A Népszabadság munkatársai írnak a nemrég beszerzett postásbringáról:

A túlméretes és hátul megduplázott króm-molibdén villák érezhetően jól bírják a járdázást, és ha hinni lehet a hivatalos teszteredményeknek, a felnik az agresszív sópermetfürdőt is elviselik. A téli utak síkosságmentesítésére használt só legfeljebb a küllők fényét fakítja meg, a rozsdának sehol nem ad teret.

Már csak azért sem, mert a váz alumínium. Hivatalosan kétszáz kilót kell bírnia, de a gépnyúzók kipróbálták: deformációja 350 kilós terhelésnél is kicsi. Ilyenkor az első és a hátsó kerék tengelye hét millimétert távolodik egymástól.

Nem tudom, hogy ebből mennyi a személyes tapasztalat (mennyit használhatták egyáltalán), és mennyi nekik beadott marketingszöveg. Különösen a kevláros külsőkről írtak hangzanak furán, hiszen ezek nyújtanak valami pluszvédelmet, de távolról sem defektbiztosak. S vajon a peremfék elégséges-e, amikor a levelekkel jól megrakott, amúgy is nehéz bringa megindul egy lejtőn?

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Szab képe

A közért előtt hagyva -

A közért előtt hagyva - még a két szolgálati lakattal lezárva is - rossz érzése van az embernek.

Milyen lehet az a két szolgálati lakat?

2
lord képe

Végig 3 kérdés

Végig 3 kérdés motoszkált: lámpa/láthatóság, lakat, sisak

De a cikk végén is csak annyi derül ki:
"A közért előtt hagyva - még a két szolgálati lakattal lezárva is - rossz érzése van az embernek. És ha magát a gépet nem is viszik, az elől és hátul felszerelt elemes, diódás lámpákat egy mozdulattal meg lehet bugázni."

milyen lakat? milyen lámpa? hol a sisak?

3
pata képe

A cikk említ valami "elől

A cikk említ valami "elől és hátul felszerelt elemes, diódás" lámpát. Gondolom valami LED-es lámpa.

Sisakot szerintem felesleges viselni ezen a bicajon, mivel szokásos üzemi sebessége 15-20 km/h körül lehet majd. Tudom, hogy sisakkérdésben általánosságban is megoszlanak a vélemények, de munkabicikliken, amiket nagyobb terhek lassú mozgatására terveztek (mint ezt), nem szoktak sisakot viselni.

Ha a szolgálati lakat U-lakat vagy lánc lakattal, akkor minden rendben. Remélem, hogy nem sodrony, de ennyi eszük csak van a Magyar Postánál. Vagy nincs :-)

4
lord képe

ahh, ok, látom másnak is

ahh, ok, látom másnak is kérdés ;)

5
Stefidzsi képe

Azért mondjuk egy BikeMag

Azért mondjuk egy BikeMag féle tesztet is szívesen elolvasnék róla.

6
szabomikulas képe

Ellenáll a gumi a százas

Ellenáll a gumi a százas szögnek. Az már nem is kevláros, hanem tömör gumi lenne. :)

7
vaandor képe

Pedig ellenáll! Amennyiben

Pedig ellenáll!
Amennyiben a 100-as szög keresztben hever az úton, biztosan!

8
dezso képe

Ha jól emlékszem, talán

Ha jól emlékszem, talán Andrej kapott száz évvel ezelőtt hasonló módon defekt. Az első kerék földobta a döfőt, a hátsó meg szépen ráment...