Egyelőre egy cégről van szó, a Neuzerről, akik úgy tűnik, egyelőre még csak külföldre gyártanak, illetve itt működő külföldi tulajdonú cégeknek (mint a Mercedes), de látszik, hogy felfutóban van a dolog :)
Meg hát az is mekkora ötlet, hogy cargobicikliket használnak az autógyárban (feltehetően belső szállításokra, vagy karbantartóknak, merthogy óriási a gyárterület).
Cikk a Gazdasági Rádió honlapján:
Teherhordó bicikliket vásárolt a kecskeméti Mercedes-gyár
A cikk kissé fura, mert 90%-ban a Neuzerről van szó benne, mégis a Mercedes van a címben (nyilván azért, mert ismertebb név).












Amióta már a MOL is
Amióta már a MOL is bringásokkal reklámozza magát, én már nem lepődök meg semmin... :)
-----------------------------------------------------
"Én nem vagyok biciklis, csak sokat járok bringával."
Szavukon kellene fogni
Szavukon kellene fogni őket, építsék meg Százhalombatta mellett az EV-6 szakaszt. Most úgyis ünneplik magukat a részvény vásárlás miatt.
Legalább egy képet
Legalább egy képet felrakhattak volna arról a kargóbringáról.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Ja, mert nehezen tudom
Ja, mert nehezen tudom elképzelni, hogyan gondolják az első kerék előtti csomagteret..libikóka
De egyébként meg végre.. a cargo bicikli nagyon hasznos, nekem is sokat segített már és jó lenne, ha ez is el terjedne (végre nem kérdeznék meg, hogy mi a frász van alattam :D )
A dánok a hadseregben is
A dánok a hadseregben is bicajt használnak:
http://1.bp.blogspot.com/-cbQm7aW9MoQ/TYUPHcwo21I/AAAAAAAAFdc/ExiPdLr0Xx...
vagy csak odatévedt turista
vagy csak odatévedt turista :)
az amcsik
az amcsik is!
http://files.sharenator.com/soldier_gun_bike_picdump_9-s800x598-167888.jpg
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
Itthon is vannak kincstári
Itthon is vannak kincstári biciklik. Használják is.
Cargo biciklik a Mercedes
Cargo biciklik a Mercedes gyárban:
http://kepfeltoltes.hu/view/110705/kep1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110705/kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem tudom, jól látom-e,
Nem tudom, jól látom-e, hogy a picit nagyobb csomagtartók kerék feletti magasságban vannak. Olyan magasan már 15 kiló is egyensúlyozási-kanyarodási problémákat okozhat. Ellenben földhöz közel, utánfutóban, vagy az első kerék és a kormány között simán lehet 40-50, utánfutóval vagy triciklin pedig akár 80+ kilót is szállítani.
Ezeket én nem nevezném
Ezeket én nem nevezném cargo biciklinek. Ilyen erővel a postától is elkérhették volna a lerobbant bringákat..
Sztm többet is elbír az az első kerék felett és biztos bele is tanulnak majd (max 30kg) de a cargo bringák jellemző vonása, hogy a raktér a 2 kerék KÖZÖTT helyezkedik el, és közel a talajhoz. Bár nem tudom, van-e valami pontos szabály, hogy mit nevezhetünk cargonak.
Nem arra gondolok, hogy nem
Nem arra gondolok, hogy nem bírná el az a tartó. Nem lehet beletanulni, mert a földtől távol lévő súlypont olyan kilengéseket eredményez, amit az ember adott esetben nem tud korrigálni, még ha nagyon rutinosan egyensúlyozik is a biciklin. Én ezt a határt kb. a 15 kilós diszperzites vödörnél tapasztaltam.
Kérdés, hogy
Kérdés, hogy próbálták-e őket használni. Azért remélem, hogy rendes cargobike-ot is gyártanak majd Mo-on, és nem hollandiából kell hozatni. Egyszer szeretnék majd egy olyat.
Gondolod megvettek több
Gondolod megvettek több tucat biciklit, hogy a gyártó és a vevő se próbálta volna ki?
Naná!
Naná!
há' pedig úgyfest..
há' pedig úgyfest.. :)
persze kérdés, hogy most mire akarják ezeket használni... komolyabb teherhordásra ezeknél azért jóval megfelelőbb célszerszámot is találtak volna.
de, ő péndzük, nekem nem fáj.
jóval megfelelőbb
jóval megfelelőbb célszerszámot is találtak volna.
Diesel targonca?
Az Audiban nem láttam még
Az Audiban nem láttam még teherszállító biciklit, viszont olyat gyakran, hogy egy négy kerekű szerkezetet 1-2 ember tol/vontat biciklivel.
Maj' kiderül, a Mercedesnél mit akarnak ezekkel a bringákkal kezdeni.
Kölnben, a Ford egyik
Kölnben, a Ford egyik motorblokk összeszerelő üzemében is bazi nagy távok voltak, ott kempingekkel nyomultak az emberek...:)
- Kerékpáros vagyok, mert nem tudom, hogyan lehetnék nem az... -
Fehér Katarga RoadPro trekking stílusban...
Nem beszélve annak idején
Nem beszélve annak idején a Csepel művekben a saját gyártású szolgálati biciklikről.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz