a legfurcsább, hogy (hála Istennek) nem alattam ment szét.
lekötöttem, és amikor visszamentem érte, szét volt menve a váz.
kicsit WTF. lehet valaki le akarta verni az U-lakat, de a váz tört. valószínűleg már meg volt repedve a sok kátyú és egyéb felütés miatt. (villából már kettőt törtem.)

következőnek egy Omafietset szeretnék. addig is BKV. :(

ajjajszegény

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
norbijúzer képe

hát ez a váz másból sem

hát ez a váz másból sem állt már, csak rozsdából.
tényleg nagy mák, hogy nem alattad, menet közben tört.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

2
Zsabor képe

Ilyet még élőben nem

Ilyet még élőben nem láttam. Jól látom a képeken, hogy a váz csupa lyuk a rozsdától?
És még azt hittem, én vagyok bátor.

3
stp1 képe

szerintem az csak felületi

szerintem az csak felületi rozsda a festék lepattogzott helyeken. belülről meg más miatt rohadt (beázás, kondenzvíz, sólerakódás).

4
Zsabor képe

Belül? Sólerakódás? És

Belül? Sólerakódás? És mikor szokott odakerülni, biciklis búvárkodás közben? :)

5
stp1 képe

kormánycsapágyon át

kormánycsapágyon át (nyilván ideális esetben a tömítés kivédi), üléscső, monoblokkház, vázfuratok.
lerakódik, onnantól kezdve meg a legkisebb párából is megköti a vizet.

6
Zsabor képe

Viszont kiváncsi lennék

Viszont kiváncsi lennék arra, hogy az utak sózása mennyi pénzt takarít meg az útkezelőknek évente, és mennyi kárt okoz szétrohadt kipufogók, alvázak, bicikliláncok formájában.
Valamiért olyan érzésem van, hogy idén sem fognak áttérni az EU által előírt, de drágább csúszásmentesítő anyagok használatára.

7
Törzsmókus képe

valóban. azért lukacsosan

valóban. azért lukacsosan kissé durva lenne.

8
Drody képe

Na de 12 év? Kb. hány

Na de 12 év? Kb. hány kilométert pakoltál bele?

........................
Formaharc és sci-fi.

9
Zsabor képe

Az acélvázak

Az acélvázak állítólagos tulajdonsága, hogy örökké tartanak. Ha meg nem eszi őket a rozsda.

10
Törzsmókus képe

kb nagyonsokat :) az első

kb nagyonsokat :)
az első években még elég keveset, százas nagyságrend. (11. szül.napomra kaptam, akkor még erősen hobbicikli volt)
aztán kb 6-7 éve elkezdtem rendszeresen közlekedni vele. mostanában már csak ezzel jártam mindenhova, napi 20-30 kilométereket.

ja, és megjárta Rómát. odafelé 1555km tekerés, aztán repülővel jött haza, akkor dobálták rendesen :(
+ még néhány kisebb-nagyobb túra (az elmúlt 6 évben minden évben min. 4-500 km)

durva becsléssel sztem 15-20ezer km.

11
norbijúzer képe

akkor az én favorit vázam

akkor az én favorit vázam jól bírja, abba egy év alatt majdnem beleraktam 20ezret és megbírta ;)

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

12
Zsurmi képe

Többet is mentél vele...

Többet is mentél vele...

Ha napi 20 km-t mész 6 év alatt, 5 munkanappal számolva, az min. évi 5200 km, összesen 31000 km. Minimum.

-
Zsurmi

13
Zsabor képe

És hétvégén? Olyankor az

És hétvégén? Olyankor az ember bezárkózik a szobába? :)

14
Törzsmókus képe

sokallod vagy keveselled,

sokallod vagy keveselled, hogy 12 évet bírt?

15
bembo képe

Ha ez acélváz, akkor túl

Ha ez acélváz, akkor túl vastag az alsócsöve, és emiatt túl vékony a cső fala. Így nem csoda, hogy eltört. Volt erről egy cikk, nem tudom, hogy itt, vagy a bikemag.hu-n. Egy jó minőségű acélvázzal akárhány kátyún átmehetsz, nem lesz attól baja.

16
Nincsmáritttöbbé képe

Anno én írtam erről a

Anno én írtam erről a BK-nak, sajnos a blog illetve a cikk nincs meg de tényleg erről szól...

"Látszatalu" váz (szándékosan vastagabb, látszatra tetszetős de gyengébb csövekkel), ami hogy ne legyen nehéz vékony falvastagsággal készül.

Kb. ez az eredmény (azért a Hauser, bármennyire is sok van belőle Magyarországon a német alsókategóriát képviseli, a 12 év amit megszolgált szerintem elég szép, kb. ennyi várható).

17
UB képe

Alattam már tört el váz

Alattam már tört el váz ugyanezen a helyen. Még a régi vékony vázas Csepel Landrider volt. Emelkedőn felfelé mentem, húztam a kormányt felfelé rendesen és egyszer csak egy pattanás és puha lett a váz. Nem estem el. A vázat garanciában kicserélték, de sajnos már a vastag átmérőjű vékony falú fajtára. Ha valakit érdekel, éppen eladó.

19
SiMoon képe

Létezik amúgy valami

Létezik amúgy valami módszer, ami kimutatja, hogy rohad-e a váz belülről? Mikrorobot, vázszonda, röntgenszem, satöbbi?

20
feb képe

örvényáramos

örvényáramos mikrorepedés-vizsgálat

21
Zsabor képe

Régebben volt egy

Régebben volt egy mikrorobotom, de sajnos önállósította magát, és megszökött.

22
foxbat88fx képe

:DDDDDD

:DDDDDD

23
Hotyhogy képe

Csapkodd jól oda párszor

Csapkodd jól oda párszor valami keményhez a vázat, és utána a füled mellé emelve, rázd meg. Ha zörgést hallasz, akkor valószínűleg rohad. Ha nem, akkor túl gyöngén csapkodhattál.
:-)))

_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.

24
feb képe

Tegnap majdnem

Tegnap majdnem helyreállítottuk a vázat egy power tape-el a BKban, de aztán a lelkes önkéntesek inkább lecsupaszították.

25
noname_ képe

Tescos biciklinél láttam

Tescos biciklinél láttam már ilyet, ott még 12 év sem kellett hozzá. A leggyatrább szénacél lehetett.

26
Frenki képe

Sztem elázott rajta a

Sztem elázott rajta a matrica és már nem bírta megtartani a terhelést....:-)
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

27
Nincsmáritttöbbé képe

LOL

LOL