itt is.
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| dugo.jpg | 58 kB |
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Hihihi. Egy ilyen utat
Hihihi. Egy ilyen utat völgyhíddal kellene még ráadásul megépíteni. :-)
__________________________________________________
Nem voltam ott ahol nem kellett lennem.
Nem tettem azt amit nem kellett tennem.
Meg viaduktal kombinálva
Meg viaduktal kombinálva milyen szépen nézne már ki, mint nálunk az alföldön homokba fúrt viadukt:)
viadukt alagút
viadukt
alagút
azzta kuruc brigadérosát
azzta kuruc brigadérosát neki. mi azért remélem ilyet nem akarunk :P
nagyon ütős! :D másik
nagyon ütős! :D
másik szitu, ugyanazon elv (csak erős idegzetűeknek :D
nem fogyózni kell, hanem egy számmal nagyobb nadrágot venni!
Uhh... ______________________
Uhh...
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
Nem számít,mert a dugóban
Nem számít,mert a dugóban lehet zenét hallgatni, nem esik az eső és ha autóval megy az ember akkor több idő marad a családjára.
Na jó van akire rossz hatással van:
http://www.youtube.com/watch?v=z3JC6CBzGro&feature=PlayList&p=BC53D792B8...
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Remélem ez ironikus volt.
Remélem ez ironikus volt. :)
"A kapacitásnövelés forgalomnövekedést eredményez."
Zseniális. Lehet tudni hol
Zseniális. Lehet tudni hol készült a kép? Szívesen használnám.
RedBull TrafficJam Ride :D
RedBull TrafficJam Ride :D
Ezen az oldalon is ott
Ezen az oldalon is ott van:
http://images.google.co.uk/images?hl=en&um=1&q=traffic+jam&sa=N&start=72...
Imádom a csomókat:
http://www.buamai.com/image/11888
__________________________________________________
Nem voltam ott ahol nem kellett lennem.
Nem tettem azt amit nem kellett tennem.
Ha jól számoltam 22 sáv,
Ha jól számoltam 22 sáv, az azért már nem gyenge. Az engem is érdekelne hogy ez helyileg hol van, kiknek volt ennyi esze :)
Nem tudom, én is úgy
Nem tudom, én is úgy találtam.
Lehet. hogy a Tarlós volt a tanácsadójuk. Amikor még független volt.
Jövőre majd 64 sávosat
Jövőre majd 64 sávosat építenek ;)
Egyik piros másik fehér :P
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
lehet, hogy 22 sáv, de
lehet, hogy 22 sáv, de mintha többszintes is lenne.
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
Sanszos, hogy amerikából
Sanszos, hogy amerikából származik a kép, onnantól meg random, kb mindenütt ez lehet...
Hm... mennyi idő alat lehet rajta keresztül jutni. Én csak a német viszonyokról tudok beszámolni: autópálya 16km hosszú dugó, átjutási idő kb 40-45 perc.
Magyarország M0 2km dugó kb 1 óra....
hm... a csodás német
hm... a csodás német autópályákon csúcsidőben egy biciklis sebességével lehet haladni. Nem semmi... Ezért már megéri az autóutakat bővíteni..
Itt inkább arra próbáltam
Itt inkább arra próbáltam rávilágítani, hogy a magasabb közlekedési kultra által hamarabb átvészelhető a dugó, a hazaihoz képest. Amúgy ált 2-3 sávosak a pályáik, és csak elvétve vagy egyes időjárási körülmények között van sebességkorlátozás. Amúgy meg mindenki megy annyival, amenyivel tud, vagy jónak látja...
rendben
rendben
En is tapasztaltam hasonlot
En is tapasztaltam hasonlot Torontoban, bar nem ilyen megadugo volt: http://gallery.atomboy.hu/main.php?g2_itemId=13514
De csak pentek delutan volt, amikor mindenki ment videkre hosszu hetvegre.
atomboy
Erről egy pillanatra az
Erről egy pillanatra az M3-as bevezető szakasza ugrott be.
Ezaaaaaz :D EZ kell nekünk.
Ezaaaaaz :D
EZ kell nekünk. Sőt! Mi lenne ha minden házból vezetne egy privát betoncsík a munkahelyre, a teszkóba meg a f*szomba :-)
És azt csak egy ember használhatná, és akkor nem lenne többé dugó. Ha kell csinálunk viaduktot, meg lehetne emeletes autópálya is azoknak akik több autóval járnak a sarki boltba, nehogy ott is dugó legyen.
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
tényleg marha jó kép,
tényleg marha jó kép, csak kár, hogy photoshop... illetve nem kár :)
Zsoltee
1 autópálya sáv
1 autópálya sáv kapacitása kb. 2000 autó/óra.
1 autóban átlagosan 1,5 ember ül.
Így 10 sáv óránként 30000 embert tud átengedni.
Ennyi ember gyorsvasúttal elszállítható irányonként egy-egy sínpáron. A körúti villamos is 10000 fő/óra körüli kapacitású, miközben "kicsit" barátságosabb, mintha lebontanák az út mellett a házakat, hogy 2*10 sávon mehessen a közlekedés.
Biciklivel ekkora kapacitásra soha nem lesz szükség, mert a forgalmat elég jól korlátozza az, hogy az emberek többsége nem akar napi 100 km-t tekerni, akkor sem, ha nincs dugó.
Ha azt erőltetik, hogy
Ha azt erőltetik, hogy legyen minél több kerékpárút a Fővárosban, az már most a visszáján sül el!
Kerékpárút helyett: lehessen mindenhol bringázni!
Ahol meg veszélyes, mert pl. gyorsan mennek az autók, ott az autósokat zárják el valamilyen mechanikus sávval! Így a macsekokat is megóvnánk!
Tán sokat akarok?
Akkor kezdődött a ciki a nagyvárosokban, amikor a csóró gyalogosokat a föld alá kényszerítették a "korszerű" aluljárókba, hogy a felszínen zavartalanul áramolhasson az autócsoda-áradat. Meg lehet most nézni ezeket a föld alatti helyeket...