kínában és indiában csökken a kerékpározás népszerűsége, míg európában egyre csak növekszik!

a többit olvasd el itt

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
domeboy képe

Ez igen igen örvendetes! Csak nállunk is kezdődne már

Ez igen igen örvendetes!
Csak nállunk is kezdődne már valami.
domeboy

2
RoGeR képe

Szerintem kezdődik. Nem olyan látványos, nem olyan

Szerintem kezdődik.

Nem olyan látványos, nem olyan grandiózus.
De az, hogy a plitika már elkezdett kerékáros ügyekkel is foglalkozni az mutat valamit...

3
boci képe

Hajaj, csak nézd meg mennyien bringáznk még most is.

Hajaj, csak nézd meg mennyien bringáznk még most is. Tavaly ilyenkor nagyon kevesen voltunk az utakon.

----------
...akrat icob, icoB
3:-O

RABIC - LE AZ ÚTRA!

4
snoop képe

pesten. :b

pesten.

:b

5
László János képe

Szerintem is! Elkezdődni már igazán elkezdődött

Szerintem is! Elkezdődni már igazán elkezdődött valami!
János

6
metallus képe

Wow, halga!!! 40.000 km bringaút a dajcsoknál !!!! na, az

Wow, halga!!! 40.000 km bringaút a dajcsoknál !!!!
na, az mán azé élvezhető mennyiség:)

7
sky képe

Oké,de azért ott is sok az "odafestett" keróút..

Oké,de azért ott is sok az "odafestett" keróút.. tudod,a járdára húzott csíkok. De mindezek ellenére volna mit átvenni onnan- főleg az autós-kerós viszony ami okés ott.

http://favorit-622-noir.freeblog.hu

8
ropy képe

Annyira nepszerű lett a kerékpár Európában, hogy a

Annyira nepszerű lett a kerékpár Európában, hogy a Német formatervezési díjat BMW autógyár a BMW Cruise Bike kerékpárja kapta az "Autók és Kétkerekűek" kategóriában.
A 800 dolcsis bringa nem elérhetetlen a magyar pénztárcának sem.

9
Hemü képe

Gondold

Gondold úgy.

__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../

10
Peta képe

Én gondolkodásbéli fejlődésnek tartom. Kina és India

Én gondolkodásbéli fejlődésnek tartom. Kina és India szarik a környezetvédelemre, Európában pdig az emberek felismerték, hogy az nagyon is fontos. Már aki felismerte.

11
Tscheya képe

Nem. Azért bicikliznek, mert megragni jó.

Nem. Azért bicikliznek, mert megragni jó.

12
Peta képe

Nem, hobbi is. :) Ne magyarázz már többleinformációt a

Nem, hobbi is. :) Ne magyarázz már többleinformációt a mondandómba. :D Mellesleg kínában biztos vagyok benne, hogy nagyobb a bicajosok aránya, mint nálunk, és az is tuti, hogy ott sokkal inkább egzisztenciális okokból bicajoznak.

13
Tscheya képe

Ja. Mire ideérnek, addigra megszűnnek az egzisztenciális

Ja. Mire ideérnek, addigra megszűnnek az egzisztenciális okaik, legalábbis én nem nagyon látok hazánkban kínaiakat biciklizni.

14
Hemü képe

Úgy van. Én sem kínoznám magam a világmegváltásért.

Úgy van. Én sem kínoznám magam a világmegváltásért. Egyszerűen jó, és kész.
De ebbe most nem kéne sokadszor is belemennünk, mert akkor ez a topik is olvashatatlanná válik.

__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../

15
Prof.gruppetto.hu képe

Gyenge próbálkozás. Válság van, de az nem gazdasági

Gyenge próbálkozás. Válság van, de az nem gazdasági természetű, és semmi köze nincs a bringázáshoz...

16
snoop képe

berlinben elo ismeroseim valasza a miert bringaztok

berlinben elo ismeroseim valasza a miert bringaztok kerdesre kapasbol: mert logikus

:b

17
ropy képe

Ismét egy cikk a népszabóból. Sztem remek ötlet.

Ismét egy cikk a népszabóból.
Sztem remek ötlet.

18
Prof.gruppetto.hu képe

Vicces, amit a végén a magyar "szakértő" mond. Hogy a

Vicces, amit a végén a magyar "szakértő" mond. Hogy a jól kalibrált fix rendszerek alapján lehet intézkedéseket hozni. Milyen intézkedéseket, na? Hozzák már meg végre, elvégre van jól kalibrált fix rendszer! :) Nem?

19
ropy képe

Nekem ott nagyon elszállt az agyam. Ezért tart ott a

Nekem ott nagyon elszállt az agyam.
Ezért tart ott a magyar környezetvédelem ahol tart.

20
norbijúzer képe

jaja, bár a galmabos megoldás ellen biztos tiltakoznak

jaja, bár a galmabos megoldás ellen biztos tiltakoznak majd az állatvédők, hogy ne terheljék szegény madarakat :)

és ami erről eszembe jutott:
mekkora egy töketlen fecske átlagos repülési sebessége?
:D

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

21
Tscheya képe

Szerintem ez már megint csacsiság, álmegoldás,

Szerintem ez már megint csacsiság, álmegoldás, tűzoltás és lószomorítás.
Nem az a kitűzött cél hogy csökkenjen a légszennyezés, hanem hogy Pistike ne lófráljon arra, ahol nitrogén-dioxidban dús a légtér.
Ez olyasmi mint a légszennyezettségi kvóták adásvétele.

22
phorvath képe

Újabb cikk a Népszabadságban az úthasználati díjról.

Újabb cikk a Népszabadságban az úthasználati díjról.

23
norbijúzer képe

nagyon jó, hogy egyre több cikk foglalkozik ezzel, így

nagyon jó, hogy egyre több cikk foglalkozik ezzel, így talán egyre több ember elfogadja az útdíj szükségszerűségét.
talán a döntéshozó politikusok is hamarabb belátják, hog ymuszáj lesz ezt a döntést meghozni. nagyon ideje lenne már!

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"