Kérjük segítsetek annak a 340 zöld pólós aktivistának, akik rendezői munkát vállaltak a kereszteződésekben és járdákon. Ha izgat hogy mit csinálnak, idén mindenki megismerheti a feladatlistát. Ha tetszik a dolog, jövő tavasszal segíthetsz te is.
Általános infó minden rendezőnek
Most megkaptad a feladatodat, és megtudod, kikkel együtt kell végrehajtanod.
Néhány különleges feladatot végrehajtó rendező kivételével az alábbiak – függetlenül a rendezői feladatának helyétől – mindenkire vonatkoznak.
15:00 az indulási idő, 14:30-ig minden zöld pólós legyen a startnál, kivéve, akiknek a feladata a start terület valamelyik részéhez kötődik. Az elején minden rendező az elején megy, ne csússzatok hátra. Ha közeledik a helyetek, nyugodtan menjetek előre, hogy legyen fél percetek felállni.
A felvonulás alatt meg kell akadályozni, hogy a bringások az út helyett a járdán menjenek, kivéve a durva szűkületeket (pl. Tudományos Akadémia)
A zebrákon átkelő gyalogosokat segíteni kell
A tömegközlekedési eszközök lehető leggyorsabb áthaladását biztosítani kell. Igyekezzetek autót is engedni, ha ez nem okoz a bringások közt 20-30 méteresnél nagyobb dugót. De egyáltalán nem gond, ha néha meg kell állnia a bringásoknak is. Ezt érdemes összehangoltan csinálni, azaz ha egy kereszteződés zárása miatt ritkulnak a bringások, akkor lehetőleg az így kialakuló és vándorló résben kell átengedni a következő kereszteződésben is az autókat. Így a bringásoknak is kevesebbszer kell megállniuk, és az autók is kevesebb szmogot csinálnak a dugóban.
Minden autósok és bringások között kialakuló konfliktust igyekezzetek rendezni, de szigorúan pártatlanul, arra figyelve, hogy az esetleges indulatok lecsituljanak. Óriási dugó várható Sokat segít, ha nem áll 10-20 percig egy autó a kereszteződés elején, hanem veszekedés helyett érezheti hogy előbb utóbb át tud menni. Egy dühös autóvezetőt nem veszekedéssel, kioktatással, hanem gyors átengedéssel lehet megnyugtatni.
Tartsátok szabadon az úttestet a fotózni, videózni megállóktól (járdára kell küldeni őket), hogy ne legyen torlódás.
Segítsétek a rendőrök munkáját, beszéljétek meg velük a feladatotok legelején, hogy miként tudtok a leghatékonyabban együttműködni.
Ha vége a feladatnak, elment mellettetek a tömeg, csatlakozzatok a menet végéhez és segítsetek Kalapácsosnak tolni a lemaradókat.
A közös városligeti emelés után a rendezőknek 5 perces gyűlést tartunk (örömködés, közösségi szemétszedés stb.)
Minden szakasznak lesz egy felelőse. Ha bármilyen gondod van, őt kell hívnod! Tőlük tudtok kérni tartalékos rendezőket is, ha a helyszínen derülne ki, hogy a feladatotokhoz kevesen vagytok. Ők irányíthatnak át olyan rendezőket is máshová, akiknek kevés dolguk van. Van náluk tartalék kordonszalag is. Szakaszfelelősök elérhetősége:
Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere): Dzsingisz 30-xxxxxxx
Budai szakasz: Ropy 70-xxxxxxx
Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok): Kamaz 70-xxxxxxx
Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget): Ubi 20-xxxxxxx
Zárás a végén: Kalapácsos 20-xxxxxxx
Jó munkát!
SZAKASZFELELŐSÖKNEK
Most megkaptátok az összes szakaszotok feladatlistáját. Ami egyben van összetűzve, az a tiétek, ami külön cetliken, azt adjátok oda minden csoportból a legokosabbnak, aki utána vezényli azt a 3-4 embert, akikkel a feladatot ellátják.
Mindenekelőtt válasszatok egy helyettest, hogy amikor kétfelé kellene szakadnotok, még az is sikerüljön.
Ezután szétosztjuk a rendezőket 4 annyi fős csoportba, ahány mindenképpen kell a feladatokhoz. A maradék emberek a tartalékosok, akiket ezután arányosan 4 felé osztva oda raktok erősítésnek, ahol szükséges. Ők álljanak be a legzűrösebb helyekre az elején, és ha kell, telefonon hívjátok át őket ide-oda, ahol szükség van rájuk. Ehhez írjátok fel a számukat. Lesz néhány ember, aki 14 óra után, telefonon jelentkezik nálatok tartalékosnak, mert addig a csillagtúrákon rendez.
Mindenki kezdjen az angoltudást igénylő posztok kiosztásával. Ez a Váci utca sarok, a Clark, a Roosevelt tér, Oktogon környékén érdekes.
Az Erzsébet híd budai és pesti hídfő, a Bajcsy/Andrássy sarok, az Oktogon átkelés, és a Dózsa Gy. úti átkelés főnökét elsőként és körültekintően válasszátok ki, mert ezek a legzűrösebb helyek.
Vegyetek magatokhoz még most két-két doboz kordonszalagot tartalékba, amit majd utólag adagolhattok olyan helyekre, ahol látszik, hogy jól jönne.
Egyébként a közös kordonszalagból osszatok mindenkinek kb. annyit, amennyi a feladatához van írva. A legjobb, ha ezzel megbíztok egy olyan embert, aki ha egy métert kell mutatnia, az nem fél, vagy kettő.
Az egy feladatot végzők, már a startnál írják fel egymás telefonszámát, és ti is írjátok fel a kis csoportokból valakinek a számát a feladatlistátokra, hogy elérjétek őket, ha kell.
14:30-ra minden rendező legyen a startnál, kivéve, akiknek már indulás előtt feladatuk van.
