Sajtóközleményt adott ki az Emberibb Parkolásért Mozgalom. Nem szeretnénk semmit hozzáfűzni, vagy reagálni rá, de azért ahhoz túl jó, hogy ne olvassátok.
Figyelem, már megint Totalcart linkelünk:
http://sajtokozlemeny.blog.hu/2011/04/28/rohadek_hazug_barbar_biciklisek
Ugyanez a ma.hu tolmácsolásában:
http://belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/94393/1/belfold/Autos_elvtars_felturt...












Előbb kiraktam én is, de
Előbb kiraktam én is, de aztán egyetértettem azzal a kommentel, hogy inkább kerüljön le innen, semmi értelme ezen lovagolni.
Ép eszű ember ezen csak
Ép eszű ember ezen csak nevet, komolyan venni őket nem lehet, páran mérgelődnek, közben tök hülyét csinálnak magukból, de van ára a 15 perc hírnévnek:D
Ellenben ezzel a videóval
Ellenben ezzel a videóval postolva tényleg új értelmet kap. :DD
Áhh a Lipót meg
Áhh a Lipót meg bezárt....
Ez a honlap:
http://empamo.gportal.hu/gindex.php?pg=33801401
webdizájn: ajaj-nagyittabaj...
A honlapról:
http://empamo.gportal.hu/portal/empamo/image/gallery/1295293285_07.jpg
http://empamo.gportal.hu/portal/empamo/image/gallery/1295293277_75.jpg
Igazi szent prófétai küldetéstudattal megáldott elmebeteg lehet ez a koma, ne törődjünk vele.
Ez jó duma volt!
Ez jó duma volt! :-)))))
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
Érdekesen hangzik a gportal
Érdekesen hangzik a gportal és webdesign egy postban... :D
Ezek is csak foglalják a
Ezek is csak foglalják a biteket + a bájtokat,.
Shift-Delete
Egy fórumozó az EMPAMO
Egy fórumozó az EMPAMO oldalán:
"tisztelt empamo!
engem a sok autós zavar, nem tudok a furgonommal elég temposan közlekedni, mig a bringásokkal és a cm-el semmi gond. tudnának esetleg ebben segíteni?
miért kell magunknak öngólt lőni? sokkal nagyobb gondok vannak az utakon mint az önök személyes ellentéte a cm szervezőivel."
RESPECT :-))
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
És a következő: "Tisztelt
És a következő:
"Tisztelt Empamo!
Cikkük hangvétele miatt, bár ugyan nem akartam részt venni a Critical Mass rendezvényen, úgy döntöttem, hogy mégis részt veszek. Köszönöm, és további örömteli életet kívánok.
Kerényi Tamás"
Yesssss!
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
ÓÓriási :)
ÓÓriási :)
Szerintem megvan neki otthon
Szerintem megvan neki otthon a hűtőmágnes, amin csupa nagy betűvel szerepel, hogy " MINDENKINEK JOGA VAN A VÉLEMÉNYEMHEZ"
A gond annyi, hogy a szöveg bizonyos részeivel sajnos más is egyet ért, épp most volt ebből egy félórás vitám.
Nagyon jó, ezt még nem
Nagyon jó, ezt még nem hallottam.
Én csak röhögök! Ez
Én csak röhögök! Ez akkora:)
Szerintem
Szerintem elgondolkodhatnánk egy EM-EMPAMO-MO megalakításán :-P
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Danger!
Danger! http://theslowdog.com/wp-content/uploads/2011/02/recursion1.jpg
===
bácsi a biciklin
Nekem inkább a GNU mint
Nekem inkább a GNU mint rekurzív kifejezés nőtt a szívemhez :D
Az én hozzászólásom:
Az én hozzászólásom: ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
xxx
Run Forrest, run!
