Harmincéves korában, e hét szerda este elhalálozott egyetlen biciklim, Bicó. Női versenykerékpárként kezdte a hetvenes évek legvégén, aztán sokat pihent egy padláson, míg hozzám nem került. Hűséges társként tűrte el a szeszélyeimet, versenybringa létére elviselte magán a taposópedált, az egyenes kormányt, a rá nem illő fékkarokat, a 32-es külsőt és a váltó hiányát. Mások sokszor fanyalogva nézték, de nekem ő volt a legszebb. Nem szenvedett sokat. A Millin, élete első bringapóló-mérkőzésén érte a halál; megrogyott a felső- és az alsócsöve, hozzápréselve az első kereket a vázhoz. Végakaratában alkatrészeit felajánlotta eljövendő utódjának. Szia, Bicó!
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| bico.jpg | 302.93 kB |
| felsocso.jpg | 66.18 kB |












Megette az idő. :)
Megette az idő. :) Részvétem, mint azt mondottam ma már személyesen is.
Life is bettah on 00 wheelz...
G®in
http://www.flickr.com/photos/grin00/
Szegény... szép
Szegény... szép halál
_____________________________
http://wilika.hu
Hozzá tartozik a
Hozzá tartozik a történethez, hogy nem tartottam karban a vázat. A közeli képen látszanak is a foltok. Sokat ázott a Trefort-kertben, nyilván belülről ette meg a rozsda.
===
bácsi a biciklin
Kérdés: Mi a bicikli?
Kérdés: Mi a bicikli? Sokakat hallok, hogy ezt cserélte, azt cserélte de az még ugyanaz a bicikli. A váz lenne a lelke a dolognak?
Ahogy így belegondolok,
Ahogy így belegondolok, igen a váz.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Hát ez jó kis probléma.
Hát ez jó kis probléma. Nekem a váz.
===
bácsi a biciklin
Igen. A váz határozza meg
Igen. A váz határozza meg alapvetően a felhasználást és akényelmet is, elég sokmindent. A többi alkatrész a funkcionalitgása mellett optikai tuning is , hogy egy autós hasonlattal éljek. Ez sok esetben a funkcionalitás rovására történik. Persze az alkatrészek tuning funkcioját úgy értem, hogy midnenből kaphatsz ilyenolyan szinűt és formájút, kivétel a felni mert abból csak egy elfogadott forma létezik a köralakú:D DE alapvetően a váz a lelke a biciklinek.
Ez nagyon költői volt
Ez nagyon költői volt :)
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
en se maradjak ki: igen, a
en se maradjak ki: igen, a vaz
bovebben: vaz + villa kombo
A váz olyan, akár egy
A váz olyan, akár egy műfenyő.
Több évig használhatod ugyanazt és úgy, hogy csak cserélgeted rajta a díszeket. :)))
Life is bettah on 00 wheelz...
G®in
http://www.flickr.com/photos/grin00/
Általában valóban a váz
Általában valóban a váz szokott lenni a legalapabb része a bringának. Nade kérdem én: ha a váz törik el, de minden más alkatrészt ugyanúgy át tudok építeni egy másik vázba, attól még a bringa ugyanaz marad, nem? Szerintem addig marad azonos a bringa, amíg lassan-folyamatosan építjük át és a darabjai egymással kapcsolatban vannak. Mintha afféle lelke lenne, ami átszáll az új darabokra is. Az autópályákat sem számozzák át egy hosszú, teljes felújítás után. :)
üdv adamekp
De nem is helyezik át...
De nem is helyezik át... ;)
_____________________________
http://wilika.hu
Na jó, de ha megkérdezik
Na jó, de ha megkérdezik hogy milyen bringád van, a váz nevére fogsz hivatkozni, nem azt fogod mondani, hogy pl. Vuelta felnis.
Azért ott a helyszínen
Azért ott a helyszínen kellett (a megrogyáshoz) még egy bringához méltatlan (tömegi) szembenyomaték is:)
Enyém is így járt, de kapott orvosolást:)
Csőcsere? Nem drágább,
Csőcsere? Nem drágább, mint egy új váz?
A pálya széli padka adta a kegyelemdöfést; kb. 5 cm magas, és kb. 10-zel mentem neki. Szerencsém volt, egy kátyú is adhatta volna valamelyik főúton, forgalomban, 35 km/h-nál.
===
bácsi a biciklin
Részvétem. A legszebb
Részvétem. A legszebb halál egy bicikli számára. Sajnos az én (több, mint) 20 éves Csepel Apollóm is kezd elfáradni. De addig is hűen szolgál országúton, városban, erdőn-mezőn
Részvétem, nagyon szép
Részvétem, nagyon szép bringa volt. Semmi csicsa, semmi felesleges kacat, szóval tuti.
Kíváncsi vagyok az én Ktm-em meddig bírja, az is hasonló korú, mint ez volt. Aki ért egy kicsit a vázgeometriához, meg a különböző erőhatásokhoz, az felvilágosíthatna engem. A váz egy túraváz, ebben semmi különös nincs. Az első villa viszont egy CroMo, országútira való villa, aminek rövidebbek a szárai, éppenhogy elfér a kerék fölött a sárvédő, és ettől alacsonyabb a keró eleje. A felsőcső lejt is egy kicsit előre, ez tetszik nekem nagyon, mert olyan lendületesnek tűnik tőle a binyigli még álló helyzetben is. Szerintetek ez jobban fárasztja a vázat? Még fontos infó lehet, hogy első fék nincs a biciklin, tehát az nem réngatja a kormányfejet/villát. Megmondom őszintén, nálam még nem volt példa olyanra, hogy összerogyott volna a váz, vagy eltört volna a villa, ezért nincs tapasztalatom ezen a téren.
tatabike - http://gipszdesign.extra.hu
A hiányzó tudást nyers erővel pótolom.
Ó, szegényke. Én régi
Ó, szegényke. Én régi kék versenyem is így lehelte ki a lelkét egy félig sikerült előreszaltó következtében. A hoppmester egy fekete 7-es busz volt.
_________________________
-Ménemmésza járdán?!!
-Mert RABIC!
-Hö???
Énis a vázra tenném a
Énis a vázra tenném a voksom. Amikor váltórendszert cseréltem montimon, nem éreztem, hogy más lenne, azon kívül, hogy a váltás olyan könnyű lett, mint egy veréb, de a vázamtól még mindíg nem tudtam megválni, pedig szegénytől kellene mostmás :(
"Ha levágják a karom,
"Ha levágják a karom, akkor azt mondom, hogy én és a karom. Ha levágják a lábam, akkor azt mondom, hogy én és a lábam. Ha levágják a fejem akkor.. mit mondok? Én és a testem? Mitől több a fej mint a test többi része? Miért ilyen önző a fej?"
Nem tom miben volt...
Úgy hangzik, mint egy
Úgy hangzik, mint egy buddhista tanszöveg.
===
bácsi a biciklin
Kar a karé. Láb a lábé.
Kar a karé. Láb a lábé. Karalábé.
És az egész egy
És az egész egy kabaré?
===
bácsi a biciklin