a legfurcsább, hogy (hála Istennek) nem alattam ment szét.
lekötöttem, és amikor visszamentem érte, szét volt menve a váz.
kicsit WTF. lehet valaki le akarta verni az U-lakat, de a váz tört. valószínűleg már meg volt repedve a sok kátyú és egyéb felütés miatt. (villából már kettőt törtem.)
következőnek egy Omafietset szeretnék. addig is BKV. :(












hát ez a váz másból sem
hát ez a váz másból sem állt már, csak rozsdából.
tényleg nagy mák, hogy nem alattad, menet közben tört.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Ilyet még élőben nem
Ilyet még élőben nem láttam. Jól látom a képeken, hogy a váz csupa lyuk a rozsdától?
És még azt hittem, én vagyok bátor.
szerintem az csak felületi
szerintem az csak felületi rozsda a festék lepattogzott helyeken. belülről meg más miatt rohadt (beázás, kondenzvíz, sólerakódás).
Belül? Sólerakódás? És
Belül? Sólerakódás? És mikor szokott odakerülni, biciklis búvárkodás közben? :)
kormánycsapágyon át
kormánycsapágyon át (nyilván ideális esetben a tömítés kivédi), üléscső, monoblokkház, vázfuratok.
lerakódik, onnantól kezdve meg a legkisebb párából is megköti a vizet.
Viszont kiváncsi lennék
Viszont kiváncsi lennék arra, hogy az utak sózása mennyi pénzt takarít meg az útkezelőknek évente, és mennyi kárt okoz szétrohadt kipufogók, alvázak, bicikliláncok formájában.
Valamiért olyan érzésem van, hogy idén sem fognak áttérni az EU által előírt, de drágább csúszásmentesítő anyagok használatára.
valóban. azért lukacsosan
valóban. azért lukacsosan kissé durva lenne.
Na de 12 év? Kb. hány
Na de 12 év? Kb. hány kilométert pakoltál bele?
........................
Formaharc és sci-fi.
Az acélvázak
Az acélvázak állítólagos tulajdonsága, hogy örökké tartanak. Ha meg nem eszi őket a rozsda.
kb nagyonsokat :) az első
kb nagyonsokat :)
az első években még elég keveset, százas nagyságrend. (11. szül.napomra kaptam, akkor még erősen hobbicikli volt)
aztán kb 6-7 éve elkezdtem rendszeresen közlekedni vele. mostanában már csak ezzel jártam mindenhova, napi 20-30 kilométereket.
ja, és megjárta Rómát. odafelé 1555km tekerés, aztán repülővel jött haza, akkor dobálták rendesen :(
+ még néhány kisebb-nagyobb túra (az elmúlt 6 évben minden évben min. 4-500 km)
durva becsléssel sztem 15-20ezer km.
akkor az én favorit vázam
akkor az én favorit vázam jól bírja, abba egy év alatt majdnem beleraktam 20ezret és megbírta ;)
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Többet is mentél vele...
Többet is mentél vele...
Ha napi 20 km-t mész 6 év alatt, 5 munkanappal számolva, az min. évi 5200 km, összesen 31000 km. Minimum.
-
Zsurmi
És hétvégén? Olyankor az
És hétvégén? Olyankor az ember bezárkózik a szobába? :)
sokallod vagy keveselled,
sokallod vagy keveselled, hogy 12 évet bírt?
Ha ez acélváz, akkor túl
Ha ez acélváz, akkor túl vastag az alsócsöve, és emiatt túl vékony a cső fala. Így nem csoda, hogy eltört. Volt erről egy cikk, nem tudom, hogy itt, vagy a bikemag.hu-n. Egy jó minőségű acélvázzal akárhány kátyún átmehetsz, nem lesz attól baja.
Anno én írtam erről a
Anno én írtam erről a BK-nak, sajnos a blog illetve a cikk nincs meg de tényleg erről szól...
"Látszatalu" váz (szándékosan vastagabb, látszatra tetszetős de gyengébb csövekkel), ami hogy ne legyen nehéz vékony falvastagsággal készül.
Kb. ez az eredmény (azért a Hauser, bármennyire is sok van belőle Magyarországon a német alsókategóriát képviseli, a 12 év amit megszolgált szerintem elég szép, kb. ennyi várható).
Alattam már tört el váz
Alattam már tört el váz ugyanezen a helyen. Még a régi vékony vázas Csepel Landrider volt. Emelkedőn felfelé mentem, húztam a kormányt felfelé rendesen és egyszer csak egy pattanás és puha lett a váz. Nem estem el. A vázat garanciában kicserélték, de sajnos már a vastag átmérőjű vékony falú fajtára. Ha valakit érdekel, éppen eladó.
Hozd el a Biciklis bolhára
Hozd el a Biciklis bolhára holnap.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Létezik amúgy valami
Létezik amúgy valami módszer, ami kimutatja, hogy rohad-e a váz belülről? Mikrorobot, vázszonda, röntgenszem, satöbbi?
örvényáramos
örvényáramos mikrorepedés-vizsgálat
Régebben volt egy
Régebben volt egy mikrorobotom, de sajnos önállósította magát, és megszökött.
:DDDDDD
:DDDDDD
Csapkodd jól oda párszor
Csapkodd jól oda párszor valami keményhez a vázat, és utána a füled mellé emelve, rázd meg. Ha zörgést hallasz, akkor valószínűleg rohad. Ha nem, akkor túl gyöngén csapkodhattál.
:-)))
_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.
Tegnap majdnem
Tegnap majdnem helyreállítottuk a vázat egy power tape-el a BKban, de aztán a lelkes önkéntesek inkább lecsupaszították.
Tescos biciklinél láttam
Tescos biciklinél láttam már ilyet, ott még 12 év sem kellett hozzá. A leggyatrább szénacél lehetett.
Sztem elázott rajta a
Sztem elázott rajta a matrica és már nem bírta megtartani a terhelést....:-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
LOL
LOL