Menetlevélre köteleznék a gyorshajtókat
http://nol.hu/cikk/442663/
szerintem meg több járőröző rendőr kéne az utakra.
és kőkeményen megbírságolni a szabálysértőket. ha nem tudják megállapítani a kilétét, akkor majd a tulajon behajtják. az meg majd lerendezi azzal, akinek kölcsönadta az autót...












Mi az a
Mi az a menetlevél?
_____________///Hemü\\\______________
\...Az újabb letehetetlen és ahol található.../
Haszongépjárművekhez kell
Haszongépjárművekhez kell vezetni benne hogy mikor merre járt a kocsi. (indulás, érkezés, mittudomén... :))
Egyébként szerintem sem menetlevélre volna szükség, hanem a jogszabályon kell változtatni, hogy behajtható legyen a bírság. Ugyanis jelenleg nem terhelhető a sarc az autó tulajára csak azért, mert nem azonosítható, ki vezetett.
dobákpeti
"Get up, stand up! Stand up for your right!"
Már a focistákat is
Már a focistákat is GPS-szel mérik, mennyit és milyen gyorsan futnak a meccsen.
Vannak cégek, akik használnak ilyen rendszert a flottájuk követésére. Ez kéne a visszaeső gyorshajtóknak is.
(Ajaj, bilibe lóg a kezem...)
- - - - -
www.6efutas.hu
Én azonnali vezető
Én azonnali vezető azonosítást ajánlanék.
Az úthálózatot megfelelő méretü, alkalmas útszakaszokra kellene beosztani. Minden szakaszba belépő és onnan kilépő járműnek a szakaszra vonatkozó menetidejét egy, a rendszám leolvasó kamerákkal integrált számítógép kalkulálná.
Ha a valós menetidő kevesebb mint az elméleti megengedett, akkor az gyorshajtást jelent. Rendőr őrszem vagy egység állna minden szakasz határpontnál. A számítógépes jelentés máris felvillanna a következő szakasz végénél állomásozó hatóságnál.
Az pedig megálljt parancsolna a kb öt perc múlva odaérkező tettesnek, akinek azonossága felől nem lehetne kétség.
Az öt perc áthaladási idő tetszőleges lenne, mindenesetre alkalmas és optimális szakasz hossz kellene a kapható rendőri létszámhoz illően, valamint az útelágazásokat is beleszámolva.
Szigoruan véve, pillanatnyi, rövid idejü gyorshajtást e rendszer nem tudna kiküszübölni. Mégsem valószínü, hogy gyakori lenne az olyan, hiszen egyszerüen nem lenne annak értelme. Hacsak nem kamasz idióták robognának rövideket, duhajkodva.
Azt hiszem, ilyen rendszer már működik sok helyütt.
______________
Cut the bull!
A piros lámpákat nem
A piros lámpákat nem veszed figyelembe, amik csökkentik az átlagsebességet.
____________///Hemü\\\_____________
\ Vigyázó szemetek a békákra vessétek! /
Országúti körülményekre
Országúti körülményekre gondoltam, nem városiakra. De piros lámpa országúton is lehetne, nincsen annak semmi elvi vagy gyakorlati akadálya. És igen, sajnos a piros lámpát is át lehet hágni, ahogyan azt mondod.
Egyfajta zöld hullám a sebességi és hajtás körülményeket közlő villany feliratu táblák sora is. Ilyenek is vannak bőven fejlett államokban.
Jó lenne még egy futó fény mellett szinkronban hajtani. Az útmenti, neon hírdetésekhez hasonló mozgó hatásu fény virtuális sebességét ködre, torlódásra, stb. állítanák be a forgalmi központban.
De ez a megoldás is csak egy jelzőrendszer amihez igazodni kellene a szabályok szerint, és nem a minden szabályt megszegő gyorshajtás külön kérdését célozza.
______________
Cut the bull!
Azzal van a baj, hogy amíg
Azzal van a baj, hogy amíg "szegény" rendőrbácsiknak meg rendőrnéniknek dolgozniuk kell egy pillanatot is, azzal, aki megszegte a szabályokat, addig nem fogjék magukat összetörni márcsak zért se, hogy a bírságot kiszabják...
tisztelet a kivételnek persze!
"Már két gyorshajtás
"Már két gyorshajtás után eltilthatják a sofőröket a vezetéstől Nagy-Britanniában, ha a parlament elfogadja az új büntetőpont-rendszerről szóló törvényjavaslatot."
http://inforadio.hu/hir/eletmod/bulvar/hir-240069
----------------------------------
Valamint autómentes településeket!