Eszembe jutott egy ötlet. Szerencsére egyre többen értik, hogy mit akar a CM, de még mindig többségben vannak, akik szerint ez egy bringamániás autógyűlölő csürhe. Ezzel szemben én ugyan bringázom Budapesten 20 éve, mégis van autóm, és néha felszállok BKV-ra is. Azt javaslom, hogy jelezzük az aláírásunkban a közlekedési eszközeinket abban a sorrendben, amilyen gyakran városon belül használjuk őket. BKV esetén BKV-jegyet vagy bérletet írjunk (ha vidéki vagy, akkor a vele egyenértékűt), ki mit használ (a bliccelést konvertáljuk jeggyé :). Így egyrészt képet kapunk arról, hogy milyen arányban van autónk is, és az ide tévedtek láthatják, hogy a CM nem fanatikusok gyülekezete. Láthatóvá válna, hogy a CM közössége milyen arányban használja a különböző közlekedési módokat, és ezáltal az is, hogy mit tart megfelelőnek városi körülmények között. Mert nem lehet elégszer ismételni, hogy a CM nem az autók ellen van, hanem az ésszerűbb közlekedésért. Extra fícsör, hogy ha tudjuk, ki mivel rakja, könnyebben felismerjük egymást :) Mit gondoltok? Én már kezdem is.












Valahogy
Valahogy így...
-----------------
Specialized Langster egysebi outi, Trek 970 agyváltós monti, Citroen Picasso 1.6hdi, BKV-jegy
Akkor
Akkor folytatom.
__
DeLorean, Hummer, BMW X6, Opel Insignia, Ford Mondeo, Daewoo Matiz
komoly ?
komoly ?
bicaj: napi 20 km, 1 h bkv:
bicaj: napi 20 km, 1 h
bkv: napi 40 km, 45 min
[autó, vonat, busz, repülő] =lim(0 km/min)
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Szerintem felesleges
Szerintem felesleges bizonygatni már, csak mert, aki hülye azzal nem érteted meg lásd empamo. Aki meg értelmileg megüti a 70 iq-t az meg már tudja. És látja a városban. Inkább csak érdekes lehet az eredményeket látni...
De én legfőképpen bkv-t használok (éves bérlettel) mellé a bicót, néha közlekedésre, de legtöbbször túra vagy csak úgy.
Engem is érdekel az
Engem is érdekel az eredmény, és még hasznos is lehet
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
engem az extra ficsör miatt
engem az extra ficsör miatt érdekelne. tényleg jó lenne látni a szemem sarkából ki mivel tolja, mert napról napra csak neveket, avatarokat és véleményeket látok a hozzászólások között. az erre szakosodott forumot nemigazán frissiteném óránként csak emiatt, de a blogbejegyzéseket szokásom nézegetni hogy uptodate legyek. szóval akarva akaratlanul alakitanánk ki magunkról képet úgy, hogy még egy kivülállónak sem kellene oldalnyi anyagokat végigolvasnia, amit még akkor sem tenne meg ha akarná.
__________________________________________________
Schwinn Csepel Adrenalin országuti, Chevrolet Kalos 1.4, Jungheinrich EFG 110-115 ;)
Trekking pár 32mm széles
Trekking pár 32mm széles city gumikkal rakom, hogy valamivel gyorsabb legyek, mint 18km/h. Magamról: szeretek azzal menőzni, hogy gyorsan tekerek, de közben elég csiga vagyok, néha őszinte vagyok itt a fórumon és ezért megvigasztalnak, ha nincs hátszél 30 csak álom:D
Boldog vagy?
Vegaaa,De jó!Egy
Vegaaa,De jó!Egy márkatárs!Milyen színű?Szett?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Csepel Adrenalin Race outi
Csepel Adrenalin Race outi fékváltókaros Shimano Dura-Ace 7400 szett,Csepel Avenue outi vázváltós Shimano Rx-100 szett,verseny sárvédővel,mindekettő piros,és 8-as, utóbbin a nevem is rajta van maricázva.,Reboll 170-es aluvázas Sachs S7 agyváltós-dobfékes,Sram első dobfékes,montikormányos 622-es kerekű acél montivillás téli járgány.Gepida Alboin monti,türkiz színű sziterrel feljethető 3X7-es szettel acél csomival vasszállítói és logisztikai feladatkörben. BKV nagyon ritkán,autóm soha nem volt és sztem nem is lesz.Motort 1995-ben eladtam
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
én nagyjából kizárólag
én nagyjából kizárólag biciklivel közlekedek, a legritkább esetben lenne indokolt mással.
szerintem nem olyan fontos, hogy ki mivel közlekedik. sokkal fontosabb a hogyan. ha valaki farokként megy bringával, hiába van 2 kocsija meg egy bkv jegye is, semmit se javít a helyzeten.
sokkal jobb ötlet lenne összefoglalni és jól megfogalmazni egy ajánlást/leírást arra, hogy hogyan közlekedjünk bringával úgy, hogy az nekünk és az összes többi közlekedőnek is jó legyen.
Statisztika kedveert: - 80%
Statisztika kedveert:
- 80% Hervis Balance 3.1 (vaz, villa kozepcsapagy, valtok, fekvaltokarok meg eredetik; most mar tudom, hogy nem volt gazdasagos...) (Varosban)
- 10% '88 Yamaha Fz750 (kethetente hetvegen szulok meglatogatasa nyari idoszamitasban)
- 10% '93 Ford Mondeo 1.8 clx (kethetente hetvegen szulok meglatogatasa teli idoszamitasban)
- Epsilon BKV-jegy (kb. havonta 1 jegy elmegy)
- Bicikili hétköznap
- Bicikili hétköznap átlag napi 25 km
- Autó hétvégén gyerekekkel (4) állatkert, rokonok stb átlag heti 15 km. Nyáron kéthetente balaton 200 km.
