A mai napunk sajnos nem volt "sikertörténet". G-vel nem is találkoztam, jóformán csak a "sorstársi" együttérzés kötött össze minket. Engem kicsivel négy óra előtt hajszál híjján elcsapott egy ezüst Audi a pesti rakparton a Kossuth tér és a Jászai között, G-t pedig két bkv busz "heccelte meg" a Bartók Bélán hét óra környékén.

Szóval a Jászai felé tartva szabályosan haladtam a bicajúton, amikor a várakozó autósorból egy Audi váratlanul teljes gázzal befordult az alsórakpartra vezető útra, amit keresztez a bicikliút. Elkaptam a kormányt, de vártam a koppanás/reccsenést a hátsó váltóm tájékáról, meg az érzést, hogy kilökték alólam a bicajt, de hajszál híjján megúsztam!!! :D Baltafejű apu ült a voltán mögött (4 általánoson innen, de 60-on túl) és mellette becses neje, aki felháborodottan mutogatott nekem, mire én az út szélén álló (képzeletbeli) macisajt táblát mutogattam (kis háromszöget formálva a kezemből) és csak később vettem észre, hogy nincs is ott. Már-már kezdtem zavarba jönni, hogy netalán én tévedtem és gyorsan elemezni kezdtem a KRESZ szerint a helyzetet, amikor 10 m-rel előrébb megtaláltam az előjelző táblát (macisajt, benne kerékpáros, alatta jobbra nyilacska) de addigra már az említett autó odébbállt. Mivel a mázliból fakadó eufóriám még tartott nem bosszankodtam, hanem tovább mentem...de azért ez nem sokon múlt.

Kicsivel hazaérkezésem után kaptam G. telefonját, hogy a Bartókon "beszorította" két busz. Épp előzött egy buszmegállóban álló buszt, már majdnem megelőzte (egy vonalba volt az orrával), amikor az elindult, és ahelyett, hogy beengedte volna gyorsított és őt a bal oldali sávba szorította, de nem húzott el mellette, megvárta amíg mögé ér egy másik busz és így satuba fogták. Majd úgy mentek el mellette, hogy a kormányt kishíjján súrolták. Jót röhögtek rajta. (Hasonló módon szorított le az útról engem egyszer a 9-es busz az Astóriánál és az a sofőr is röhögött, még a megállóban álló utasok is felháborodtak rajta.)

Node fel a fejjel, vannak rossz napok!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
RoGeR képe

Ma odafelé (Pestre át)

Ma odafelé (Pestre át) láttam magwast a Petőfi hídon a sínen tekerni. Nem volt sárga és nem csengetett, így nagy valószínűséggel ébren volt.
Visszafelé viszont le lettem dudálva a hídról (néhány éves VW Passat, fetehetőleg női sofőrrel) a járdára való mutogatás közben.

Megnyugvás volt, hogy délután meg kocsival vontattam haza egy másik autót és itt is kellően sok érdekes dolog történt.
A legjobb, amikor be akart valaki sorolni a két autó közé miközben ott feszült a vonóhorog...

---
Bringasávot a Nagykörútra!

2
dobozos képe

:D Üdv a klubban! De lesz

:D Üdv a klubban! De lesz ez még jobb! ;)

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért! (Én szeretem a kihívásokat.)
------------------------------------------------------
http://dobozos.blogspot.com/

3
RoGeR képe

Tán nem te is arra

Tán nem te is arra jársz?

---
Bringasávot a Nagykörútra!

4
Perillustris képe

A vonóhorog hogyan tud

A vonóhorog hogyan tud megfeszülni? :P

5
RoGeR képe

A buszos esetben meg

A buszos esetben meg tanulság: a belső sávban is sávközép!

---
Bringasávot a Nagykörútra!

6
Eni képe

Nem akarok

Nem akarok általánosítani, de a buszvezetők tényleg ilyen bunkók??? Nem tudom felvételnél van -e pszichológai teszt, - ha netán van, akkor szigorítani kellene - és az iskolázottság sem elhanyagolható úgy látszik.

