Mit gondolnak a budapesti buszsofőrök, az utca embere és Hajós András a Critical Mass-ról.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Mit gondolnak a budapesti buszsofőrök, az utca embere és Hajós András a Critical Mass-ról.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.

hehe... talán mert nem a
hehe... talán mert nem a Pólus centerben van dolgom....
Hajós nagyon nagy! A
Hajós nagyon nagy!
A buszsofőrök amúgy tanulnak kreszt? Leszállni, meg áttolni. Hát persze... Remélem, ebből egy példányt Kiricsi Karola is kapott már.
www.gruppetto.hu
Lakott területen kívül,
Lakott területen kívül, főútvonalról, balra kanyarodáshoz kell leszállni, vagy alsórendű útra jobb kanyar, majd visszafordulás és át a kereszteződésen. Vagy lehúzódni és gyalog átkelni (ha nincs kereszteződés).
-
Zsurmi
Jól mondod. A BKV sofőr
Jól mondod. A BKV sofőr viszont a belvárosról beszélt.
www.gruppetto.hu
Hajos nagyon nagy arc,de a
Hajos nagyon nagy arc,de a Mocskos BKV-ok nem.bizonyos embernek adnék egy brinyot,mekérdezni ez mi ,és mitt kellene vele csinálni?
A két BKV-s versenyző
A két BKV-s versenyző nagyon komoly.Főleg a fogas.
Gyalázatos.
http://kep.tar.hu/norbonc
de azért ez abból
de azért ez abból fakadhat, mert nem tudják, hogy miről is van szó.
a végén igen is mondta a kevesebb foggal rendelkező (elnézést, írhattam volna, azt is, hogy kisebb), hogyha ezek a célok, akkor ő is támogatná..
A lámpában meg a
A lámpában meg a járdázásban igaza van.
kreszt az iskolába!
Amit oda írtam: "Miért a
Amit oda írtam:
"Miért a belvárosban mennek?"
Kedves sofőr bácsi! Mert ha autóba ülök, akkor 1,5 óra alatt érek be. BKV- ra NINCS pénzem és az is egy óra más bűzében ráadásul hajléktalanok társaságábna. Bringával beérek 30-40 perc alatt, de ha kikerülöm a belvárost akkor 3 órát kellene tekernem!!!! Még görkorizhatnék de az is lenne 2 óra tuti. Mi van még? Helikopter. Mondjuk 10 évi BKV bérlet árából a család vehetne egyet... Gyalog? Gyalog olyan 7-8 óra séta lenne a melóhely. Akkor robogó? Az a legrosszabb...
AMúgy a BKV-sok gyakorlottak, ismerik a bringásokat, nekem eddig csak egy piros7 es volt egy komolyabb afférom, de ahogy be is vallották van ott is bunkó.
2003 óta bringázom
2003 óta bringázom Budapesten. A CM nélkül még mindig ott lennénk, hogy kamikáze akciónak minősül Budapesten a városi bringázás. Idén már olyat is látni, hogy 50-es decens nénike bukóval meg nadrágfogóval bringázik a városban. Szerintem ez a cél. Kell a támogatás meg kell, hogy az emberek végre felelősséget vállaljanak és ne arra várjanak, hogy a város vagy a politika "csináljon valamit". Ez több, mint bringázás, ez igazi civil, igazi szemléletformálás! Lassan de biztosan - ha más nem, hát ilyen interjúkon keresztül a nehezebb felfogásúak is rájönnek miért kell felrázni magukat a sötétségből. Hajrá CM és köszi a lehetőséget!
Hajós:
Hajós: http://www.flickr.com/photos/tamasbodi/2428114629/
Miről beszél ez a
Miről beszél ez a jólfésült(fogú) buszsofőr??? Kollégái direkt ráhúzzák a buszt a bringásokra? Jól értettem? Ezt ő tudja, és nem tesz semmit? Bűnpártolást vagy mi a szöszt szokat ilyenkor emlegetni.
szerintem egyszerűen
szerintem egyszerűen tudatlanságágot, tájékozatlanságot -tetszés szerint választható.
engedjük be a buszokat, a
engedjük be a buszokat, a megállókból és akkor is ha nincs elsőbbségük, egyszer csak megszeretnek minket végre. (most komolyan. meg is szokták köszönni jól.)