Fontos telefonszámok:
Pesti hurok (Tabán – Erzsébet híd oda-vissza): Dzsingisz 30-xxxxxxx
53 fő + kb. 500 méter szalag
Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér): Ropy 70-xxxxxxx
30 fő + kb. 500 méter szalag
Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok): Kamaz 70-xxxxxxx
98 fő + kb. 1500 méter szalag
Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget): Ubi 20-xxxxxxx
75 fő + kb. 500 méter szalag
Kükü (30-xxxxxxx) és Sinya (30-xxxxxxx) az elején mennek. A menet végét Kalapácsos zárja (20-xxxxxxx) saját emberekkel és a feladatukkal végzett rendezőkkel.
rendőrparancsnok: 20-xxxxxxx
BKV főnök: 20-xxxxxxx
Elvileg bejelentkezett: 300+ fő csütörtök estig
Angolul tudjon:
dzsingisz 1 fő (Váci utca)
ropy 3 fő (Lánchíd járda 1-1, Clark zebra)
kamaz 1 fő (Apáczai)
Megafon:
sinya: 1 az elejére, ami végig nála van
kalapácsos: 1 a végére
Oktogon
Hősök tere tereléshez (ha 4 van belőle)
Útvonal:
Online Útvonal:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=1054009242724575...
Krisztina körút – Palota út sarok
Létszám: 3 fő (20 m kordonszalag)
A tabáni start és a Krisztina krt. leürüléséig zárni kell a Krisztinát a rendőrökkel. (A vonulás alatt a Krisztina és az Attila út is zárva lesz az alagúttól.) Ha a tömeg elvonult, segítsetek Kalapácsosnak zárni a menet végét egészen a Városligetig.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Krisztina krt. – Hegyalja út sarok
Létszám: 6 fő (150 m kordonszalag)
A feladatotok 14.30-kor kezdődik a helyszínen! A Hegyalja úton lejövő forgalom el lesz terelve a Gellért tér felé. Nektek a kezdéstől szigorúan 2 sávra kell szűkítenetek az Erzsébet híd felhajtót a bringások előtt, kordonszalaggal. Ez azért nagyon fontos, mert a Váci utcánál is csak két sávon tudnak lekanyarodni a hídról. Nem mehet fel több bringás a hídra, mint amennyi le tud jönni, mert különben Pesten a Váci utcai lehajtónál alakul ki a dugó, és ennek az lehet a következménye, hogy a menet eleje nem tud visszajönni a hídra. Ha már az eleje visszajött Budára, kicsit jobban is nyithattok, de a pesti szakaszfőnöktől szerezzétek meg a Szabad sajtó út/Váci utca sarok rendezőinek telcsiszámát és beszéljétek meg hogy azonnal átszólnak, ahogy durvulni kezd a dugó a Váci utcánál.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Erzsébet híd záróvonal a közepén
Létszám: 4x2 fő vagy 8x1 fő (50 m kordonszalag)
Az a dolgotok, hogy a két irányt ne engedjétek keveredni. Középen álljatok a záróvonalon. Ha nem akartok sokat kiabálni, két bringa közt a záróvonalra 15 fokos szögben húzzatok ki pár méter kordonszalagot a két belső sáv közepéig.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Erzsébet híd járdája
Létszám: 4 fő (100 méter kordonszalag)
A járdát mindkét oldalon védjétek a bringásoktól, hogy a gyalogosokat ne zavarják. A fényképezőket küldjétek fel a járdára, a biciklizőket viszont le az útra. Osszátok fel a hidat egymás között. Ha ki tudtok úgy kötni kordonszalagot, hogy a gyalogosok felemelhessék, de a bringások nem tudják, akkor az talán könnyíthet a munkátokon. De csak 1-2 helyen, hogy ne zavarja a gyalogosokat.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Erzsébet híd, Váci utcai lehajtó
Létszám: 10 fő (100 m kordonszalag)
A Váci utcába kell terelnetek a bringásokat úgy, hogy a Szabad sajtó úton ne alakuljon ki a szembe sávokba átérő dugó. Ezt egyrészt földre fektetett bringák közé kötött kordonszalagokkal érhetitek el, másrészt folyamatosan figyelnetek kell, hogy hogyan nő vagy csökken a dugó, és telefonon tartani a kapcsolatot a budai oldalon, a hegyalja útnál a hídra felkanyarodó bringásokat terelő rendezőinkkel. Ha kezdenek torlódni az emberek, akkor telefonáljatok Budára, hogy szűkítsék vissza két sávra a felhajtót. Ha nagyon nagy dugó alakulna ki (egy Irányi utcai feltorlódás miatt), akkor nyugodtan nyissatok 1-1,5 sávot a Ferenciek tere felé, és az arra tekerők az alagút felhajtóját a Ferenciek terénél megkerülve a Jégbüfé előtti 7-es megállójának folyosóján jöjjenek vissza a hídra. Ezt (a visszafordítást) 5 rendező meg tudja oldani, akinek belőletek kell kiválnia. Ha nagyon bedugulna a Váci utca, akkor a Duna utcán is lehet szökni a Szabad sajtó felé, vagy a híd alatt kerülve a Március 15 tér, Pesti Barnabás, Váci utca útvonalon is kerülhetnek – de ez utóbbiakat lehetőség szerint kerüljük, mert inkább csak káosz lesz tőle. A ti dolgotok az is, hogy kordonszalaggal lezárjátok rögtön az elején az Irányi utcát a Kéményseprő utca sarkánál. Ezt két ember megteheti, utána nem kell ottmaradni, az Irányi forgalma utána a Kéményseprőre terelődik. Néha, nyugisabb időszakokban odanézhet valaki hogy rendben van e a kordonszalag.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Veres Pálné lezárása a Szerb utcánál
Létszám: 2 fő (30 m kordonszalag)
14 órától új forgalmi rend lesz a Csarnok körül, ezért a Veres Pálnéba sokkal több autó akar majd bejönni a Vámház körútról. Ezt elkerülendő, a Veres Pálnét két helyen is kordonozzátok, a Szerb utcánál mindenképp, de lehetőleg a Vámház körútnál is. Úgy csináljátok, hogy a kordonok alatt épp átférjen egy autó, ha célforgalomban közlekedik, de általában az autók ne jöjjenek túl a Szerb utca vonalán. Ha készen vagytok, segítsetek be az Irányi utcás helyeken és néha nézzetek vissza, hogy épek-e a szalagok.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Veres Pálné – Irányi sarok
Létszám: 3 fő
Autók kiengedése a Curia-Veres Pálné zsákutcából a Veres Pálnén a Papnövelde felé, vagy ha nem megy arra, akkor kikísérve max. kettesével a Károlyi Mihály felé (az le lesz zárva, egy sarkot kell csak rajta menniük, a Ferenczyn el tudnak kanyarodni és a Magyar utcán kijutni az Astoriához).