Az olyan ember aki balesetveszélyes helyzetbe hozza embertársát, és még röhög is rajta, azt csak sajnálni tudom.
Érzelmileg és mentálisan is sérült, és nem a társadalomban a helye, hogy ott szabadon "garázdálkodjon". Főleg nem egy nagy monstrumot vezetve.

Le kellene filmezni az ilyen barmokat, összegyűjteni és elküldeni a BKV-nak. Potenciális gyilkos buszsofőrök, lehet rajtuk gyönyörködni.
..........................................................

Légysziii ne szoritsálmárle a nagy bazi kamijonyoddal!!!!!

7
RoGeR képe

Van egy elméletem,

Van egy elméletem, miszerint a hivatásosok (taxi, busz, bármilyen futár, stb) egy része a rossz közlekedési morál miatt valamilyen szinten bevadul és belőlük alakul ki a sztereotípia.

De nem a legtöbb ilyen (bár az előfordulásuk esélye nagyobb, mint a "nagyátlag" esetén), ma pl egy buszos megköszönte, hogy félreálltam előle a buszsávban.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

8
Attila- képe

Nem akarom megtudni, mert ha

Nem akarom megtudni, mert ha élve megúszok egy ilyen talákozást, a szélvédőjét verem be az U lakattal azonnal, aztán vonhatják a fizetéséből a tahónak.
Elegem van.

9
lujka képe

Tegyük hozzá, hogy

Tegyük hozzá, hogy bármennyire szétcsapott egy nap ez, vannak nagyon szép momentumai egyesek életeében. :)

- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC

10
dobozos képe

Nem lehet, hogy az összes

Nem lehet, hogy az összes "közúti veszélyeztetést" ugyanaz a pár buszsofőr követi el? A BKV-nak van vagy 200 normális sofőrje, meg 5 elmebájos. :) Ez is egy elmélet. Én leginkább azt nem értem, hogy bízhatnak ennyire a bicajos stabilitásában? Én ha vezetek és bicajost kerülök mindig a lehető legnagyobb ívben teszem, mert rettegek attól, hogy pont akkor inog meg valamitől amikor mellé érek. Ha egyszer tényleg elesik egy bringás ilyen kormányráhúzós helyzetben és ne adj Isten ott hagyja a fogát, akkor mi lesz? Akkor vége a nagyfiúskodásnak, hogy az övé nagyobb...akkor vége a bkv-nak, akkor jön a sitt!! Erre nem gondolnak az "őrültek"?

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért! (Én szeretem a kihívásokat.)
------------------------------------------------------
http://dobozos.blogspot.com/

11
steerio képe

Ehhez kellett volna a két

Ehhez kellett volna a két rendszám... :/

Azon gondolkozom, csinálok egy kis oldalt, ahol lehetne "pontozni" a buszsofőröket, rendszám alapján. Ledumálhatnánk itt a fórumban, hogy milyen köcsögségért hány pont jár. Rögzítenénk a helyet, a bejelentőt, meg egy rövid leírást. Heti digestet küldenénk a BKV-nak belőle. Időközben lefotózgatnánk a hall of fame-be tartozó járműveket (tudtommal nekik nincsenek személyiségi jogaik:), aztán mittomén, következő ARC kiállításra összedobnánk belőlük egy montázst a tabellával. Nemtom.. Kéne egy kis publicitás.

12
hf képe

Mindig más ül úgyanabban

Mindig más ül úgyanabban a buszban, szóval a rendszám alapján történő azonostás megbukott...

---
http://kerekparosklub.hu/ujpest
Ez a zén oldalam

13
gyorkos képe

Engem szerdán este a

Engem szerdán este a Gyömrői úton akart lesöpörni az úttestről egy buszvezető állatfajta. Azon a szakaszon most útfelújítás zajlik. Mindenhol felmarások, terelőtáblák, villogók, stb. Rakom neki rendesen de ez a 200-as busz csak leelőz és a csuklósnak a vége majdhogynem lecsapott, ahogy visszatért a nyomvonalába. Alig tudtam elkormányozni tőle. Miután felocsúdtam a meglepetésből válogatott szitkokat szórtam feléje és intettem neki szépeket menet közben. Csak a Sibrik Miklós úti kereszteződésnél értem utól, de nem nézett oda, amikor elmentem mellette.
A busz rendszáma FLR 743 volt és 20.20-kor történt az eset.
Steer barátom! Csináld meg azt az oldalt. Hátha elérünk valamit a BKV-nál, hogy jobban vigyázzanak ránk és az alkalmatlan vezetőket kiszűrjék.
Kanuni Sultan Suleyman

