Sziasztok,

nagyjából másfél éve, a saját hülyeségem miatt szabadítottak meg ettől a bringától. Sokáig lestem, hogy van-e pontosan ilyen váz az utakon, de nem láttam egyet sem, csak hasonlót. Üzletekben sem igazán tudtak róla, és sajna a nyeten sem találtam meg...az egyetlen nyom, amin el tudtam indulni, az a "Biketech Binotti" felirat volt rajta. Ja, és full Shi***no STX-szel volt szerelve :-))). Az anyaga Cr-Mo-Al volt.

Örömmel vennék minden infót azzal kapcsolatban, hogy ki is gyártott ilyen vázat, mert egyrészt nagyon a szívemhez nőtt, másrészt tetszik is, és nem utolsóként baromi kényelmes volt, lehetett rakni neki minthogy nagyon. A mostani bringámnak meg már jeleztem, hogy készüljön a konkurrenciára :-)))

Ő volt :-(((

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
AYOR képe

Én Svájcban láttam nem

Én Svájcban láttam nem egy ilyet. Valami swiss made felirat volt rajt, még vitatkoztam is egyik tulajdonossal, hogy nemnézki annyira masszívnak. de megdumált hogy igenis az! De azótasem láttam hasonlót. Annyit tudok hogy valami független kiscég próbálta piacradobni, több - kevesebb sikerrel. Szerintem ilyen sufniban összeheggesztett példánnyal jobbanjárnál. De ez csak egy 5let.

2
spag képe

esetleg a swissbike-ra

esetleg a swissbike-ra gondolsz? bár ez csak a bicskára hasonlóságban svájci, amugy amerikai, és eredetileg Hummer néven nyomták, aztán rájöttek h más a célcsoport.

3
kadath képe

Ahha, köszönöm, ez már

Ahha, köszönöm, ez már nyom :-)))

Szerintem is állati masszív volt: a kéthetes gerecsei terepgyakorlaton, ahol időnként kb. DH-stílusban is használva volt, kutya baja nem lett a fékbowdenek nyúlásán túl. A csilivili bringákat meg törött váltóval/ felnivel/tengellyel hozták be a hallgatók...

------------
...kadath...

4
dzsuz képe

OFF: Milyen terepgyakorlatra

OFF:
Milyen terepgyakorlatra mennek bringával a hallgatók? :)
On

Dzsúz

"Kertész leszek, fát nevelek..."

5
kadath képe

Gejjológuséknál ez

Gejjológuséknál ez szokás, nyaranta minimum 2-3 hétre :-))). Általában ennyi időt praktikus a munka tárgya környékén eltörlteni :-))). És mivel nem lehet mindenkinek közeli területet adni, van, aki a napi 30-at letekeri be- és levezetésként...

------------
...kadath...

6
Hemü képe

Nekem is ennyi a napi

Nekem is ennyi a napi munkába járás. Gejjológus-e vagyok? :-)

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hebud, samdacia of Bilagit /

7
pata képe

Ayor, kíváncsi vagyok,

Ayor, kíváncsi vagyok, mivel győzött meg. Számítások? Végeselem-szimuláció? :-)

kadath: két hét használat alapján nem lehet eldönteni, hogy a váz masszív-e, különösen pedig nem ad információt a vázról, ha a többi bringán egyéb alkatrészek törnek, nem a váz.

A jelenleg használatos bicajformák (különösen a rombusz [diamond] vázforma) azért fejlődtek ki, mert adott anyagmennyiségből (tömegből) a legellenállóbb vázat adják. Nekem nagyon gyanús az a hiányzó alsócső: persze így is lehet masszív a váz, de csak akkor, ha a megspórolt anyagnál többet dolgozol oda, ahol az a magányosan álló cső befut a vázba. Szóval előnyét sem látom. Ha nekem ilyen lenne, félnék rajta, ha pedig nem, akkor nem tennék különösebb erőfeszítést, hogy ilyet szerezzek be.

8
kadath képe

Másfél év használat volt

Másfél év használat volt az, két terepgyakorlattal (egy hónap "hegyi" terep összesen), csomó terepre mászkálás, tehát kapott rendesen. Csak karbantartani kellett, cserélni kb. semmit sem.

Engem is meglepett ez a forma, bizalmatlan is voltam kicsit (főleg alsócsőügyben), de minden pesszmizmussal ellentétben strapabíró volt :-))).Csak a lopásgátló volt rossz :-(((

------------
...kadath...

9
phorvath képe

Nekem is nagyon hinyzik az a

Nekem is nagyon hinyzik az a láncvilla. Ebben a formában az egyetlen villa és a nyeregcső találkozási pontjában nagyon nagy forgatónyomaték hat, ami hosszú távon nem tesz jót a heggesztésnek.

Szerintem hagyományos fémcsövekből készült váznál a rombusz alaknál nincs jobb.

phorvath

10
balco képe

És ez nem is