Ha az Irányi utca nagyon bedugulna a bringásoktól, akkor a Veres Pálné MKB felőli járdáján is küldhettek kevés bringást vissza a Szabad sajtó út felé.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Irányi – Károlyi Mihály sarok
Létszám: 5 fő
Szalaggal zárjátok le a Károlyi Mihály utcát már a Ferenczy sarkon. Az autók el tudnak hajtani a Ferenczy István u. – Magyar u. – Astoria útvonalon.A Károlyi – Reáltanoda sarkon arra kell figyelnetek, hogy ha az alagútban kezd dugó kialakulni, akkor a bringásokat a Reáltanoda utca – Szép utca útvonalon is küldenetek kell a Kossuth Lajos utcára. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy az Irányi utcában ne torlódjanak fel túlzottan, és ne érjen ki a hídra a dugó.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Ferenciek tere alatti alagút elágazása
Létszám: 4 fő
Arra kell figyelnetek, hogy senki se álljon meg az alagútban, mindenki egyből menjen vissza a híd felé. Ti se az úton, hanem ha lehet, az alagút járdáin álljatok.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Kossuth Lajos utca – Szép utca sarok
Létszám: 2 fő (30 m kordonszalag)
A Szép utcából (és a Városház utcából) érkezők fordítása Buda felé. A Reáltanoda – Szép utca sarkon kordonszalagot húzzatok ki, hogy bevegyék a kanyart a bringások.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
Erzsébet híd budai hídfő
Létszám: 6 fő
A feladatotok 14.30-kor kezdődik a helyszínen! Na, itt aztán mindenki meg akar állni fotózni, videózni nézelődni. Mindig ez volt az első CM-eken. De ennek vége, mert emiatt óriási dugó lett. Az a feladatotok, hogy a fotózó, videózó, ácsorgó, beszélgető embereket még az út legeslegszéléről is a korlátokon túlra, vagy a járdára küldjétek.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti hurok (Erzsébet híd oda-vissza – Ferenciek tere) felelősének: Dzsingisz 30-xxxxxxx
A hídlehajtó alatt, a villamosmegállónál átfűzött útszakasz szabadon tartása
Létszám: 4 fő
A feladatotok 14.30-kor kezdődik a helyszínen! Ez az a rész, ami a villamosmegállónál, a korlátos bringaút átkelőnél van. Itt fognak járni a villamospótlók és a 86-os. El kell, hogy férjenek. Ne itt álljanak meg, akik a startra várnak.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Szarvas tér busz átengedés
Létszám: 5 fő (200 méter kordonszalag)
A feladatotok 14.30-kor kezdődik a helyszínen! A villamospótlók és 86-osok a Clark felől az Ybl térnél átmennek a szemközti (rendőri zárás miatt üres) sávba, majd a bringásokhoz érve megállnak. Itt 3 embernek meg kell állítani az Erzsébet hídról érkező bringásokat, ami a lejtő miatt nem könnyű. Azt javasoljuk, hogy vagy a lejtősebb rész tetején, vagy a közepén kössetek kordonszalagot az útszéli vasakhoz és lassan zárjátok a bringások előtt, de lefelé ék alakban, és ne merőlegesen az útra. Így lesz idejük fékezni. Érdemes ezt olyankor csinálni, amikor kevesebben jönnek éppen. Ha a bringások megálltak, átmehet a busz a hídlehajtó melletti-alatti kis útra. Jó nagy hangú szervezők kellenek ide, hogy hallják az emberek, hogy meg kell állniuk.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Szarvas tér autós zárás és átengedés
Létszám: 3 fő (50 méter kordonszalag)
A feladatotok 14.30-kor kezdődik a helyszínen! A Szarvas téren áthaladó bringások irányítása, kiegészítve azzal, hogy a Clark-Szarvas tér-Döbrentei tér háromszögbe szorult autókat, akik főleg helyi lakosok, 5-10 percenként be kell engednetek az Attila útra, hogy elgurulhassanak a Krisztina tér felé, úgy hogy addig megállítjátok a bringásokat. Célszerű ezt akkor, amikor a buszt is épp átengedi a mellettetek lévő csapat – emiatt lesz hely a bringások közt.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Attila úti éjjel-nappali előtti útvédelem
Létszám: 2 fő
A Szarvas tértől 150 méterre van egy kis bolt. Itt mindig több tucat ember áll meg sörözni, kólázni, kajálni. Ezt nem tilthatjuk meg nekik, de figyelnetek kell arra, hogy senki se az úton álljon meg, hanem menjen fel a járdára. Ha a Szarvas térről néha 1-2 autót kiengednek az ottani rendezők, akkor segítsetek a szűkületen áthaladni.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Dózsa György tér, busz eresztés és gyalogos átengedés
Létszám: 3 fő (30 méter kordonszalag)
A feladatod 15.01-kor kezdődik, ne a menettel indulj! Ha a várból turistabusz érkezik, az lehetőleg ne szoruljon be 5-10 percnél tovább, hanem ha megoldható, segítsük át a Krisztina krt. felé. Az átengedés olyankor legyen, mikor épp ritkábban jönnek a bringások. Autók nem nagyon lesznek, mert már fent a várfalnál a Tábor u.-Mikó u. útvonalra küldenek mindenkit, ha mégis, vagy Mikó felé tudnak lejutni a Vérmezőhöz, vagy akár keresztezhetnek is, de csak akkor, ha alig jön bringás, vagy nagyon sok autó régóta vár.