14
ZsuKov képe

Egy buszt vagyis rendszámot

Egy buszt vagyis rendszámot is, egyszerre több sofőr használ, nem?
_________________
Egyre több informatikusnak van barátnője. Hígul a szakma.
http://tomegkoz.suexid.hu/ - Tömegközlekedési Fórum

15
tscholz képe

Minden busz telephelyhez

Minden busz telephelyhez tartozik. Ha van rendszám és időpont, már csak be kell menni BKV-hoz és meg kell kérdezni hova tartozik. Utána átmész arra a telephelyre és a vonalszolgálaton feljelented. Ha kell többször is.
Én gázkürtöt szeretek használni. Nagyon vad megtorlás... ;)

16
mino képe

Nem BKV, de buszos

Nem BKV, de buszos történet a múlt hétről. Nagykörúton tekerek a Mester utca-Üllői út között a motorossávon.
Az autók álltak és puffogtak (mi mást csináltak volna?). Szép óvatosan kerülgettem a tükröket, majd egy nagy busz és egy haszongépkocsi közé értem. Max fél méter helyem volt, két oldalt a két fém fal tornyosult, ezért lassítottam, majd rollerezve próbáltam túljutni a kritikus szakaszon, mikor...
... a busz fala elindult a másik autó felé! Megálltam, majd néhány másodperc múlva hátrálnom kellett, mert vészesen csökkent a távolság. A busz és a kocsi tükre már majdnem összeért.
Először magam elleni támadásnak hittem az esetet, azonban a busz vezetője a nyitott ablakon át valami vendéglapot követelt a másik sofőrtől. Gondolta, követelését helyes alátámasztania a 100 tonnás buszával, csak éppen nem vett észre engem, a kis hangyát, amint kétségbeesetten menekülök az összelapítás elől. Valószínűleg a dolog hátterében a húsz méterrel ez előtti súrlódásuk volt, amit nehezményezett a buszsofőr.
Amint elindult a sor, az autó elhúzott, én pedig rövid távon otthagytam mindkettőjüket. Elégtételt csak így vehettem...

mino
Biking forever... and after.

17
dobozos képe

Te jó Ég! Jó, hogy

Te jó Ég! Jó, hogy megúsztad!

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért! (Én szeretem a kihívásokat.)
------------------------------------------------------
http://dobozos.blogspot.com/

18
Hemü képe

"egy nagy busz és egy

"egy nagy busz és egy haszongépkocsi közé értem"

Ilyet nem csinálunk. Nemrég én is benéztem két ilyen közé, és ez elég volt ahhoz, hogy ne menjek közéjük. A busz sávja gyorsabb volt, így nem kellett sokat várnom.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hedud, samdacia of Bilagit /

19
mino képe

De ha állnak... mino Biking

De ha állnak...

mino
Biking forever... and after.

20
Hemü képe

Azt értem, de bármikor

Azt értem, de bármikor elindulhatnak.

_________///Hemü\\\__________
\ Bitta Hedud, samdacia of Bilagit /

21
mino képe

Oké, teljesen igazad van.

Oké, teljesen igazad van. Ez a fránya sietség az oka mindennek. Olyankor szokott bajom esni.

mino
Biking forever... and after.

22
magwas képe

Amikor ilyenek vannak,

Amikor ilyenek vannak, rendszám megjegyez, óra megnéz, tanút keres. Rögzítitek írásban, hogy mi történt, és mehet a feljelentés. Az MK ügyvédje segít.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

23
Perillustris képe

Általában próbálok

Általában próbálok nyugodt maradni, de ha a buszos történet szereplője én vagyok, legkésőbb az Etele téren betöröm az orrukat.

24
Oversize Load képe

Sajnos az Etelén sokan

Sajnos az Etelén sokan vannak az ellenfelek. Forgalomirányító, tartalék járművek sofőrjei és rengeteg tanú :( Bártfai utca jobban hangzik.

