Na, ma busz + metróval jöttem be. Busz természetesen késett 8 percet, hely természetesen nem volt leülni. Moszkva téren csak ketten akartak letarhálni (az egyik lent a metró peronon). Hideg volt, lefagyott mindenem.
Az autó konstans 45-55 percéhez képest (háztól-házig) ez ma másfél óra volt, 45 perc plusz a kocsihoz képest. Az napi másfél óra felesleges utazás.
Ami pozitív volt: végre el tudtam kezdeni olvasni a Silverlightos PDF-em. Nem volt kényelmes.
A séta. Nem volt rossz az a kb. másfél km. séta. Ha csak naponta ennyit kellene utaznom, akkor tök jó lenne.
És este tudok menni sörözni :)












"És este tudok menni
"És este tudok menni sörözni"
de nem túl sokáig az a baj...
estefelé már nem mindenhol egyszerű hazajutni sajnos...
Éjfél az utolsó, vagy
Éjfél az utolsó, vagy taxi :(
vagy ha már lúd, akkor
vagy ha már lúd, akkor ivás hajnalig...
ha ezekről lekésel, marad
ha ezekről lekésel, marad a teleport-feles :)
v. az asszony hazaviszi
v. az asszony hazaviszi seprűnyélen :)
Nincs jogsija. Seprűre is
Nincs jogsija. Seprűre is csak földi használatra:)
De csak, hogy tudd, nem
De csak, hogy tudd, nem éjfél az utsó esély. Bár nem tudom Keszin merre laksz. :)
http://bkv.hu/ejszakai/922.pdf
~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~
Solo la AS Roma per sempre!
Busz + metró v
Busz + metró v autó...
Biciklizésről hallottál már?
Gyors, kényelmes (általában akad egy hely a nyeregben), nem fázik az ember, megvan a napi mozgás. Bár igaz, hogy nem lehet olvasni közben. Nekem legalábbis megy.
40 km * 2 inkább most nem.
40 km * 2 inkább most nem. És nem is ihatnék.
Hotyhoty nem ihatnál?
Hotyhoty nem ihatnál?
Mert nem szabad ittasan
Mert nem szabad ittasan biciklizni:)
Inni attól még ihatnál,
Inni attól még ihatnál, csak nem alkoholt ;)
na tessék, itt a
na tessék, itt a bizonyíték, hogy ha ezt a szabályt lazítanánk, kevesebben járnának autóval
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Lehet olvasni és
Lehet olvasni és telefonálni is, és részegen is vezethető, sőt mindezt egyszerre is.
Készségektől függően tud előrehaladni, van aki 10 méteren belül 8X esik el, van aki hazajut épen, majd agyrázkódást kap a bejárati ajtón kilendülő sodrófától....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
leborulunk nagyságod és
leborulunk nagyságod és hősiességed előtt!!!
kérlek hadd állítsunk kiszuperált kerékpárokból készült szobrot az arcképed mására!!!
tehát van élet az autón kívül? WOW!!!
:-DDD
;-)
"tehát van élet az autón
"tehát van élet az autón kívül?"
Az a baj, hogy nincs. Vagy csak baromi nagy kompromisszumokkal.
na ezért fogunk mind
na ezért fogunk mind meghalni, ha elfogy az olaj.
20 éve is megoldották,
20 éve is megoldották, amikor még ritka volt a saját autó, később is meg lehet majd. Mondjuk ahhoz az kéne, hogy ez a pörgés, ami most van, kicsit alábbhagyjon, nyugisabb legyen az élet, ne kelljen mindenhova rohanni. Akkor nem lesz gond tömegközlekedni.
igy igaz. akkor még ritka
igy igaz. akkor még ritka volt az autó. ez a válasz. :-)
ma már minden autófüggő. termelés-szállitás-szabadidő, stb....és még véletlenül sem igyekeznek a hatalmon levők ezt a függőséget enyhiteni.
Nem volt ritka a saját
Nem volt ritka a saját autó, csak nem mindenki állandóan abban ült.
Hogy miért?
1990:
egy liter benzin 65 Ft
Egy bkv jegy 10 Ft.