Ez az a társulat, aki még
Ez az a társulat, aki még ahhoz is hülye, hogy kamu ingyenes rokkantparkolóigazolványt szerezzen magának.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
jujj, ez ütött!
jujj, ez ütött! :DD
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
Csak egy apró figyelmesség
Csak egy apró figyelmesség az EMPAMO oldaláról. Jobboldalt az egyik link felirata:
"Autósok Szövetsége
Az autós criticall mass"
Ezek szerint a CM elérte, hogy az autósok is vele reklámozzák magukat. Azt azonban még nem, hogy le tudják helyesen írni...
A videó Open sztédzs,
A videó Open sztédzs, ugye? :)
ehhez nem érdemes
ehhez nem érdemes hozzáfűzni semmit,
sajnálom őket, adok is nekik zsepit.
szombaton biztos mindenkinek annyi dolga van,
hogy kocsiból nagypofa az van.
-
Akadályozd meg a levegő szennyezését: ne lélegezz!
A délutáni posztra azt
A délutáni posztra azt mondtam, hogy nem érdemes, mert már azzal célt érnek, hogy beszélünk róluk. De ez így szerintem okés!
A második linken ez van a végén:
"ezek után az Emberibb Parkolásért Mozgalomra másképp gondolni, mint pocakos, jól megtermett szakik gyülekezetére, kiknek az irodájában '87-es a csöcsösnaptár, az üdítő szigorúan Gyöngy vagy Márka, a nyakkendő köldökig kötött, kicsit talán csülökpörköltölt is - Arankám, szaladj föl a nyilvántartóba, szólj a Kürti elvtársnak, ott az írógép, kopogjon már valami hiteles névtelen feljelentést ezekről a hippikről. Mert ezek itt vonulgatnak."
Mennyire igazuk van! Bár a Kürti elvtárs freud-i. :D
_______________________________
BringAlap-om
Újpest blogja - Terjeszd!
Városi cirkálóm
Ezzel megelőztél :D
Ezzel megelőztél :D
Szerintem lehetnének aktívabbak is, legalább meg lenne a napi humor...
Azért a hozzászólásokat
Azért a hozzászólásokat olvasva felötlött bennem, hogy fel kéne ide rakni a CM-re egy GY.I.K. részt autósoknak, amiben el van magyarázva:
-Miért megyünk sokszor az út közepén, pláne ha parkoló autók állnak az út szélén.
-Miért nem használják sokan a bringautakat.
Valami olyan stílusban, hogy mindenki megtalálja és megértse.
Ami a világítás hiányát illeti, nos amiatt tényleg mindenki jogosan hörren fel.
Őszintén szólva nem
Őszintén szólva nem hinném hogy valaki ilyeneket keresve olvasná el a GYIK-ot. Most próbálkozok egy kisokos szerkesztésével, amiben remélhetőleg ábrákkal elmagyarázva mindenkinek tanácsokat tudok adni és talán az autósok egy részével is meg tudom értetni ezeket a problémás részeket :D Valószínűleg sok idő lesz elkészíteni, de talán megéri a melót.
Pont ma írtam meg a világításról, kiemelve, hogy ezzel nem alkudozom :D A lámpa kötelező :D
Én olyasmire gondoltam,
Én olyasmire gondoltam, amit a vonulás kapcsán (meg amúgy is) idetévedő morcos "autósok" egyből meglátnak, és 2 perc alatt átfuthatnak, anélkül hogy keresgélniük kellene, vagy több oldalt áttanulmányozni.
Ugyanis úgy látom még a normálisabbaknak sem esik le hogy ez miért lehet, nekem is úgy kell minden autós ismerősömnek elmagyarázni.
Én ezen max kínomban tudok
Én ezen max kínomban tudok röhögni.
Sajnos van rá esély, hogy a közúti - sajnos nap mint nap tapasztalható - erőszakot az ilyesfajta dolgok is tüzelik.