Szerintem a 21. század közlekedésének legnagyobb problémája a fejlett országok túlmototrizáltsága, továbbá az egyéni közlekedés beteges túlsúlya. Sajnos, infrastruktúrájához képest Magyarország is túlmotorizálttá vált.

25
Perillustris képe

Szerintem nem erdekelt

Szerintem nem erdekelt volna...

26
Névtelen képe

furák nekem ezek a sztorik,

furák nekem ezek a sztorik, én eddig (6 év alatt) még csak jófej buszsofőrökkel találkoztam. elenged, udvarias, jelzi, kacsint, mosolyog, kölcsönös riszpekt - ezekből az alapszavakból állna a szókészletem, ha le kéne írnom

egyetlen kivétel volt eddig: egy garázsmenetes nyomibusz (bocs, mi ennek a hivatalos neve) kb két éve, őszi kedd éjszaka a Deáktól üldözött egészen a Domusig (Róbert Károly x Lehel út), amitől úgy éreztem magam, mint egy jófajta Stephen King novella főhőse. centikkel szuszogott mögöttem végig, de úgy, hogy még a piroson is áttört (én is csak a menekülés és a roppant gyér forgalom miatt).
az lett a vége szégyenszemre, hogy elszöktem előle a Nyírőnél lévő fecskendőautomatánál élesen felváltva a járdára (amiből más, ide nem illő galibák keletkeztek) és lihegve vártam, hogy eltűnjön végre a gonoszul parázsló hátsó vörös szeme az éjszakában. azóta sem értem az egészet. az biztos, hogy még akkor is lábijjhegyen surrantam haza, rettegve mikor vág elém a sötétből, amikor végre el mertem indulni. kész horror volt. és totál egyedi eset.

27
dobozos képe

Én nagyon remélem, hogy a

Én nagyon remélem, hogy a többi is ehhez hasonlóan egyedi eset. Engem is csak egszer szorított le gonosz nagy kék busz, de ha 100 esetből csak egy ilyen, már az is borzasztó veszélyes.

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért! (Én szeretem a kihívásokat.)
------------------------------------------------------
http://dobozos.blogspot.com/

28
mate képe

Valahogy rá kellene venni a

Valahogy rá kellene venni a BKV-t, hogy a sofőr azonosítókat láthatóvá tegyék a járműveiken belül és kívűl is.

Belül az ajtóknál legalább.
Kívűl pedig minden oldalon legalább egyszer.

Valamint tudatosítani mind az utasokban, mind a közlekedésben résztvevőkkel, hogy adott esetben panasszal élhetnek.

mate -----> erre járok

29
dezso képe

Ja. Minden esetben

Ja. Minden esetben rendszám, időpont, tanúk. Levél a BKV-nak ( bkvzrt@bkv.hu ), ez tanúk nélkül is megy. Tanúkkal együtt följelentés, és ahogy magwas szokta mondani: stratégiai helyeken szerepeljenek mindkettőben a "közúti közlekedés veszélyeztetése" és a "bűncselekmény" kifejezések.

30
magwas képe

A kormány rárántása a

A kormány rárántása a "közúti veszélyeztetés" bűncselekménye. A "közlekedés veszélyeztetése" bűncselekmény másik: az az, amikor veszélyessé teszik a közlekedéshez használt infrastruktúrát.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

31
KAMA3 képe

Azon gondolkodom, hogy bár

Azon gondolkodom, hogy bár nem megoldás a problémára, de valamilyen szinten elégtétel a "megviccelt" társainkért.

Úgyis rég volt már P7 alleycat.

Éld túl, rakd nyélen, előzd meg a piros hetest emlékverseny

###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###

32
boci képe

óóóó igenigen! :) akkor

óóóó igenigen! :)
akkor még úgyis montival toltam végig kb fél óra alatt... ideje lenne fixikével is kipróbálni >:D

Boci
----------
...akrat icob, icoB
3:-O

Én hajtom a biciklit, a bicikli hajt engem.