Ha 2000 Ft lenne egy liter, most se kocsikáznának ennyien...
vagy ha 50 Ft lenne a jegy
vagy ha 50 Ft lenne a jegy :)
1986: Metró összezárós
1986:
Metró összezárós kapu:1 ft
1l benzin 21 ft
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
És miért pörgünk, ezen
És miért pörgünk, ezen gondolkodott már valaki?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Én néha-néha titokban
Én néha-néha titokban körhinta vagyok..
papírkutya :P :)
papírkutya :P
:)
Az vagyok:)
Az vagyok:)
Silverlight: Mész a 4 napos
Silverlight: Mész a 4 napos előadásra is?
_________///Hemü\\\__________
\ ...Az én járművem pöccre indul... /
Hol, mikor?
Hol, mikor?
http://prog.hu/hirek/2616/Sil
http://prog.hu/hirek/2616/Silverlight+4+intenziv+kepzes.html
_________///Hemü\\\__________
\ ...Az én járművem pöccre indul... /
Ahh, köszi! Remélem szabad
Ahh, köszi!
Remélem szabad leszek akkor és el fogok tudni menni.
(Pont ezt a PDF-et olvasom:))
Rájöttem.
Rájöttem. :-)
_________///Hemü\\\__________
\ ...Az én járművem pöccre indul... /
Bárcsak a flash-sel
Bárcsak a flash-sel együtt tűnnének el a süllyesztőben. Használják a SL-ot még egyáltalán?
(minek még egy szar böngészőplugin, ami windowson használható, mac-re van valami ami esetleg működik, linuxra meg ott a nyílt forráskódú ML, ami szép dolog, csak éppen létező tartalmat nem képes megnyitni, mert 1 verzió késéssel van mindig a SL után, mobiltelefonon meg ne is álmodjak róla...)
Én nemrég mentem pár
Én nemrég mentem pár megállót egy Combinóval.
Na az egészen jó volt. Csendes, gyors, kényelmes. És még sűrűn is jár.
Viszont iszonyú drága a jegy. Semmilyen differenciálás nincs hosszabb vagy rövidebb útra! 2-3-4 megállót tekintve az átlag órabérrel számolva simán megéri sétálni helyette. Több megállónál már jobb a helyzet, de ez akkor is fájdalmas.
Szóval érdekes ez a tömegközlekedés, de a következő években ismét kerülni fogom. Túl sok itt a kötöttség, a várakozás, az alkalmazkodási kényszer.
De ha lesz valami új villamos vagy troli, azt talán kipróbálom.
most volt februárban egy
most volt februárban egy új busz. :-)
http://www.bkv.hu/hu/korabbi_jarmutesztek/nabi_sirius
am nekünk új, de egyébként használt hannoveri villamosok érkeztek Hágából (és a többi hannoveri megvétele is tervben van). új troli lesz majd, de az is csak használt német csuklós MAN lehetséges Eberswalde-ból. + használt szóló buszokra írt ki tendert a BKV, ami csak 2012-től lesz. (de persze minden csúszhat, ld. midibusztender: Orangeways S91-ese nyerte meg, a Vértes Volán megvétózta, a BKV meg elutasította...)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Idén eddig 2szer kellett
Idén eddig 2szer kellett használnom a Bkv-ét.
Nekem az volt a legrosszabb,hogy nem tudtam mit kezdeni magammal.Főleg a megállókban ácsingózva.
Viszont jók a csajok:)
Erre megoldás egy telefon,
Erre megoldás egy telefon, amin lehet vagy PDF-et olvasni, vagy netezni. Bár meg kell alaposan nézni, hogy kik állnak még a megállóban.
Igyen, ez volt a 3. jó dolog benne, de ilyet nem írhatok, nem nézhetek:)
Ne3kem meg a biciklis ffi
Ne3kem meg a biciklis ffi hátsók jönnek be, öröm utánnuk ügetni hajtás közben :)
mivel alacsony vagyok nekem sok a problémám a bkv-val
1. nem ér le a lábam semmilyen ülésről
2. nemérem fel a kapaszkodókat
3. régi buszon meg a leszállásjelzőt
4. levegőnek néznek és az arcomba tolják a táskáikat meg a testrészeiket (mj: me kb. könyökmagasságba tartózkodik a fejem)
a 4. pontban szereplő gondok ellen csak nagyon agresszív arcot vágva tudok védekezni-ill a kéregetőket ius ezzel űzöm el fényévnyi távolságra
Gilran a térképész
könyv Kóródy Gergely,
könyv
Kóródy Gergely, dunaparti beduin
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
jól tetted! azért mégis
jól tetted! azért mégis olcsóbb, mint az autóhasználat. viszont sajnos drágább a kerékpárhasználatnál. => a kerékpár a legjobb választás. :-) (és persze ott van alternatívaként a tömegközlekedés.)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Én ma mentem a 6-os
Én ma mentem a 6-os villamossal 5 megállót. Maga volt a HALÁL. SOHA TÖBBET! A jegy 350Ft lett volna a megállóban. Annyit nincs az az isten. Erre végig szorongtam utazás alatt. Bekaphatják, annyiba kerül egy napi kajám az egyetemen.(kenyér meg vaj/zsír) Egy aranyos csajszi meg rakta az úton. Egyszerre értünk az 5. megállóba. Irigyeltem. Ha lassabban megy tuti meghívom egy italra. Így sajna elhúzott.