Remélem, csak a röhögéstől fog bárki emiatt meghalni. Persze azt is csak átvitt értelemben :)
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Utánunk egyszer kanyarodott
Utánunk egyszer kanyarodott autós azzal a szándékkal, hogy megverjen, de annyira röhögtünk rajta, hogy nem tudta kezelni a helyzetet. Szerintem működik :>
Ez az EMPAMO olyan nekem
Ez az EMPAMO olyan nekem kicsit, mint a Szoborpark. Tartsuk meg őket magunknak minél tovább, hogy emlékeztessenek rá, milyen volt régen.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
Winklernek szava van
Winklernek szava van autófetisiszta körökben, mennek utána a népek. És most keményen állást foglalt. Ez nagyon jó, ennek örülnünk kell.
Mostantól az EMPAMO stílus Totalcar törzsolvasók körében nevetség tárgya lesz, mert a fővezér kinevette őket.
Az EMPAMO stílus már eddig
Az EMPAMO stílus már eddig is az "én égek helyettük" kategória volt, Winkler nélkül is.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Igazából kéne írni nekik
Igazából kéne írni nekik pár mondatot, valami ilyemi szöveggel:
Tisztelt EmPaMo!
Hálásak vagyunk, hogy az április 30-ai felvonulás hírét olyan emberekhez is eljuttatták, ahova mi nem tudtuk volna. Nagyon szépen köszönjük.
1 kerékpárral közlekedő
(és ezt mág sokan így aláírják, és akkor mehet).
Komolyan az emberek
Komolyan az emberek felvonuláshoz való jogát vonják kétségbe?
Hanyadik században is élünk?
Úgy haladok át az autódugón, mint homok a szitán.
nem értem, miért kell
nem értem, miért kell ezekre a szánalmas balfékekre ennyi időt szánni: nem mi vagyunk az ellenségeik, hanem ők saját maguk ellen küzdenek.
Olyan volt ez a közlemény, mintha valaki az után írta volna, hogy egyik reggel másnaposan rálépett a kertben felejtett gereblyére, majd üvöltözve megkérdezte az asszonyt: "Ezt melyik barom hagyta kint?" A:"Te, drágám."
Érdekes. Ugyan az MTI
Érdekes. Ugyan az MTI Országos Sajtószolgálata is azt a szöveget közölte, amit a TC és a ma.hu:
http://os.mti.hu/hirek/68106/a_kritikan_aluli_tomeg_ujra_a_varosra_tamad
a két szervezet oldalán viszont egy kicsit hosszabb és vadabb változat található! Ráérő ínyenceknek!
(Ha csak nem ismét hackerek támadták meg védtelen szervereiket :-))
http://empamo.gportal.hu/gindex.php?pg=33653118&nid=5929222
http://www.autosokszovetsege.gportal.hu/gindex.php?pg=33551650&nid=5928684
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Másolja már ide valaki,
Másolja már ide valaki, pls, ezek a gportálos izék enm jönnek be nálam.bonnie
"Az EmPaMo és az ASZÖ
"Az EmPaMo és az ASZÖ nyílt levele : Idén is dugókkal, és fölösleges környezetszennyezéssel kampányol a Critical Mass!
2011.04.28. 09:42
Tovább mélyítve az általuk gerjesztett autós, kerékpáros, gyalogos konfliktusokat szombaton újra meg akarja bénítani Budapest közlekedését a szélsőségesen autóellenes Critical Mass. A közlekedők kárán érvényesülve „dicső” eredményeket könyvelhetnek el: összekarcolt autók, letört, lerugott tükrök, behorpasztott karosszériaelemek, rendőrautót ököllel verő arrogáns kerékpárosok, gyalogosgázolások, rakodási területtől megfosztott üzletek, lakóktól elvett parkolók, megszüntetett forgalmi sávok „dicsőítik” az általuk terjesztett szélsőséges közúti kulturálatlanságot.
Ez a felvonulás sajnos, egyre inkább csak egy alkalmi bulizó tömeg, ahova sokan a "gyűlölt autóval" viszik kerékpárjaikat.
