Tessék olvasni és a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség-nél hozzá szólni nem csak itt, náluk is.
"A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség társadalmi egyeztetésre bocsátja a regionális programok első, a közösségi közlekedés fejlesztését szolgáló pályázati csomagját. Az érintettek és az érdeklődők október 27-ig mondhatják el javaslataikat, véleményüket a kiírásokról.
Egyeztetési időszak: 2007. október 15. – október 27.
Mindennapi tapasztalat, hogy a lakosságot csak magas színvonalú szolgáltatással lehet arra ösztönözni, hogy az egyre növekvő egyéni, motorizált közlekedési eszközök helyett magasabb arányban vegyék igénybe a tömegközlekedést, azaz a közösségi szolgáltatásokat. A helyközi és a városi közlekedés gyorsabbá, biztonságosabbá tétele érdekében hamarosan lehetőség nyílik infrastrukturális, közlekedésbiztonsági, forgalomtechnikai, irányítási és ellenőrzési létesítmények építésére és felújítására.
"
folytatás: http://www.nfu.hu/content/673
Még egy érdekes:
http://www.nfu.hu/svajci_hozzajarulas












Ok, bár egyszerűen nicns
Ok, bár egyszerűen nicns ennyi időm és energiám, hogy vaskos pályázati koncepciókról PDF hegyeket nyálazzak át, mint laikus (ezért szokás a Lajtán túl zanzásított, közönségbarát verzókat is összeállítani..)
De, egy dologban azért látatlanban is kötekednék (jó szokás, mi?) miszerint:
"a lakosságot csak magas színvonalú szolgáltatással lehet arra ösztönözni, hogy az egyre növekvő egyéni, motorizált közlekedési eszközök helyett magasabb arányban vegyék igénybe a tömegközlekedést"
Ebből a lényeg a CSAK. Ki mondta, hogy CSAK azzal lehet rávenni a külvárosból bekocsikázót, ha rengeteg pénz el lesz költve járműbeszerzésre, meg plexiből készült megálló tetőkre, esetleg műkővel kirakott peronokra?
Jöjjön pontosan az a vonat, sűrűn, és olyan helyre érkezzen ahonnan nem kell ötvenszer átszállnom, esetleg a jegyek nem útra szólnának, hanem ideig (és így nem kell 3x jegyet vennem mire eljutok A-ból C-be..) Esetleg nem hajléktalanoktól levizelt ülésekre kell ülnöm, vagy nyugati aluljáró típusú katakombákon átcsászkálva kell mozognom.
Szóval óriási fejlesztések helyett talán első körben elég lenne a meglévő lehetőségeket kihasználni, értelmesen kreatívan használni azt ami van, és talán, tisztességesen elvégezni mindenkinek azt ami a munkája.
GaZe
Ők arra értik, hogy magas
Ők arra értik, hogy magas színvonalú, amit Te itt felsoroltál...
A felhívás pont arról
A felhívás pont arról szól, amiket Te most példaként megemlítettél. Hogy ésszerű legyen az átszállási rendszer, megfelelőek az utak, tiszták a járművek stb.
Van egy jó oldal (www.neocons.hu), melynek hivatalos forrása az NFÜ, de közérthetőbben, a lényeget kiemelve jelennek meg pályázti felhívások. Nézz utána ott, ha érdekel. Ők tanácsadással, pályázatírással is foglalkoznak.
Pont a fentiekről van szó
Pont a fentiekről van szó amit leírtál. Ezt a közöségi oldalt nem hiszem, hogy elolvassák :C (pedig sokat tanulhatnának). Ha olvasnák akkor sok minden máskép lenne.
Tehát ha megkérdezik (lehet, hogy nem foglakoznak vele) illik elmondani mit szeretnénk. Maguktól úgy sem jönnek réá. O'szt' kitalálják mi a jó nekünk pl.: andrássy keró út Oktogon és az Erzsébet-tér között vagy sárga festék vonal a járdára + kötelező használat. Stb. ...
Minnél többen mondják annál jobban oda figyelnek rá.
lásd IX. ker. esetét a kiskörúti kerósáv megtorpedozásával
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!