Tessék olvasni és a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség-nél hozzá szólni nem csak itt, náluk is.

"A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség társadalmi egyeztetésre bocsátja a regionális programok első, a közösségi közlekedés fejlesztését szolgáló pályázati csomagját. Az érintettek és az érdeklődők október 27-ig mondhatják el javaslataikat, véleményüket a kiírásokról.
Egyeztetési időszak: 2007. október 15. – október 27.

Mindennapi tapasztalat, hogy a lakosságot csak magas színvonalú szolgáltatással lehet arra ösztönözni, hogy az egyre növekvő egyéni, motorizált közlekedési eszközök helyett magasabb arányban vegyék igénybe a tömegközlekedést, azaz a közösségi szolgáltatásokat. A helyközi és a városi közlekedés gyorsabbá, biztonságosabbá tétele érdekében hamarosan lehetőség nyílik infrastrukturális, közlekedésbiztonsági, forgalomtechnikai, irányítási és ellenőrzési létesítmények építésére és felújítására.
"

folytatás: http://www.nfu.hu/content/673

Még egy érdekes:
http://www.nfu.hu/svajci_hozzajarulas

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
gaze képe

Ok, bár egyszerűen nicns

Ok, bár egyszerűen nicns ennyi időm és energiám, hogy vaskos pályázati koncepciókról PDF hegyeket nyálazzak át, mint laikus (ezért szokás a Lajtán túl zanzásított, közönségbarát verzókat is összeállítani..)
De, egy dologban azért látatlanban is kötekednék (jó szokás, mi?) miszerint:
"a lakosságot csak magas színvonalú szolgáltatással lehet arra ösztönözni, hogy az egyre növekvő egyéni, motorizált közlekedési eszközök helyett magasabb arányban vegyék igénybe a tömegközlekedést"
Ebből a lényeg a CSAK. Ki mondta, hogy CSAK azzal lehet rávenni a külvárosból bekocsikázót, ha rengeteg pénz el lesz költve járműbeszerzésre, meg plexiből készült megálló tetőkre, esetleg műkővel kirakott peronokra?
Jöjjön pontosan az a vonat, sűrűn, és olyan helyre érkezzen ahonnan nem kell ötvenszer átszállnom, esetleg a jegyek nem útra szólnának, hanem ideig (és így nem kell 3x jegyet vennem mire eljutok A-ból C-be..) Esetleg nem hajléktalanoktól levizelt ülésekre kell ülnöm, vagy nyugati aluljáró típusú katakombákon átcsászkálva kell mozognom.
Szóval óriási fejlesztések helyett talán első körben elég lenne a meglévő lehetőségeket kihasználni, értelmesen kreatívan használni azt ami van, és talán, tisztességesen elvégezni mindenkinek azt ami a munkája.

GaZe

2
urga képe

Ők arra értik, hogy magas

Ők arra értik, hogy magas színvonalú, amit Te itt felsoroltál...

3
addisz képe

A felhívás pont arról

A felhívás pont arról szól, amiket Te most példaként megemlítettél. Hogy ésszerű legyen az átszállási rendszer, megfelelőek az utak, tiszták a járművek stb.
Van egy jó oldal (www.neocons.hu), melynek hivatalos forrása az NFÜ, de közérthetőbben, a lényeget kiemelve jelennek meg pályázti felhívások. Nézz utána ott, ha érdekel. Ők tanácsadással, pályázatírással is foglalkoznak.

4
haggyma képe

Pont a fentiekről van szó

Pont a fentiekről van szó amit leírtál. Ezt a közöségi oldalt nem hiszem, hogy elolvassák :C (pedig sokat tanulhatnának). Ha olvasnák akkor sok minden máskép lenne.

Tehát ha megkérdezik (lehet, hogy nem foglakoznak vele) illik elmondani mit szeretnénk. Maguktól úgy sem jönnek réá. O'szt' kitalálják mi a jó nekünk pl.: andrássy keró út Oktogon és az Erzsébet-tér között vagy sárga festék vonal a járdára + kötelező használat. Stb. ...

Minnél többen mondják annál jobban oda figyelnek rá.

lásd IX. ker. esetét a kiskörúti kerósáv megtorpedozásával

------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!