* Indulás 9:00, Szentendre, Duna-korzó, Gomba büfé elöl (dunaparton a sétáló utcából)
* táv 50 km, Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Dunabogdány-Visegrád és vissza
* Tempó: kényelmes:))
* Az útvonalon több alkalommal is lesz idő pihenni, illetve enni és inni.
* A túra lényege az élmény tekerés!!
* Visegrádon Nemzetközi palotajátékok lesznek, ott rengeteg látnivaló mellett a festői tájban is lehet gyönyörködni:)))
LOGO:
http://1.1.1.2/bmi/imgfrm.index.hu/imgfrm/6/7/0/7/THM_0006096707.jpg
fórum:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9119822













Rock"n"Roll Sajnos már
Rock"n"Roll
Sajnos már nincs veterán bringám....
...poroljátok le az öreg
...poroljátok le az öreg vasakat...:))
http://www.csepelkerekparok.gportal.hu/gindex.php?pg=30586970
ér veterán versenybicóval
ér veterán versenybicóval jönni? :)
×
ogreflikker
Sima ügy, én
Sima ügy, én valószínüleg egy Csepel Sas (SR27)-el megyek, mivel a Toldim éppen az Andrássy úton egy kirakatban pihen:)))
www.csepelkerekparok.gportal.hu
akkor addig össze kell
akkor addig össze kell valahogy eszkábáljam a piros eskám nyergét. egyedül az hibádzik, mert teljes felújításra szorul...
×
ogreflikker
kötelező http://drunk-and-r
kötelező
http://drunk-and-ride.blogspot.com/
helo nem tom hogy lehet e
helo nem tom hogy lehet e menni egy Magellán hidra teleszkópos biciklivel. Erre lennék kiváncsi.
Elsősorban olyan
Elsősorban olyan rájdereket várunk akik hagyományos, több évtizedes korral bíró kerékpáron szeretnék teljesíteni a távot, de természetesen bárki csatlakozhat a menethez!
www.csepelkerekparok.gportal.hu 01
Nem nagyon találtam
Nem nagyon találtam dátumot :)
És mi számít veteránnak? Az enyém egy öreg vázra épült, és van rajta pár öreg alkatrész, meg egy pár modern is...
------------
Life is Random
erről pont az 1957es
erről pont az 1957es eskámmal kapcsolatban beszélgettem az egyik mesteremmel, hogy mit akarok kezdeni a géppel. végül arra jutottunk, hogy eredeti állapotában, illetve stílusában vissza lehet hozni teljesen használható szintre. ez abból áll, hogy kapott 630as favorit alufelniket az eredeti 622-es alu ! helyett, új küllőket a szétrohadtak helyett, fehér oldalfalú semperit külsőket, új bowdenezést. ami hátra van, a varrott kormánybandázs, és a nyereg. utóbbin ki kell cserélni a bőrt, vagyis kell készítsek egy kaptafát, amire ráhúzom a formát, meg ha sikerül, egy beütőt, amivel az eredeti feliratot tudom reprodukálni.
×
ogreflikker
Van egy 630-as acél
Van egy 630-as acél kerékszettem kölcsön a túrára, akinek csak ez hiányzik a veterán léthez ;)