- BKV pl ha a távoli játszótérre megyünk változatosságképpen(az messze van gyalog)vagy a gyerekestül a belvárosba akkor az iker babakocsit könnyebb a villamosra feltenni mint begyömöszölni az autóba. kb havi egy alkalom. Ja meg karácsony után leállok és egy hónapig bérlettel közlekedek.
virsligumis
virsligumis monti
kemping
körös volán
___________________________________________________
-------- __@ Kukás-mellény
----- _`\<,_ nélkül
---- (*)/ (*) rakom,
~~~~~~~~~~~~~~~ oszt?
peugeot fixi, lila SS (ez is
peugeot fixi, lila SS (ez is francia), fehér renault 5 :), esetenként bkv. most böddentem rá, hogy milyen frankomán módon közlekedem :P a monti monnyuk bianchi.
KTM Strada oúti: évi 5 000
KTM Strada oúti: évi 5 000 km (napi közlekedés városban)
Trabant 601: évi 10 000 km (vidéki és külföldi utazások)
BKV: évi 50 km (ritkán)
Eddig Érd okán MÁV meg
Eddig Érd okán MÁV meg BKV, most már városhatáron belül levén, egyeneskormányos cromo KTM Strada RC, illetve, ha egyszer kész leszen, akkor egy kétezres, szinte full XT Cube reaction team.
BKV mostmár csak végső megoldásként, de inkább a halál.
Blogom: http://wunderbike.postr.hu/, tömegközlekedés is not an option.
Most lesz meg a
Most lesz meg a jogosítványom (ma volt a forgalmi vizsgám), de az arány nem fog változni :D
1. Cube Aim 2009
2. Somló/Balaton Volán
3. Renault Mégane II Grand Tour
-----------------
http://akiweb.eu/
http://ysst.ws/Aj
Hosszabb utakra
Hosszabb utakra csomagtartós outi, munkába járásra tavasztól őszig outi, télen bevásárló monti kosárkával, időnként vonat.
Idén mentem busszal is másfél kilométert és két olyan nap is volt, amikor utasként ültem autóban.
P.S. Gyalogolni is szoktam.
-Mistral Cross Country,
-Mistral Cross Country, valami pár éves osztrák hervishes trekking - hóba,sárba,esőbe
-Csepel Marathon fixi -egyenlőre jó időben, sárvédő beszerzése folyamatban
-Suzuki 1.0 :) mert azért a kölköket is kell ide-oda cipelni és egyszerű mint a faék és keveset fogyaszt ergo a grínpísz aktivisták békésen hajthatják álomra fejüket a pihe puha párnácskáikra
-tömegközlekedési eszközre az idén talán 1x ültem, bérletem már 2 éve nincs :) mert rühellem a tömeget, és drága amúgy is
szerk: én is szeretek gyalogolni inkább
Értem én, aláírásba
Értem én, aláírásba kellene és bárhol megjelenne ahova hozzászólsz, így tényleg elég lenne egy pillantás.
Akkor aláírás:
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
-Könnyített Csepel City '26, 622-es országúti kerekekkel, RAL 3020 igazi Ferrari piros :)
-BKV jegy (tudom, a blicceléssel egyenértékű)
-Csepel Szilaj (azért ez az utsó mert ez a téli)
Persze az arányok
Persze az arányok időjárás-, kedv- és lehetőségfüggőek.
Nem szeretem az aláírást, de benn lesz egy ideig, hátha megszokom.
----------
1. Fehér Moser kék villával
2. BKV
3. MÁV-Volán-Opel Astra F
+1.engemet a fekete, sárga szegős, fehér-kék-fehér csíkos Bagaboo Ranselről ismersz fel
Biciklivel: Napi 8 km a
Biciklivel: Napi 8 km a minimum de általában mindig több
Busszal: 70 km
Autóval: 0 km
"Városi" mtb-vel rakom, 23km/h avs-sel. Majd ha sok pénzem lesz veszek egy outit.
Fixi városi
Fixi városi közlekedéshez, vagy retekben;
Hibrid outi-trekking távolsági kerékpározáshoz, vagy hétvégén;
Maruti távolsági közlekedéshez, elsősorban rokonlátogatáshoz (hétvégente), es(e)tenként boltba menni (havi nagybevásárlás);
Néha Volán, MÁV, BKV távolsági közlekedéshez, ha épp nem éri meg autózni, vagy nincs.
Sajnos az a helyzet, hogy két diákjegy a vonatra már majdnem annyiba kerül, mint a benzin egy kisfogyasztású autóba, és annyival rugalmasabb és gyorsabb (pl. nem gyalogolni 20 percet a buszmegállóból anyumékhoz, nem megyünk be a városokba), hogy jobban megéri. Hát még amikor három vagy négy felé oszlik az utazási költség!
Caprine Cherokee női: 7/5
Caprine Cherokee női: 7/5 nap
hétvégén: lábbusz + BKV egy 10-es tömb/2.5hó, néha akkor is bicó, de ez anya függő, mert vagy együtt lábbuszozunk a piacra vagy csak én biciklivel
Gilran a térképész