33
csavar képe

volt egy cikk, ahol a bkv

volt egy cikk, ahol a bkv szóvivője(!) elismerte, hogy vannak gyenge közlekedési morálú sofőrjeik is, egyébként nagyon kevés, és őket bejelentés alapján figyelmeztetik/büntetik/kirúgják, DE ezt nehezen teszik/tehetik meg, mert létszámhiánnyal küzdenek, röviden: nincs elég sofőr.

ez az:
http://index.hu/kultur/eletmod/busz0719/
..Ezek után a BKV kommunikációs igazgatójához fordultam, aki meglepő őszinteségével sokkolt. "Ötezer buszsofőrünk van, és tíz százalékuk sajnos a rossz közlekedési morál megtestesítője - mondta Regőczi Miklós. - A sofőrök kilencven százalékával semmi gond nincs. A panaszok kilencvenöt százaléka mindig ugyanarra a tízszázaléknyi sofőrre érkezik."
"Tudunk ilyen esetekről - mondta Regőczi, amikor előhozakodtam a kerékpárosok szándékos veszélyeztetésével. - Az ilyen problémák kezelésének módja az, ha az utas panaszt tesz a társaságunknál. Ha több ilyen panaszt kapunk egy sofőr ellen, akkor megrójuk, megvonjuk a prémiumát, vagy kirúgjuk."
Az utóbbi egyébként csak a végső lépés, már csak azért is, mert a járművezetés hiányszakma. A BKV-nak nincs elég sofőrje, nagy a fluktuáció, folyamatos a felvétel.

34
pata képe

Addig hiányszakma valami,

Addig hiányszakma valami, amíg nem fizetik meg. Amint a BKV-nak sikerülne elérnie, hogy az utasok többsége fizessen a szolgáltatásért, lehetne tenni valami ez ellen.

Amerikában láttam egy nagyon ötletes dolgot: teherautók, furgonok, buszok hátulján van egy nagy matrica, rá van írva hogy "SAFETY IS MY GOAL", egy ingyenesen hívható telefonszám és egy azonosítószám. Ha nem tetszik, ahogy vezet, felhívod a telefonszámot, bediktálod az azonosítót, és hogy konkrétan mit csinált. Nagyon leegyszerűsíti a dolgokat, nem kell kinyomozni hogy ki működteti a járművet.

35
Prof.gruppetto.hu képe

Az utasok többsége fizet,

Az utasok többsége fizet, nem ez az alapvető probléma.

www.gruppetto.hu

36
ZsuKov képe

Engem ma a 144-es

Engem ma a 144-es villamospótló (vagy valami hasonló) szorított fel a patkára a Deáknál, de úgy hogy nem volt időm már felrántani, így most nyolcas van a hátsó duplafalu felniben. BKV POWA!

Hazafele meg a pirosnál egy Suzukis tekerte le az Oktogonon az ablakot es megkérdezte tőlem, hogy mi az anyámat keresek az úton. Mondtam, hogy ez beza bicikliut, mire közölte velem, hogy nem baj, azon is el tud gázolni. A méregtől a rendszámot sem láttam. SUZUKI POWA.

Reggel láttam egy fekete bagaboo-táskás hölgyet egy nagy felirattal a hátán amiből csak az első betűt, egy b-t láttam. Ő ki lehetett?
_________________
Egyre több informatikusnak van barátnője. Hígul a szakma.
http://tomegkoz.suexid.hu/ - Tömegközlekedési Fórum