A gyalogosokat rendszeresen át kell engedni az úton.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Attila út – Alagút utca sarok
Létszám: 2 fő (20 méter szalag)
A bringások behajtása az Alagút irányába, és a gyalogosok átkelésének segítése. Volt már hogy az Attilán szembe mehettek autók. Jó lenne ha nem így lenne, de ha mégis, akkor lassan, a legszélére húzódva, 1 sávon menjenek. Itt lesz rendőrötök valószínűleg.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Clark Ádám tér, zebra
Létszám: 7 fő (1 tudjon angolul) (50m kordon)
A gyalogosokat rendszeresen át kell segíteni a zebránál.
Ha a rendőrök a Clarknál zárnák a Fő utcát, akkor javasoljátok nekik, hogy már egy sarokkal előbb zárjanak, mert az autók ott még sokkal könnyebben visszafordulhatnak. Sok buszt és villamospótlót kell átengednetek majd a kereszteződésen. Ez akkor menjen, amikor már mindkét oldalról vár busz. Ügyesek legyetek, ne akasszuk meg nagyon a BKV-t.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Lánchídi járdák védelme
Létszám: 4 fő (1-1 tudjon angolul) (40 méter kordonszalag)
A Lánchíd két oldalán a járdára ne engedjétek fel a biciklistákat. Ketten-ketten álljatok meg azon a ponton, ahol még könnyű visszafordítani a bringát a turisták térdkalácsának kocogtatása nélkül. Ha dugó alakulna ki a hídon, a hiányzó korlátok helyét kordonszalagozzátok el, így kevesebben próbálkoznak majd a járdán átjutni.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Budai szakasz (Attila út – Clark Ádám tér) felelősének: Ropy 70-xxxxxxx
Lánchíd pesti hídfő
Létszám 2 fő (30 méter kordonszalag, hátha kell)
Addig, amíg a menet eleje megkerüli a Roosevelt téri parkot, balra ne engedjetek senkit.
Ahogy a zöld pólósok elhagyták a Greshamet, nyithatjátok a bal irányt is dugó esetén. Ez azt jelenti, hogy végig egyensúlyozni kell a két irány között. Ha látjátok, hogy az egyik irányban már kezd torlódni a menet, akkor balra is engedjetek bringásokat. A lényeg hogy a Lánchíd ne duguljon be.Dolgozzatok össze a Széchenyi rakpart felé terelőkkel, akik ilyenkor a balra haladókkal megkerültetik az Akadémia épületét, vagy a z Akadémia parkolóján erőltetik az átkelésüket.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Lánchíd pesti hídfő, átjáró a Széchenyi rakpart felé az Akadémia épületénél
Létszám 3 fő
Amikor a Lánchídról balra is érkeznek le bringások, ők a Duna felőli oldalon kerüljék az Akadémia épületét. Tereljétek őket arra, és figyeljetek, hogy senki ne álljon meg az egy sávnyi szűk átjáróban, eltorlaszolva azt. Ha óóóriási a dugó, akkor használják a buszmegállónál a járdát is, vagy a kerten át, tolva a bringát. Az Akadémia parkolóját kordonozzátok le, azt csak nagyon végszükség esetén használjuk átjárónak – ehhez Kamaz döntése szükséges.
Segítsetek átkelni a gyalogosoknak is!
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Roosevelt tér, rakparti felhajtó (duna korzó eleje)
Létszám: 2 fő (1 tudjon angolul) (30 méter kordonszalag, hátha kell)
A rakpartról felhajtó autók az Apáczai felé menjenek. Arra nagyon figyeljetek végig, hogy a 2-es villamos elé, a sínre ne szoruljanak be a felkanyarodó kocsik (mindezt persze csak akkor, ha a rendőrök is engedik). A füvön WSP koncert lesz, ne kergesd el őket, viszont a megállókat úgy tereld, hogy ne akadályozzák a menetet.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
József Attila utca – Roosevelt tér sarok
Létszám: 3 fő (100 méter kordonszalag)
A bringásokat az Akadémia utca felé kell irányítani. A József Attila felől pedig zárni kell a teret. Csak a célforgalomban, a Gresham-be tartó autókat engedjétek be a szélső sávon. Lazán elférnek, mert 1 sávon jönnek a Lánchídnál, a Roosevelten meg 3+ sáv van. A Gresham-ből jövő autók a Mérlegen tudnak kimenni a Nádor utca felé.
A rendőrök kérték, hogy a József Attila felől is lehessen autóval menni az Apáczai felé. Ez úgy lehetséges, ha a József Attila felől a szemközti sávban, a Sofitel előtt közvetlenül mennek az Apáczaiba. A rakpartról felhajtó autók alapállásban az Apáczai felé mehetnek, de a rendőrség lehet, hogy felváltva fogja engedni a rakpart-József Attila, és a József Attila- Apáczai irányt ezen az egy szélső sávon. Beszéljetek át mindent a rendőrökkel, segítsetek, ha kell, de arra figyeljetek, hogy a Roosevelt két belső sávjában kanyarodjanak a bringások. Le is kordonozhatjátok és akkor könnyebb a feladat. A füvön WSP koncert lesz, ne kergesd el őket, viszont a megállókat úgy tereld, hogy ne akadályozzák a menetet.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Roosevelt tér – Vigyázó Ferenc sarok
Létszám 3 fő (50 méter kordonszalag)
Az első keresztutcánál (Nádor) kordonozzatok úgy, hogy épp átférjen alatta egy autó, és a Rooseveltnél álljatok (itt is kordonozzatok). Ha valaki átszakítaná a Nádor utcánál a kordont, tekerjetek vissza, és kössétek újra.
Egy ember mindig figyeljen az Akadémia utca elején a szűkületre, hogy ott senki se álljon meg fotózni, videózni az úton, mert amúgy is dugóveszélyes hely, a szűkítő járdasziget miatt. A füvön WSP koncert lesz, ne kergesd el őket, viszont a megállókat úgy tereld, hogy ne akadályozzák a menetet.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Akadémia utca – Széchenyi utca sarok
Létszám: 2 fő (40 méter kordonszalag)
A második keresztutcánál (Nádor) kordonozzatok úgy, hogy épp átférjen alatta egy autó, és az Akadémia sarkon álljatok (itt is kordonozzatok). Ha valaki átszakítaná a Nádor utcánál a kordont, tekerjetek vissza, és kössétek újra.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Akadémia utca – Garibaldi utca sarok
Létszám: 2 fő (40 méter kordonszalag)
Az első keresztutcánál (Garibaldi köz) kordonozzatok úgy, hogy épp átférjen alatta egy autó, és az Akadémia sarkon álljatok (itt is kordonozzatok). Ha valaki átszakítaná a Garibaldi köznél a kordont, tekerjetek vissza, és kössétek újra.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Széchenyi rakparti le/felhajtó a Pesti alsó rakpartra
Létszám: 2 fő (40 méter kordonszalag)
A felhajtót leszalagozni. Utána esetleg a Széchenyi (felső) rakparton érkező bringásokat a Kossuth tér felé terelni. Ha a lezárt területről valaki kimenne autóval, annak segítsetek.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Vértanúk tere
Létszám: 2 fő (30 méter kordonszalag)
A Báthory lekordonozása, és a bringások terelése az Alkotmány utca felé.
Figyeljetek arra is, hogy a biciklisták ne akadályozzák a sínen gurulva a 2-es villamos haladását.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Kossuth tér – Alkotmány utca sarok
Létszám: 4 ember (50 méter kordonszalag)
Az Alkotmány utcába kell terelnetek a bringásokat, és rendszeresen segítenetek kell az átkelő gyalogosoknak is. Itt lesz a Néprajzi Múzeum dj-je és hátteres fotózása. Ha sokan torlódnának fel, hajtsátok tovább a bringásokat, és addig a zene és a program is állhat 1-2 percet.
Figyeljetek arra is, hogy a biciklisták ne akadályozzák a sínen gurulva a 2-es villamos haladását. Legyetek jó fejek a tüntetőkkel, ha vannak, nem hiszem hogy nekik bajuk lenne velünk (nem velünk van bajuk)... :)
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Alkotmány utca – Honvéd utca sarok
Létszám: 3 fő (50 méter kordonszalag)
Ha az Alkotmányban mindkét irányt zárják előttünk, az első keresztutcánál (Szalay utca) kordonozzatok úgy, hogy épp átférjen alatta egy autó, és az Alkotmány sarkon álljatok (itt is kordonozzatok). Ha valaki átszakítaná a Szalay utcánál a kordont, tekerjetek vissza, és kössétek újra.
Ha az Alkotmányon lesz szembe autóforgalom, akkor a felezővonalnál állva, a Honvédból jövő autókat a Vajnai utcába tereljétek. Balra nem kanyarodhatnak. (Ehhez nem kell kordonszalag). Ha valaki az ötkerbe megy célforgalomban, akkor ha lehet, engedjétek át, de ha a Lánchídra akar menni, küldjétek vissza a Margit híd felé, mert csak ott jut át.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Alkotmány utca – Szemere utca sarok
Létszám: 3 fő (50 méter kordonszalag)
Az ötkerbe szorult autók rendszeres átengedése, amikor egy kicsit ritkábban jönnek a bringások. Ilyenkor, vagy még sűrűbben a gyalogosokat is engedni, de igazodva a lámpákhoz is. A járdát védjétek a bringásoktól.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Alkotmány utca – Hold utca sarok
Létszám: 2 fő (50 méter kordonszalag)
Az első keresztutcánál (Kálmán Imre) kordonozzatok úgy, hogy épp átférjen alatta egy autó, és az Alkotmány sarkon álljatok (itt is kordonozzatok). Ha valaki átszakítaná a Kálmán Imrénél a kordont, tekerjetek vissza, és kössétek újra.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy Zsilinszky – Alkotmány utca sarok
Létszám: 8 fő (200 méter kordonszalag)
5 ember a kanyarban terelje a bringásokat úgy, hogy a menetirány szerinti sávokat használják a Bajcsyn. Ehhez használhattok fejre állított bringák közé kötött kordonszalagot is, ti meg a bringák mellett álljatok. Ha jól zárjátok el a bringások elől a másik irányt, akkor a Nyugati tér felé haladó sávokon szabadon járhatnak az autók. Ehhez a felezővonalnál húzzátok ki a kordonszalagot, a Kálmán I. utcai első zebráig, úgy hogy a Kálmán Imréből ki tudjanak jönni az autók, amikor átengedjük őket. A Nyugati felől jövő autóknak délre az alsó rakpartot lehet javasolni, mint menekülő útvonalat, amit az Alkotmány-Nagy ignác-Szalay vonalon érnek el.
A Kálvin felé menőknek a körút lehet még jó, de az is lassú. Ide a Bihari utcán jutnak vissza.
3 ember a bringások által keresztezett zebrán segítse a gyalogosok átkelését, de ha szükséges (és van rá ereje) 1 ember segítsen be a terelőknek is.
A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy Zsilinszky – Kálmán Imre sarok
Létszám: 6 fő (50 méter kordonszalag)
3 ember egyik zebrát kiválasztva a Bajcsyn kell biztosítani a gyalogosok átkelését, és időnként, velük egyszerre kiengedni a Kálmán Imrébe szorult autókat is, amit 3 másik ember zár egy végén kikötött szalaggal. Ha jár a troli a Kálmán Imrében, amilyen hamar csak lehet, engedjétek át. A Podmaniczkyről is jön troli, amit zsilipeljetek be a Bajcsyra a bringások leállításával. Utána lassan a szélső sávban fog velünk elgurulni az Arany János utcai végállomásáig. A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon. Ha működnek a lámpák, akkor zöldre engedjetek autókat, így a piros segít megállítani őket.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy Zsilinszky – Báthory sarok
Létszám: 3 fő (30 méter kordonszalag)
A Bajcsyn kell biztosítani a Báthoryba szorult autók átengedését, de csak olyan sűrűn, hogy a bringás menetet ne akadályozza nagyon. Egyik végén kikötött szalag segíthet. A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon. Figyeljétek a Kálmán Imre sarkon álló rendezőket, és ha ők engedik éppen az autókat a Bajcsyn keresztbe, akkor utána pár másodperccel érdemes nektek is, mert a bringások úgyis elfogynak.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy Zsilinszky – Bank utca sarok
Létszám: 7 fő (60 méter kordonszalag)
A Bajcsyn kell biztosítani a Bank utcába szorult autók és a trolik átengedését, de csak olyan sűrűn, hogy a bringás menetet ne akadályozza nagyon. Egyik végén kikötött szalag segíthet. A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon. Figyeljétek a Kálmán Imre sarok felől jövőket, és ha ők engedik éppen az autókat a Bajcsyn keresztbe, akkor utána kis időközzel érdemes nektek is, mert a bringások úgyis elfogynak. A szemközti Zichy Jenő utcából ne engedjetek a Bajcsyn keresztezni autót. Tegyetek is ki két fejre állított bringa közé szalagot, ha szükséges, így látják, hogy le van zárva, nem keresztezhetnek.
A gyalogosoknak is segítsetek keresztezni a Bajcsyt néha, de mindig zöldben.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy Zsilinszky – Arany János sarok
Létszám: 6 fő (40 méter kordonszalag)
A Bajcsyn kell biztosítani az Arany János utcába szorult autók átengedését, de csak olyan sűrűn, hogy a bringás menetet ne akadályozza nagyon. Egyik végén kikötött szalag segíthet. A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon. Figyeljétek a Kálmán Imre sarok felől jövőket, és ha ők engedik éppen az autókat a Bajcsyn keresztbe, akkor utána kis időközzel érdemes nektek is, mert a bringások úgyis elfogynak. A szemközti Zichy Jenő utcából ne engedjetek a Bajcsyn keresztezni autót. Tegyetek is ki két fejre állított bringa közé szalagot, ha szükséges, így látják, hogy le van zárva, nem keresztezhetnek.
A gyalogosoknak is segítsetek keresztezni a Bajcsyt néha, de mindig zöldben.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy a Bazilika oldalánál
Létszám: 4 fő
A járdáról küldjétek le a bringásokat, esetleg a bicikliúton mehetnek, de azért inkább a 3 autós sávon. A gyalogosoknak mondjátok, hogy csak az Arany János utcai, vagy Andrássy sarki zebrán tudnak átkelni.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy – Révai utca sarok
Létszám: 2(+1) fő (50 m kordonszalag)
Zárjátok a Révay utcát, és csak a célforgalmat engedjétek, mert aki itt bemegy, az az operánál tud csak kijönni az Andrássyra, ahol ugyanúgy belénk ütközik. A Lázár utcán nem tud visszajönni, mert az most zsákutca egy építkezés miatt. Legyetek türelmesek, udvariasak a felháborodott autósokkal!
A Révay közt is zárnotok kell, mert onnan is be lehet hajtani, de azt elég kordonnal. Ha mégsem, vagy kevesen vagytok, kérjetek tartalékos segítséget.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Bajcsy – Andrássy sarok
Létszám: 16 fő) (200 méter kordonszalag)
Tereljétek a Bajcsyról érkező bringásokat az Andrássy felé, és segítsenek a zebrákon a gyalogosok átkelésében. A bringások bekanyarodását segíthetitek a földre tett bringák közt kifeszített szalagokkal, és használhattok ilyet a kereszteződés előtti 50 méteren a Bajcsy felezőjénél is, hogy ne akarjanak keresztbe rövidíteni a szembejövő autók között. Ha a Deákon sok autó menne be az ötkerbe (hogy a Lánchídra jusson), akkor azt is zárni kell a Király utca magasságában, és csak az V. kerületi célforgalmat engedni. A József Attilán Andrássy felé jövő autókat a Deák tér felé kell terelni.
Remélhetőleg itt lesz rendőr is, mindent vele egyeztessetek, az engedélye nélkül ne rögtönözzetek.
A lényeg hogy egy autós se álljon 10-15 percig elsőként egy kereszteződésben, mert ez felhúzza, inkább engedjétek el néha az első párat.
Az esetleg Andrássy felől érkező autók (ott parkoltak mondjuk) csak a Bajcsy felé mehetnek el.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
VII ker kordonozás
Létszám: 3 fő (200 m kordonszalag)
Ahogy az Andrássyra érünk, le kell kordonozni pár olyan utcát, ahol zsákutcába futhatnak az autók. A Paulayt a Bajcsynál, a Paulayt a Székely Mihálynál, és a Vasvári utcát a Királynál. Mindet úgy, hogy alatta átférjen egy autó (célforgalom), de lássa, hogy le van zárva.