A szervezők félrevezetik a közvéleményt, és az illetékeseket, hiszen állításukkal ellentétben ez a felvonulás nem képviseli a naponta közlekedők létszámát. Szerintük a Múzeum körúton több ezren kerekeznek, miközben a számláló még jó időben is csak 500-700 áthaladást mutat. A kerékpáros lobby, és Szálka Miklós nevéhez fűződő Andrássy úti projektről pedig inkább ne is beszéljünk.
Békében, egymást segítve kell közlekednünk, és nem fórumot adva az ellenségeskedésnek, a dugódíjas kifosztásának, vagy a radikalizmusnak. Kétkerekű hancúrozásuk Budapestnek az órákon át tartó közlekedési káoszt, a lezárt hidakat, a BKV-nak, a menetrendek átszervezése miatti hatalmas többletköltséget és a szintén nagy költséget felemésztő rendőri biztosítást jelentik!
A kerékpár nem a jövő útja, hanem egy a sok lehetőség közül azok számára, akik ezt választják, mert az életvitelük, a napi teendőik alakulása ezt lehetővé teszi számukra, és szívesen kerekeznek!
A kerékpárbarát város hazai változata, a túlkapásokkal fűszerezett, csak az ellentétek gerjesztésére alkalmas negatív diszkrimináció tökéletes példája lehet, mely egy hangos kisebbség szélsőséges elvárásai mentén a közlekedés többi résztvevőjét hozza hátrányos helyzetbe! Amennyiben demonstrálni szeretnének, tegyék. Ott a Népliget, a Városliget, ezen a napon be lehetne népesíteni a kerékpárutakat, lehetne kulturáltan - a szabályok betartásával!! - bringázni az autók között, mintegy csillagtúra szerűen bebizonyítani, hogy a bringa sokszor gyorsabb és kényelmesebb lehet, mint az autó, vagy a közösségi közlekedés.
DE NEM! Ők jellemző módon közlekedési dugót, káoszt, fölösleges környezetszennyezést, követendő mintát a KRESZ semmibevételére és kihajított milliókat hagynak maguk után. Röviden: Nem illik mások kárára jól érezni magunkat!
Térjünk már észhez! Nem vagyunk a kerékpárosok ellensége, mert mi is rendszeresen tekerjük a pedált. A Critical Mass egoizmusát és ellenségességét kritizáljuk!"
Ez már a finomított változat az AutósokSzövetségétől. Kell az empamo-s is?
Véééért akarok! Azaz
Véééért akarok!
Azaz igen, lécci :)
bonnie
Az empamo-s kábé ugyanez,
Az empamo-s kábé ugyanez, csak hard fokozatban!:)
Nem másolom be ide (ne adjunk teret nekik, mert pont ebből élnek), meg tudod nézni a hozzászólásban belinkelt totalcar-os cikkben, ott átmásolták egy az egyben!
Azért ide kimásolok egy
Azért ide kimásolok egy Totalcar-hozzászólást, amin kicsit leesett az állam. Nem mintha nem ismernék ilyen embereket, csak hozzászólni nem szokás ilyet.
efhábé 2011.04.29. 10:12:51
De mé' lenne baromság? Nekem nincs biciklim, autóval és bkv-val járok, de nem zavarnak a biciklisek. Nem kapok szívinfarktust, ha 50 métert az ő tempójában kell haladnom, utána úgyis lesz lehetőségem kikerülni, megelőzni. A bicikliknek kerékpárúton vagy úttesten a helyük. Engem városban mozgó emberként nagyságrendekkel jobban zavarnak a járdán bicikliző emberek, az úttesten biciklizőknek meg kimondottan örülök, minden egyes bicikli, ami az úton icipici kellemetlenséget jelent nekem, azt jelenti, hogy -1 autó az úton, ami viszont sokkal nagyobb kellemetlenséget jelentene nekem (nem, nem a forgalom többi résztvevője zavar, hanem a dugó :) ).
Tényleg nem értem, mi ez a nagy egymásnak esés, a bicikli jármű, az úton a helye, mint a motornak, riksának, mopednek, autónak, busznak, teherautónak, trolinak stb-stb.