37
Pistabácsi képe

Sziasztok! Egy barátom

Sziasztok!
Egy barátom dolgozott a BKV-nál sofőrként, és tőle tudom, hogy sajnos a buszsofőrök legtöbbje télleg ekkora tapló. Volt összesen vagy 3 "barátja" a kollégák között.:-) Rengeteget sztorizott, hogy milyen gyökerek tudnak lenni. A garázsban mesélik, hogy mikor kivel hogy basztak ki. Viszont nekem még szerencsére csak a normálisabb buszsofőrökkel volt dolgom, bár én csak fél éve tekerek Bp-n. De annál több tapló autóssal találkoztam, főleg az Andrássyn a kerékpár úton. Volt olyan, hogy a paraszt ott áll az Andrássy- Körút sarkán a bringaúton, én bekopogok udvariasan mondom neki, hogy bizonyára nem vette észre, hogy kerékpárúton parkol, erre meg közli, hogy verekedjünk meg. Én meg mondtam neki, hogy inkább hívok egy rendőrt, és vele verekedjél meg te paraszt. Aztán veszekedtünk még egy pár percet, és haverom úgy döntött, hogy jobb a békesség, és elrángatott onnan. De tegnap meg ugyanott szólok a csajnak, hogy jó a bringád(asszem valami nissan márkájú 1.6-os piros kerékpár volt:D) erre ő közli, hogy bocs és elsétál. Én meg üvöltök utána, hogy feljelentselek? de le se szarta a fejem. Na kérdem én, ha van tanum, akkor az ilyeneket is fel lehetne jelenteni? Mert azért szívesen megtenném egy akkora paraszttal, aki rögtön verekedni akar, mert szólnak neki, hogy szabálysértést követ el.

38
pata képe

Hát hogyne, feljelentheted,

Hát hogyne, feljelentheted, de tanúként el kell menni majd bíróságra. Szerintem többet szívsz vele, mint az elégtétel amit kapsz hogy kap egy szabálysértési bírságot. Persze ha fenyegetett, és bizonyítani is lehet (pl tanúkkal), akkor az már komolyabb, de ne számíts arra hogy lesittelik ;-)

39
magwas képe

Na ezzel a hozzáállással

Na ezzel a hozzáállással van baj. Ha semmi ilyet nem hagyunk annyiban, akkor tudni fogják, hogy a bringásokkal nem érdemes szívózni. Neki is ugyanannyi ideje fog elmenni a dologra. Nekem már az is egyfajta elégtétel volt, hogy a szembesítés előtt a fazon amelyik el akart gázolni erősen falfehér volt.

Lesittelni tényleg nem kell az ilyeneket, csak amelyik konkrétan embert ölt, vagy erősen törekedett rá. De szívjon annyit, hogy egy életre elmenjen a kedve attól, hogy velünk játszadozik.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

40
pata képe

Nem mondtam, hogy ne tegye,

Nem mondtam, hogy ne tegye, én is feljelenteném, főleg ha tanú is lenne. Csak aki ezt teszi, számoljon azzal, hogy a magyar igazságszolgáltatás nem fogja egyszerűvé tenni a dolgát - jobb ez előre tudni, és ebben a tudatban belevágni.

41
boci képe

rájuk kell hívni a

rájuk kell hívni a köztereseket: 3017500

Boci
----------
...akrat icob, icoB
3:-O

Én hajtom a biciklit, a bicikli hajt engem.

42
tscholz képe

A BKV-nál tényleg nagyon

A BKV-nál tényleg nagyon sok paraszt van. Én a Fehérvári - Andor sarokról járok a Cinkotai útra (ott elég sok sofőrrel hoz össze a sors, kamionos, buszos, a legtöbb gyökér)és menet közben napi rendszerességgel 2-3 ilyen este történik velem. Buszok közrefognak (7/173-7A, potló, stb), pék leszorít a kis dobozos sza..val, pótkocsit rádhúzzák, egy macisajtnál sem kapsz elsőbbséget.
Gázkürt gyerekek, gázkürt!!! Láttam már a hatását. Nincs az a gyűrűsizom ami bírja 100-110 decibelt! :)
Ha kétséged van, azért egyszer megéri kipróbálni!
Ja, és magasról lesz..om, hogy lealacsonyodok az ő szintjükre ill., hogy lakott területen mikor lehet hangjelzést adni. Szakadnának meg mint a hegedűhúr!

43
pata képe

És a te fülednek jó fél

És a te fülednek jó fél méterről a 100-110 decibel? Mer' gondolom nem szállsz le a bringáról hogy távirányítással dudálj ;-)

44
iliketoridemybicycle képe

Ja mesélj már arról

Ja mesélj már arról légyszi hogy hogy használod te ezt a megtorló eszközt? Mert elhiszem hogy hatásos és hangos fegyver, de ahhoz szükség van a megfelelő technikára is...na arra lennék kíváncsi!(pl hova van felszerelve, támadóra gyakorolt megfélemlítő hatása,stb.) Thx!

a szobabiciklis

45
Perillustris képe

Így:

46
mino képe

De jó! Ez tényleg

De jó! Ez tényleg utántölthető egy kis pumpával?
Csak az ára ne lenne ilyen nagy...

mino
Biking forever... and after.