Ha készen vagytok, vagy maradjatok arrafelé és ellenőrizzétek a szalagokat, segítsetek kitalálni az autóknak, hogy merre menjenek, vagy segítsetek az Andrássy Dobó utca környéki zebrájánál a gyalogosoknak, de néha akkor is nézzétek meg a kordonszalagjaitokat.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Andrássy – Dalszínház utca sarok
Létszám: 3 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól, és rendszeresen segítsétek át a gyalogosokat. Kisebb torlódásra számíthattok, mert az Operánál lesznek a szambások. A megállókat úgy tereljétek, hogy ne akadályozzák a menetet.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Andrássy – Hajós utca sarok
Létszám: 3 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól, és rendszeresen segítsétek át a gyalogosokat. Kisebb torlódásra számíthattok, mert az Operánál lesznek a szambások. A megállókat úgy tereljétek, hogy ne akadályozzák a menetet.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Andrássy - Nagymező utca sarok
Létszám: 4 fő
Rendszeresen segítsétek át a gyalogosokat az Operához közelebbi zebrán, és ha troli érkezik a Nagymező utcából, segítsetek neki átjutni az Andrássyn, lehetőleg azonnal. Ha éppen nagyon ritkulnak a bringások, autókat is átengedhettek a kereszteződésen.
Védjétek a továbbhaladó járdát a bringásoktól!
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Pesti szakasz (Roosevelt tér – Andrássy/Nagymező sarok) felelősének: Kamaz 70-xxxxxxx
Liszt Ferenc tér, zebra
Létszám: 3 fő
Védjétek a járdát a bringásoktól, és segítsétek át néha a gyalogosokat.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Oktogon, burger bár zebra
Létszám: 4 fő
Segítsétek át néha a gyalogosokat, mindig szinkronban a nagykörút zárásával, amit valószínűleg rendőrök irányítanak.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Oktogon, jobbra kanyarodó átkötés
Létszám: 2 fő (30 méter szalag)
Akár kordonszalaggal is lezárva megakadályozni, hogy a bringások a körúti zebra felé tekerve keljenek át a Teréz körúton, mert ott nem tudjuk őket megállítani, amikor kell. Ezen kívül a járdát is el kell állni előttük. Biciklisek csak az Andrássy úttestjén haladjanak! Működj együtt a rendőrökkel.
Kordonszalagot a startnál osztunk.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Oktogon, körúti zárás
Létszám: 6 fő (50 méter szalag)
Át kell engednetek a 4-6-os villamosokat, ha:
már mindkét irányból áll egy egy szerelvény
bármelyik oldalról érkező egyetlen vilamos már 2-3 perce várakozik (ennél hosszabb várakozást nem okozhatunk az utasoknak)
Egy rendező végig az időt mérve vezényel. :)
Beszéljétek meg a rendőrrel, hogy a villamossal, annak takarásában autók is mehetnek, vagy csak a villamos, de akkor az autókat ők fogják, ne ti.
Ha éppen megritkulnak a bringások, csinálhattok extra villamos-átengedést is. A lényeg, hogy olyan sűrűn engedjük a villamosokat, ahogy csak tudjuk, de a Nagymező utcáig sose torlódjanak fel a bringások.
Beszéljetek az ott posztoló rendőrrel, és dolgozzatok össze. Az egész Critical Mass szempontjából nagyon fontos, hogy ez a feladat csillagos ötösre legyen megoldva. Budapesten ez a legtöbb embert szállító felszíni járat.
A feladathoz jár egy megafon.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Oktogon, zebra (liget felé eső)
Létszám: 3 fő
Gyalogosok átengedése, lehetőleg egy ütemben a túloldali zebrások zárásával. Figyeljetek egymásra! Védjétek a házfal melletti járdát a bringásoktól.
Előrefelé az Eötvös utca sarkán cseréljétek egymást, mert egyedül ott unalmas. Ugyanott ellenőrizzétek a kordonszalagokat is néha.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Eötvös utca sarok
Létszám: 1 fő (Oktogonról cseréld magad, ha unatkozol) + 20m kordonszalag
A házfalak melletti járdákat kell védeni a bringásoktól, az autókat pedig átkeléshez a Hősök felé tereld tovább a szervizúton átkeléshez a Vörösmarty utcáig. Kordonszalaggal megoldható minden egyben.
A Terror házánál szabadtéri koncert lesz. Ha nagyon lelógnak az útra, a rendőrség zárja nekünk a szervizutat is.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Csengery utca sarok
Létszám: 2 fő (30 m kordonszalag)
A házfalak melletti járdákat kell védeni a bringásoktól, az autókat pedig átkeléshez a Hősök felé tereld tovább a szervizúton a Vörösmarty utcáig. Kordonszalaggal talán megoldható minden egyben. De:
A Terror házánál szabadtéri koncert lesz. Ha nagyon lelógnak az útra, a rendőrség zárja nekünk a szervizutat is, de emellett a biztonság kedvéért fel kell készülnünk egy esetleges Csengery-Hunyadi tér-Vörösmarty hurokra is, ha nagyon nagy a torlódás. Ezt majd dinamikus átcsoportosítással oldjuk meg, ha kell. Szóljatok időben, ha gáz van!
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Vörösmarty utca sarok
Létszám: 4 fő (30 méter szalag)
A házfalak melletti járdákat kell védeni a bringásoktól. Rendszeresen segítsétek át a zebrán a gyalogosokat. Az Oktogonnal szinkronizálva autókat is lehet keresztbe engedni, de Andrássyra ne kanyarodjanak fel – csak keresztbe vagy szervízút.
A Terror házánál szabadtéri koncert lesz. Ha nagyon lelógnak az útra, a rendőrség zárja nekünk a szervizutat is, de emellett a biztonság kedvéért fel kell készülnünk egy esetleges Csengery-Hunyadi tér-Vörösmarty hurokra is, ha nagyon nagy a torlódás. Ezt majd dinamikus átcsoportosítással oldjuk meg, ha kell. Szóljatok időben, ha gáz van!
