A Népszabadság munkatársai írnak a nemrég beszerzett postásbringáról:
A túlméretes és hátul megduplázott króm-molibdén villák érezhetően jól bírják a járdázást, és ha hinni lehet a hivatalos teszteredményeknek, a felnik az agresszív sópermetfürdőt is elviselik. A téli utak síkosságmentesítésére használt só legfeljebb a küllők fényét fakítja meg, a rozsdának sehol nem ad teret.
Már csak azért sem, mert a váz alumínium. Hivatalosan kétszáz kilót kell bírnia, de a gépnyúzók kipróbálták: deformációja 350 kilós terhelésnél is kicsi. Ilyenkor az első és a hátsó kerék tengelye hét millimétert távolodik egymástól.
Nem tudom, hogy ebből mennyi a személyes tapasztalat (mennyit használhatták egyáltalán), és mennyi nekik beadott marketingszöveg. Különösen a kevláros külsőkről írtak hangzanak furán, hiszen ezek nyújtanak valami pluszvédelmet, de távolról sem defektbiztosak. S vajon a peremfék elégséges-e, amikor a levelekkel jól megrakott, amúgy is nehéz bringa megindul egy lejtőn?












A közért előtt hagyva -
A közért előtt hagyva - még a két szolgálati lakattal lezárva is - rossz érzése van az embernek.
Milyen lehet az a két szolgálati lakat?
Végig 3 kérdés
Végig 3 kérdés motoszkált: lámpa/láthatóság, lakat, sisak
De a cikk végén is csak annyi derül ki:
"A közért előtt hagyva - még a két szolgálati lakattal lezárva is - rossz érzése van az embernek. És ha magát a gépet nem is viszik, az elől és hátul felszerelt elemes, diódás lámpákat egy mozdulattal meg lehet bugázni."
milyen lakat? milyen lámpa? hol a sisak?
A cikk említ valami "elől
A cikk említ valami "elől és hátul felszerelt elemes, diódás" lámpát. Gondolom valami LED-es lámpa.
Sisakot szerintem felesleges viselni ezen a bicajon, mivel szokásos üzemi sebessége 15-20 km/h körül lehet majd. Tudom, hogy sisakkérdésben általánosságban is megoszlanak a vélemények, de munkabicikliken, amiket nagyobb terhek lassú mozgatására terveztek (mint ezt), nem szoktak sisakot viselni.
Ha a szolgálati lakat U-lakat vagy lánc lakattal, akkor minden rendben. Remélem, hogy nem sodrony, de ennyi eszük csak van a Magyar Postánál. Vagy nincs :-)
ahh, ok, látom másnak is
ahh, ok, látom másnak is kérdés ;)
Azért mondjuk egy BikeMag
Azért mondjuk egy BikeMag féle tesztet is szívesen elolvasnék róla.
Ellenáll a gumi a százas
Ellenáll a gumi a százas szögnek. Az már nem is kevláros, hanem tömör gumi lenne. :)
Pedig ellenáll! Amennyiben
Pedig ellenáll!
Amennyiben a 100-as szög keresztben hever az úton, biztosan!
Ha jól emlékszem, talán
Ha jól emlékszem, talán Andrej kapott száz évvel ezelőtt hasonló módon defekt. Az első kerék földobta a döfőt, a hátsó meg szépen ráment...