47
Pistabácsi képe

Nos tanu az van, mert a

Nos tanu az van, mert a haverom ott volt velem, de az az igazság, hogy nem írtam fel a rendszámát. De tanultam az esetből, és legközelebb fel fogom írni, hogy később megtehessem a feljelentést. Egyébként nem az elégtétel miatt, hanem azért, hogy télleg legyen már valami visszatartó erő, vagy mi, hogy tiszteletben tartsuk egymás területeit.

48
dobozos képe

"hogy tiszteletben tartsuk

"hogy tiszteletben tartsuk egymás területeit."
Nekem erről az jutott eszembe, hogyha valaki mégegyszer a bringasávra parkol, megállok, letámasztom a bicajt és lepisilem a kerekét. Nem marad más módszer, hogy megjelöljük a területünket! ;)

------------------------------------------------------
Csengővel a világbékéért!(Mi szeretjük a kihívásokat!)
------------------------------------------------------
dobozos és drótlovacskája

49
boci képe

hmmm... vizualizáltam...

hmmm... vizualizáltam... :)

én azon gondolkozok már egy ideje, hogy egy ráérős napomon odalakatolok majd egy bringaúton parkoló autóhoz

Boci
----------
...akrat icob, icoB
3:-O

Én hajtom a biciklit, a bicikli hajt engem.

50
Pistabácsi képe

nem rossz ötlet.:-) lehet,

nem rossz ötlet.:-) lehet, hogy legközelebb kipróbálom. hátha bejön;-D

51
tibchy képe

Tisztelt BKV ZRT! Ma (2007.

Tisztelt BKV ZRT!

Ma (2007. november 21-én) 7 óra 52 perckor a Szentendrei úton, az Auchan előtt (közvetlenül mielőtt a 34-es busz jobbra fordulna) az FKU922-es forgalmi rendszámú, Volvo 7700-as típusú 106-os busz vezetője életveszélyes közelségben haladt el járművével mellettem. A manővert több másodperces dudálás előzte meg, aminek semmi értleme nem volt, hiszen szorosan az úttest jobb szélén haladtam. Az elhaladás közben a söfőr rámhúzta a kormányt, a csukló előtti rész már a padka mellett volt, amikor a busz hátulja még mellettem, néhány centin múlt, hogy nem gázolt el. A leszorításom után a söfőr megállt, mintha várt volna valamire. Én eközben a busz rendszámát olvastam le, amely rendszám annyira koszos volt, amely már önmagában szabálysértés. A következő sarkon lévő buszmegállóban feljegyeztem a telefonomba a busz rendszámát és gondolkoztam azon, hogy rendőrt hívok (amennyiben ezzel a bejelentésemmel Önök nem foglalkoznak érdemben, természetesen a rendőrséghez fogok fordulni, amelyben azt is említeni fogom, hogy nem foglalkoznak az életveszélyesen közlekedő munkavállalóik tetteivel, így azok következmények nélkül maradhatnak). Két megállóval később a buszt utolértem. Természetesen a további konfrontációt elkerülendő megálltam a busz hátuljánál és megvártam amíg elhagyja az autóbuszöblöt. Ezt a cselekedetemet megköszönte az elakadásjelzője párszori felvillantásával. Ezután ő jobbra kanyarodott én pedig folytattam az utamat a munkahelyemre.
Az esetet nem szeretném kommentálni. Kérem tegyék meg az ilyen esetben szükséges lépéseket, hogy a söfőr ne veszélyezte(the)sse tovább a közlekedni szándékozókat (tettének motivációja legyen akár járművének tömegéből adódó erőfölényét fitogtatni szándékozó primitívség, esetleg egyéb - pillanatnyi vagy tartós - pszichés probléma, amely - véleményem szerint - nem kívánatossá teszi, hogy a közúti forgalomban résztvehessen).

Üdvözlettel: Dobos Tibor