"Rakjad neki, forgasd-forgasd, ennél még a nagyanyám is jobban megy!" - kiabálja Sinya mikrofonjából a betonteknőben szenvedő halandónak, aki a helyes áttételt keresgélve hajszolja magát élete lehetőleg legjobb 1 mérföldes időeredménye felé. Mikor riderünk a célegyeneshez ér a görgőkön melegítő közönség is hangos bíztatásba kezd, már csak egy kör van hátra. A magyar bajnok, Szega, talpig piros-fehér-zöldben, Ottó (Garamszegi Laci) és néhány futár a másik kanyar karéján társalognak. Kiss Gergő (ex Cornix) a pálya szélén hasalva fotóz. De van olyan is, aki leginkább azzal van elfoglalva, mennyi hagyma legyen a zsíros kenyerén. Kérem szépen, a fenti bevezető nem egy kényszerképzet, hanem egy szerda délutáni hangulatkép a Millenáris kerékpárpályán, 2007 októberében. Egy délután 4 órai kép. Mivan????

Folytatás:
http://www.velo.hu/hir/hir.php?mid=146d2066ad44cd&xtax=1457050e107b1e

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
D.Kriszta képe

Én is ott voltam, és

Én is ott voltam, és valóban remek volt a hangulat, bár nagyon szomorú, hogy mindössze három versenyző volt az OB-n

2
nervex képe

Stéherfuramban 4

Stéherfuramban 4 versenyzőnél a szabályok szerint több amúgy sem indulhatna. Idehaza a motorvezetéses szakág legnagyobb népszerűsége idején is csak 5-6 versenyzőből állt a mezőny. Ez tipikusan nem tömegsport...

3
D.Kriszta képe

Valóban nem az, de azért

Valóban nem az, de azért így is a felére csökkent a nevezők száma a sport fénykorához képest

4
magwas képe

Azt gondolom, hogy a

Azt gondolom, hogy a stéhermotorok száma is limitálta a versenyzők számát. Arról nem beszélve, hogy ez a legkeményebb bringás szám. Mind erőnlét, mind agymunka szempontjából. A "stéherversenyző" külön állatfajta a pályásokon belül is, és sajnos máshol is kihalófélben van. 250m-es fapályán nem lehet stéherezni, és ma az a divat. Mondjuk egy akkora pálya köré el sem férnének annyian, ahányan a Milli és a stéher fénykorában kíváncsiak voltak rá. Még a Millire sem fértek be. Lovasrendőröknek kellett a rendet vigyázniuk. Ma tényleg nem itt tartunk.

De ami a legfontosabb: innen csak felfelé vezet az út, és azt hiszem elég nagy ívet sikerült idén venni.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

5
nervex képe

Nem a pályahossz számít,

Nem a pályahossz számít, hanem a dőlésszög, és hogy a tervezésnél figyelembe vették-e azt, hogy a pályán esetleg valaki motorozni is szeretne. A bécsi Dusika például olyan 250 méteres fapálya amelyet motorvezetéses futamokra (is) optimalizálták.