Miután három biciklijét is ellopták, a design hallgató Dominic Hargreaves kifejlesztett egy tuti bringatárolót, amiről nem csak hogy gyakorlatilag lehetetlen lelopni a bicajt, de jól néz ki városképi szempontból is.
A tároló bármilyen falfelületen rögzíthető a családi háztól kezdve az egyetemen át a metróállomásig, és egy távirányítóval lehet le-föl küldözgetni rajta a bringát. (videó)














tripla
tripla
tripla
tripla
én nem nagyon értem, hogy
én nem nagyon értem, hogy a falról, miért ne lehetne ellopni egy bringát...
fog egy létrát és kicsit dolgozik a magasban.
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
+3 :) hf, aki arra fordítja
+3 :)
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
szerintem ha valaki már
szerintem ha valaki már létrával jár biciklilopni, akkor tökmindegy :)
------------------------------
http://varoskepp.blog.hu
http://huszonnyolc.freeblog.hu
+2 --------------------------
+2
----------------------------------
Valamint autómentes településeket!
jujjjj * Downhill is the
jujjjj
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
ohbakker, kora reggel ez
ohbakker, kora reggel ez megviselt..
[a tolvaj] "...fog egy
[a tolvaj] "...fog egy létrát és kicsit dolgozik a magasban."
Vagy, ha tud, levitál. :)
Nézd meg a videót. Le is
Nézd meg a videót. Le is van lakatolva. Odafent fűrészelni, vagy flexelni meg jó móka lehet....
nem én voltam :D * Downhill
nem én voltam :D
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
pár éve volt egy eset
pár éve volt egy eset apám ismerősével a munkahelyén. az utcán az épületbe volt falazva egy izmos acél rúd (technikai részleteket nem tudok), amihez lehetett lakatolni. volt is vagy ötven bicó odakötve. egyik nap megáll előtte egy IFA, pár markos legény pedig kibontotta az egészet a falból, és mint egy nyársat (gondolom nem ketten, nem belekötni :)), feldobták az IFAra és elvitték az összeset...
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
Jó hosszú ifa lehetett...
Jó hosszú ifa lehetett...
----------------------------------
Valamint autómentes településeket!
akkor maradjunk annyiban,
akkor maradjunk annyiban, hogy egybe bontottak ki sok bringát, a részletek nem ismertek.
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
Ja a gumi a fehér falat meg
Ja a gumi a fehér falat meg nem fogja meg.
-
Zsurmi
Ebben is tökéletesebb a
Ebben is tökéletesebb a fotosop, mint a világ.
===
bácsi a biciklin
En nalam am nem jo a video
En nalam am nem jo a video link... Konkretan nem mutat sehova, pedig erdekelne :)
- errorka
javítottam,
javítottam, kösz
------------------------------
http://varoskepp.blog.hu
http://huszonnyolc.freeblog.hu
En is, jopofa :) Bar vannak
En is, jopofa :) Bar vannak hianyossagai, mint azokat mar emlitettek a hozzaszolok...
- errorka
háát, az az első kerék
háát, az az első kerék rögzítés... háát...
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
Csinálhatnának egy képet
Csinálhatnának egy képet az esős időben való használatáról.
Szép fehér falak, mi?
Csak egy buherált
Csak egy buherált távirányító kell hozzá, ás már le is jött.
........................
Formaharc és sci-fi.
azt szeretem a
azt szeretem a criticalmassban, hogy mindenki olyan pozitív :)
------------------------------
http://varoskepp.blog.hu
http://huszonnyolc.freeblog.hu
arról nem is beszélve,
arról nem is beszélve, hogy azt a legkönnyebb kilopni a zsebedből... :D
*
Downhill is the light in the life!
&
Downhill is a way of life!
*
Jó szándékú és gazdag
Jó szándékú és gazdag képzeletű az újító. De a falak lehetséges bepiszkítása mellett a rendszer egy másik hátránya is felmerül.
Közterületen a magasba, a járókelők feje fölé felfüggesztett tárgyakat nagy felelősséggel szükséges biztosítani, hogy azok senkire rá ne eshessenek.
Nem csak ipari üzemekre érvényesek a felfüggesztett terhekre szóló szigorú szabályok. Az utcák berendezéseire is vannak hasonlók.
Szerintem ilyen szerkezeteknek és kezelésük módjának meg kellene felelniük egy alkalmas szabványnak.
Ugyan mily testület garantálná azt, hogy minden kerékpáros aki ilyen tárolót vesz igénybe, gondosan és előírás szerint akasztja fel arra a szintén biztosan összeszerelt bicaját?
Ki biztosítana annak, vagy részeinek véletlen leesése és azáltali sérülések előidézésének lehetősége ellen?
Egy másik blogban szó volt lakásban tárolt biciklikről. Hely szűkében, feltéve egy utcára néző emeleti lakást, az ott lakók hasonlóan kiakaszthatnának bicikliket a magasba, az ablakon vagy az erkélyen kívül.
Azt hiszem, hogy a hatóság ezt nem engedné meg.
A második képen pedig érdekes, hogy miért nem inkább az autók magasba csörlőzésével bajlódnak, és miért nem fordítva, a bicajok állnak szépen a felszabadult tágas helyen? :)
Frenki Egy exlakatos
Frenki
Egy exlakatos vélemény:az elv nem hülyeség.
Valami hasonló már kóválygott a fejemben mert a bérház folyosó hamar "eldugul".
A védelmet itt elsődlegesen a kerékre lakatolt fémkeret adja, mert a leszedett bringa továbbra sem mobil.
Viszont nem kell létra sem, láttatok már ágnyeső kertészeti szerszámot?van belőle 4 méteres is.Ettől kezdve a kérdés a drótkötél átmérője.De hasonló elven múködő erővágó pofákat is lehet barkácsolni.
A cilinder zár sem csoda, törhető a zártest ha valahol megfogható, a fémházon kívül, illetve van csöndes akkus csavarbehajtó amivel elfúrhatóak a cilindertüskék.
Szintén a fal összemocskolása, és a függő terhekre vonatkozó előírás is helyén van.
Hozzá teszem, az utcai verzió amennyiben a lakóké, és nem parkoló, az időjárásnak is rendesen kiteszi a gépet.
De!
Ennél jobb módszer aligha van a kilógó kormányok eltüntetésére.A keret hosszabítható, hogy vezesse a hátsó kereket is.Drótkötél olcsó,de ha a felső pozícióban volna egy lentról zárható retesz, akkor a drótkötél vágás feleslegessé válna, és a függő teher is biztosabban állna.Végül, ha az egész kóceráj egy áttetsző a bringa teljes méretét befogadni képes tokba lenne beépítve és ebbe csusszana be a bicó, mind az időjárási gond, mind a hozzáférhetőség gondja (tolvajé) megoldódhatna.
Kb ennyi, a többi mérőszallag, és anyagismeret, és költségszámítás.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"