Ráadásul az is látszik, hogy szépen lassan változik a helyzet, a biciklisták és a motorosok kevésbé kamikázék, mint néhány éve, ezzel a párhuzamosan az autósok közül is egyre többen figyelnek rá, hogy lehúzódjanak, ha jön egy kerékpár vagy motor, aki gyorsabban tud haladni. Messze nincs itt akkora gond és ellentét, mint amekkorát itt néhányan láttatni akarnak.
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Stephenson gőzmozdonyáról
Stephenson gőzmozdonyáról se hitték, hogy működőképes lehet, oszt mégis. Változik a világ, talán az emberek fejében is -bringás az úton, ahogy lennie kell.
Szerintem photoshop (
Szerintem photoshop ( http://xkcd.com/331/ ) :D
Na de komolyan örülök, hogy egyre több értelmes ember szólal meg amikor hülyeséget olvas és nyilvánítja ki nem egyetértését :)
csak aztán utána biztos
csak aztán utána biztos leoltogatták, hogy miről beszélsz?, ez nem így van, stb. de végre egy normális hsz!
(bár nem tudom, a nickneve egy bankról árulkodik, de lehet, hogy csak véletlen ez a monogramja. :D )
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
http://kepfeltoltes.hu/110429
http://kepfeltoltes.hu/110429/esocsin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezt láttátok?
zomg atomboy ---- Biciklizes
zomg
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Ez
Ez vicc?
----------------------------
Bordó Merida Crossway TFS 500 - fehér piros kék Merida Road 901 kékgumikkal-szerelem 1 szerelem 2-
Perillustrist ismerve, igen.
Perillustrist ismerve, igen. :)
--
kossuth - himmel.hu
Ezen sokat gondolkoztam én
Ezen sokat gondolkoztam én is, ha másról lett volna szó, akkor biztos dolgom lett volna, de ez az empamo annyira buták gyülekezete, hogy kinézek tőlük bármilyen hülyeséget.
Aztán én naiv, rájöttem a megoldásra, hogy ez 100%, hogy vicc! Ha valódi biztos nem másolja be, hanem linkeli.:)
Ha másból nem, a nagy
Ha másból nem, a nagy kezdőbetűvel írt rendőrségből (na meg a megszólaló személyek és intézmények nevének hiányából) rájöhetsz...
Hírcsárdába jól illene, amúgy sokkal ügyesebb grafika, mint az övéik szoktak lenni.
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Súlyos. :)
Súlyos. :)
Szemeteknek bejött... Ha a
Szemeteknek bejött... Ha a CM-et nem is, de az NR-t elmosta z eső :D
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Papirkutyak. Najo, nem
Papirkutyak.
Najo, nem vagytok azok, de kivancsi voltam, milyen ejszaka tekerni Budapesten, es nem volt mas alkalom, igy elvallaltam az esoset. :p
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Lezajlott így is :) Csak
Lezajlott így is :) Csak mindenki átázott és rövidebb volt a szokásosnál :)
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Én is akartam menni, de
Én is akartam menni, de mivel a fényképezőgépem nem vízálló, még csak csepp/pára sem. Állvány nem saját, bringám és én se vagyok esőkompatibilis. Ezért inkább majd legközelebb. :) Minden szombaton van NR. :P
Durva. És bejött nekik :)
Durva. És bejött nekik :)
Azért elég vérszegény
Azért elég vérszegény esőcske volt, legközelebb (fél) bivallyal kellene megpróbálniuk, ha észrevehetően szeretnék csökkenteni a létszámot.
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
na neee! ez valami vicc?
na neee! ez valami vicc? :D
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
Dehogy, ez teljesen komoly
Dehogy, ez teljesen komoly :p
Áááá! ___________________
Áááá!
__________________________________________
A város annyira meg van terhelve beruházásokkal, hogy óvatosan kell bánni az olyan rendezvényekkel, amelyek zavarják az autósok forgalmát.