Emlékeztek még Ricsikére? Azóta is a lovardában dolgozik, és bringával jár oda.

Reni ugyanott lakik, mint Ricsi, ő Biatorbágyra jár át. Gyalog. Kéne neki egy bringa, lámpa, bukó, kukásmellény. Ha bármelyikből tudsz feldobni, szívesen fogadja.

Dobj nekem egy emailt: magwas@rabic.org.

FRISSÍTVE: Ebbe a táblázatba adakozhatsz  tovább »

Ezt az információt kaptam. Ha esetleg láttad az esetet, keress engem. 30/3830791  tovább »

Török Ottó lett az új sportszakállamtitkár.

Török Ottó annak idején az MKSZ (Magyar Kerékpársportok Szövetsége) elnöke volt, ahonnan távozása sokak számára nagy megkönnyebbülést jelentett. Szeretnék most visszafogottan fogalmazni, ezért csak azt ajánlom, hogy akit érdekel a téma mélyebben, olvasson bele az MKSZ akkoriban készült jegyzőkönyveibe.  tovább »

A kormányszóvivő szerint a kabinet szerdán tárgyalta a Kerékpáros Magyarország Program eredményeiről szóló miniszteri jelentést. A jelenről és a jövőbeni feladatokról, továbbá arról, hogy ki feladata lenne a koordinálás, nem esik szó, így Szabó Pál közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszter /KHEM/, aki Bodor Ádám kerékpárosügyi miniszteri biztos megbízatását májusban egyeztetés nélkül megszűnette, csak a múlt eseményeiről számolhatott be.  tovább »

Ma érkezett egy mintegy 20 kg-os csomag a Gébicsbe. A csomagban különféle élelmiszerek vannak: keksz, ilyesmik.

A feladó személyét homály fedi és sűrű találgatások övezik.

Mindenesetre nagyon köszönjük, hogy még a távoli Bristolban is ránk gondolsz!

A főváros csúfosan megbukott a kerékpáros infrastruktúrafejlesztés céljából beadott pályázatán. Elemzőink szerint a következő történt:

"""
A Budapesti (Főváros által benyújtott) projktek bukásának legfőbb oka (szerintem) az előkészítetlenség, amely a következőkben nyilvánult meg:
1. Tulajdonviszonyok rendezetlensége (amely a pályázat benyújtása előtt csak rövid idővel derült ki előkészítetlenség miatt)  tovább »

A hazai Regionális Operatív Programok (ROP) közül az észak-magyarországi régióé az egyetlen, amelynek tervei között nem szerepel kerékpáros infrastruktúra fejlesztésére pályázat.
Ha gyors vagy, még helyre lehet tenni a helyzetet.

Az Észak magyarországi Regionális Fejlesztési Tanács 2009 - 2010-ben sem akar kerékpáros létesítményfejlesztési (út, sáv, forgalomtech. beavatkozások stb.) pályázatokat megjelentetni. Ez  tovább »

Itt a nyár, itt a jó idő. Gyakorlatilag nem lehet úgy kimenni a Millire, hogy ne körözzenek páran a pályán. Tehát jó lenne, ha a megfáradt bringásoknak lenne lehetőségük bedobni egy nagymálnát, és persze az is jó, ha a haverok betérnek egy zsíroskenyérre.
Mindehhez pedig nyitva kellene tartanunk a Gébicset.

Ha szeretnél segíteni, van kedved kipróbálni, hogy milyen a pult másik oldalán, itt a nagy lehetőség. Találd ki, hogy mikor érsz rá, keress a magwas kukac rabic pont org emailcímen, vagy a 30/3830791 telefonszámon.  tovább »

A Társaság A Szabadságjogokért (TASZ) állásfoglalást adott ki azzal kapcsolatban, hogy a bringautak engedélyezési tervdokumentációját ki lehet-e tenni az internetre.
Az állásfoglalás rövid lényege: ki lehet tenni, de fel kell hívni a figyelmet arra, hogy csak arra szabad felhasználni, hogy a közügyekben tájékozottan tudjunk résztvenni.  tovább »

Ez egy ilyen agymenős cucc lesz. Én vázolom a koncepciót, te meg vagy lelkesedsz, vagy leírod, hogy a gyakorlatban miért/hogyan nem működik, vagy mindkettő, vagy egyik sem.

A feladat: fejleszteni Budakeszi és a budai hegyvidék egy részének kerékpáros közlekedését, megteremteni a világbékét

A megoldás:
- kerékpáros felvonó telepítése Budakeszin a Fő utcával párhuzamos utakon (Erdő-Gyöngyvirág vagy Széchenyi-Kálló esperes), valamint Budán a Széher utcán és annak folytatásában az úttörővasút megállójáig.  tovább »