kínában és indiában csökken a kerékpározás népszerűsége, míg európában egyre csak növekszik!
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
kínában és indiában csökken a kerékpározás népszerűsége, míg európában egyre csak növekszik!
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Ez igen igen örvendetes! Csak nállunk is kezdődne már
Ez igen igen örvendetes!
Csak nállunk is kezdődne már valami.
domeboy
Szerintem kezdődik. Nem olyan látványos, nem olyan
Szerintem kezdődik.
Nem olyan látványos, nem olyan grandiózus.
De az, hogy a plitika már elkezdett kerékáros ügyekkel is foglalkozni az mutat valamit...
Hajaj, csak nézd meg mennyien bringáznk még most is.
Hajaj, csak nézd meg mennyien bringáznk még most is. Tavaly ilyenkor nagyon kevesen voltunk az utakon.
----------
...akrat icob, icoB
3:-O
RABIC - LE AZ ÚTRA!
pesten. :b
pesten.
:b
Szerintem is! Elkezdődni már igazán elkezdődött
Szerintem is! Elkezdődni már igazán elkezdődött valami!
János
Wow, halga!!! 40.000 km bringaút a dajcsoknál !!!! na, az
Wow, halga!!! 40.000 km bringaút a dajcsoknál !!!!
na, az mán azé élvezhető mennyiség:)
Oké,de azért ott is sok az "odafestett" keróút..
Oké,de azért ott is sok az "odafestett" keróút.. tudod,a járdára húzott csíkok. De mindezek ellenére volna mit átvenni onnan- főleg az autós-kerós viszony ami okés ott.
http://favorit-622-noir.freeblog.hu
Annyira nepszerű lett a kerékpár Európában, hogy a
Annyira nepszerű lett a kerékpár Európában, hogy a Német formatervezési díjat BMW autógyár a BMW Cruise Bike kerékpárja kapta az "Autók és Kétkerekűek" kategóriában.
A 800 dolcsis bringa nem elérhetetlen a magyar pénztárcának sem.
Gondold
Gondold úgy.
__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../
Én gondolkodásbéli fejlődésnek tartom. Kina és India
Én gondolkodásbéli fejlődésnek tartom. Kina és India szarik a környezetvédelemre, Európában pdig az emberek felismerték, hogy az nagyon is fontos. Már aki felismerte.
Nem. Azért bicikliznek, mert megragni jó.
Nem. Azért bicikliznek, mert megragni jó.
Nem, hobbi is. :) Ne magyarázz már többleinformációt a
Nem, hobbi is. :) Ne magyarázz már többleinformációt a mondandómba. :D Mellesleg kínában biztos vagyok benne, hogy nagyobb a bicajosok aránya, mint nálunk, és az is tuti, hogy ott sokkal inkább egzisztenciális okokból bicajoznak.
Ja. Mire ideérnek, addigra megszűnnek az egzisztenciális
Ja. Mire ideérnek, addigra megszűnnek az egzisztenciális okaik, legalábbis én nem nagyon látok hazánkban kínaiakat biciklizni.
Úgy van. Én sem kínoznám magam a világmegváltásért.
Úgy van. Én sem kínoznám magam a világmegváltásért. Egyszerűen jó, és kész.
De ebbe most nem kéne sokadszor is belemennünk, mert akkor ez a topik is olvashatatlanná válik.
__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../
Gyenge próbálkozás. Válság van, de az nem gazdasági
Gyenge próbálkozás. Válság van, de az nem gazdasági természetű, és semmi köze nincs a bringázáshoz...
berlinben elo ismeroseim valasza a miert bringaztok
berlinben elo ismeroseim valasza a miert bringaztok kerdesre kapasbol: mert logikus
:b
Ismét egy cikk a népszabóból. Sztem remek ötlet.
Ismét egy cikk a népszabóból.
Sztem remek ötlet.
Vicces, amit a végén a magyar "szakértő" mond. Hogy a
Vicces, amit a végén a magyar "szakértő" mond. Hogy a jól kalibrált fix rendszerek alapján lehet intézkedéseket hozni. Milyen intézkedéseket, na? Hozzák már meg végre, elvégre van jól kalibrált fix rendszer! :) Nem?
Nekem ott nagyon elszállt az agyam. Ezért tart ott a
Nekem ott nagyon elszállt az agyam.
Ezért tart ott a magyar környezetvédelem ahol tart.
jaja, bár a galmabos megoldás ellen biztos tiltakoznak
jaja, bár a galmabos megoldás ellen biztos tiltakoznak majd az állatvédők, hogy ne terheljék szegény madarakat :)
és ami erről eszembe jutott:
mekkora egy töketlen fecske átlagos repülési sebessége?
:D
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Szerintem ez már megint csacsiság, álmegoldás,
Szerintem ez már megint csacsiság, álmegoldás, tűzoltás és lószomorítás.
Nem az a kitűzött cél hogy csökkenjen a légszennyezés, hanem hogy Pistike ne lófráljon arra, ahol nitrogén-dioxidban dús a légtér.
Ez olyasmi mint a légszennyezettségi kvóták adásvétele.
Újabb cikk a Népszabadságban az úthasználati díjról.
Újabb cikk a Népszabadságban az úthasználati díjról.
nagyon jó, hogy egyre több cikk foglalkozik ezzel, így
nagyon jó, hogy egyre több cikk foglalkozik ezzel, így talán egyre több ember elfogadja az útdíj szükségszerűségét.
talán a döntéshozó politikusok is hamarabb belátják, hog ymuszáj lesz ezt a döntést meghozni. nagyon ideje lenne már!
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"