Kérlek nézzétek meg, és amennyiben egyetértetek a tartalmával, írjátok alá.
_____________________________________________________
http://www.petitiononline.com/barlang1/petition.html?
_____________________________________________________
Nem csak barlangászoknak, hiszen nem csak a barlangászat szerepel az extrém-listán, de az első lépés ez.
Köszönjük.
Süni












figyi én aláírom, de egy átfogó, mondjuk biciklit
figyi én aláírom, de egy átfogó, mondjuk biciklit érintőt szívesebben írnék. de egyet értek.
http://alleycat.hu/blog/20070116/tolvajfogasban-benne-vagytok
Egyenlőre ez van, mert a listán is ez van. A bringa nem
Egyenlőre ez van, mert a listán is ez van.
A bringa nem extrém (a listán szerint).
Habár a lista megszületésének metódusa szerint bármikor extrémmé válhat bármi, bármiféle egyeztetés vagy előzetes bejelentés nélkül.
Milyen bringázást érintőt szeretnél aláírni?(:
Egyébként bárki csinálhat ilyet, vagy bármilyet! (:
Rajta!
CM -mez - 3. menet
Süni
www.fabiano.hu
aron, én úgy tudom, ez a rendelet minket (bringásokat,
aron, én úgy tudom, ez a rendelet minket (bringásokat, közvetlenül) most épp nem érint, én is többször vittem gyerekeket barlangászni, nem sokat gondolkodtam, hogy aláírjam-e...
Szerintem a kerékpározás nem lesz rajta listán ,mert
Szerintem a kerékpározás nem lesz rajta listán ,mert barlangászni csak sportból (vagy azok mentése illetve munka) lehet míg a kerékpár közlekedési eszköz és ennyi az autó repülő roller bkv se lesz extrém sport sose nem .NEM?
szerintem nem ennyire egyszerű, vagyunk, akik
szerintem nem ennyire egyszerű, vagyunk, akik közlekedünk, és vannak, akik sportolnak, és persze ki lehet közlekedni a Margitszigetre v. a Millire, hogy ott sportolj pár kört.
egyébként elolvastad a petíciót? csak mert pont arról szól, hogy a barlangászat nem annyira sport...
De mi legyen a bézcsámppal, a siklóernyővel,
De mi legyen a bézcsámppal, a siklóernyővel, dónhillel, motorversenyzéssel és a többi, csak öncélúan, és/vagy privát státuszban űzött extrém tevékenységgel? Azok esetében azért van realitása talán a dolognak.
Szerintem élből külön kellene választani azokat a vészes sportokat, amelyek kizárólag öncélúak és azokat, amelyek kifejezetten hasznosak lehetnek (búvárkodás, barlangászat stb).
rém egyszerű a megoldás: több biztosítós
rém egyszerű a megoldás: több biztosítós betegbiztosítási modell, lesz olyan cég, akinek pont ez a szelet kell a piac tortájából, és nekik kínál megfelelő, elfogadható feltételeket. Egy másik cég meg a dohányosoknak, egy harmadik azoknak, akiket rendszeresen elkapnak gyorshajtásért.
A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás profittermelésével kapcsolatban érdemes elolvasni a PSZÁF jelentését 2004 tájáról. Idézek belőle:
A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (a költségeket is figyelembe véve) minden uniós országban veszteséges üzlet. Ennek ellenére a nem-élet ágban működő biztosítók jelentős része piacszerzési és állományépítési okokból műveli az ágazatot, veszteségeiket pedig elsősorban a KGFB-vel együtt értékesített CASCO biztosítások nyereségével kompenzálják. (Több EU országban a kétfajta biztosítást oly mértékben együtt kötik, hogy a statisztikákban is csak együttesen, gépjármű biztosításként hivatkoznak rájuk.) Mivel a kínálati oldalon nagyon sok biztosító található, ezért a verseny rendkívül éles, ami szintén elősegíti a károkhoz és költségekhez képest alacsony díjszintek kialakulását, azaz az ágazat veszteségességét.
A hazai helyzet kicsit más, a KGFB piszkosul nyereséges.
A hazai helyzet kicsit más, a KGFB piszkosul nyereséges. A kifizetett kárérték alig 50%-a a bevételeknek. Hatalmas üzlet, azért is tolonganak érte.
A kárkifizetés 2002-ben 72%, 2003-ban 68% volt, a
A kárkifizetés 2002-ben 72%, 2003-ban 68% volt, a jövőre nézve pedig ennek emelkedését jósolják. A biztosítónak pedig nem csak a kárkifizetés a költsége, még ha te úgy is éled meg, hogy ennyit kapsz a díjért cserébe. Az üzletág jövedelmezősége 2000-2003-ig: -4%, -4,3%, -4,8%, -9,4%. Zsíros profit.
