nyugisabb. Maradjon véglegese a nyom, elég az is.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

88
toreki képe

Úgy néz ki, lesz

Úgy néz ki, lesz mindkettő. Az északi oldalon már a két végén lent van a piros aszfalt, itt kétirányú bringaút lesz. A délin meg elvileg a bringásoknak egyirányú bringagyalog. Aki a Margit szigetre megy gyerekkel, annak kell a bringaút, meg annak is, aki nem meg az úton tekerni. A pikto csak bónusz a hivatásforgalmi bringásoknak.

89
Kuku képe

"A pikto csak bónusz a

"A pikto csak bónusz a hivatásforgalmi bringásoknak."
Akik Budapesten már a bringával közlekedők 3/4-e. :)

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

90
Icarus képe

A széles egyirányú

A széles egyirányú kerékpársáv azért nem lett volna a legjobb megoldás, mert a északi oldalon sem csak Pestről akarnak Budára vagy a szigetre menni hanem visszafele is... ilyen szempontból tökéletesen megértem a kétirányú utat.

Azt hiszem hogy így hogy nem lehet sáv a híd struktúrája miatt, a lehetőségekhez mérten a legjobb megoldás jött ki a számunkra a piktogramok felfestésével és a nem túl rutinos közlekedők számára a járdán vezetett kerékpárúttal.

-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu

91
monster képe

Talán még nem lenne késő

Talán még nem lenne késő egyirányúsítani az északi járda kerékpárútját. Szerintem az még abból az időből maradt a terveben, amikor nem volt zebra a híd közepén, és akkor bringával a szigetre csak Pestről lehetett bemenni és Budára lehetett kimenni aluljárózás nélkül.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

92
airdace képe

Ilyen verzió biztos nem

Ilyen verzió biztos nem volt, mert az akadálymentesítés miatt a zebra alapból benne volt, a bringaút alakult összevissza.

________________________________________
Ezüst Magyarország
Arany a szegélye
Beteg a királyunk
De boldog a népe

93
monster képe

De miért érzem én úgy,

De miért érzem én úgy, hogy az északi kétirányú út a szigetre jutás miatt lett erőltetve? Szerintem én azt olvastam valahol. Ha csak egy kétirányúban gondolkodtak először, jobb helye lett volna a déli oldalon, mert nincsen az útpadka félúton.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

94
jurta képe

Huhúúúúú! Még egy-két

Huhúúúúú!

Még egy-két hónapja, mikor Jánosék kirakták az MK gyártású rámpát, sem hittem, hogy a végének örülni fogunk. Olyan volt a történet, mint egy túl izgire sikerült amerikai film. :-) Na és kivitelezve a nagykörúti kerékpáros útvonal első eleme!!

Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros

95
pata képe

Nagyonnagy respect az MKnak,

Nagyonnagy respect az MKnak, hogy éveken át nyomta ezt az ügyet kitartóan. Minden kommunikációs és tárgyalási lehetőséget kihasználtak, és olyankor is higgadtak voltak amikor szívem szerint bementem volna a városházára egy machetével. Szerintem ideális megoldás született, voltak olyan pillanatok amikor álmodni sem mertem volna ilyenről, de nagyon sok munkájuk van benne.

Az eredmény túlmutat a hídon: most már van egy jó példánk piktóra, amit fel lehet használni érvként máshol is.

96
Oleever07 képe

gratulálok, szép munka

gratulálok, szép munka volt! :-)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D

97
Hemü képe

Meg még lesz is, hogy

Meg még lesz is, hogy felfessék véglegesre, mert azt nem tervezik.

__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
  \  ember, hanem két archetipus.   /

98
toreki képe

Mit kell véglegesre

Mit kell véglegesre felfesteni? Attól lesz végleges, hogy nem szedik le. Termoplasztikot köszöjük, nem kérünk. a Kiskörtén is leszedettük.

Egyébként jó kommunikációval megoldható, hogy maradjon.

Mostani rinyálás:
-A piktók miatt veszéles a híd.
-Eddig is ott mentek a bringások, nme tűnt fel? A járdán ugyanis tilos. A pikto semmin sem változtat.

Átadás után:
- Kész a híd miért nem szedik le a piktót?
- Nem tiltjuk a hivatásforgalmat a hídon. Eddig sem volt baleset, nme indokolt. Ha meg mehetnek ott a bringások, akkor a pikto éppen hogy hasznos.

Amin kiakadtam, az RTL híradó. Ki nyilatkozik? Egy beszari bringás bukóban, aki fél az autók között, de lusta tolni a járdán, meg Murányi az Empamótól.

99
Icarus képe

"Amin kiakadtam, az RTL

"Amin kiakadtam, az RTL híradó. Ki nyilatkozik? Egy beszari bringás bukóban, aki fél az autók között, de lusta tolni a járdán, meg Murányi az Empamótól."

Hatalmas +1 erre

100
Franci képe

Kezd ez a forum egyre jobban

Kezd ez a forum egyre jobban hasonlitani az autozz.hu olvasoi közönségére.....itt is egyre több a troll....

101
aghla képe

Hatalmas előrelépés,

Hatalmas előrelépés, sajnos még nem láttam a pikto-kat.
Valaki mesélje már el, milyen kék tábla van az útszélén?
Bringa?
Bringa/gyalog?
A KRESZ szerint nincs ellentmondás a jelek között?
Ha igen, akkor mielőbb tisztázni kell, mert egy szerencsétlen baleset az ÜGYNEK is rengeteget ártana.

102
toreki képe

nincs tábla, mert nem kell.

103
toreki képe

Most festik (valami műanyag

Most festik (valami műanyag alapú festék, plusz piros apró kavics szerű valami) az északi bringautat. Én meg otthon hagytam a fényképezőm egy ilyen történelmi pillanatban.

104
Oleever07 képe

az lenne a történelmi

az lenne a történelmi pillanat, hogyha a piros színt kékre cserélik ki, így egy jó nagy gyalogos felület lenne a hídon. :-) (de tudom, nem így lesz, mivel kell az az út.)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D

105
városjáró képe

A hídfőknél lévő

A hídfőknél lévő bringalejáratok így jók, ahogy vannak? Vagy alakítják még majd őket? Gondolok itt a pesti bringaútba lefúrt Eu-s óriásplakátra (életveszély!), vagy a budai oldali lehajtóra, ahol a zebránál konkrétan elfogy a járda a gyalogosok alól, ráadásul a 17-es villamossvágállomásának takarásból a 206-oshoz igyekvőket úgy ütik el már most is, ahogy kell. Ezt valaki engedélyezte ugyebár. KI VOLT AZ!

Városjáró Blog