A hét elején megint Patakon voltam, Pesten úgyis szar idő volt, itt ült a lakótársam is nem tudtam volna mit kezdeni ezzel a két nappal. Hazafelé aztán kiderült hogy a víz miatt vonat csak Olaszliszkáig jár, onnan pótlóbusz viszi az utasokat. tovább Anyámék előzetesen leadták a drótot hogy egy ismerős hozott németből egy pöpec bringát, így legalább azt is megnéztem, és ugyanazzal a lendülettel meg is vettem. Bár aggasztott egy kicsit a vázméret hogy nehogy kicsi legyen hozzám, meg nem értettem miért ilyen iszonyat széles a kormány, ezért képzeletben már le is cseréltem szarvkormányra, de nem voltam túl lelkes, sajnáltam a rá kiadott 25000 Ft-ot (tudom hülye vagyok) nem voltam benne biztos hogy felhozom e pestre. Aztán itthon beállítgattam a méretemre és tettem vele egy tisztességes próbakört. Hú. A próbakör után megváltozott az álláspontom. A mérete a mérettáblázat ellenére jó, megértettem a széles kormányt is. Olyan az áttételezése hogy kívánja a kiállva tekerést, és amikor kiállok szinte egész testtel az első kerék fölött vagyok, az egyenes villa jobban bírja a terhelést, a széles kormánnyal pedig ilyenkor is stabilabban irányítható. Szóval egyben ez a gép ahogy van, többé nem volt kérdéses hogy felhozom-e vagy sem. Megtakarítottam, lecseréltem rajta a lámpákat, leszereltem a kulacstartót mert csúnyán volt felrakva és úgyse sűrűn használom viszont az üléscsőre felszereltünk egy egyszerűbb kis csomagtartót. Szerdán hajnalban a bringával a csomagtortóban átautózunk apámmal Liszkára. Persze kerékpárszállító nem volt, de feldobtam a vasat a csomagtartóra csak a fejemre kellett vigyázni mert ahányszor felálltam bevertem. Pesten vettem rá egy tisztességes lakatot. Most egy biztonságos őrzött helyen várja hogy legyen időm tekerni egy tisztességeset. Az már ennyi idő alatt is kiderült hogy a várost nem igazán szereti, nem a gyorsulás a legnagyobb előnye, városban a kényelmes tempót tolerálja de alig várja hogy valami haladósabb terep kínálkozzon és meg lehessen rakni. Amint tehetem megyek a normafához, meg onnan lefelé megnézzük mit tud a végáttétel. Jövőhéten pénteken pedig ha a beóm engedi megyek egy kis esti tekerésre.












Szép gép. Sok-sok
Szép gép. Sok-sok balesetmentes kilométert hozzá!
Lehet, hogy ezt most csak
Lehet, hogy ezt most csak én nem értem: "Olyan az áttételezése hogy kívánja a kiállva tekerést"
Azt hittem először, hogy egysebességes, de aztán láttam, hogy: van elől átdobó, 3 lánckerékkel, hátul is váltó, saccra 7-es sorral...
Egyébként szép a bringa és szerintem nem volt sok érte a 25 ezer (így a kis képek alapján mondva), de a kormányt akkor is lecserélném vagy megvágnám keskenyebbre :) Csak megszokás kérdése. Én a 40centi széles koskormánnyal sem borulok el ha ki kell állni a nyeregből, 52:18 áttétellel.
____________________________________________________
Bringám: kicsi, zöld háromkerekű, elöl direkt hajtással, és a kormányon macis dudával... :)
Még senki nem tette meg,
Még senki nem tette meg, úh. én leszek az az indiszkrét, aki megkérdezi: ugye azzal a sodronnyal nincsenek komolyabb szándékaid?
Btw. szép gép, indeed.
ha jól látom az első
ha jól látom az első kereke gyorszáras.
Az a kryptonite + sodrony
Az a kryptonite + sodrony jó kis combó azért...
-------------------------------------------------------
Hogy kell biciGlizni? Csak rángasd a kormányt és vicsoríts!!!:)
Köszi szépen a
Köszi szépen a jókívánságokat.
Az a helyzet hogy az U-ban még némiképp bízom, a sodrony csak kiegészítő, arra jó hogy a melóhelyen a mélygarázsban ne kelljen kivennem az első kereket hanem az U-val meg tudjam fogni azt is, vagy akár a szintén gyorszáras ülést. Azért akármilyen zárat is rakok rá, nem merem a függőfolyosón hagyni, az ajtó előtt, mert már 2 bringámat elvittek onnan, csak a lakásban meg nagyon nem fér el. :S