"Rakjad neki, forgasd-forgasd, ennél még a nagyanyám is jobban megy!" - kiabálja Sinya mikrofonjából a betonteknőben szenvedő halandónak, aki a helyes áttételt keresgélve hajszolja magát élete lehetőleg legjobb 1 mérföldes időeredménye felé. Mikor riderünk a célegyeneshez ér a görgőkön melegítő közönség is hangos bíztatásba kezd, már csak egy kör van hátra. A magyar bajnok, Szega, talpig piros-fehér-zöldben, Ottó (Garamszegi Laci) és néhány futár a másik kanyar karéján társalognak. Kiss Gergő (ex Cornix) a pálya szélén hasalva fotóz. De van olyan is, aki leginkább azzal van elfoglalva, mennyi hagyma legyen a zsíros kenyerén. Kérem szépen, a fenti bevezető nem egy kényszerképzet, hanem egy szerda délutáni hangulatkép a Millenáris kerékpárpályán, 2007 októberében. Egy délután 4 órai kép. Mivan????
Folytatás:
http://www.velo.hu/hir/hir.php?mid=146d2066ad44cd&xtax=1457050e107b1e












Én is ott voltam, és
Én is ott voltam, és valóban remek volt a hangulat, bár nagyon szomorú, hogy mindössze három versenyző volt az OB-n
Stéherfuramban 4
Stéherfuramban 4 versenyzőnél a szabályok szerint több amúgy sem indulhatna. Idehaza a motorvezetéses szakág legnagyobb népszerűsége idején is csak 5-6 versenyzőből állt a mezőny. Ez tipikusan nem tömegsport...
Valóban nem az, de azért
Valóban nem az, de azért így is a felére csökkent a nevezők száma a sport fénykorához képest
Azt gondolom, hogy a
Azt gondolom, hogy a stéhermotorok száma is limitálta a versenyzők számát. Arról nem beszélve, hogy ez a legkeményebb bringás szám. Mind erőnlét, mind agymunka szempontjából. A "stéherversenyző" külön állatfajta a pályásokon belül is, és sajnos máshol is kihalófélben van. 250m-es fapályán nem lehet stéherezni, és ma az a divat. Mondjuk egy akkora pálya köré el sem férnének annyian, ahányan a Milli és a stéher fénykorában kíváncsiak voltak rá. Még a Millire sem fértek be. Lovasrendőröknek kellett a rendet vigyázniuk. Ma tényleg nem itt tartunk.
De ami a legfontosabb: innen csak felfelé vezet az út, és azt hiszem elég nagy ívet sikerült idén venni.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Nem a pályahossz számít,
Nem a pályahossz számít, hanem a dőlésszög, és hogy a tervezésnél figyelembe vették-e azt, hogy a pályán esetleg valaki motorozni is szeretne. A bécsi Dusika például olyan 250 méteres fapálya amelyet motorvezetéses futamokra (is) optimalizálták.