Még mindig nem vetem meg az új szamarat, és felmerült bennem egy gondolat.
Mennyi komplett kedvezményt szokás adni egész bicókra?
Vagy érdemes darabokból építkezni?
Eddig egy 58as Kona Dew a leendő paripa.
De gondolkozom az agyváltókon is.
Muris dolog, és ma már úgy rémlik sok sebességesek is vannak.
Ki lehet építeni olyat mint egy láncváltós?
A mostai montimon is elsőban csak a legnagyobbat használom, csak ezen belül más fokozatokat.
Ennél könnyebb ha nem mászok hegyre nem kell.
Hogy működnek ezek az agyváltós bicók?
Lehet olyat csinálni hogy legyen egy durva könnyű hegymászó fokozat, utána ugrás és egy kicsit könnyűre, aztán városi 3-4 fokozat és rátenni a végére valami 1-2 durvát ha épp olyan a helyzet, túra, országút, egyéb okok miatt ki lehet tekerni?












Egyben olcsóbb. Biztos,
Egyben olcsóbb.
Biztos, hogy nem választhatod meg az áttételeket ilyen módon.
Ha csak legnagyobb tányérjat használod (mondjuk 42-est), akkor nagyobb kell: 46 vagy 48.
Nekem ezek vannak, 28"-os kerékkel. Az egyik 7-es fogaskoszorúval és Alivio váltóval. A másik Mega9-es rendszer, 9-es fogaskoszorú (XT váltó). A középső tányérat használom a legtöbbet városban.
Ha jól látom a Kona Dew igazából Cross kerékpár, és hegymászásra 0.8 -es áttétel egész jó.
-
Zsurmi
én, magam nem költök
én, magam nem költök bicikli alkatrészekre, találom, lomizom, (lomis)cigányoktól veszem "szaréhugyé", úgyis ellopják/tákolmány nem kell semmi tolvajnak,
de ha veszed, tényleg egyben olcsóbb,
öreg motoros (nem gój) barátom mondta:
- az igazi motoros kosárban veszi a motorját, aztán meg összerakja.
ez talán ránk is igaz
Láttam egy olcsó vázas
Láttam egy olcsó vázas montit, elől elsőváltó a három tányérral, de hátul agyváltó (3-as, 7-es vagy 8-as símanó nemt'om), olcsó váltó láncfeszitésnek, az agyváltón egy közepes lánckerék, talán 20foggal.
Egy Dew váz császár lehet alapnak! ;-)
kulcsszavak : kona lava dome samu arpad sorry zold
ezekre keressek? folyamatban
ezekre keressek?
folyamatban :)
Ez a megoldás érdekes.
Mesélj!
Milyen előnyei hátrányai vannak?
Szvsz előnye lehet, hogy
Szvsz előnye lehet, hogy messze nem annyiba kerül,mint mondjuk egy rohloff speedhub 500, miközben lazán hozhatja azt az áttételtartományt mondjuk már egy hetes nexussal (250% vö. pl. 22-32-44 hajtómű) is (más kérdés, hogy az agyváltó a grannyringről bekúszó extrém input nyomatékokhoz mit szól)...hátránya, hogy _pont_ nem sikerült vele kiküszöbölnöd a láncváltó miatti karbantartási nyűgöket és költségeket, és bizony könnyen meglehet, h minden más kombinációnál nehezebb :|-akkor már inkább hátra is egy 7-es v 8-as fogsor...
Közben az új koncepció
Közben az új koncepció Smoke-ra váltott, meggyőztek hogy városra jobb, anyagban, felépítésben.
Erről mik a vélemények?
Sajnos nekem egy bicó technikai lerása kínai.
Nagy eséllyel ez lesz az új bicóm, érdekelne milyen.
Konyhanyelven :)
Mi miért :)
HELP!
Aztán majd mellé egyszer egy alkatrészből.