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Izabella utca sarok
Létszám: 5 fő (50 méter szalag)
Rendszeresen segítsétek át a gyalogosokat az Oktogonhoz közelebbi zebrán, és ha troli érkezik az Izabella utcából, segítsetek neki lehetőleg azonnal átjutni az Andrássyn. Ha éppen nagyon ritkulnak a bringások, vagy az kell a troli átengedéséhez, autókat is átengedhettek a kereszteződésen. Ezt lehet a Vörösmarty utcával szinkronban. A házfal melletti járdát védjétek a bringásoktól 1-2 fővel.
A Rózsa utca sarkon cserélgessetek, mert egyedül unalmas. Ott kordon is elég talán.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Rózsa utca sarok
Létszám: 1 fő (ha unatkozol, cseréld magad az Izabella utcáról) + 20 m kordonszalag
A házfal melletti járdákat védjétek a bringásoktól. Kordonszalaggal autókat el lehet zárni, hogy ne kanyarodjanak fel az Andrássyra a szervizútról.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Andrássy - Szív utca sarok
Létszám: 2 fő (30 m szalag)
A házfal melletti járdákat védjétek a bringásoktól.
Az autók Az Izabellán (mind2 irány) és a Felső Erdősoron (DK felé) kelhetnek át az Andrássyn legközelebb. A Szív utcából jövő autókat esetleg érdemes nem beengedni a Lövölde tértől (ott kordonozni).
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Kodály körönd Oktogon felőli sarka
Létszám: 3 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól. A Kodályon csak egy zebrán, a középsőn lesz gyalogos átkelés, itt nem.
A szervízkörúton a túloldalt is figyeld! Ne engedjetek át autót keresztbe-kasul.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Kodály körönd közepe
Létszám: 5 fő (50 méter szalag)
A járdákat védjétek a bringásoktól, és a gyalogosokat segítsétek át úgy, hogy a bringások ne nagyon torlódjanak fel.
Ebben a kereszteződésben autós átengedés is van! Ne túl gyakran, ne túl sűrűn, minél kevesebb konfliktust és torlódást okozva.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Kodály körönd Hősök felőli sarka
Létszám: 2 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól. A Kodályon csak egy zebrán, a középsőn lesz gyalogos átkelés, itt nem.
Ne engedjetek át autót keresztbe-kasul, csak a szervízúton a Hősök felé. Ha kell, kordonszalag lesz a körönd közepén állóknál.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Bajza - Andrássy sarok
Létszám: 3 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól.
Ebben a kereszteződésben autós átengedés is van! Ne túl gyakran, ne túl sűrűn, minél kevesebb konfliktust és torlódást okozva, szinkronban a Kodály körönddel. Autókat az Andrássyra hosszában semmiképpen se engedjetek, csak a szervízúton.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Munkácsy M. - Andrássy sarok
Létszám: 3 fő (30 méter kordonszalag)
A járdákat védjétek a bringásoktól.
Ebben a kereszteződésben autós átengedés is van! Ne túl gyakran, ne túl sűrűn, minél kevesebb konfliktust és torlódást okozva, szinkronban a Bajza utcával. Vigyázz! Zárás a túloldalon kell! Autókat az Andrássyra hosszában semmiképpen se engedjetek, csak a szervízúton.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Rippl Rónai - Andrássy sarok
Létszám: 2 fő
A járdákat védjétek a bringásoktól.
Ebben a kereszteződésben nincs autós átengedés! Autókat az Andrássyra hosszában semmiképpen se engedjetek, csak a szervízúton.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Dózsa György út - Andrássy sarok
Létszám: 8 fő
Ez egy hardcore feladat! A Dózsán autók és buszok is járnak nagy számban, engedni kell őket rendszeresen minél kevesebb torlódást okozva. Működjetek együtt a rendőrökkel, beszéljétek meg az elején a szerepeket. Ne feledkezzetek meg az átkelő gyalogosokról sem, ráadásul az esetlegesen visszafelé induló bringás tömegek is problémát okozhatnak. Kreativitás, együttműködés, rugalmasság!
A bringásokat a Hősök terén át tovább az Olof Palme sétányra kell terelni. Az autós átengedések alatt az álló bringásoknak mondjátok el, hogy nem a Hősök tere a végállomás, hanem a Városliget, a Petőfi Csarnok előtti nagyrét.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Hősök tere
Létszám: 6 fő
A bringásokat a Hősök terén át tovább az Olof Palme sétányra kell terelni. Lesz nálatok egy megafon, mondjátok be sokszor, hogy nem a Hősök tere a végállomás, hanem a Városliget, a Petőfi Csarnok előtti nagyrét.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Hősök tere-Olof Palme sétány sarok
Létszám: 2 fő
A bringásokat a Hősök terén át tovább az Olof Palme sétányra kell terelni. Lesz nálatok egy megafon, mondjátok be sokszor, hogy nem a Hősök tere a végállomás, hanem a Városliget, a Petőfi Csarnok előtti nagyrét.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Olof Palme sétány
Létszám: 2 fő
A bringásokat az Olof Palme sétányon végig kell terelni a Petőfi Csarnok előtti nagyrétig.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx
Olof Palme sétány – Zichy Mihály sarok
Létszám: 4 fő
Fel kell hajtanotok a tömeget a rétre, hogy mindenki elférjen, és hogy a troli akadálymentesen járhasson a Zichy Mihály úton.
Ha bármilyen konfliktus, baleset és hasonló történik, szólj a Célegyenes (Andrássy/Nagymező sarok – Városliget) felelősének: Ubi 20-xxxxxxx













Full respect- én most
Full respect- én most itthonról szurkolok nektek, aztán szerdán magam is megrakom.
Pedig szerdán nem lesz
Pedig szerdán nem lesz semmi :)
A közös városligeti
A közös városligeti emelés után a rendezőknek 5 perces gyűlést tartunk (örömködés, közösségi szemétszedés stb.)
upsz, erről lemaradtam... majd szerdán nem kérdezem meg h milyen volt :D