(pl csillagtúrán buszsofőr: "mit jössz szembe a forgalommal te barom?" "mert hiába vannak itt a rendőrök, ha nem segítek soha nem fog tudni kijönni a megállóból, viszlát", mondtam. "jakösssz...")
A megállóból kiálló
A megállóból kiálló busznak elsőbbsége van, be kell engedni az öbölből a külső sávba.
_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /
tudom, ezért írtam h (i) a
tudom, ezért írtam h (i) a megállókból is, (ii) és még akkor is, ha nincs elsőbbségük.
kíváncsi vagyok hogy hány lágerrádiós kreszbajnok engedett ki buszt a minap. vagy zebrás gyalogost.
Bocs,
Bocs, félreolvastam.
_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /
Buszsofőrök véleményén
Buszsofőrök véleményén nem lepődök meg. Napi 8 óra munkaidőbe gondolom látnak, találkoznak érdekes bringásokkal.
Jöttem haza CM-ről, járdán komótosan. Többször elhúztak mellettem bringások "ezzerrre" és volt 1-2 aki ráugrott az útra. Hátra néz, hogy jön-e valami, de hiába nézi, ha nem tud már megállni. Egy gyors imára talán elég.
Másik az utca emberei, hogy a környezet szennyezés ellen tüntetünk... hát... igen azért is. De ez inkább olyan, mintha ez jutott volna gyorsan eszébe válasznak.
csak egy vicces adalék: a
csak egy vicces adalék: a városház téren, a nagy fotózás előtti pólóosztásnál láttam két bkv-s dolgozót (buszsofőr/ellenőr kombó), akik a céges egyenruhában (jellemző sötétkék dzseki bkv logóval) sunnyogtak el, kabát alatt a zöld ingyenpólót rejtegetve.....jókedvre derítettek :)
<< gergø >>
én is az ingyenpóló miatt
én is az ingyenpóló miatt mentem ki előbb. nem vettem fel. de hazavittem jó lesz pizsomának télire :-)
A bkv-s vezetöi
A bkv-s vezetöi alapképzéshez igen komoly KRESZ oktatás tartozik.Ki ott le tud vizsgázni az minden elismerésemet magáénak tudhatja.Pokolian örvendenék,ha csak a negyedét tudnák a 8. osztályt befejezeő tanulok.
Viszont,éppen ezért kellene nekik is tiszteletben tartani a kerékpárral közlekedöket.Megadni nekik az elsöbséget,ha azt a kresz elöirja.
Egy példa: Köbánya Prongrác ut,zárovonal,hid.Én elöl mig a mögöttem lévő 95-ös busz az elözésembe kezd,miközben
szembeforgalom van.Ennek köszönhetem,hogy féktesztet kellett rögtönöznöm...
Ilyenkór örülök,hogy már nem vagyok Bkv-s.Valahogy nem illettem ebbe a társaságba.
Hofi óta tudjuk, hogy Magyarországon az egy főre eső bunkók száma kettő.
Az ilyen manőverekből már
Az ilyen manőverekből már sportot űznek a buszvezetők. Ez a személyes tapasztalatom. Utána meg "feltartanak", amikor a buszmegállóban várakoznak. De csakazértis megelőz 10 centire mellettem.
Fővárosi Zöldszámok (VIK): 06-80-220-220 és 06-80-330-330 (Fővárosi Közterület-felügyelet)
Elveszett közúti jelzőtáblák bejelentése: 06 1 210 05 73 (FKF Zrt.)
Kanuni Sultan Suleyman
Egy belső kulisza titok: a
Egy belső kulisza titok: a Bkv buszvezetöinek kiadták,hogy max 40 km/ó sebességgel haladhatnak,hogy ne fogyjon annyi üzemanyag. Nos saját szakállra ezt szokták lejebb is csökkenteni:D
"Hofi óta tudjuk, hogy Magyarországon az egy főre eső bunkók száma kettő."
a fogatlan "uriembernek"
a fogatlan "uriembernek" evés közbennem beszélünk (pláne nem kamerába, és tessék fellapozni a Kresz-könyvet, lehetőleg a 76-os változás utánit. aki ennyire ért hozzá, az hogyabánatba lehet buszsofőr?!
bonnie
5 évente mindenkinek KRESZ
5 évente mindenkinek KRESZ vizsgát!