SOHA TÖBBET BKV. Csak bringa. Juj de rossz volt. :(
BRINGA FOREVER!!!!!!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
bringablog.hu
No igen, a bringás csajok
No igen, a bringás csajok jók, csak ugye ha bringán vagyok akkor veszélyes nézegetni, mert nem túl vészes harmincas tempómmal is matrica lehetek egy busz hátán ha elmélázok. Ez kétségtelen előnye a tömegközlekedésnek.
Az viszont a biciklizésben vicces, amikor egy villamos mellett tempózok pont azonos sebességgel, és az utasokkal nézegetjük egymást...
Akkor most nézegetsz, vagy
Akkor most nézegetsz, vagy nem nézegetsz? A bringás csajszi esetében legalább előre felé lóg kocsányon a szemed, mert hogy hátulról az igazi a perspektíva. :D a villamos utasok nézegetésénél oldalra bambulsz, szerintem az előbbi biztonságosabb. Arról nem is szólva, hogy egy bringás csajszi mennyivel szebb, mint a konzervben szardíniázó unott fejű, frusztrált utazóközönség... :D
__________________________________________
Ezüst Mali Ironman, piros Vuelta felni.
Fekete bukó, kétoldalt szürke(?) csíkkal. A megtévesztésig hasonlítok egy bringásra.:D
ha nem tanyabájkos a
ha nem tanyabájkos a kialakítása a biciklinek, hanem ráhajlós, akkor nyáron azért elölről még jobb, csak rövidebb ideig tart
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Nem értem miért
Nem értem miért csodálkoztok azon, hogy egy autóra épült társadalomban nehéz közlekedési alternatívát találni.
Jelenleg aki nem autózik az rendszerellenes. Kollégái szinte kiröhögik, amikor kiderül hogy nincs kedvenc márkája és tervei közt sem szerepel egy autócsoda beszerzése.
Ha egy találkozóra kicsit késve érkezik mindenki egyből azt feltételezi, hogy nem talált parkolót, vagy dugóba került függetlenül attól, hogy ő nem autóval közlekedik. Stb.
--------Dova--------
elvetemült bűnöző
Ne ítélj elsőre! ... leszek én még büdös paraszt is!
Na itt van nem kevés
Na itt van nem kevés igazság.....
Engem ez nagyon emlékeztet az építkezési szokásainkra,sokszor tapsztaltam, hogy a mégoly nem forradalmi,de eltérő logikájú és még a szabványba beférő megoldások is gyakran akkora megdöbbenést keltenek.....Az okát a következőekben látom:
Miért építünk úgy ahogy?Mert a többiek is így csinálták...tényleg.Csináljuk így, a szomszéd, meg a testvéred is így csinálta....semmi tervezés, helyi igények, típustervek, meg "bevált" megoldások.
Kb ugyanez az autó....fantáziatlanság X lustasági faktor=csillagos eges benzinár....
Valaki megnézte már az ország teljes üzemanyag fogyasztásából mennyi a hányadosa a magán, ill a vállalkozói, állami járművek részesedésének?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
honnan jársz? Kóródy
honnan jársz?
Kóródy Gergely, dunaparti beduin
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Te egy isten vagy
Te egy isten vagy seggbekúr, csak azt nem írtad, hogy mennyi az annyi.
Valahol már leírtam
Valahol már leírtam régebben :)
Amúgy busszal ~20e lett volna (2 bérlet), kocsival ennek 2, 2 és félszerese. Tekintve, hogy így napi másél órával többet tudok dolgozni, úgy érzem megéri:)