És ez a KGFB? Én egészen más számokat ismerek. Az, meg
És ez a KGFB? Én egészen más számokat ismerek. Az, meg hogy papíron mennyire teszik jövedelmezővé, egyrészt szándék, másrészt érdek kérdése is. Nem fizetnek rá, hidd el. Különben díjat emelnének, vagy sorra mennének csődbe, és vonulnának ki a piacról. Ennek én csak az ellenkezőjét tapasztalom. Egyre több, és több minden területen a biztosító.
Egy Poláknál igen, de tegnap hoztam el lakatostól egy
Egy Poláknál igen, de tegnap hoztam el lakatostól egy Nissan Micrat. 400 ezer Ft volt egy elem cseréje, belakatolása, majd két elem festése - ebből 350-et állt a biztosító. Tudom, ebben benne van az, hogy a márkaszervíz kétszer annyiért dolgozik, mint egy normális mester, de akkor is...
Amúgy igazad van, kurva nagy biznisz ma biztosítónak/banknak lenni Magyarországon. De ez sajnos az állam fatökűsége (független az aktuális kormány színétől), hogy engedi ezt.
örülök, hogy normális kommunikáció is elindult
örülök, hogy normális kommunikáció is elindult közted meg köztünk. kérlek NE politizálj itt! kössze!
Ez nem politika, ez így történt szóról-szóra. A
Ez nem politika, ez így történt szóról-szóra. A struccpolitika a problémák konzerválódásához vezet, nem pedig megoldásokhoz. Ezért káros.
de az! és nem fogom itt kifejteni, hogy miért... és nem
de az! és nem fogom itt kifejteni, hogy miért...
és nem kell struccpolitikát folytatni, csak ez nem az a fórum.
Ja, minden relatív, csodálkoztam volna, ha nem barangol
Ja, minden relatív, csodálkoztam volna, ha nem barangol el igen magas érzelmi intelligenciájú "barátunk" a topic témától
alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"
Hogy micsoda indult? :O
Hogy micsoda indult? :O
Kösz, hogy bemutatod magad mindenkinek, így nekem már
Kösz, hogy bemutatod magad mindenkinek, így nekem már nem kell :)
Srácok! Szeretet és barack (Love & peach)! Meg divósün,
Srácok! Szeretet és barack (Love & peach)! Meg divósün, ha kérhetném.
Nem én fizettem szerencsére. Az autó tulaja amúgy
Nem én fizettem szerencsére. Az autó tulaja amúgy ragaszkodott a márkaszervízhez. Szívem szerint maszekkal csináltatnám az autót, pont az említett árszorzó miatt...
Csak ezzel is az a baj, hogy mire kifogsz egy normális szerelőt, addigra lehet, hogy szétgányolják az autódat. No, meg nem tudom, hogy a garancia és a maszekos milyen viszonyban áll... :P
OFF Extrém sport a gyorshajtás és a biztonságiöv
OFF
Extrém sport a gyorshajtás és a biztonságiöv nélküli vezetés is. Azok miért nincsenek a listán??
ON
Amúgy támogatlak titeket.
Meg a mobiltelefonálás vezetés közben. Azért nincsenek
Meg a mobiltelefonálás vezetés közben.
Azért nincsenek rajta a listán, mert a magyar járművezetők (ideértve a bicikliseket is) 70 %-a űzi a fenti extrém sportok valamelyikét. Elég, ha az autóvezetőket figyeled a busz ablakából. Kb. a felük azt hiszi magáról, hogy halhatatlan.
Igen, valahol én is olvastam ilyet, hogy az extrémsport
Igen, valahol én is olvastam ilyet, hogy az extrémsport az szerintük azt is jelenti, hogy viszonylag csak kevesen űzik. Vagyis ha holnaptól tömegek barlangásznak vagy épp ejtőernyőznek, akkor azok sem lesznek extrémsportok.
Nyilván úgy ítélték meg, hogy a downhillt már elég sokan űzik, tehát az nem extrém. Pedig szerintem extrémebb, mint a barlangászat. Persze az egészet hülyeségnek tartom, és természetesen nem akarom én felvetetni a listára a DH-t, mielőtt valaki azt gondolná.
Háhááá, még jó, hogy aláírtam! Régebben párszor
Háhááá, még jó, hogy aláírtam! Régebben párszor voltam barlangászkodni, és imádtam:) Hajráhajrá!
Valahol már a tévézés is extRÉM
Valahol már a tévézés is extRÉM sport...
"Oroszországban egy férfi elismerte, hogy azért ölte meg a nagymamáját, mert nem tudtak megegyezni, melyik tévécsatornát nézzék."
Egyébként a kisunoka ittas volt, úgyhogy nem tudta megmondani utólag melyik műsor volt az, amelyikre ilyen "radikálisan voksolt".
alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"