* Indulás 9:00, Szentendre, Duna-korzó, Gomba büfé elöl (dunaparton a sétáló utcából)
* táv 50 km, Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Dunabogdány-Visegrád és vissza
* Tempó: kényelmes:))
* Az útvonalon több alkalommal is lesz idő pihenni, illetve enni és inni.
* A túra lényege az élmény tekerés!!
* Visegrádon Nemzetközi palotajátékok lesznek, ott rengeteg látnivaló mellett a festői tájban is lehet gyönyörködni:)))

LOGO:
http://1.1.1.2/bmi/imgfrm.index.hu/imgfrm/6/7/0/7/THM_0006096707.jpg

fórum:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9119822

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Bendzsó képe

Rock"n"Roll Sajnos már

Rock"n"Roll

Sajnos már nincs veterán bringám....

2
yoleeka képe

...poroljátok le az öreg

...poroljátok le az öreg vasakat...:))

http://www.csepelkerekparok.gportal.hu/gindex.php?pg=30586970

3
-ogre- képe

ér veterán versenybicóval

ér veterán versenybicóval jönni? :)

×
ogreflikker

4
yoleeka képe

Sima ügy, én

Sima ügy, én valószínüleg egy Csepel Sas (SR27)-el megyek, mivel a Toldim éppen az Andrássy úton egy kirakatban pihen:)))

www.csepelkerekparok.gportal.hu

5
-ogre- képe

akkor addig össze kell

akkor addig össze kell valahogy eszkábáljam a piros eskám nyergét. egyedül az hibádzik, mert teljes felújításra szorul...

×
ogreflikker

7
IMI képe

helo nem tom hogy lehet e

helo nem tom hogy lehet e menni egy Magellán hidra teleszkópos biciklivel. Erre lennék kiváncsi.

8
yoleeka képe

Elsősorban olyan

Elsősorban olyan rájdereket várunk akik hagyományos, több évtizedes korral bíró kerékpáron szeretnék teljesíteni a távot, de természetesen bárki csatlakozhat a menethez!
www.csepelkerekparok.gportal.hu 01

9
Tomacher képe

Nem nagyon találtam

Nem nagyon találtam dátumot :)

És mi számít veteránnak? Az enyém egy öreg vázra épült, és van rajta pár öreg alkatrész, meg egy pár modern is...

------------
Life is Random

10
-ogre- képe

erről pont az 1957es

erről pont az 1957es eskámmal kapcsolatban beszélgettem az egyik mesteremmel, hogy mit akarok kezdeni a géppel. végül arra jutottunk, hogy eredeti állapotában, illetve stílusában vissza lehet hozni teljesen használható szintre. ez abból áll, hogy kapott 630as favorit alufelniket az eredeti 622-es alu ! helyett, új küllőket a szétrohadtak helyett, fehér oldalfalú semperit külsőket, új bowdenezést. ami hátra van, a varrott kormánybandázs, és a nyereg. utóbbin ki kell cserélni a bőrt, vagyis kell készítsek egy kaptafát, amire ráhúzom a formát, meg ha sikerül, egy beütőt, amivel az eredeti feliratot tudom reprodukálni.

×
ogreflikker

11
feb képe

Van egy 630-as acél

Van egy 630-as acél kerékszettem kölcsön a túrára, akinek csak ez hiányzik a veterán léthez ;)