---
Bringasávot a Nagykörútra!
OFF: Köszönet a srácnak,
OFF: Köszönet a srácnak, aki segített megstoppolni az elsőmet vasárnap az Erzsébet-hídnál. Életmentés volt... :-D Tanulság: ne indulj el fél cuccal (pumpa+ esőabát ok, de javítókészlet nuku)
duplum
duplum
Ti jöttetek
Ti jöttetek Dunaújvárosból, és mentetek a CM után vissza a Délibe és haza?
Miért ilyen tulok embereket
Miért ilyen tulok embereket vesznek fel buszsofőrnek? Szánalmasan hülyék, fel se fogják, hogy a bringásokat meg is ölhetik, ha ráhúzzák a kormányt!
Zsoltee
Sajnos nem csak a soförök
Sajnos nem csak a soförök a bunkok.Sajnos mi is azok vagyunk sokszor,de a legnagyobb gond,hogy sokan közölünk nem is ismerik a kreszt.Véleményem szerint már az általános suliban a kerettantrven belül kellene oktatni a kreszt,hiszen a közlekedés részesei vagyunk mindanyian,akár kocsival akár bringával vagy gyalog közlekedünk.
Pont most mondják a hirekben,hogy lesz sztrájk mindenféleképpen.
"Hofi ota tudjuk,hogy Magyarországon az egy före eső bubkok száma kettő"
Egy átvétel, a zoom.hu
Egy átvétel, a zoom.hu foglalkozik a témával:
http://www.zoom.hu/belfold/rahuzni-buszt-bringasra
Viszont az a trolivezető
Viszont az a trolivezető mekkora volt már, aki az Andrássy-Izabella kereszteződésben várva, hogy át tudjuk engedni, kiszállt a buszból, felpattant egy kollégája (full bkv-s szerkó) bringájára, ment vele kis köröket a trolija előtt, majd a magasba emelte a bringát és fülig ért a szája..:) Na kár, hogy azt nem fotózta le valaki. Úgyhogy megvan a másik oldal is. Nagyon nagy volt!
fából vasparipát
Kár,hogy nem láttam
Kár,hogy nem láttam ezt.Kezek csttantak gondolom..
A hozzá- (ill.
A hozzá- (ill. be-)szólásokat olvasva arra gondoltam, hogy ez a sok kritikus önmagával is ilyen kritikus?
Nekem a hozzászólások inkább azt mutatták, hogy milyen sokfélék vagyunk busz- (és mint láttuk troli- )vezetők valamint biciklisták egyaránt. Például önkéntelenül bevillant nekem az a kép, amikor az Andrássy úton haladtam a mezőnnyel és az Operánál egy besűrűsödésben egy kb 5-6 fős csibész csapat eszetlen szlalomozással ejtett kétségbe pár gyerekes szülőt (az én rossz érzésem frankón nem számít).
Továbbá, szeretnék csatlakozni AHHOZ AZ EGYETLEN HOZZÁSZÓLÓHOZ, AKI KÖSZÖNETET MONDOTT. Igen köszönöm a Critical Mass szervezőinek, kicsiknek és nagyoknak ezt az ünnepet. Bár....
Ahogy a többszöri megállás után az Oktogontól hajtottunk elfele, megjegyeztem a barátomnak: ha ez lenne az első CM élményem nem biztos, hogy legközelebb ugyanilyen lelkesen rohannék "részt venni" mint ahogy erre jöttem. A tavalyiban hihetetlen élmény volt az Andrássy út teljes szélességében hömpölyöghetni biciklistársaimmal, és úgy emlékszem (nyilván rosszul persze), hogy sehol sem kellett megállni "keresztezés" miatt. Pedig a Critical Mass, jegyezte meg a barátom, éppen erről szól (vagy szólna): annyian vagyunk hogy na ...
Rosszul tudja? A tavalyi 50.000-es Critical Mass idénre kevés? Infláció, vagy mi?
Remélem, az idei 80.000 jövőre elegendő lesz ahhoz, hogy a tavalyihoz hasonló hosszúságú útvonalon, és ahhoz hasonló szabadsággal kerekezzen az érzésem szerint 100.000 résztvevő.
üdv.
skiz